BMW RIDER Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Pt ghost- rider am cate lucruri importante despre BMW. 1. BMW fabrica motociclete din 1923(inainte avione-vezi sigla). Japonezi cred ca in vreme aia erau inca ninja(nu Kawasaki ninja) sau samurai si nici nu stiau ce este motorul cu ardere interna 2.Eu am vandut anul trecut un BMW r60 di 1964 in perfecta stare de functionare(avea cam 400.00 kmnu stiu exact pt ca inainte era motocicleta de politie)-ex fiabilitate. Japonezii vezi Kawasaki cred ca pe vremea aia fabricau sau incercau sa fabrice tractoare! 3.Daca nu era BMW ,tu ,cred ca acuma nu aveai pe un motor de serie carena. Bmw -ul a fost primul care a pus pe o motocicleta de seria caren(BMW R90). Cam astea sunt argumentele mele pro BMW. Si inca ceva eu am 26 de ani si am ales tot BMW si sunt multumit! Design-ul este un lucru mai sensibil . Acelasi design poate mi imi plce la altu nu. Gusturile nu se discut. Si da motoarele boxer nu sunt pt racing dar este excelent pt touring. Si vreau sa vad eu un Cobra diesel care are turatia de 7000-8000. On topic: BMw R1200R este cel mai puternic naked bike in acest moment! Are turatia max. pe la 10.000. Cred ca alteceva nu mai am de spus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Pt ghost- rider am cate lucruri importante despre BMW. 1. BMW fabrica motociclete din 1923(inainte avione-vezi sigla). Japonezi cred ca in vreme aia erau inca ninja(nu Kawasaki ninja) sau samurai si nici nu stiau ce este motorul cu ardere interna 2.Eu am vandut anul trecut un BMW r60 di 1964 in perfecta stare de functionare(avea cam 400.00 kmnu stiu exact pt ca inainte era motocicleta de politie)-ex fiabilitate. Japonezii vezi Kawasaki cred ca pe vremea aia fabricau sau incercau sa fabrice tractoare! 3.Daca nu era BMW ,tu ,cred ca acuma nu aveai pe un motor de serie carena. Bmw -ul a fost primul care a pus pe o motocicleta de seria caren(BMW R90). Cam astea sunt argumentele mele pro BMW. Si inca ceva eu am 26 de ani si am ales tot BMW si sunt multumit! Design-ul este un lucru mai sensibil . Acelasi design poate mi imi plce la altu nu. Gusturile nu se discut. Si da motoarele boxer nu sunt pt racing dar este excelent pt touring. Si vreau sa vad eu un Cobra diesel care are turatia de 7000-8000. On topic: BMw R1200R este cel mai puternic naked bike in acest moment! Are turatia max. pe la 10.000. Cred ca alteceva nu mai am de spus! Ma abtin ca iasa cu flame si e inutil si neconstructiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Pt ghost- rider am cate lucruri importante despre BMW. 1. BMW fabrica motociclete din 1923(inainte avione-vezi sigla). Japonezi cred ca in vreme aia erau inca ninja(nu Kawasaki ninja) sau samurai si nici nu stiau ce este motorul cu ardere interna 2.Eu am vandut anul trecut un BMW r60 di 1964 in perfecta stare de functionare(avea cam 400.00 kmnu stiu exact pt ca inainte era motocicleta de politie)-ex fiabilitate. Japonezii vezi Kawasaki cred ca pe vremea aia fabricau sau incercau sa fabrice tractoare! 3.Daca nu era BMW ,tu ,cred ca acuma nu aveai pe un motor de serie carena. Bmw -ul a fost primul care a pus pe o motocicleta de seria caren(BMW R90). Cam astea sunt argumentele mele pro BMW. Si inca ceva eu am 26 de ani si am ales tot BMW si sunt multumit! Design-ul este un lucru mai sensibil . Acelasi design poate mi imi plce la altu nu. Gusturile nu se discut. Si da motoarele boxer nu sunt pt racing dar este excelent pt touring. Si vreau sa vad eu un Cobra diesel care are turatia de 7000-8000. On topic: BMw R1200R este cel mai puternic naked bike in acest moment! Are turatia max. pe la 10.000. Cred ca alteceva nu mai am de spus! Hai sa fim seriosi, nu ma face sa rad. Si nici nu trebuie sa-mi menzionezi locul