Sari la conținut

What does this button do - pareri din șei


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

Azi dimineață, pe o ploaie mizerabila, a fost asta

20211021_115918.thumb.jpg.4ad6449de5a5efe55a32eb7cfe2067bb.jpg

 

Acum, pentru toată ziua, o am pe asta

20211021_143534.thumb.jpg.29cab7afb2c08801977690a6b343a013.jpg

 

Un topic de păreri subiective, despre motoare testate, nu promovate. 

Va urma, ma așteaptă niște buncăre. 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 92
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 4 ore, _Raul_ a spus:

Azi dimineață, pe o ploaie mizerabila, a fost asta

20211021_115918.thumb.jpg.4ad6449de5a5efe55a32eb7cfe2067bb.jpg

 

Acum, pentru toată ziua, o am pe asta

20211021_143534.thumb.jpg.29cab7afb2c08801977690a6b343a013.jpg

 

Un topic de păreri subiective, despre motoare testate, nu promovate. 

Va urma, ma așteaptă niște buncăre. 

 

Un fel de review-uri vrei sa fie aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca incepatorii isi iau mobre dupa parerile altora, pe scurt despre CB500x testata acum vreo doua saptamani, din pura curiozitate:

* misto pentru un incepator sub 185 cm si 90 de kile cu pasager pe masura si fara bagaje de trei zile.

* frane bune

* pozitie foarte misto

* maxim 160 la ora daca nu vrei sa astepti zece km pana mai urca un pic

* nu e mobra adventure, e mobra cu care poti sa iesi cativa km pe un macadam foarte bun 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, AdrianB1 a spus:

Deci, sa va spun cum e vecina de la 3. Bine, stiu cum e, dar nu cred ca e treaba voastra (nu vreau sa se faca coada la usa blocului).

Ca sa pastram tema - do tell please :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.10.2021 la 15:51, _Raul_ a spus:

Azi dimineață, pe o ploaie mizerabila, a fost asta

20211021_115918.thumb.jpg.4ad6449de5a5efe55a32eb7cfe2067bb.jpg

 

Acum, pentru toată ziua, o am pe asta

20211021_143534.thumb.jpg.29cab7afb2c08801977690a6b343a013.jpg

 

Un topic de păreri subiective, despre motoare testate, nu promovate. 

Va urma, ma așteaptă niște buncăre. 

 

Ce a vrut sa zica autorul? Adica, ne dai 2 poze si atat? :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, Edd a spus:

Nu vreau sa ma bag peste topicul omului, dar am postat vreo 3 clipuri de curand cu 3 KTM-uri testate. Vezi in topicul cu vloggeri daca te intereseaza. Cheers!

Salut, din pacate ce ai facut tu nu se cheama test. Stiu ca am trecut prin fix aceeasi experienta, cu ceva timp in urma, la atvrom. IN 25 minute, prin oras, ce spanac pricepi? Este retorica intrebarea, nu astept raspuns. Din punctul asta de vedere bavarezii sunt mult peste, te lasa sa mergi mai mult daca te vad efectiv ca esti un potential cumparator, basca, pozitia ii ajuta-de pe centura imediat ai iesit spre dn1, snagov bla bla, si autostrada la intoarcere, sa vezi ce stiu jucariile. Si la yamaha la fel-doar ca au mai putine modele de test.

 

IIIINSA,e ceva, e un pas in fata, si pt asta ii apreciez. De undeva trebuie sa inceapa.Deci, doar de bine! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@Adrian M.

Sunt la lucru cu program bizar de imediat de după ce am testat katana/1290-ul.

890-ul este o mana de plastic cu care sa te scarpini in x.r, nu scalpel, cum îl numesc ei, ca să îl triem rapid. 

Încerc sa îmi fac timp zilele următoare și sa scriu ceva cât se poate de complet și obiectiv la adresa 1290-ului. Atât cât s-o putea. 

La 21.10.2021 la 19:19, patrick1 a spus:

Buncăre?

