Jump to content

Kawasaki z650 / z800 Yamaha MT-07 Honda cb650f/r


Cataand
 Share

Recommended Posts

Salutare

Abia am luat permisul(A) și aș vrea o motocicleta pt începători dar sa fie cat mai nouă.

Probabil s a mai discutat, dar eu nu am găsit nimic.

 

Ce ați alege intre Kawasaki z650(2018 / 2020) sau Yamaha MT-07 (2019 / 2021)?

 

Nu îmi place să îi dau gaz sau sa merg cu viteaza foarte mare,poate uneori unde chiar e nevoie sau îmi permite locul/strada și nu pun pe nimeni în pericol.

 

Înafara de cele 3, Kawasaki/Yamaha sau honda cb650f ce altceva ați recomanda?

Vreau sa arate bine(îmi plac Naked-urile) sa nu fie foarte puternica dar nici leneșă (ceva intre 70-100cp) fiabilă și mai ales manevrabilă(obligatoriu cu ABS)

 

Credeti că aș putea găsi un echipament complet decent(pantaloni geaca mănuși cască încălțări) până în 1000euro(noi)?

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Bine ai venit şi spor la km!

Oricare dintre cele propuse este potrivită, dar alegerea este foarte subiectivă; încearcă să le testezi, te vei lămuri singur.

Suzuki 650 SV ar fi o variantă, la ce ai propus;  diferită faţă de modelele amintite, deşi nu pare din fişa tehnică.

Triumph Trident 660, nouă pe piaţă, iar eu nu o ştiu decât din poze...

În fine, nu ştiu dacă e o idee foarte bună ca prima motoretă să fie chiar nouă, dar asta depinde efectiv de banii pe care îi ai. Plictiseala există şi faţă de propria motoretă...

Da, 1000 euro ar fi suficienţi, pt un echipament mediu, dar complet. Vezi pe net, practic ar trebui însă probat, altfel poţi avea neplăceri costisitoare (cască prea largă; mănuşi care strâng; şireturi care alunecă etc.).

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Rouleur a spus:

Bine ai venit şi spor la km!

Oricare dintre cele propuse este potrivită, dar alegerea este foarte subiectivă; încearcă să le testezi, te vei lămuri singur.

Suzuki 650 SV ar fi o variantă, la ce ai propus;  diferită faţă de modelele amintite, deşi nu pare din fişa tehnică.

Triumph Trident 660, nouă pe piaţă, iar eu nu o ştiu decât din poze...

În fine, nu ştiu dacă e o idee foarte bună ca prima motoretă să fie chiar nouă, dar asta depinde efectiv de banii pe care îi ai. Plictiseala există şi faţă de propria motoretă...

Da, 1000 euro ar fi suficienţi, pt un echipament mediu, dar complet. Vezi pe net, practic ar trebui însă probat, altfel poţi avea neplăceri costisitoare (cască prea largă; mănuşi care strâng; şireturi care alunecă etc.).

Salut. Nu o vreau chiar noua 0km, SH da,oricare din modelele acestea le-am găsit undeva la 5000 euro, mai puțin z800 care e puțin peste 6000.

Am uitat sa specific. Am un 1,85m și 95kg.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

nu dai gres cu niciuna dintre variantele mentionate de tine. Ideal, sa nu o iei noua-zero km. CI una cu cativa ani vechime, care s-a depreciat-la care se mai poate negocia pretul putin.

NU te increde din prima in vanzator-o verificare la service costa 200-300 lei-una cap coada. Face toti banii. E plin de oportunisti care iau moto trosnite, le repara din dezmembrari, si o vand ca impecabila. Nu ai cum sa iti dai seama daca nu te pricepi-deci ia in calcul asta. Intreaba vanzatorul-accepti verificare la service autorizat? daca zice nu, la revedere.

Apoi, ia in calcul o revizie minima: ulei, filtre, eventual placute frane, anvelope, bujii, antigel, lichid frana, kit lant-evident, functie de constatarea de la service.

Mergi si suie pe toate modelele naked din categoria medie-sa vezi care te coafeaza ca si pozitie.