BMW in istorie, am si eu niste ani si de viata si de motociclism. Inca o data repet> eu nu am zis ca bmw-urile ar fi proaste, em zis decat ca K1200R e urat (dupa orice gust), S-ul pe de alta parte e chiar misto, am ramas cu gura cascata cand l-am vazut prima data live. Si mai imi plac si alte modele de bmw> K1200RS care imi place chiar mai mult decat asta nou, F800ST care e alta motoreta geniala, samd Iar cu traditia nu cred ca ai prefera o skoda (dare este una dintre cele mai vechi marci) in locul unui Lamborghini (una dintre cele mai noi, care au fabricat si ei tractoare ) - in cazul ca ti s-ar oferi gratis amandoua. Deci ce e mai vechi nu e mai bun neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Voi chiar nu vedeti ca va bateti joc de thread-ul omului...? A cerut informatii despre motor, de la oameni care l-au calarit....voi aruncati pareri in stanga si in dreapta...chilll...respirati....oricum nu va convingeti unii pe altii.... Admini.....eu zic sa stergeti si postul meu odata cu restul off-topicurilor de pe-aci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 La tipu asta de motor zic eu ca sensei e taticu.E modest si la obiect asa ca trebe ascultat.Era sa uit,are un astfel de motor.bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Martie 14, 2007 Autor Share Postat Martie 14, 2007 Sunteti fenomenali.....din orice subiect puteti starni cearta... In primul rand Emmpu si Ghost rider, daca eu am intrebat despre K1200 R, am intrebat pe cei avizati, nu cei ca voi care l-ati vazut in clipuri pe youtube sau in cel mai fericit caz ati stat 2 minute langa unu' parcat si ati facut poze cu telefonu'. E dreptul fiecaruia sa-i placa......ce-i place.. Daca ne-ar fi placut la toti acelasi lucru ce loc si-ar mai avea invidia si restu senimentelor care fac parte din categoria asta... Deci nu aveam nevoie de calareti de Kawa sau alte rase pe topicul initiat de mine... Nu ma intereseaza ce va place voua, ce gusturi aveti, ce gasiti voi frumos sau hidos...performant sau mai putin performant.. Cand o sa ma bag eu pe threadurile voastre despre sportive japoneze atunci sa ma crucificati... Oi fi eu mai habarnist, fara permis categoria A inca si cu cucuri in cap, dar asta nu inseamna ca nu am voie sa postez intrebari si sa cer sfaturi pertinente.. Daca intr-adevar voi face un sacrificiu sa-mi iau motor si acel motor sa fie K1200 R, va dati seama ca nu sa-mi bazez actiunile doar pe niste sfaturi primite pe un forum, dar...TOTUSI, orice sfat pertinent care are o baza logica e binevenit.... Intr-adevar cel mai in masura sa deschida gura e Sensei, care am inteles ca e deja posesor al acestui motor:) Se poate inchide /sterge thread-ul....orice intrebari voi avea pe viitor voi apela cu incredere la functia private message pt a-l contacta... Asta in caz ca mai sunt si alti posesori de K1200 R pe forum, lucru putin probabil.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Am postat primele impresii despre cum se comporta K 1200 R in traficul bucurestean. Pentru cei interesati, le gasiti aici: /index.php?...st&p=665650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Nu tre sa fi ironic cu "Oi fi eu mai habarnist"... pt ca, chiar esti. Tu inca n-ai permis, deci banuiesc ca esti "pre-incepator" si te gandesti sa-ti iei ca prim motor K1200R. E el urat dar e f puternic, fapt de care cred ca, chiar si tu ti ai dat seama. Deci ori esti extrem de habarnist ori kamikaze masochist. Parerea mea. PS: stai flex ca nu mi-as irosi timpul si nici bateria la telefon sa fac o poza unui K1200R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Nu tre sa fi ironic cu "Oi fi eu mai habarnist"... pt ca, chiar esti. Tu inca n-ai permis, deci banuiesc ca esti "pre-incepator" si te gandesti