Daniky F3 Postat Ianuarie 25, 2022 Share Postat Ianuarie 25, 2022 Salut. Cum reglez o honda sc 59 pe inaltime? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniky F3 Postat Ianuarie 25, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2022 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 26, 2022 Share Postat Ianuarie 26, 2022 (editat) Ce vrei tu implica modificarea SAG ului. Adica dimensiunea cu care se comprima suspensia sub greutatea ta. De regula intre 0.2 si 0.3 x cursa totala suspensie. Sa zicem ca ai 150mm pe fata si spate cursa. ar trebui sa masori o distanta fixa, de la roata la amortizor/furca. repeti masuratoarea cu tine echipat, pe ea, cu picioarele ridcate-trebuie sa te ajute cineva. apoi reglezi preloadul, daca ai, la fata si spate, sa fie 0.2 sau 0.3 x 150mm=30-45 mm. REGLAREA INALTIMII PRIN MODIFICAREA PRELOADULUI nu este varianta cea mai ok, modifici modul in care se comporta suspensia. Vrei o moto mai joasa, ai alte variante-fie sa modificata-daca iti permite saua actuala sa o modifici, fie o sa lowseat, fie arc amortizor spate mai scurt, fie un amortizor complet custom pentru tine, fie un kit de coborare-niste "oase" ce se monteaza pe spate si coboara pozitia amortizorului-vezi pe lust racing. Pe fata se poate cobori din prindere furca. Dar o faci corelat cu ce ai facut pe spate, ca afecteaza comportamentul motocicletei. PE SCURT,daca n-ai habar ce faci, mergi la cineva care stie. Tu ce vrei? sa ajungi mai bine jos? Sa fie mai inalta? sa ce? Editat Ianuarie 26, 2022 de Adrian M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Ianuarie 26, 2022 Share Postat Ianuarie 26, 2022 Uite asta se intampla cand toti plictisitii de cred ca simsonul a fost vreodata motocicleta dau sfaturi necunoscatorilor! slabeste pretensionarea aia, ca se lasa! dupa aia se intreaba omul de ce nu mai sta pe curbe, ca se lungeste ampatamentul, se modifica si unghiul furcii. si nu numai asta, suspensia trebuie sa preia imediat orice diferenta de nivel, daca arcul este moale roata sta mai mult in aer. nu mai vorbim de faptul ca arcurile SE SCHIMBA la aproximativ 5 ani pentru ca obosesc. si se aleg dupa greutate, ca altfel degeaba faci un sag corect, arcul nu va lucra cum trebuie. e o intreaga stiinta in spatele suspensiilor, nu invarti tu aiurea de piulite. simsonul si alte gunoaie sinistre n-au avut asa ceva, erau niste saracii care imitau motocicletele si atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 26, 2022 Admin Share Postat Ianuarie 26, 2022 Plus ca Honda SC59 nu are nicio treabă cu exemplele arhaice enumerate. La un motor sport modern nu te joci cu suspensiile și frânele. @inițiator, dacă ești din București te pot trimite la un garaj cu oameni care știu ce înseamnă o suspensie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniky F3 Postat Ianuarie 26, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2022 Acum 14 ore, Adrian M. a spus: Ce vrei tu implica modificarea SAG ului. Adica dimensiunea cu care se comprima suspensia sub greutatea ta. De regula intre 0.2 si 0.3 x cursa totala suspensie. Sa zicem ca ai 150mm pe fata si spate cursa. ar trebui sa masori o distanta fixa, de la roata la amortizor/furca. repeti masuratoarea cu tine echipat, pe ea, cu picioarele ridcate-trebuie sa te ajute cineva. apoi reglezi preloadul, daca ai, la fata si spate, sa fie 0.2 sau 0.3 x 150mm=30-45 mm. REGLAREA INALTIMII PRIN MODIFICAREA PRELOADULUI nu este varianta cea mai ok, modifici modul in care se comporta suspensia. Vrei o moto mai joasa, ai alte variante-fie sa modificata-daca iti permite saua actuala sa o modifici, fie o sa lowseat, fie arc amortizor spate mai scurt, fie un amortizor complet custom pentru tine, fie un kit de coborare-niste "oase" ce se monteaza pe spate si coboara pozitia amortizorului-vezi pe lust racing. Pe fata se poate cobori din prindere furca. Dar o faci corelat cu ce ai facut pe spate, ca afecteaza comportamentul motocicletei. PE SCURT,daca n-ai habar ce faci, mergi la cineva care stie. Tu ce vrei? sa ajungi mai bine jos? Sa fie mai inalta? sa ce? Da sa fie mai joasa Acum 14 ore, Adrian M. a spus: Ce vrei tu implica modificarea SAG ului. Adica dimensiunea cu care se comprima suspensia sub greutatea ta. De regula intre 0.2 si 0.3 x cursa totala suspensie. Sa zicem ca ai 150mm pe fata si spate cursa. ar trebui sa masori o distanta fixa, de la roata la amortizor/furca. repeti masuratoarea cu tine echipat, pe ea, cu picioarele ridcate-trebuie sa te ajute cineva. apoi reglezi preloadul, daca ai, la fata si spate, sa fie 0.2 sau 0.3 x 150mm=30-45 mm. REGLAREA INALTIMII PRIN MODIFICAREA PRELOADULUI nu este varianta cea mai ok, modifici modul in care se comporta suspensia. Vrei o moto mai joasa, ai alte variante-fie sa modificata-daca iti permite saua actuala sa o modifici, fie o sa lowseat, fie arc amortizor spate mai scurt, fie un amortizor complet custom pentru tine, fie un kit de coborare-niste "oase" ce se monteaza pe spate si coboara pozitia amortizorului-vezi pe lust racing. Pe fata se poate cobori din prindere furca. Dar o faci corelat cu ce ai facut pe spate, ca afecteaza comportamentul motocicletei. PE SCURT,daca n-ai habar ce faci, mergi la cineva care stie. Tu ce vrei? sa ajungi mai bine jos? Sa fie mai inalta? sa ce? Da sa fie mai joasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniky F3 Postat Ianuarie 26, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2022 Acum 5 ore, l.u.v a spus: Plus ca Honda SC59 nu are nicio treabă cu exemplele arhaice enumerate. La un motor sport modern nu te joci cu suspensiile și frânele. @inițiator, dacă ești din București te pot trimite la un garaj cu oameni care știu ce înseamnă o suspensie. Locuiesc în Germania. O sa merg la un service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 27, 2022 Share Postat Ianuarie 27, 2022 Acum 19 ore, l.u.v a spus: Plus ca Honda SC59 nu are nicio treabă cu exemplele arhaice enumerate. La un motor sport modern nu te joci cu suspensiile și frânele. @inițiator, dacă ești din București te pot trimite la un garaj cu oameni care știu ce înseamnă o suspensie. Salut, De curiozitate, despre ce garaj e vorba? Ca pe suspensii multi dau din gura dar putini cunosc. Si chiar am nevoie, cred ca voi modifica cate ceva la a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 27, 2022 Admin Share Postat Ianuarie 27, 2022 Grant Garage Racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.