 

LEgat de echipament, fiind incepator-DOAR CU PROBAT. si da, iti poti lua echipament ok cu 1000 euro. Poti lua o casca cu 1500 lei ok, o geaca textila pe la 1000, manusi 250-350, ghete 500 800, blugi moto sau pantaloni moto , de la 500 in sus. 

Daca esti din Bucuresti, ai aici destule magazine de unde sa iei echipament ok: bikermag, bbmoto, motoemotion, motostation, motorteam, mai nou deschis si foarte mare-misto: asfalt uscat.

Succes!

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 21 minute, Adrian M. a spus:

Salut!

nu dai gres cu niciuna dintre variantele mentionate de tine. Ideal, sa nu o iei noua-zero km. CI una cu cativa ani vechime, care s-a depreciat-la care se mai poate negocia pretul putin.

NU te increde din prima in vanzator-o verificare la service costa 200-300 lei-una cap coada. Face toti banii. E plin de oportunisti care iau moto trosnite, le repara din dezmembrari, si o vand ca impecabila. Nu ai cum sa iti dai seama daca nu te pricepi-deci ia in calcul asta. Intreaba vanzatorul-accepti verificare la service autorizat? daca zice nu, la revedere.

Apoi, ia in calcul o revizie minima: ulei, filtre, eventual placute frane, anvelope, bujii, antigel, lichid frana, kit lant-evident, functie de constatarea de la service.

Mergi si suie pe toate modelele naked din categoria medie-sa vezi care te coafeaza ca si pozitie.

 

LEgat de echipament, fiind incepator-DOAR CU PROBAT. si da, iti poti lua echipament ok cu 1000 euro. Poti lua o casca cu 1500 lei ok, o geaca textila pe la 1000, manusi 250-350, ghete 500 800, blugi moto sau pantaloni moto , de la 500 in sus. 

Daca esti din Bucuresti, ai aici destule magazine de unde sa iei echipament ok: bikermag, bbmoto, motoemotion, motostation, motorteam, mai nou deschis si foarte mare-misto: asfalt uscat.

Succes!

 

Salut. Am găsit o Yamaha MT-07 model 2021 cu 2200km la 6000€ la un reprezentant Yamaha . E ok prețul? La ce ar trebui să mă uit când cumpăr o motocicletă sh?

Acum 31 minute, Adrian M. a spus:

Salut!

nu dai gres cu niciuna dintre variantele mentionate de tine. Ideal, sa nu o iei noua-zero km. CI una cu cativa ani vechime, care s-a depreciat-la care se mai poate negocia pretul putin.

NU te increde din prima in vanzator-o verificare la service costa 200-300 lei-una cap coada. Face toti banii. E plin de oportunisti care iau moto trosnite, le repara din dezmembrari, si o vand ca impecabila. Nu ai cum sa iti dai seama daca nu te pricepi-deci ia in calcul asta. Intreaba vanzatorul-accepti verificare la service autorizat? daca zice nu, la revedere.

Apoi, ia in calcul o revizie minima: ulei, filtre, eventual placute frane, anvelope, bujii, antigel, lichid frana, kit lant-evident, functie de constatarea de la service.

Mergi si suie pe toate modelele naked din categoria medie-sa vezi care te coafeaza ca si pozitie.

 

LEgat de echipament, fiind incepator-DOAR CU PROBAT. si da, iti poti lua echipament ok cu 1000 euro. Poti lua o casca cu 1500 lei ok, o geaca textila pe la 1000, manusi 250-350, ghete 500 800, blugi moto sau pantaloni moto , de la 500 in sus. 

Daca esti din Bucuresti, ai aici destule magazine de unde sa iei echipament ok: bikermag, bbmoto, motoemotion, motostation, motorteam, mai nou deschis si foarte mare-misto: asfalt uscat.

Succes!

 

In schimb am găsit kawa z650 din 2020 până în 5000 km și undeva la 5000-5300€. Se merita să dau aproximativ 1000 de euro în plus pe Yamaha MT-07 2021? 

Că aspect îmi place mai mult Kawasaki,dar am văzut (pe net)că e puțin mai lenesa

Link to comment
Share on other sites

Recomand oricare dintre Z650 si MT-07. Sunt foarte ok pentru incepatori si destul de puternice din punctul meu de vedere. Adica de ajuns pentru o perioada. 