sa-ti iei ca prim motor K1200R. E el urat dar e f puternic, fapt de care cred ca, chiar si tu ti ai dat seama. Deci ori esti extrem de habarnist ori kamikaze masochist. Parerea mea. PS: stai flex ca nu mi-as irosi timpul si nici bateria la telefon sa fac o poza unui K1200R. o dati in muisme, si cred ca o sa inceapa toata lumea. mai nea emppu, nu toti vor sa mearga cu biciclete, d-aia isi ia cate cineva cate un BMW. asta ca sa fiu si eu acid... si te rog muuult. nu-ti irosi timpul facand poze la un K 1200 RS, ci facand ceva util in viata.de genul MATURIZAREA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Bine Inalt Prea Intelptciunea Ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Martie 14, 2007 Autor Share Postat Martie 14, 2007 Nu tre sa fi ironic cu "Oi fi eu mai habarnist"... pt ca, chiar esti. Tu inca n-ai permis, deci banuiesc ca esti "pre-incepator" si te gandesti sa-ti iei ca prim motor K1200R. E el urat dar e f puternic, fapt de care cred ca, chiar si tu ti ai dat seama. Deci ori esti extrem de habarnist ori kamikaze masochist. Parerea mea. PS: stai flex ca nu mi-as irosi timpul si nici bateria la telefon sa fac o poza unui K1200R. Emppu' nu eram ironic, eram cat se poate de realist. Evident ca sunt habarnist daca nu am inca permisul. Si nu-mi permit sa fiu ironic. Cand o sa am permis + experienta dobandita calarind X motociclete si mii de km atunci o sa-mi permit sa fiu cum vreau eu, pt ca o sa am argumente... Stiu ca toti dau sfaturi ca pt incepator sa-ti iei motocicleta cat mai mica (la capacitate cilindrica ma refer ,putere, cuplu etc). Cel mai important factor e cel de pe motocicleta, si apoi intr-o proportie motorul in sine. Pentru ca daca pui un teribilist sau un incepator sau in inconstient (ca sunt o gramada din astia) calare si pe o honda sau o yamaha de 50cc ...daca e aiba accident tot o pateste...pt ca e in firea lui. Singurul argument in favoarea achizitiei unei motociclete mai putin puternice la inceput ,bine sunt ele mai multe, dar cel mai important e ca....iti iarta mai multe greseli...sa zicem. Eu am permis categoria B de 5 ani, ok nu am condus eu prea mult dar am cat de cat simtul traficului, mai dezvoltat poate decat il au unii care au permis recent categoria A. Si indiferent cum catalogati voi pe cei cu masini, conservari si-asa mai departe, parerea mea e ca te ajuta ENORM in trafic, cand esti cu motocicleta.....daca ai si permis categoria B si daca ai mai condus masini la viata ta prin trafic pt ca stii cum sa te pazesti mai bine. Cei cu experienta poate o sa-mi dea dreptate...ei stiu mai bine ce incerc sa spun acu. Eu n-am avut accident cu masina, doar o mica iesire in decor sa zicem....pe un drum 'forestier'...dar care m-a trezit foarte tare la realitate si m-a facut sa fiu MULT mai vigilent cand conduc...si chiar cand sunt pasager intr-o masina... Unii se trezesc dupa o intamplare ca asta, altii nici daca se rastoarna peste cap cu o masina nu invata nimic (cunosc exemple concrete). Deci eu chiar daca as avea sub mine si un Ducati Desmosedici RR (am dat exemplu' asta ca sa nu mai plictisesc lumea cu Kawasaki ZX10R, Honda Fireblade, GSXR1000 etc), as fi la fel de cumpatat ca atunci cand as avea un Bandit de 400 cc. Cei care nu au avut un accident sau vreo patanie din asta o sa creada ca o ard prost cand zic ca sunt cumpatat indiferent pe ce motor as fi, o sa zica ceva de genu "da ai fi tu cumpatat pe banditu' de 400, dar daca ai sta pe un CBR1000 tot i-ai da jar din cand in cand". Nu are rost sa-i contrazic cu argumente pt ca nu tre sa ma justific in fata lor, pot intelege aspectele astea doar cei care intr-adevar au fost implicati in accidente si stiu ca atunci cand au furnicaturi in palma sau picior (pt gas) le vin in minte