 

Aici locatia - https://g.page/bunkry?share

 

 

IMG_0908.JPG

IMG_0909.JPG

IMG_0910.JPG

IMG_0919.JPG

IMG_0933.JPG

La 21.10.2021 la 19:45, SenorPink a spus:

Un fel de review-uri vrei sa fie aici?

 

Fiindca imi place sa inchiriez si sa testez mobre for fun destul de des, m-am gandit sa fie un topic in care sa imi scriu parerile. 

In principal fiindca deja e obositor cate frigorifere imi iau pe topicurile de posesori (cumva de inteles, dar maxim de enervant pt mine)

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu, nu, ascundeau artilerie de mare calibru (60-80 de cm).

O scoteau la aer, trageau, inapoi la adapost.

Nu vreau sa ma gandesc cine avea voie prin padurile alea acum 80 de ani si cum era securitatea in zona, respectiv cine stia despre ei si ce insemna sa obtii informatii despre locatia lor intr-o epoca in care satelitii, G.E si gis-ul erau vise.

Anyway, uita-te la pozele din linkul de google.

Oricum te trec fiorii fiindca inauntru este de fapt muzeu plin de relicve de razboi germane, fise/planse ale tipurilor de armament/logistica, cu accent pe artilerie grea.

Si cand vezi ce inseamna un aparat de amploarea respectiva al carui scop este sa rada de pe fata pamantului natiuni (na, ma rog, nu sunt ei singurii, vorbesc generic) oricum te iau fiorii.

Inca ma tot gandesc daca sa merg la Auschwitz sau nu.

Plin de complexe de buncare in Polonia, majoritatea cu acces gratis sau pt sume modice.

 

Acum 35 minute, patrick1 a spus:

Brr ... mă trec fiorii când văd aşa ceva.

Astea au fost construite, pe cale ferată, pentru a "dosi" trenuri.

 

Ascundeau artilerie de mare calibru (60-80 de cm) si, da, erau conectate la infrastructura de cale ferata. Se mai vedeau cateva sute de m liniile prin padure.

Scoteau tunurile la aer, trageau, inapoi la adapost.

Nu vreau sa ma gandesc cine avea voie prin padurile alea acum 80 de ani si cum era securitatea in zona, respectiv cine stia despre ei si ce insemna sa obtii informatii despre locatia lor intr-o epoca in care satelitii, G.E si gis-ul erau vise.

Anyway, uita-te la pozele din linkul de google.

Oricum te trec fiorii fiindca inauntru este de fapt muzeu plin de relicve de razboi germane, fise/planse ale tipurilor de armament/logistica, cu accent pe artilerie grea.

Si cand vezi ce inseamna un aparat de amploarea respectiva al carui scop este sa rada de pe fata pamantului natiuni (na, ma rog, nu sunt ei singurii, vorbesc generic) oricum te iau fiorii.

Inca ma tot gandesc daca sa merg la Auschwitz sau nu.

Plin de complexe de buncare in Polonia, majoritatea cu acces gratis sau pt sume modice.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Edd a spus:

Trebuie sa recunosc ca 1290 este genul de motor pe care ar trebui sa-l ai macar 1 saptamana, ca sa poti testa o mare parte din ce poate. Dar pt mine a fost o experienta care mi-a schimbat niste perceptii despre motoarele mari prin trafic.

 

Te pacalesti. KTM ul asta 2021, nu este ca toate motoarele mari. Este deosebit de usor de manevrat la viteza mica. Au umblat foarte mult la geometrie, respectiv au facut rezervorul ala impartit in 3. Per ansamblu, a rezultat o moto cu un centru de greutate jos, care nu isi prea arata greutatea, FOAAAAARTE USOR MANEVRABILA. Chiar mai usor decat GS ul. 

Prin comparatie, motocicleta mea actuala este mult mai greoaie la viteza f mica. Isi arata greutatea, sus, si trebuie tinut cont de asta.