Ar fi util sa te urci pe amandoua si sa le vezi in realitate ca sa te hotarasi pe care sa mergi. Ca specificatii sunt foarte asemanatoare, daca sunt din ani recenti au ABS ceea ce e ideal. 

Parerile unora (de pe net) ar merge spre MT-07, ca ar fi mai "fun", dar nu mi se pare mare diferenta.

Ca pret am fost in aceeasi situatie: Ninja 650 (adica Z650 cu plastice) de cativa ani si cateva mii de km: 5500 EUR. Ninja 650 noua: 7500 EUR. Am preferat sa dau niste bani in plus si sa nu am nici cea mai mica grija. Dar daca gasesti ceva in stare buna, nu e nevoie sa fie noua, in afata de display-ul color (nu mai stiu exact cand introdus) nu cred ca are ceva in plus. Nu stiu de Slipper/Assist clutch daca e introdus recent. 

Cat despre verificat mobra SH, ori iei cu tine pe cineva care se pricepe, ori macar urmaresti niste topic-uri pe aici sau filmulete pe Youtube sa iti faci cateva idei despre ce si cum sa verifici. 

Apoi, asfalt uscat! 

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 minute, ionutpm a spus:

Recomand oricare dintre Z650 si MT-07. Sunt foarte ok pentru incepatori si destul de puternice din punctul meu de vedere. Adica de ajuns pentru o perioada. 

Ar fi util sa te urci pe amandoua si sa le vezi in realitate ca sa te hotarasi pe care sa mergi. Ca specificatii sunt foarte asemanatoare, daca sunt din ani recenti au ABS ceea ce e ideal. 

Parerile unora (de pe net) ar merge spre MT-07, ca ar fi mai "fun", dar nu mi se pare mare diferenta.

Ca pret am fost in aceeasi situatie: Ninja 650 (adica Z650 cu plastice) de cativa ani si cateva mii de km: 5500 EUR. Ninja 650 noua: 7500 EUR. Am preferat sa dau niste bani in plus si sa nu am nici cea mai mica grija. Dar daca gasesti ceva in stare buna, nu e nevoie sa fie noua, in afata de display-ul color (nu mai stiu exact cand introdus) nu cred ca are ceva in plus. Nu stiu de Slipper/Assist clutch daca e introdus recent. 

Cat despre verificat mobra SH, ori iei cu tine pe cineva care se pricepe, ori macar urmaresti niste topic-uri pe aici sau filmulete pe Youtube sa iti faci cateva idei despre ce si cum sa verifici. 

Apoi, asfalt uscat! Că asp

Că aspect Kawasaki îmi place cel mai mult,in schimb toți mi au spus că e cam leneșă ( mă rog,ei având gsr750 gsxr  r6) și că o să mă plictisesc repede de ea. Yamaha pare puțin mai fâșneață, motorul se aude mai bine fata de Kawasaki.

Dar pe mine nu mă pot ntereseaza sa i dau gaz saua merg cu +150km/h,mă rog mi ar placea dar consider că nu merita riscul.

Cred că cel mai bine insa incerc sa fac un test cu ambele și o să o iau pe cea care îmi place mai mult. Ambele îmi plac la fel de mult din poze/specificații

Link to comment
Share on other sites

Nu e mare diferenta intre ele, nu e ca si cum MT-07-le ar zbura pe langa Z650, sunt doar 3-4 CP in plus si posibil cateva kg mai putin (nu sunt sigur). Nu sunt lenese, sunt perfecte pentru incepatori si iertatoare.

Ambele se aud... nu cine stie ce :D . Au motoare L2, din punctul meu de vedere doar cele L4 se aud bine (probabil V4 cel mai bine). 

O sa ii dai si gaz din cand in cand, o sa iti vina sa o faci, doar sa o faci in locuri in care esti sigur ca nu se intampla nimic (e.g. autostrada sau DN fara stradute laterale si cu drum bun). Ambele ajung spre 200kmph. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Rouleur said:

Suzuki 650 SV ar fi o variantă, la ce ai propus

 

That. Super motoretă la cât costă. Dar e mai de cunoscători.

