bEb3 Postat Decembrie 2, 2021 Share Postat Decembrie 2, 2021 (editat) Buna, ma numesc Alexandru Bercea, un tanar motociclist de 16 ani ce se afla in posesia categoriei A1 din luna iulie. Sunt nou aici si sper ca nu am postat gresit. Am o Yamaha Virago 125 din 1997 si am o nelamurire, de ce nu imi trece de 70kmh? Motorul merge bine, la fel si cutia, banuiesc ca e de la pinioane si lant, am pinion de 12 pe fata si 47 pe spate, la un alt baiat cu un Daelim Daystar am vazut ca are 13 fata si 42 spate, oare sa fie de la asta? Intr-adevar e destul de mare pinionul spate ca dimensiuni. Multumesc pentru atentia acordata, orice sfat e bine venit. Editat Decembrie 2, 2021 de bEb3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 2, 2021 Share Postat Decembrie 2, 2021 (editat) Văd într-un catalog pt modelul tău 13 cu 47 pinioanele. Cu pinion față de 12 rezultă un raport sensibil mai scurt, deci un cuplu la roată mai mare în detrimentul vitezei maxime. Ce pinioane are alt model de moto e total irelevant pt că rapoartele cutiei de viteze diferă și ele. Editat Decembrie 2, 2021 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat Decembrie 2, 2021 Share Postat Decembrie 2, 2021 (editat) 13 cu 47 Editat Decembrie 2, 2021 de Gabi24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bEb3 Postat Decembrie 2, 2021 Autor Share Postat Decembrie 2, 2021 Oare nu as putea sa ii pun alt kit de lant cu alte pinioane? Nu sunt adeptul vitezei dar cand te claxoneaza tirul din spate e nasol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bEb3 Postat Decembrie 2, 2021 Autor Share Postat Decembrie 2, 2021 Motorul e in stare buna, si cutia la fel, ce as putea sa ii fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bEb3 Postat Decembrie 2, 2021 Autor Share Postat Decembrie 2, 2021 Am verificat si cu waze, tot atat, nu imi pot explica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 2, 2021 Share Postat Decembrie 2, 2021 E simplu, nu e restul atât de în ordine precum ai presupus! Cauza e puterea scăzută pe care o dezvoltă motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bEb3 Postat Decembrie 2, 2021 Autor Share Postat Decembrie 2, 2021 (editat) Am sa imi verific toata motociclete cap coada din nou, daca de ex i as pune un kit cu pinion pe spate mai mic, exemplu 42, motocicleta ar mai functiona in parametrii normali? Editat Decembrie 2, 2021 de bEb3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bEb3 Postat Decembrie 2, 2021 Autor Share Postat Decembrie 2, 2021 Va multumesc pentru informatii, am sa imi bat capul si am sa mai pun mana pe ea, dupa ce rezolv cate ceva va mai anunt, multumesc inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Decembrie 3, 2021 Share Postat Decembrie 3, 2021 Poate e limitata. La fostul meu MZ 125 SX exista varianta limitata la 6kw, se monta o dracie sub sa, se cupla la instalatia electrica si facea ceva la aprindere. Poate si Viraga asta o fi ceva limitat, pentru tari cu legislatie un pic altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bEb3 Postat Decembrie 3, 2021 Autor Share Postat Decembrie 3, 2021 Am descoperit la carburator surubelul de benzina blocat pe maxim si este mancata partea aia unde pui surubelnita, trebuie sa il iau jos sa il curat si sa il reglez dar nu prea stiu ce sa fac cu surubelul ala ca e blocat, probabil de la asta era Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Decembrie 3, 2021 Share Postat Decembrie 3, 2021 Vezi pe site-ul www.mrcycles.com referinta surubelului, apoi fie incerci la orice magazin de piese auto sa comanzi referinta, fie mergi le dealer. In mod normal ar trebui sa il gasesti, la un pret rezonabil, probabil in jur de 20 de lei. Eu ti-as propune sa desfaci carburatorul si sa il cureti bine. Evident va fi necesar si un set de reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.