Vicarious Postat Iulie 15, 2022 Share Postat Iulie 15, 2022 Salutare! Ma confrunt cu urmatoarea problema: - motocicleta nu are putere, cateodata moare cand dau se plec de pe loc - se aude un tacanit puternic (voi atasa video) - daca incerc sa merg cu ea pocneste pe esapament - bujiile par inecate (poza atasata) - problema a aparut brusc in timp ce mergeam cu ea Ce am facut pana acum: - am verificat bujiile (bujiile astea au 1 an, am pus unele mai vechi care inainte mergeau), fisele, bobinele, electricele. - carburatoarele au fost curatate de curand M-am decis sa ii fac jocul supapelor pentru ca nu stiu cand a fost facut ultima oara (o am de aproape 2 ani) Am inteles ca ar trebui sa-i pun niste grease pe arborele cu came. Asa ceva ar fi bun ? VID_20220714_173231.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 15, 2022 Share Postat Iulie 15, 2022 (editat) ai verificat membranele carburatoarelor? suspectez ca sunt perforate arborele cu came e gresat de uleiul motorului ce sa cauti cu vaselina pe acolo? Editat Iulie 15, 2022 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vicarious Postat Iulie 15, 2022 Autor Share Postat Iulie 15, 2022 (editat) Acum 15 minute, Cavaleru a spus: ai verificat membranele carburatoarelor? suspectez ca sunt perforate arborele cu came e gresat de uleiul motorului ce sa cauti cu vaselina pe acolo? Carburatoarele mi le-a reconditionat mecanicul (care acum e in concediu), si da, membranele erau intregi. Asta cam cu vreo saptamana inainte sa se strice motorul, timp in care a mers perfect. In manual scrie sa-i aplic "50/50 mixture of molybdenum disuphide grease and engine oil" iar din ce am vazut pe la altii pe youtube si ei aplica ceva (exemplu) Editat Iulie 15, 2022 de Vicarious Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 17, 2022 Share Postat Iulie 17, 2022 Salut, verification si magnetoul,am avut o husqvarna 610 care faces La fel,pornea ok dar nu avea putere,si dadea rateuri,erau sariti magnetii de pe volanta. Am curatat carburatorul nimic, inclusiv a fost La un mecanic celebru de pe forum care s-a chinuit invlusiv cu arcurile de La ambreiaj ca avea simptome de ambreiaj dus se tura dar Nu avea puetre Scuze de ortografie, autocorrect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 18, 2022 Share Postat Iulie 18, 2022 Ok, eu stiam ca magnetii sunt lipiti de volanta de asta am zis de pe ea, La mine s-a rezolvat cu schimbarea aprinderii si schimbarea volantei cu Una cu magneti dintr-o bucata. Presa e in jut de 60-70 de lei sau de poate face pe strung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vicarious Postat Iulie 19, 2022 Autor Share Postat Iulie 19, 2022 Am pus bujii noi, problema persista. N-am mai mentionat ca in incercarile mele de a o repara eram 100% ca pulse generator coil e defect si am comandat altul din germania (ca nu se mai fabrica) si am desfacut capacul ambreiajului ca sa-l schimb si sa-mi dau seama ca de fapt nu l-am masurat eu bine. Cea mai mare distractie a fost sa curat resturile de garnitura veche. Daca incerc sa-i fac jocul supapelor fara dinamometrica cat de rau poate sa iasa ? Si care ar fi cea mai practica solutie de a cumpara pastile fara sa arunc o groaza de bani pe un set ? Ma gandeam sa le masor si apoi sa comand bucati de pe unimotors. Ideal ar fi daca as gasi un mecanic in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vicarious Postat Iulie 20, 2022 Autor Share Postat Iulie 20, 2022 Am desfacut valve cover sa-i fac supapele. Conform manualului, cand aliniez semnul T de pe alternator, ar trebui ca semnele IN si EX de pe axa cu came sa se alinieze cu buza chiuloasei. Ei bine, nu, ele stau stramb. Iar daca incerc sa le aliniez doar pe ele cu fata motorului, semnul T dispare din vizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vicarious Postat Iulie 20, 2022 Autor Share Postat Iulie 20, 2022 Nu prea ma pricep la carburatoare, e normal sa fie asa asimetrice ? Cea din dreapta se misca cu usurinta daca o imping in sus, cea din stanga cateodata coboara, cateodata nu. Si nu se ridica complet, mai ramane 15% afara. Sa fie membrana rupta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vicarious Postat Iulie 21, 2022 Autor Share Postat Iulie 21, 2022 Era arcul rupt, nu membrana. Dar @Cavalerua avut instincte bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 21, 2022 Share Postat Iulie 21, 2022 Acum 6 ore, Vicarious a spus: Era arcul rupt, nu membrana. Dar @Cavalerua avut instincte bune. multumesc pt ca ai impartasit problema. dar arc rupt n-am intalnit pana acum... oricum acelasi comportament ca in cazul membranei fisurate spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 22, 2022 Share Postat Iulie 22, 2022 mda, trebuie verificata si adusa la punct distributia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vicarious Postat Iulie 27, 2022 Autor Share Postat Iulie 27, 2022 Azi mi-au venit pastilele. Cand sa montez totul la loc, mi s-a parut ca follower-ul lantului este rupt / mancat. Din pacate nu se vede foarte bine si nemaivazand altul nu-mi dau seama exact. Presupun ca tre' sa desfac juma' de motor ca sa schimb asta. 4.mp4 Am rupt o mica fasie care mi-a sarit in ochi initial. Nu pare a fi uzat excesiv in afara de asta. Credeti ca mai merge sa-l las asa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vicarious Postat Iulie 27, 2022 Autor Share Postat Iulie 27, 2022 Problema initiala cred ca se va rezolva cand imi va veni arcul de la carburator. Reperele distributiei tot nu vor sa se alinieze perfect. Imi imaginez ca este lantul prea uzat. L-am desfacut (de fapt i-am scos doar capacul) ca sa-i fac jocul supapelor (care este alta distractie) insa ca sa schimb lantul / intinzatorul, trebuie sa dau jos tot motorul de pe cadru si sa-l fac bucati, din cate am inteles din manual. Nu vreau sa par nerecunoscator. Multumesc pentru raspunsurile de pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 28, 2022 Share Postat Iulie 28, 2022 (editat) N-auzi că rezolvă problema prin înlocuirea arcului de la carburator? Bine, eu arc rupt la membrană n-am văzut de când port ochi, și la cum sunt arcurile alea nici nu prea văd cum s-ar putea rupe... Dă-o draq de distribuție cu semnele ei cu tot și cine le-a pus acolo! Editat Iulie 28, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vicarious Postat Iulie 28, 2022 Autor Share Postat Iulie 28, 2022 (editat) Imi pare rau ca n-am facut o poza sa vezi 2 bucati de arc rupte cum se incolaceau intre ele. Pistonasul nu se ridica pana sus complet si ramanea blocat in loc sa coboare jos complet ceea ce ma face sa cred ca asta era motivul pentru care primea multa benzina. Nu stiu cum ti se pare ca sunt arcurile alea dar mie mi s-a parut chiar subtire. Si nu cred ca e o coincidenta ca s-a intamplat asta la 1 saptamana dupa ce mecanicul mi-a schimbat kiturile de garnituri. Am inteles ca distributia nu e in regula dar eu inainte de asta nu am intampinat mari probleme in afara de un mers putin sacadat abia sesizabil pe la 20-30 km/h la 2-3k ture. Totusi o sa va urmez sfatul si maine ma duc sa comand alt lant. Pe cel vechi probabil ca-l voi taia cu flexul. Oare pe cel nou il voi putea fixa cu o presa de lant de bicicleta ? N-as mai arunca banii pe o presa speciala de lant de distributie pe care n-am s-o mai folosesc vreodata. Editat Iulie 28, 2022 de Vicarious Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vicarious Postat August 8, 2022 Autor Share Postat August 8, 2022 Mi-au venit arcul si lantul deschis care din pacate nu e atat de deschis pe cat credeam. Tot va trebui sa-l presez cumva. Habar n-am cum sa fac asta si pe youtube nu gasesc indicatii pentru tipul asta de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vicarious Postat August 8, 2022 Autor Share Postat August 8, 2022 (editat) Pai nu ziceati ca n-ati mai intalnit vreodata sa se rupa arcul ala ? Care sunt sansele sa-l rup si pe celalalt ? Si eu ce mai repar la ea data viitoare, daca le fac pe toate acum? Editat August 8, 2022 de Vicarious Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vicarious Postat August 11, 2022 Autor Share Postat August 11, 2022 Am luat o trusa d-asta si am reusit sa presez placile alea dar sub nici o forma nu pot sa le nituiesc. Am deformat 3 capete d-alea pentru ca materialul este foarte moale si niturile lantului tot nu cedeaza. Am incercat sa le bat cumva cu un ciocan si o dalta dar cu lantul pe motoror e imposibil sa gasesc o pozitie buna. Poate e cineva din bucuresti are o asemenea ustensila si ar vrea sa faca o mica deplasare sa ma ajute cu asta, contra cost desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vicarious Postat Octombrie 2, 2022 Autor Share Postat Octombrie 2, 2022 Intr-un fel sau altul am dus la cap toata treaba si deja am facut cateva mii de km fericiti cu ea. Daca imi permiteti sa mai apelez o data la cunostintele voastre pentru ca ma mai nedumereste ceva. Motocicleta scoate un sunet ciudat doar dupa ce o pornesc prima oara pe zi cand e complet rece. Nu stiu cine mi-a zis ca este posibil sa nu deconecteze starterul si sa fie invartit de motor fortat. VID_20220924_153548.mp4 Fenomenul asta nu tine mai mult de 1-2 minute si nu mai apare decat daca o las f mult sa se raceasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.