Link to comment
Share on other sites

Acum 41 minute, ionutpm a spus:

Nu e mare diferenta intre ele, nu e ca si cum MT-07-le ar zbura pe langa Z650, sunt doar 3-4 CP in plus si posibil cateva kg mai putin (nu sunt sigur). Nu sunt lenese, sunt perfecte pentru incepatori si iertatoare.

Ambele se aud... nu cine stie ce :D . Au motoare L2, din punctul meu de vedere doar cele L4 se aud bine (probabil V4 cel mai bine). 

O sa ii dai si gaz din cand in cand, o sa iti vina sa o faci, doar sa o faci in locuri in care esti sigur ca nu se intampla nimic (e.g. autostrada sau DN fara stradute laterale si cu drum bun). Ambele ajung spre 200kmph. 

Deci să înțeleg că diferența din Kawasaki z650 și Yamaha MT-07 nu este semnificativă și că nu merita 1000€ în plus pt Yamaha. Ambele din același an(2020-2021) și având până în 5k km .

Eu tind spre Kawasaki,singurul neajuns e sunetul motorului care pare un motor de scuter pe steroizi😅

Link to comment
Share on other sites

Unii ar zice ca e masina de tuns iarba :D Poti sa ii schimbi evacuarea si suna ceva mai bine, dar tot nu se compara cu cele in 4 cilindri, nu are cum. Am fost miercuri pe circuit cu un prieten care are MT-07 si zice la un moment dat ca ii place mai mult cum suna a mea, dar probabil tine de obisnuinta. Oricum nu mi se pare un factor important sunetul, m-am gandit sa schimb evacuarea dar am zis ca nu merita ca o sa se auda mai bine urmatoarea mobra. 

Eu iti recomand sa mergi pe cea care iti place mai mult. Ca aspect ma refer. Sa iti faca placere sa te uiti la ea si sa nu te gandesti ca mai bine o luai pe cealalta. 

PS: Sunt incepator si am mobra de anul trecut, dar imi dau si eu cu parerea pe aici. :D 

Link to comment
Share on other sites

La 13.05.2022 la 8:21, Rouleur a spus:

Bine ai venit şi spor la km!

Oricare dintre cele propuse este potrivită, dar alegerea este foarte subiectivă; încearcă să le testezi, te vei lămuri singur.

Suzuki 650 SV ar fi o variantă, la ce ai propus;  diferită faţă de modelele amintite, deşi nu pare din fişa tehnică.

Triumph Trident 660, nouă pe piaţă, iar eu nu o ştiu decât din poze...

În fine, nu ştiu dacă e o idee foarte bună ca prima motoretă să fie chiar nouă, dar asta depinde efectiv de banii pe care îi ai. Plictiseala există şi faţă de propria motoretă...

Da, 1000 euro ar fi suficienţi, pt un echipament mediu, dar complet. Vezi pe net, practic ar trebui însă probat, altfel poţi avea neplăceri costisitoare (cască prea largă; mănuşi care strâng; şireturi care alunecă etc.).

Salut. Nu o vreau chiar noua 0km, SH da,oricare din modelele acestea le-am găsit undeva la 5000 euro, mai puțin z800 care e puțin peste 6000.

Am uitat sa specific. Am un 1,85m și 95kg.

La 12.05.2022 la 23:47, Cataand a spus:

Salutare

Abia am luat permisul(A) și aș vrea o motocicleta pt începători dar sa fie cat mai nouă.

Probabil s a mai discutat, dar eu nu am găsit nimic.

 

Ce ați alege intre Kawasaki z650(2018 / 2020) sau Yamaha MT-07 (2019 / 2021)?

 

Nu îmi place să îi dau gaz sau sa merg cu viteaza foarte mare,poate uneori unde chiar e nevoie sau îmi permite locul/strada și nu pun pe nimeni în pericol.

 

Înafara de cele 3, Kawasaki/Yamaha sau honda cb650f ce altceva ați recomanda?

Vreau sa arate bine(îmi plac Naked-urile) sa nu fie foarte puternica dar nici leneșă (ceva intre 70-100cp) fiabilă și mai ales manevrabilă(obligatoriu cu ABS)

 

Credeti că aș putea găsi un echipament complet decent(pantaloni geaca mănuși cască încălțări) până în 1000euro(noi)?