Deci nu generaliza, privind motoarele mari in trafic-e un caz fericit cel probat de tine :P

Acum 1 oră, _Raul_ a spus:

Lasa scuzele, si spune acolo cum ti se pare 1290 ul. Ca tu ai inceput, ca sa zic asa :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 42 minute, Adrian M. a spus:

Lasa scuzele, si spune acolo cum ti se pare 1290 ul. Ca tu ai inceput, ca sa zic asa :D

 

 

Un motor (autocenzura) sa il inchiriezi si sa te distrezi cu el si total inappropriate in viata reala, de om ce macina minim 4-500 de km pe zi cand iese sa se dea (ca mine asa).

Misto cand e al altora, platesti , te dai, etc.

Am facut 350 de km cu el de la 1 la 9 (cu multe pauze de plimbare, cascat gura, poze) dar cred ca 7-800 intr-o zi ar fi fost infernali.

Cu Honda i-am facut intr-o dupa amiaza. Nu ca nu este mai safe si mai fun decat Honda de 5000 de ori.

Este mult de vorbit si vreau sa o fac onest si structurat, fiindca sigur unii apreciaza chestii ce mie nu-mi necesita.

Dar acum la lucru si o sinteza de-asta o sa imi ia minim 2-3 ore de scris, sters, aranjat, etc.

Promit sa revin, ca doar eu am inceput si chiar vreau sa o fac.

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, _Raul_ a spus:

 

Un motor (autocenzura) sa il inchiriezi si sa te distrezi cu el si total inappropriate in viata reala, de om ce macina minim 4-500 de km pe zi cand iese sa se dea (ca mine asa).

Misto cand e al altora, platesti , te dai, etc.

Am facut 350 de km cu el de la 1 la 9 (cu multe pauze de plimbare, cascat gura, poze) dar cred ca 7-800 intr-o zi ar fi fost infernali.

Cu Honda i-am facut intr-o dupa amiaza. Nu ca nu este mai safe si mai fun decat Honda de 5000 de ori.

Este mult de vorbit si vreau sa o fac onest si structurat, fiindca sigur unii apreciaza chestii ce mie nu-mi necesita.

Dar acum la lucru si o sinteza de-asta o sa imi ia minim 2-3 ore de scris, sters, aranjat, etc.

Promit sa revin, ca doar eu am inceput si chiar vreau sa o fac.

 

 

Fa la un fel si da-te cu M4S si mai vorbim dupa si schimbam impresii opinii :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 2 minute, SenorPink a spus:

Fa la fel si da-te cu M4S si mai vorbim dupa si schimbam impresii opinii :D

 

Maine si poimaine is liber.

Au in Varsovia MTS950, MTS V4 si 1100 Sportul la teste.

Exact ce vreau sa testez. Am fost sa fac programare saptamana trecuta dar plecase cel care stia engleza (greu rau pe aici).

Sper sa rezolv maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, _Raul_ a spus:

 

Sentimentul meu a fost ca e dileala totala. Pentru mine, putin cam prea mult, si ca m-ar manca aiurea instalatia, ajungand in situatii nasoale. Dar eu am mers foarte putin cu el, vs o zi in cazul tau. Chiar astept cu interes postarea detaliata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Adrian M. a spus:

Pai el face la ktm, si tu la M4S. Pana la urma te convingi sa ti l iei, ti-am spus :))

Vezi ca am pus pe topicul de stiri si noutati ca pe 28 anunta noile modele touring de la BMW. Asa ca mai astept pan atunci :D 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 8 minute, Adrian M. a spus:

Sentimentul meu a fost ca e dileala totala. Pentru mine, putin cam prea mult, si ca m-ar manca aiurea instalatia, ajungand in situatii nasoale. Dar eu am mers foarte putin cu el, vs o zi in cazul tau. Chiar astept cu interes postarea detaliata.

Este, dar e doar atat.

Adica, na, e totusi motor de touring. Conceptual vb.

