Jump to content

Recommended Posts

Salut! Ma intereseaza sa cumpar o motocicleta de A1. Unul dintre modelele pe care mi-l permit ar fi cel mentionat mai sus. Problema e ca nu am aflat mare chestie despre el, iar pretul pe olx e destul de mic si cu semnul intrebarii pentru mine cel putin. Asadar, cineva care o are sau a avut-o mi-ar putea da o parere despre acest model? Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Regret sa fiu eu cel care-ti da vestea nasoala...

Prima si prima data incepe sa cada instalatia electrica. blocurile de lumini, comutatoarele de la ambreiaj sau cric sau frana, cabluri si mufe.

Urmeaza toate componentele din cauciuc. Cuplajul carburatorului, furtunuri etc.

Apoi incep sa cada plasticele, incepand cu farul si terminand cu stopul

La final, rugina. Ba, baiatule, zici ca e biodegradabila. Le-au vopsit chinezii cu Galus.

Nu incerc sa te descurajez, ca si eu la randul meu urasc oamenii care vin sa-mi spuna ca aia nu merge, aia nu se poate, aia nu e voie.

Mai sunt si aia care zic: strange si tu 5-6000 de euro si ia-ti Kawasaki, de parca cresc banii in pom.

Am avut si eu vreo doua chineze si m-am plimbat destul cu ele.

Eu doar mi-as pune problema daca sunt in stare si daca sunt dispus sa o iau si sa surubaresc la ea mai mereu.

De piese e plin peste tot. Ieftine. Gasesti de la Emag pana la Alibaba. Partea buna fiind ca se si potrivesc intre ele. Fie ca e Kimco, Daelim, Guowei...

Ai sa vezi ca scrie CDI cu 4 pini, generic :) Merge ala de la scutere, pana la choppere. Si e bine sa ai la tine cate un CDI, o bobina de inductie, un releu de semnalizare, o fisa de bujie ca SIGUR se vor strica.

Parerea mea e ca decat sa stai in tramvai, mai bine iei o chineza si faci scoala pe ea, daca doar astea sunt alternativele.

P.S.: Evita sa dai cu prea multa apa pe ea sau sa mergi prin ploaie :))))))))))

 

Link to post
Share on other sites

A avut nevasta-mea acum 13 ani un Daelim VT 125,e un cruiser,nu naked ca si cel pe care il doresti,dar impart acelasi motor de 125 cu 4 supape,luat cu licenta de la Honda.Absolut singura problema avuta cu el a fost contactul prost la mufa ce vine de la generator in instalatie.In rest benzina si consumabile,un motor foarte ok sa-ti faci mana de incepator.

Daelim nu este chinezarie ci un lucru coreean:

https://en.wikipedia.org/wiki/DNA_Motors

Celor ce vorbesc "dupe net" le-as recomanda sa se abtina,daca nu au avut experienta proprie cu aceasta marca. :)

Iaca si utilajul,cu care nevasta-mea a facut si legheleu,nu doar asfalt,desi un cruiser nu e pentru asa ceva.

 

23062008(005).jpg

23092009(001).jpg

12082010(012).jpg

 

 

Motocicleta din poza e fabricata in 1997 si a fost cumparata in 2007 cu 900 de euro, avand 27.000 km la bord.Dupa aproape 4 ani s-a vandut cu 51.000 km la bord. :)

Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, cinezicealae a spus:

 

P.S.: Evita sa dai cu prea multa apa pe ea sau sa mergi prin ploaie :))))))))))

Asta a pus capac 😂

Hmmm după ce zice Cristian poate primul om a avut ghinion? :)

Link to post
Share on other sites

image.thumb.png.fcfaa51dedbb63c439f1bec0b4869a5f.png

Asa am avut eu si a cazut TOT de pe el (unele din mers)

Acum daca face Kim Jong Un mobre mai bune, felicitari :))))

Asta e Kinroad 150cc btw.

I-au cazut urmatoarele: Farul (inlocuit cu unul de IZH), aripa fata crapata (plastic pe care l-am ranforsat cu fibra ulterior), TOATA instalatia electrica, incluzand butoane, mufe, papuci fire prinse intre jug si cadru, bobina de inductie, releul de semnalizare, saua de la pasager s-a lasat cu tot cu suport, capacele din plastic de pe la motor, tampoanele de la pinionul din spate, intrerupatorul de la cric, de la ambreiaj, frana, bucsele de la bascula. Deocamdata doar pe astea mi le amintesc.

La un alt kim jong bong avut inainte, pe langa cele mentionate anterior, s-a strambat si axul rotii din spate.

Ah, si rugina....Doamne, rugina aia... :)))))))

Scriu astea ca sa-l pun pe cetatean in tema, nu ca sunt hater de Daelim.

Va urez asfalt uscat si va las ca ma duc sa-mi plimb consoarta cu mobra japoneza care nu se strica :)

Ma gasiti azi pe valea Valsanului spre manastirea Robaia.