 

 

 

 

 

Salutare. Am fost de dimineață la un showroom Kawasaki. 

M-am urcat pe z650 și Kawasaki ninja 650,sincer pe lângă faptul ca îmi place mai mult cu arată ninja,mă simt si mai confortabil față de z650. Nu am putut sa le conduc pt că nu aveau disponibile pt test.

 

Credeți că ar fi ok ninja pt începător?

Băiatul de acolo era în stare să-mi vândă cea mai puternică Kawasaki de acolo,că o să mă învăț că nu are nimic că accelerația e la mine etc😅

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Cataand said:

Credeți că ar fi ok ninja pt începător?

 

Te gândeai la Z650 dar te sperie Ninja 650? E același drac, doar că una are semighidoane și carenă. E ok, n-o să te omoare. Este o motocicletă de clasă medie, accesibilă pentru începători. Ceva mai mic (2-3-400cc) ar fi caraghios pentru conformația ta.

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 minute, PzKpfW a spus:

 

Te gândeai la Z650 dar te sperie Ninja 650? E același drac, doar că una are semighidoane și carenă. E ok, n-o să te omoare. Este o motocicletă de clasă medie, accesibilă pentru începători. Ceva mai mic (2-3-400cc) ar fi caraghios pentru conformația ta.

Știu în mare parte sunt identice. Ninja pare puțin mai mare și poziția e puțin diferită. 

Mă gândeam că la viraje manevrabilitate etc sa nu fie mai dificila ninja,zic și eu 😅 de-asta întreb aici

Link to comment
Share on other sites

Este mai "dificilă" pe curbe strânse și medii și prin trafic - pentru că semighidoane. Acolo, un naked cu ghidon este mai eficient și mai fun. O carenată cu semighidoane se simte bine pe curbe de viteză și pe paliere mai drepte, unde este mai stabilă. Gândește-te deci pe unde o vei folosi. Ți-aș spune să te gândești și ce vrei de la ea, dar ca începător nu știi încă. Vei afla mai târziu.

 

Gândește-te și la faptul că, începător fiind, o vei scăpa pe jos. Poate la viteză mică, poate de pe loc, în benzinărie. O carenă este mai sensibilă pe partea asta.

Link to comment
Share on other sites

La 12.05.2022 la 23:47, Cataand a spus:

Salutare

Abia am luat permisul(A) și aș vrea o motocicleta pt începători dar sa fie cat mai nouă.

Probabil s a mai discutat, dar eu nu am găsit nimic.

 

Ce ați alege intre Kawasaki z650(2018 / 2020) sau Yamaha MT-07 (2019 / 2021)?

 

Nu îmi place să îi dau gaz sau sa merg cu viteaza foarte mare,poate uneori unde chiar e nevoie sau îmi permite locul/strada și nu pun pe nimeni în pericol.

 

Înafara de cele 3, Kawasaki/Yamaha sau honda cb650f ce altceva ați recomanda?

Vreau sa arate bine(îmi plac Naked-urile) sa nu fie foarte puternica dar nici leneșă (ceva intre 70-100cp) fiabilă și mai ales manevrabilă(obligatoriu cu ABS)

 

Credeti că aș putea găsi un echipament complet decent(pantaloni geaca mănuși cască încălțări) până în 1000euro(noi)?

 

 

 

 

 

Hai că astăzi ia vorbăreaț😂 de Aprilia shiver 900 2018 ce știți? In general is ok motocicletele Aprilia comparativ cu japonezele?

Link to comment
Share on other sites

Cu aia trebuie deja să fii mai atent, V2 de aproape 1 litru. Cel mai probabil are hărți motor și ajutoare electronice, dar are cuplu măricel și destul de jos în ture. E distractivă, dar în altă ligă față de ceea ce s-a discutat până acum.

 

Dacă ai bugetul necesar, uită-te mai bine la modelele de 660 de la Aprilia (RS660, Tuono 660), toată lumea le laudă.

