Jump to content

Eșapament yamaha wr 250f


Recommended Posts

Salutare! Daca pun acest eșapament https://www.motostorm.it/en/offroad/offroad-exhaust/akrapovic-racing-line-titanium-exhaust-wryzf-250.html?gclid=CjwKCAjw_L6LBhBbEiwA4c46uuBQAM0Pwkul-5rTXQ6y5aw486NcveqtM07sUVXfRkDx9rIxNAZTOxoCzeQQAvD_BwE pe un yamaha wr 250 f credeti ca o sa ii mareasca puterea ? Dacă da , cu câți cp?

 

 

 

Imi puteți spune alte metode prin care pot mari puterea motorului?

Link to comment
Share on other sites

Salut, probabil 1, maxim 2 ma gandesc. Nu cred ca merita.

Din punctul meu de vedere solutia optima pentru o mobra mai puternica e sa o schimbi. 

Probabil cu schimbarea mapelor de putere ar creste cu pana la 10CP dar poate si sa crape. Nu stiu insa cum si daca se poate face asta. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, ionutpm a spus:

Salut, probabil 1, maxim 2 ma gandesc. Nu cred ca merita.

Din punctul meu de vedere solutia optima pentru o mobra mai puternica e sa o schimbi. 

Probabil cu schimbarea mapelor de putere ar creste cu pana la 10CP dar poate si sa crape. Nu stiu insa cum si daca se poate face asta. 

Ok , mulțumesc! Sau dacă ii pun set de 300cc are ceva  ? Adica va afecta motorul in timp ? 

Link to comment
Share on other sites

Cu placere dar trebuie sa mentionez ca nu trebuie sa iei de bun tot ce zic pentru ca sunt incepator in domeniul moto, ce am sugerat mai sus sigur se aplica in domeniul auto si in teorie ar trebui sa fie similar dar probabil mai dificil de realizat.

La ce te referi cand spui "set de 300cc"? 

Orice modificare poate sa aduca beneficii de putere, dar nu o sa poti scoate niciodata 100 CP dintr-un motor mic care nu e facut pentru asa ceva. Poti schimba evacuarea, pune filtru de aer sport si poti sa ii pui chiar turbo-compresor/compresor-mecanic si tot nu vei reusi (probabil). Anumite modificari, inclusiv de soft, pot duce la probleme. Nu am testat dar am vazut cateva exemple auto.

Daca vrei putere ai nevoie de un motor in 4 cilindri (probabil ideal - cursa pistoanelor sa fie mai scurta) care sa se tureze mai mult. Cuplu va vi mai mic, puterea in turatii mari, dar o vei avea. 

Sugestia mea daca vrei mai multa putere e sa schimbi mobra: o vinzi, mai pui ceva bani, iei ceva mai puternic. Si e posibil sa iesi mai ieftin asa. 

Intrebarea ar fi daca ai nevoie de asa ceva. Daca mobra ti-a ramas mica, probabil e ideal sa treci la una mai mare. Dupa username ma gandesc ca ai 24 de ani si nu cred ca esti limitat de categoria de permis (poate doar sa dai A-ul daca inca nu il ai). 

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, ionutpm a spus:

Cu placere dar trebuie sa mentionez ca nu trebuie sa iei de bun tot ce zic pentru ca sunt incepator in domeniul moto, ce am sugerat mai sus sigur se aplica in domeniul auto si in teorie ar trebui sa fie similar dar probabil mai dificil de realizat.

La ce te referi cand spui "set de 300cc"? 

Orice modificare poate sa aduca beneficii de putere, dar nu o sa poti scoate niciodata 100 CP dintr-un motor mic care nu e facut pentru asa ceva. Poti schimba evacuarea, pune filtru de aer sport si poti sa ii pui chiar turbo-compresor/compresor-mecanic si tot nu vei reusi (probabil). Anumite modificari, inclusiv de soft, pot duce la probleme. Nu am testat dar am vazut cateva exemple auto.

Daca vrei putere ai nevoie de un motor in 4 cilindri (probabil ideal - cursa pistoanelor sa fie mai scurta) care sa se tureze mai mult. Cuplu va vi mai mic, puterea in turatii mari, dar o vei avea. 

Sugestia mea daca vrei mai multa putere e sa schimbi mobra: o vinzi, mai pui ceva bani, iei ceva mai puternic. Si e posibil sa iesi mai ieftin asa. 

Intrebarea ar fi daca ai nevoie de asa ceva. Daca mobra ti-a ramas mica, probabil e ideal sa treci la una mai mare. Dupa username ma gandesc ca ai 24 de ani si nu cred ca esti limitat de categoria de permis (poate doar sa dai A-ul daca inca nu il ai). 

Cand am spus ,, set de 300cc"  m am referit la faptul ca am văzut pe google un set motor de la athena pentru yamaha wr 250f care continea piston, cilindru de 300cc si garnituri. Practic este un set motor  care mărește capacitatea cilindrica a motocicletei. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 ore, Andrei.24 a spus:

Ok , mulțumesc! Sau dacă ii pun set de 300cc are ceva  ? Adica va afecta motorul in timp ? 

Eu nu i-as face modificari din astea unui motor in 4t, totul e gandit pt puterea actuala

In locul tau daca as vrea mai multa putere as schimba motocicleta direct daca am posibilitatea

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 ore, Daviddd a spus:

Eu nu i-as face modificari din astea unui motor in 4t, totul e gandit pt puterea actuala

In locul tau daca as vrea mai multa putere as schimba motocicleta direct daca am posibilitatea

Mulțumesc ! Dar dacă de exemplu ii pun set de 300 cc cum va afecta motorul ? 

Link to comment
Share on other sites

Andrei, treaba este simpla: daca te pricepi cu engleza cauta pe forumuri de-afara dedicate modelului tau de motocicleta si vezi ce zice lumea vizavi de cum mai poti stoarce ceva putere din motor sau comportamentul in timp dupa ce ii pui set de 290cc. Fii sigur ca au facut altii treaba asta inainte. Sau vezi exact care sunt diferentele dintre wr250 si yz250 dpdv al motorului, pentru ca stiu ca yz-ul trage mai bine.

Pana la urma cum folosesti motocicleta? Poate cu o simpla modificare a rapoartelor finale vei fi multumit de rezultat.

Link to comment
Share on other sites

Acum 47 minute, danutu_m a spus:

Andrei, treaba este simpla: daca te pricepi cu engleza cauta pe forumuri de-afara dedicate modelului tau de motocicleta si vezi ce zice lumea vizavi de cum mai poti stoarce ceva putere din motor sau comportamentul in timp dupa ce ii pui set de 290cc. Fii sigur ca au facut altii treaba asta inainte. Sau vezi exact care sunt diferentele dintre wr250 si yz250 dpdv al motorului, pentru ca stiu ca yz-ul trage mai bine.

Pana la urma cum folosesti motocicleta? Poate cu o simpla modificare a rapoartelor finale vei fi multumit de rezultat.

Salut! Motocicleta o folosesc pe enduro . Treaba cu rapoartele suna bine, cred  ca o sa le modific !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...