Daviddd Postat Octombrie 28, 2021 Share Postat Octombrie 28, 2021 Salut, nu știu dacă e vreo problemă că postez asta aici, sper să nu fie. Dar am o mare curiozitate și nu știu pe cine să întreb, nu știe nimeni să îmi explice:)) Am un cbr 125 2006 și am finala fake Akrapovic (din aia celebra, știți voi), când bătea vântul din spate am văzut acul la 130 cu 2 pe ea, uimitor... Într-o bună zi m-am gândit să o fac să urle mai tare, așa că am luat o teavă de inox de la o furcă moto, am modelat-o în forma țevii de evacuare și am montat-o. Sunet puternic, gros, ziceai că e avion, dar odată cu suntetul ăsta gros i-a dispărut puterea efectiv, nu mai prindea peste 100 și trăgea mai slab. Am stat cu țeava aia vreo 2 saptamani, apoi am pus iar galeria ei și totul a revenit la normal, prinde iar 120-130 în funcție de vânt bineînțeles:). Marea mea curiozitate este de ce s-a întâmplat asta, după mintea mea socotesc că ar fi trebuit să respire mai bine motorul și nu să piardă din putere, respira mult mai bine cu țeava aia și are mai puțina presiune pe evacuare cred eu. Făcea pac pac, sunet dar puterea se dusese. Are cineva timp și chef să îmi explice și mie cum stă treaba cu asta? E pe carburator și mă gândesc că e reglat pt evacuarea originală, n-am mai umblat pe acolo că n-avea rost să mă complic doar pt sunet. Orice părere e bine venită Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 29, 2021 Admin Share Postat Octombrie 29, 2021 Dacă era așa simplu cu puterea aveam tuneri la fiecare colț de stradă. Că țevi avem destule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daviddd Postat Octombrie 29, 2021 Autor Share Postat Octombrie 29, 2021 Acum 14 ore, GoodKat a spus: Motoarele au nevoie si de 'back pressure' pentru a functiona in parametrii optimi. Cand tu ai facut modificarea asta ai lasat admisia nemodificata probabil, nu? Iar evacuarea era efectiv o teava goala. Nici o evacuare, oricat de libera ar fi ea, nu este doar o teava goala. Fie are niste coturi bine gandite, fie niste site care ofera motocicletei ce ii trebuie intr-o anumita plaja de turatie, fie ambele. Da, fara admisie modificata Acum 14 ore, patrick1 a spus: https://www.rideapart.com/features/353186/ask-rideapart-exhaust-back-pressure/ Am inteles cum sta treaba Acum 4 ore, l.u.v a spus: Dacă era așa simplu cu puterea aveam tuneri la fiecare colț de stradă. Că țevi avem destule. Mi se pare corect:)) I-am pus si finala stock de curiozitate, fix 110 cât scrie in carte prinde cu ea. Deci combinația perfecta ramane galeria stock și finala "Akrapovic" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 30, 2021 Share Postat Octombrie 30, 2021 https://pro-bike.ro/forums/topic/24103-aproape-totul-despre-teoria-evacuarii/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 31, 2021 Share Postat Octombrie 31, 2021 La 30.10.2021 la 14:47, patrick1 a spus: Un super-articol. Şi ceva despre 2T? Că asta e altă "specie" https://pro-bike.ro/forums/topic/24157-aproape-totul-despre-teoria-evacuarii/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapata Postat Noiembrie 5, 2021 Share Postat Noiembrie 5, 2021 La 28.10.2021 la 22:42, Daviddd a spus: Salut, nu știu dacă e vreo problemă că postez asta aici, sper să nu fie. Dar am o mare curiozitate și nu știu pe cine să întreb, nu știe nimeni să îmi explice:)) Am un cbr 125 2006 și am finala fake Akrapovic (din aia celebra, știți voi), când bătea vântul din spate am văzut acul la 130 cu 2 pe ea, uimitor... Într-o bună zi m-am gândit să o fac să urle mai tare, așa că am luat o teavă de inox de la o furcă moto, am modelat-o în forma țevii de evacuare și am montat-o. Sunet puternic, gros, ziceai că e avion, dar odată cu suntetul ăsta gros i-a dispărut puterea efectiv, nu mai prindea peste 100 și trăgea mai slab. Am stat cu țeava aia vreo 2 saptamani, apoi am pus iar galeria ei și totul a revenit la normal, prinde iar 120-130 în funcție de vânt bineînțeles:). Marea mea curiozitate este de ce s-a întâmplat asta, după mintea mea socotesc că ar fi trebuit să respire mai bine motorul și nu să piardă din putere, respira mult mai bine cu țeava aia și are mai puțina presiune pe evacuare cred eu. Făcea pac pac, sunet dar puterea se dusese. Are cineva timp și chef să îmi explice și mie cum stă treaba cu asta? E pe carburator și mă gândesc că e reglat pt evacuarea originală, n-am mai umblat pe acolo că n-avea rost să mă complic doar pt sunet. Orice părere e bine venită O evacuare goala va avea întotdeauna ca efect pierderea puterii doar dacă nu faci un soft. M-am dat cu o aprilia tot de 125 cu o bomba de evacuare, dar fără DB-killer. Se auzea mișto, dar se simțea ca pierde putere. Cel mai bine mergi cu db-ul pus majoritatea timpului, ajuți și motorul puțin și nici nu pierzi putere, ți-o zic din experienta. Dacă vrei sa faci gălăgie câteodată îl dai jos și îl pui la loc, simplu. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.