 

Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, Christian 1 a spus:

A avut nevasta-mea acum 13 ani un Daelim VT 125,e un cruiser,nu naked ca si cel pe care il doresti,dar impart acelasi motor de 125 cu 4 supape,luat cu licenta de la Honda.Absolut singura problema avuta cu el a fost contactul prost la mufa ce vine de la generator in instalatie.In rest benzina si consumabile,un motor foarte ok sa-ti faci mana de incepator.

Daelim nu este chinezarie ci un lucru coreean:

https://en.wikipedia.org/wiki/DNA_Motors

Celor ce vorbesc "dupe net" le-as recomanda sa se abtina,daca nu au avut experienta proprie cu aceasta marca. :)

Iaca si utilajul,cu care nevasta-mea a facut si legheleu,nu doar asfalt,desi un cruiser nu e pentru asa ceva.

 

23062008(005).jpg

23092009(001).jpg

12082010(012).jpg

 

 

Motocicleta din poza e fabricata in 1997 si a fost cumparata in 2007 cu 900 de euro, avand 27.000 km la bord.Dupa aproape 4 ani s-a vandut cu 51.000 km la bord. :)

In mare parte pare sa fie decenta sau sa fi nimerit sa fie asamblata in alta parte :)). Multumesc pentru recenzie!

 

Acum 4 ore, cinezicealae a spus:

image.thumb.png.fcfaa51dedbb63c439f1bec0b4869a5f.png

Asa am avut eu si a cazut TOT de pe el (unele din mers)

Acum daca face Kim Jong Un mobre mai bune, felicitari :))))

Asta e Kinroad 150cc btw.

I-au cazut urmatoarele: Farul (inlocuit cu unul de IZH), aripa fata crapata (plastic pe care l-am ranforsat cu fibra ulterior), TOATA instalatia electrica, incluzand butoane, mufe, papuci fire prinse intre jug si cadru, bobina de inductie, releul de semnalizare, saua de la pasager s-a lasat cu tot cu suport, capacele din plastic de pe la motor, tampoanele de la pinionul din spate, intrerupatorul de la cric, de la ambreiaj, frana, bucsele de la bascula. Deocamdata doar pe astea mi le amintesc.

La un alt kim jong bong avut inainte, pe langa cele mentionate anterior, s-a strambat si axul rotii din spate.

Ah, si rugina....Doamne, rugina aia... :)))))))

Scriu astea ca sa-l pun pe cetatean in tema, nu ca sunt hater de Daelim.

Va urez asfalt uscat si va las ca ma duc sa-mi plimb consoarta cu mobra japoneza care nu se strica :)

Ma gasiti azi pe valea Valsanului spre manastirea Robaia.

 

Mai trebuiau schimbate cadrul si rotile si puteai s-o vinzi direct la dealer drept noua :)

Link to post
Share on other sites

Eu conduc un Daelim Roadwin 125 de 5 ani de cand am luat permisul de conducere cat A1, initial a facut tata 8000km cu ea iar de la 8000 la 12000 cat are acuma am folosit-o eu. 

 

Ca motocicleta de incepator eu as zice ca e foarte ok, nu are nici pe aproape destula putere cat sa poata da un incepator pe spate daca inca nu se descurca cu acceleratia, iar pentru oras face fata la fel de bine ca orice alta motocicleta, pleaca de la semafor foarte usor si e foarte manevrabila, ce nu imi place la ea este totusi lipsa de putere, avand cativa ani de experienta simt ca cei 11 cai care ii poduce e cam putin deja, iar cand circul intre orase este destul de greu sa poti depasi alte masini sau alte camioane avand viteza maxima la 110km/h, iar franele sunt putin cam slabute, chiar daca motocicleta nu e asa grea, dar franeza destul de greu, asta este cam ce am observat eu pana acuma.

 

Probleme care am avut cu ea pana acuma au fost la bujie ca se cam incarca cu combustibil ars si incepe sa se inece, releul de la semnalizari a trebuit schimbat, carburatorul a trebuit curatat de cateva ori ca sa isi mai recapete din putere iar bateria am schimbat-o de 2 ori in ultimii 5 ani dar mai mult pentru ca am lasat motocicleta pe timp de iarna cu bateria conectata.

 

Parerea mea este ca la pretul care il are (in 2005 cand a fost achizitionata a costat 2500 Euro) este destul de buna pentru in incepator, sau chiar folositoare pentru cineva care are nevoie doar de un transport rapid prin oras, chiar daca o honda de 125 sau un yamaha ar fi mult mai distractive si mai puternice, dar pe langa asta motocicleta arata foarte bine si o pot recomanda.

 

 BDFEAC96-C49E-4908-ABF8-2761DA3B681B.jpg

Link to post
Share on other sites

4000km in 5 ani inseamna ca mai mult ai reparat la ea. Am facut 4000 km intr-un an pe scuter de 50....

Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, cinezicealae a spus:

image.thumb.png.fcfaa51dedbb63c439f1bec0b4869a5f.png

Asa am avut eu si a cazut TOT de pe el (unele din mers)

Acum daca face Kim Jong Un mobre mai bune, felicitari :))))

Asta e Kinroad 150cc btw.

I-au cazut urmatoarele: Farul (inlocuit cu unul de IZH), aripa fata crapata (plastic pe care l-am ranforsat cu fibra ulterior), TOATA instalatia electrica, incluzand butoane, mufe, papuci fire prinse intre jug si cadru, bobina de inductie, releul de semnalizare, saua de la pasager s-a lasat cu tot cu suport, capacele din plastic de pe la motor, tampoanele de la pinionul din spate, intrerupatorul de la cric, de la ambreiaj, frana, bucsele de la bascula. Deocamdata doar pe astea mi le amintesc.

La un alt kim jong bong avut inainte, pe langa cele mentionate anterior, s-a strambat si axul rotii din spate.

Ah, si rugina....Doamne, rugina aia... :)))))))

Scriu astea ca sa-l pun pe cetatean in tema, nu ca sunt hater de Daelim.

Va urez asfalt uscat si va las ca ma duc sa-mi plimb consoarta cu mobra japoneza care nu se strica :)

Ma gasiti azi pe valea Valsanului spre manastirea Robaia.

 

Esti ghinionist,asta e.Nu toti "are" noroc.

Hai sa-ti mai spun una:am avut "decat" Aprilia, fix 3 modele la rand fara nicio problema.Am facut mentenanta dupa manual.Dar banuiesc ca si de marca asta iti bati aia,nu?

Mobra japoneza care nu se strica?Tu cui ii spui minciuna asta?Intamplarea face ca lucru intr-un service de motociclete si culmea,vin majoritatea japoneze cu probleme care mai de care,multe rezultate din ideea ca astea merg fara niciun fel de mentenanta...

A,si din 4 motociclete ce le am in familie,doua is japoneze,uita-te la avatar.Si nu doar marca si modelul,ele is fabricate acolo.Celelalte doo is una italiana si cealalta spaniola. 🍻

Tura placuta sa ai. :)

 

PS:cu rugina aia de sustii ca o avea,nu cumva a veni motocicleta de prin tari gen UK? :)

Link to post
Share on other sites
Acum 23 minute, frigider a spus:

tara cu apa sarata :D 

Da si noi tara cu apa calda pana la ora 22...

@cinezicealae,vorbesti de Daelim si pui poze cu chinezarii ordinare,gen jin lun,kinrod si altele de genu...

Apoi generalizezi.Coreenii sunt far away de chinezi,uita-te si la masini...

Link to post
Share on other sites

Gata, ma, ca ii stricam topicul omului. Nu mai fi asa agresiv. Am inteles, Daelim e "FORTZA".

Vlad, ia-ti Daelim ca garanteaza Christian 1 pentru el!

Va rog sa-mi iertati interventia. Promit ca nu mai zic nimic de rau de Daelim.

Link to post
Share on other sites

@cinezicealae,nu esti "ma" cu mine,ca nu ne-am ciocnit valiza-n gara!

Nu strica nimeni niciun topic,daca faci o afirmatie.hai macar cu o dovada,macar fotografica,nu-ti "asuma" povestile "dupe" net ca fiind ale tale...

Daca ai cumparat vreo motocicleta prost intretinuta,fa bine si(nu mai generaliza),asuma-ti propria greseala. :)

 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Chiar numele ar trebui sa-ti dea de gandit. Roadwin? Serios? Highwaygain.

Terminati cu aiurelile, o japoneza pe care sa scrie MADE IN JAPAN e tot ce vrei daca cauti sa te tina.

nu daelime, nu chingchonguri...

Daaar...sunt banii tai. Chiar daca e prima moto eu as zice sa iti amintesti cu placere de ea!

Edited by fressko
Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, fressko a spus:

Chiar numele ar trebui sa-ti dea de gandit. Roadwin? Serios? Highwaygain.

Terminati cu aiurelile, o japoneza pe care sa scrie MADE IN JAPAN e tot ce vrei daca cauti sa te tina.

nu daelime, nu chingchonguri...

Daaar...sunt banii tai. Chiar daca e prima moto eu as zice sa iti amintesti cu placere de ea!

Initiatorul topicului o intrebat de Daelim,nu?Despre asta se discuta pe topic si de buget mic.

Ce spui tu e clar la bani mai multi.

 

Normal ca intre o japoneza si o coreeana,japoneaza primeaza.

Link to post
Share on other sites

 

15 hours ago, einstein1984 said:

4000km in 5 ani inseamna ca mai mult ai reparat la ea. Am facut 4000 km intr-un an pe scuter de 50....

Nu doar am reparat, a mai si stat cu lunile in garaj fara sa o folosesc cand nu am avut nevoie asa mare de ea

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...