Calitate finisajelor Toporul Srl Vascauti, scutura subturat ca un Ktm.

Daca vreau huliganeala exista altele mai violente, mai fun si mai usor de manevrat - Duke (anteriorul, ultimul nu imi place nici sa ma pici cu ceara), Duke GT, Streetfighter.

Daca vreau confort, prestanta si finisaje pana si Honda mea neolitica il baga in buzunar.

Da, este acolo, intre. Dar in viata reala, mie, aia in care eu dau la o parte tva-ul la vehicule (23% in Polonia), tot imi ridica cateva semne de intrebare.

 

 

Un prieten bun imi zice ca nu inteleg eu mindsetul Ktm 😊.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Adrian M. a spus:

nu ma prind...indian, ktm? ce legatura e intre ele ? :D

 

Sau te legi de unde s fabricate? irelevant :P

 

De unde-s fabricate si in combinatie cu indieni/chinezi parca? Ca tot zicea Raul ca au finisaje de Toporul Vascauti SRL 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, SenorPink a spus:

De unde-s fabricate si in combinatie cu indieni/chinezi parca? Ca tot zicea Raul ca au finisaje de Toporul Vascauti SRL 🤣

49% din KTM este detinut de BAJAJ, restul de firma mama austriaca. Motocicletele sunt facute in fabrica Bajaj din India. Motoarele, ceva combo cu CFMOTO, alta combinatie chinezeasca.

Made in India, but actually made in China, and proudly designed by austrians :)))

Traiasca globalizarea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

KTM 1290 Super Adventure S 2021 (SAS)

- Agila, fun, usoara & intoxicant de agresiva

- Motor pentru cine "se stie" si cauta putere, agresivitate si sportivitate la m3 in pachet de big trail

- "KTM" cand vine vorba de eleganta, finisaje, robustetea subansamblelor, primele 4 trepte ale cutiei de viteze si utilizare de zi cu zi.

 

PLUSURI, MI-A PLACUT MULT

* Agila

* Poate fi condusa mai tare decat modelul anterior cu mai putin efort, din cauza unei mult mai bune repartitii a maselor si a centrului de greutate mult coborat

* Mult mai usoara in comparatie cu modelul anterior. Pare la fel de joasa si usoara si se manevreaza exact ca un 790 / middle class adventure

* Lineara (odata ce a intrat in ture)

* Fun in turatii de om normal dar poate fi si f serioasa, chiar inspaimantatoare odata dusa sus in ture 

* Resurse de putere si cuplu arhisuficiente, livrate neintrerupt pe toata plaja de turatie 

* Protectie buna spre f buna cu parbriz standard

* Ergonomie f buna si comfort peste medie pentru un motor cu un asemenea mindset sportiv. Stai drept in sa, cu mainile usor inclinate. Nu are pozitia agresiva specifica de SM, de forta in maini si cu vintrele calare pe juguri/capacul de la rezervor, ci una standard de touring.

* Șa finalmente exact atat de lunga cat ai nevoie (nu cu 15 cm in plus cum au 90% din fabricanti) si la care beneficiezi de suport lombar superb oferit de saua pasagerului

* Lumini foarte bune si cornering light incredibil de bun.

* Design de ansamblu mult peste cel al modelului anterior

* Ampatament foarte scurt, roata fata aproape de nevazut prin carena, unghi de bracaj f bun

* Inspira incredere la modul vicios, ii dai niste cifre in bord de te sperii, fara sa urmaresti asta, si totul fiindca este fun si intoxicant de agresiva si te trage sa iti faci de cap cu ea. Gen a 5a la 165 kmh, noaptea, prin paduri fara sa caut deloc treaba asta. Just f happened, 10 secunde, blast, ras din ala de Gargamel dupa care inapoi la balet 

* Dupa ce am scapat de ploaie si de primii 100 km de autostrada, am trecut-o in sport si am facut cu ea ce nu visez cu CrossTourer-ul (din cauza greutatii si a inertiei considerabil mai mari). M-am trezit gandindu-ma de cel putin cateva ori cat de fun ar fi fost 1290-ul in lunile petrecute in (muntii din) Spania.