flashbacks de la evenimentele neplacute si li se taie pofta instant.. De cazut pot sa cad si de pe un scuter si de pe o motocicleta de 240 kg, asa ca nu cred ca e un impediment prea mare ca acel BMW e greu si mare (lung mai bine zis)...Nu cred ca trebuie sa faci sala chiar ca sa calaresti asa ceva.. Deci singurele probleme cu un motor atat de puternic pt un 'incepator' ar fi cumpatare maxima si eventual un Casco pe motor, pt ca oricine....inevitabil cade odata si-odata..... Dar cum am mai spus in alte post-uri de-ale mele...pana nu iau intr-adevar permisul si pana nu urc calare pe un k1200 r nu-mi pot face o parere CONCRETA. Bine, multi fac greseala (daca o pot numi asa) care o fac eu.....sa-si dea cu parerea si sa zica "eu imi iau aia, mie-mi place aia" fara ca ei sa fi calarit sau sa fi stat macar pe acele motoare sa vada cum se acomodeaza, cum se comporta etc... Dar curand voi fi in posesia permisului si atunci totul va fi mult mai limpede decat este acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 Deci eu chiar daca as avea sub mine si un Ducati Desmosedici RR (am dat exemplu' asta ca sa nu mai plictisesc lumea cu Kawasaki ZX10R, Honda Fireblade, GSXR1000 etc), as fi la fel de cumpatat ca atunci cand as avea un Bandit de 400 cc. Cei care nu au avut un accident sau vreo patanie din asta o sa creada ca o ard prost cand zic ca sunt cumpatat indiferent pe ce motor as fi, o sa zica ceva de genu "da ai fi tu cumpatat pe banditu' de 400, dar daca ai sta pe un CBR1000 tot i-ai da jar din cand in cand". Nu are rost sa-i contrazic cu argumente pt ca nu asta zici acum....ia intai permisul si mergi cu motorul. motorul te indeamna la multe si eu zic ca trebuie sa fii pregatit sa te urcti p 163 cai, poti sa ai tu in garaj si m5, tot nu se compara puterea.oricum d motor am auzit numai d bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s.ward-dediu Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 (editat) Da eu am r1150gs adv. si mam dus la servis vu ia ,si ca sa nu pierd timpul de pomana pina ce termina miau dat o motocicleta de inlocuit ca sa ma duc la munca si miau dat una de asta care eu nu am mai condus pina acum. Da emisto motoru si este tare puternic ,nu cere sa fii puternic sau sa ai forta.greutatea nu are nici o inportanta atita timp cit poti pine picioarele pe asfalt. Eu daca locuiam in Romania nu imi luam una de asta poate ma orientam tot la ce am ca sint foarte bune pentru drumurile noastre,dar eu nu vreau sa te descurajez acum ,faci cum crezi tu ca e mai bine. Numai bine Sorin xx Emppu' nu eram ironic, eram cat se poate de realist. Evident ca sunt habarnist daca nu am inca permisul. Si nu-mi permit sa fiu ironic. Cand o sa am permis + experienta dobandita calarind X motociclete si mii de km atunci o sa-mi permit sa fiu cum vreau eu, pt ca o sa am argumente... Stiu ca toti dau sfaturi ca pt incepator sa-ti iei motocicleta cat mai mica (la capacitate cilindrica ma refer ,putere, cuplu etc). Cel mai important factor e cel de pe motocicleta, si apoi intr-o proportie motorul in sine. Pentru ca daca pui un teribilist sau un incepator sau in inconstient (ca sunt o gramada din astia) calare si pe o honda sau o yamaha de 50cc ...daca e aiba accident tot o pateste...pt ca e in firea lui. Singurul argument in favoarea achizitiei unei motociclete mai putin puternice la inceput ,bine sunt ele mai multe, dar cel mai important e ca....iti iarta mai multe greseli...sa zicem. Eu am permis categoria B de 5 ani, ok nu am condus eu prea mult dar am cat de cat simtul traficului, mai dezvoltat poate decat il au unii care au permis recent categoria A. Si indiferent cum catalogati voi pe cei cu masini, conservari si-asa mai departe, parerea mea e ca te ajuta ENORM in