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 minute, PzKpfW a spus:

Cu aia trebuie deja să fii mai atent, V2 de aproape 1 litru. Cel mai probabil are hărți motor și ajutoare electronice, dar are cuplu măricel și destul de jos în ture. E distractivă, dar în altă ligă față de ceea ce s-a discutat până acum.

 

Dacă ai bugetul necesar, uită-te mai bine la modelele de 660 de la Aprilia (RS660, Tuono 660), toată lumea le laudă.

Am înțeles. Am văzut că se încadrează în bugetul meu de 5000-7000. Am mai văzut shiver 750 care e undeva la 5000sh.

Rs660 sau tuono depășește lejer 8000 SH,cea ce e cam mult pt mine,mai ales că fiind începător o să mă doară sufletul daca pupă asfaltul, și eu odată cu ea😅

 

Mai sunt vreo câteva modele de la diferiți producători care se încadrează în cerințele mele(eu necunoscand mai nimic din lumea asta a motoarelor😅,mare expert). 

Modele de la triumph MV Augusta Aprilia KTM care se încadrează în categoria asta și în bugetul meu.

Dar nu știu mai nimic de producătorii ăștia,am auzit de ei dar..

Link to comment
Share on other sites

MV Agusta aș evita în România - producător mic, independent italian, cam greu cu servisarea. Sunt motociclete destinate unei anumite categorii și nu sunt genul pe care le alegi "când nu știi ce să-ți iei".

 

De la KTM aș vedea doar Duke 790; motocicletă capabilă și distractivă. Ia în considerare. În aceeași categorie (marcă) mai este Husqvarna Vitpilen 701.

 

Triumph a scos Trident recent. Nu cunosc multe. Mai există și Street Triple.

 

Vezi și Ducati Monster (S2R 800, 696, 796 poate chiar 821).

 

Dar hotărăște-te măcar dacă vrei carenată sau naked.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

MV Agusta aș evita în România - producător mic, independent italian, cam greu cu servisarea. Sunt motociclete destinate unei anumite categorii și nu sunt genul pe care le alegi "când nu știi ce să-ți iei".

 

De la KTM aș vedea doar Duke 790; motocicletă capabilă și distractivă. Ia în considerare. În aceeași categorie (marcă) mai este Husqvarna Vitpilen 701.

 

Triumph a scos Trident recent. Nu cunosc multe. Mai există și Street Triple.

 

Vezi și Ducati Monster (S2R 800, 696, 796 poate chiar 821).

 

Dar hotărăște-te măcar dacă vrei carenată sau naked.

Mai mult tind spre Naked. Sunt plecat din România. Stau in Roma 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

Ești norocos, Italia este cea mare piață moto din Europa. Ai ocazia să vezi și să încerci multe.

Da,is foarte multe motoare pe aici,in special japoneze dar și modele de la Aprilia și KTM ducati. In schimb ăștia merg foarte încet cu ele,foarte foarte rar auzi un motor turat,cea ce nu știu dacă e întotdeauna ok,cred. Poate mai trebuie sa le dai și gaz

Link to comment
Share on other sites

Pai daca stai in Italia, treaba e mai simpla. Mergi la dealerii mari, ce vand moto noi-aproape noi. SI vezi pozitia pe tot ce e in clasa naked, 600-700cc.

VEzi care ti se mare mai ok, care iti place cum arata. Si aia e. :D

Apoi, cum o cumperi, sa i pui crashbar/crashpads, ca inevitabil, ai sanse sa o scapi pe jos-pe loc, in garaj, parcare, bla bla. Neatentie plus neobisnuinta.

Link to comment
Share on other sites

Sunt o firma de echipamente moto din Polonia. Destul de plin de ele pe aici, cumva normal.

Mi-au parut ok, asa, vazute pe altii, dar nu m-a interesat subiectul in mod expres.

 

In ce sens daca sunt bune?

Cele mai bune calitati ale unui echipament moto sunt ergonomia (daca nu stai comfortabil in el, nu o sa conduci relaxat) si calitatea materialelor  (daca iti cumperi costum de vara perforat care de fapt nu respira si se incinge poliesterul de te topesti in el sunt elemente cam evidente ca ai de-a face cu echipament produs "pe vapor".

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...