* Semnalizarile se anuleaza singure dupa o curba/inclinare mai ampla? (eu asa zic ca a fost, nu cred ca mi s-a parut)

* Semnalizarea "suprascrie" avariile cand semnalizezi (reintri in trafic de ex) si revine la ele cand opresti semnalul stg/dr (la fel ca mai sus - eu asa sa zic ca a fost, cred ca imi aduc aminte corect)

* Cricul central poate putin ingramadit in scarita pasagerului dar care balansa instant si fara efort motocicleta

* Evidentiaza in bord faptul ca temperature motorului nu este inca in limite normale de functionare, ca sa stii sa nu tragi de ea ca cimpanzeul dupa prima pornire a zilei

* Valve mecanice la 90 de grade. Tot zic ca imi montez si eu pe CT.

 

NEUTRE, MA LASA RECE, LE POT DREGE, "ASA FACE ELE"

* Pare sa nu mai aiba cuplul modelului anterior, dar sa aiba in schimb ceva mai multa putere pe care o livreaza f similar unui 2 in linie si nu unui 2 in V

* In ture joase suna a 2 in linie. Odata dusa sus in ture isi redescopera identitatea.

* Scaritele mici. Nu mi-au alunecat deloc cizmele, dar le-as schimbe cu unele mai mari.

* Designul cifrelor din bord (prea spartane) – de gustibus

* Rotita de reglare a dozajului franei fata fara valori de tensiune/cifre stantate pe ea

* Reglajul manetei frana fata cam anapoda - in loc sa intareasca maneta o indeparta de manson excesiv de mult iar forta nu parea sa creasca asa cum as fi vrut (suspectez si  frane neintretinute la ce am testat eu).

* Mi s-a intamplat si mie chestiunea raspovestita pe internet – mi-a picat saua pe pozitia cea mai joasa la o plecare mai brusca de la semafor (ma grabeam spre lucru, deh ).

Nu ok la un motor de 18k, dar pot trai cu ea, fiindca eu pun mereu seile pe pozitia cea mai joasa. 

* Butonul de semnalizare si intreruperea functiei. Butonul are o forma de piramida, respectiv o suprafata mica de contact cand vrei sa decuplezi semnalizarea. Distrage atentia fiindca iti intrerupi firul gandurilor ca sa te concentrezi la el, desi ar trebui sa fie o operatiune banala. In ciuda faptului ca a fost extrem de enervant toata ziua, l-am pus aici fiindca stiu sigur ca l-as schimba instant dupa cumparare, cu un aftermarket, un buton de pe o japoneza sau as face eu ceva la un printer 3D wcs. 

* Sistemul radar. Amicul Hora zice ca e the s*it. Personal nu imi place sa am vehicul in fata nici cand sunt la volan, nu mai zic pe 2 roti. Deci cumva inutil pt mine, dar nu l-am testat.

* Pe cricul lateral s-ar putea suda un apendice/parghie/ajutor pentru deschidere, de cativa cm, cum au toate motocicletele de cand lumea si pamantul (detalii, stiu, dar enervante, ca doar nu aveam pe mana un Zongshen de 3000 de eur).

* La SAS-urile anterioare, incuietorile de sa clacau fest. Cu toate astea, as fi preferat in continuare un sistem mecanic de deschidere a seii, nu unul electric. Asta prin prisma faptului ca sub sa este bateria. Si daca moare bateria nu prea stiu cum mai deschizi saua din buton. Ma rog, nu am aprofundat. Asa, ca prima parere.

* La 2 din 3 modele KTM inchiriate trebuie sa imi vad de tura cu erori afisate in bord toata ziua. La fel si cu acesta - de data asta "Incalzire sa nefunctionala sau sa neconectata. Va rugam contactati cel mai apropiat service". Prea lenes si precaut ca sa imi bag nasul si sa vad ce si cum. La neutre - fiindca "asa face ele".