trafic, cand esti cu motocicleta.....daca ai si permis categoria B si daca ai mai condus masini la viata ta prin trafic pt ca stii cum sa te pazesti mai bine. Cei cu experienta poate o sa-mi dea dreptate...ei stiu mai bine ce incerc sa spun acu. Eu n-am avut accident cu masina, doar o mica iesire in decor sa zicem....pe un drum 'forestier'...dar care m-a trezit foarte tare la realitate si m-a facut sa fiu MULT mai vigilent cand conduc...si chiar cand sunt pasager intr-o masina... Unii se trezesc dupa o intamplare ca asta, altii nici daca se rastoarna peste cap cu o masina nu invata nimic (cunosc exemple concrete). Deci eu chiar daca as avea sub mine si un Ducati Desmosedici RR (am dat exemplu' asta ca sa nu mai plictisesc lumea cu Kawasaki ZX10R, Honda Fireblade, GSXR1000 etc), as fi la fel de cumpatat ca atunci cand as avea un Bandit de 400 cc. Cei care nu au avut un accident sau vreo patanie din asta o sa creada ca o ard prost cand zic ca sunt cumpatat indiferent pe ce motor as fi, o sa zica ceva de genu "da ai fi tu cumpatat pe banditu' de 400, dar daca ai sta pe un CBR1000 tot i-ai da jar din cand in cand". Nu are rost sa-i contrazic cu argumente pt ca nu tre sa ma justific in fata lor, pot intelege aspectele astea doar cei care intr-adevar au fost implicati in accidente si stiu ca atunci cand au furnicaturi in palma sau picior (pt gas) le vin in minte flashbacks de la evenimentele neplacute si li se taie pofta instant.. De cazut pot sa cad si de pe un scuter si de pe o motocicleta de 240 kg, asa ca nu cred ca e un impediment prea mare ca acel BMW e greu si mare (lung mai bine zis)...Nu cred ca trebuie sa faci sala chiar ca sa calaresti asa ceva.. Deci singurele probleme cu un motor atat de puternic pt un 'incepator' ar fi cumpatare maxima si eventual un Casco pe motor, pt ca oricine....inevitabil cade odata si-odata..... Dar cum am mai spus in alte post-uri de-ale mele...pana nu iau intr-adevar permisul si pana nu urc calare pe un k1200 r nu-mi pot face o parere CONCRETA. Bine, multi fac greseala (daca o pot numi asa) care o fac eu.....sa-si dea cu parerea si sa zica "eu imi iau aia, mie-mi place aia" fara ca ei sa fi calarit sau sa fi stat macar pe acele motoare sa vada cum se acomodeaza, cum se comporta etc... Dar curand voi fi in posesia permisului si atunci totul va fi mult mai limpede decat este acum. Ai dreptate si asi vrea multi sa citeasc cea ce vrei sa spui,cam rar auzi pe cineva cu aceste cuvinte. Si eu am avut un acident si de atunci parca mi se face parul maciuca cind vad cite un dobitoc cit de tare conduce si fara ne atentie fara sa isi dea seama ca face 1000 si una de greseli. Nuconteaza la urma urmei ce conduci inportant este cit de bine si atent conduci si cita atentie tragi la semanele de circulatie care sint acolo sa le respecti. Eu am dat pentru carnet si adoua zi mam suit pe BMW r1150gs adv.care cere multa atentie ca daca ai cazut cu ea iti trebuie sa vina macaraua sa o ridice si intodeauna cind conduc bag multa atentie la alti nebuni ca multe accidente se intimpla nu din cauza ta ci din cauza altor nebuni avind in vedere ca conduc si masina si spun din experienta. Nu mai bine Sorin Editat Aprilie 3, 2007 de s.ward-dediu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Aprilie 8, 2007 Share Postat Aprilie 8, 2007 am urmarit discutia si tin sa zic ca bmw k1200r e superb. mai ales pe viu. fiecare bucatzica din ea e facuta sa para agresiva, si per total e o bijuterie. e cu totul altceva fatza de o japoneza, nu poate fi comparata cu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 I-auziti aici: BMW_K1200S___0_290_kmh.avi E adevarat ca este S nu R, carena il ajuta, dar oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 I-auziti aici: BMW_K1200S___0_290_kmh.avi E adevarat ca este S nu R, carena il ajuta, dar oricum. asta-i hayabusa domne! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 BMW K1200R mai rapid decat mingea de golf! Inca una din comparatiile imposibile facute de neni care se plictisesc. http://www.worldofbmw.com/content/article....;scrollamount=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 19, 2007 Autor Share Postat Aprilie 19, 2007 Sensei termina ca te caut prin Bucuresti si-ti fur motorul:) ma pui pe jar:)) Apropos , in postul tau de prezentare pe threadul "motocicleta mea" spuneai ca ai luat-o full (ABS, ESA, incalzire in manson precum si jantele sport) Prin jantele sport inteleg jantele de pe K1200 S ( cauciuc de 190 pe spate) NU? In pozele tale vad jantele standard.... Sensei nu te tenteaza asa ceva: E vreo 500 slip-on ul, si vreo 1800 cap-coada ($ ma refer) (by akrapovic) Are un sound demential Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Prin jantele sport inteleg jantele de pe K1200 S ( cauciuc de 190 pe spate) NU? In pozele tale vad jantele standard.... Asa este, m-am desteptat si eu intre timp. A mea are jante standard. Sensei nu te tenteaza asa ceva: E vreo 500 slip-on ul, si vreo 1800 cap-coada ($ ma refer) (by akrapovic) Are un sound demential Deocamdata nu. Nu prea ma intereseaza sa ii schimb sound-ul, deocamdata nu m-am saturat de cel original. In schimb ma deranjeaza greutatea enorma a tobei standard. E asa de mare incat motocicleta trage dreapta! Mai astept putin sa apara asta, la sfarsitul lui mai: Daca schimb evacuarea, de vechea toba o sa leg motocicleta, sa n-o mai poata fura nimeni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 20, 2007 Autor Share Postat Aprilie 20, 2007 (editat) Nu-mi place deloc evacuarea aia sub şa, cel putin la K1200R nu-mi place cum arata. Evacuarea pe partea dreapta arata foarte bune, sa mai echilibreze/compenseze cu greutatea cardanului. Aia de la Akrapovic hexagonal mi se pare criminala. Am mai vazut si la Laser una, dar cam micuta in comparatie cu cea stock. Apropos, nu inteleg daca ai luat-o cu toate dotarile de ce naiba nu ai luat si jantele de pe S? :| Editat Aprilie 20, 2007 de insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 Sensei, acum 2 saptamani am fost la bavaria pt test drive K 1200 R Sport. Eu imi doream k1200 r,nu o aveau, asa ca n-am refuzat varianta carenata. vroiam sa vad cum ma simt pe ea. No comment, n-am ce alte complimente sa-i fac la motor care sa nu fi fost scrise pe aici. varianta sport nu e preferata mea,asa ca astept sa le vina k1200r sa pot sa o iau in test drive. dupa,daca ne intelegem la bani...intru in posesie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 Succes, iti tin pumnii! Tocmai am cunoscut un alt posesor de K1200 R. Te asteptam in club. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 (editat) Cercul se largeste ....trebuie sa ma grabesc Pana finalizez achizitia, vreau sa-mi pun un hypercharger pe Dragstar. Sper sa obtin ceva mai mult cuplu la ture mai joase. Editat Mai 27, 2007 de cristibmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 sal ma tot bate gandul sa ma arunc la un k 1200 r din ceea ce am vorbit cu sensei pare ok acum intrebarea pt voi era merita sa dai banii pe un asemnea cal pentru drumurile din romania? spun drumuri si ma refer la 500 - 600 km pe zi intr.o escapada nu asa de aratat la brasoveni motorul cat de "buna " este amortizarea pt drumurile noastre din tara? merg pe enduro de 4 ani si ma gandesc sa trec pe un enduro touring sau o stradala merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 ianachim, daca inca nu te-ai hotarat ... te ajut si eu: just do it, nu o sa-ti para rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.