* Scutura ca un tomberon de plastic gol pe off-road spart (drum de piatra spart bine, pietre colturoase, cat mingile de volei, 300 de m urcare pana la biserica din ultima poza). La neutre fiindca ma intereseaza doar versiunea SAS, pe care vreau sa o conduc exclusiv pe strada. Nu stiu cum face SAR-ul, nu stiu daca asta troncanea fiindca era model de teste si cine stie cum au tratat-o cei dinainte.

* Cutia telefonul este o gluma. Este pentru chei, carduri sau tichete de plata pe autostrada. La neutre fiindca stiam deja din pozele de pe internet ca nu ai ce baza sa pui in ea. Am avut cu mine telefonul de serviciu pt ca face poze mult mai bune si era un ritual in sine introducerea lui in cutie ca sa o pot inchide. Da, ii puteam da husa spartana jos, but why?

* Radar spate/avertizare vehicul in unghiul mort. O pun la neutre fiindca omologul SAS-ului de la Ducati (V4 S-ul) costa cu 5k mai mult. Dar mi se pare o functie care ar trebui sa fie obligatorie ca si abs-ul pe toate motocicletele de strada, respectiv mult mai importanta si utila decat radarul fata. 

* La mers sportiv, cand asezam picioarele pe varfuri in scarite, atingeam destul de des cu calcaiul suportul scaritelor pasagerului. Singur pe moto e cam bonus (contact suplimentar cu motorul, il simti in si mai multe puncte) dar cu pasager sper sa incapa doua perechi de cizme fara nervi. De vazut. 

* Huruia oala de ambreiaj la semafor mai ceva ca la VFR-ul meu din 96. Nu stiu daca asa face ele sau asta avusese parte de vanzatori de branza in sa inaintea mea. 

 

NEGATIVE, DE PORC, MA ENERVEZ DE CUM MA GANDESC

* Semnalizarea care are un delay de aprox jumatate de secunda din momentul in care tragi de buton pana cand incepe sa clipoceasca. Pt mine deloc ok fiindca:

- eu semnalizez la modul excesiv, mai ales cand fac depasiri scurte in lant, pe care le semnalizez la mm, ca sa stie oamenii ce intentii am si cum sa ne coordonam cat mai pacifist cu putinta.

- nu este safe nici pt mine nici pt altii in trafic sa ma tot uit in jos sa vad daca a inceput sa clipoceasca semnalizarea sau macar bordul.

* Cum arata ansamblul fata, adica ce vezi din sa cand te uiti inainte (exceptand bordul) - o lopata de zapada si doua scanduri de sustinere. Moartea imaginatiei / puterii de creatie. La SA-ul anterior era doar lopata (care nu arata rau deloc). La ultimul au mai pus si doua scanduri pe laterale. Pacat, findca designul de ansamblu este net peste cel anterior - si mai fain si mai agresiv dpmdv.

* Calitatea de India si robustetea (sub) ansamblelor. Inteleg costuri, inteleg performante, dar vezi ieftineala in ff multe locuri cand te uiti la motocicleta asta. In special in jumatatea inferioara (cabluri, tinichele, etc)

* Cea de sus vine mana in mana cu asta – lipsa feelingului de premium. Stiu ca Bmw costa undeva la 21 si Ducati 23 (varfurile de gama) dar nici 18-19k nu este pret de buget. Adica nu este motor de proaspat incadrati in campul muncii ci mai degraba de oameni cu un anumit statut, varsta si implicit ceva/destula experienta moto, respectiv asteptari de la motorul pe care pun banii.

* Un motor f agresiv si f fun to ride, dar conceptual totusi un motor de drum lung, la care, prin definitie, ai nevoie de confort in plus. Pozitia in sa este decenta ca si confort, saua este f bine gandita cum am spus mai sus, dar ramane feelingul acela ca stai cumva pe motocicleta si nu in ea. Esti ingropat cam 1/3, maxim 1/2. Nu este ea Dorsoduro, dar pana la MTS 2V mai are mult si bine. Chestia asta incepi sa o simti cand stai intepenit distante lungi. Daca esti in setare de wrestling pe curbe, nu o sa ai habar ca "stai pe motor si nu in el".

* In oras sau pe drumuri europene, plaja 40/50, respectiv 80/90 kmh, vrei sa mergi si tu linistit, ca tot omul, nu ca la raliuri rutiere. Si multi dintre noi traim si in viata de zi cu zi, nu suntem toti Rok Bagoros full time, mai avem un job, mergem cu ea la lucru sau, pur si simplu, traversam si asezari umane in intreprinderile noastre de batut recorduri de timp de la Munchen la Milano, peste Alpi. Scuturaturile astea mici si lipsa asta de fluiditate le rezolvi cu autopilotul in mod extraurban, dar in oras nu ai ce face, trebuie sa traiesti cu ele. 

Scurt pe doi – este enervanta in viata reala, de oameni normali fiindca agata si scutura in ture mici. Mie mi se pare ca la fel de mult ca modelele anterioare. Alti colegi au zis ca acesta este mai rafinat. Nu stiu ce sa zic. Cert este ca mie nu imi place, chit ca o fi ea mai smooth decat anterioarele.

* Primele 3 (sa nu zic chiar 4) trepte sunt mult prea scurte. In oras mestecam dimineata in cutie de mi-a venit sa adorm. 1-2-3, rosu la orizont, 3-2-1. Stop. Repeat. Si trebuie sa te stii si sa te tii bine si la ambreiaj ca sa nu hacaie a tuse. Ce-i drept ca o uitasem in sport, de cu o zi inainte, dar nu ma astept la schimbari radicale (am condus-o si in rain primii 150 de km)

 

Un motor aproape ideal, cu neajunsuri ca orice produs. 

Dar, in ciuda catorva chestii pe care le urasc structural, il consider serios ca inlocuitor pentru CT. 

De ce? Fiindca eu fortez constant limitele cand prind sosele pustii, pline de ace de par superbe (mergeti in Spania si nu veti regreta)

Si fiindca cu Honda am avut numeroase momente in care imi impuneam sa ma calmez stiind ca lucrurile pot evolua f nasol daca nu o fac.

CT-ul este o torpila pe serpentine.  

KTM-ul in schimb este nava stelara cu propulsie electromagnetica.

Da, are niste hibe de te doare mintea, dar nivelul de siguranta si agresivitate la care poti conduce alien-ul asta e "unparalled" cum ar zice englezul. 

Ramane sa testez si MTS-ul 4V.

 

Muzul:

IMG_0898.thumb.jpg.574351eafe31de4cd6709c1432d993ce.jpg   IMG_0952.thumb.jpg.a16d89e43f29655209d3ba8a38fb0c44.jpg   IMG_0958.thumb.jpg.ac73930f15588686e67cccc8636ba88e.jpg 

 

IMG_0960.thumb.jpg.f20b40f4b85d21e35ced3a82bc7334cb.jpg   IMG_0962.thumb.jpg.3ae952b6512cd6be87c6bc04f186fa3d.jpg   IMG_0964.thumb.jpg.82cf095cc485d148b6e295d10eb920af.jpg   IMG_0980.thumb.jpg.426d480116bfd6ab50a587b7b3a9a376.jpg

 

Si pentru ca edit is my bff: 

Asta trebuia sa fie la neutre: 

* Vibreaza subtil in turatie de relantiu sau in turatie de top. Se poate trai cu ea. Nu amortesc maini, vintre, barbatii, etc, etc de la ea. 

La fel, eu imi aduc aminte ca am vazut bateria sub sa. Era acolo sau incurc eu borcanele? Asta prin prisma a ce am scris despre mecanismul electric de inchidere/deschidere al seii.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...