Don Melon Postat Iulie 19, 2022 Share Postat Iulie 19, 2022 Salut. Ieri vara-mea si-a luat permisul de moto, a iesit la o tura, a condus bine si la final, incercand sa bage motocicleta in curte, a scapat-o pe partea stanga si s-a spart capacul de culbutori care e oricum a fost atat de ras si spart ca jumate facut cu chit si cu o doza de bere in loc de aluminiu. Ea ar vrea sa il mai conduca saptamana asta pana isi comanda unele noi din afara. Are cineva unul de imprumut? eventual si cu un ochi bun sa vedem daca nu cumva s-a fisurat altceva ca blocul motor. Motocicleta e un BMW R60/5 din '71 care a fost al militiei pe vremuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iulie 19, 2022 Share Postat Iulie 19, 2022 Acum 52 minute, Don Melon a spus: eventual si cu un ochi bun sa vedem daca nu cumva s-a fisurat altceva ca blocul motor Nu se sparge motorul pt ca a scapat-o pe loc, dar ce va trebuie voua R60/5? Chiar daca e un model care se conduce usor nu e pentru oricine mai ales ca in Romania aceste modele nu sunt intretinute si reparate corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 19, 2022 Share Postat Iulie 19, 2022 1 oră în urmă, Don Melon a spus: Salut. Ieri vara-mea si-a luat permisul de moto, a iesit la o tura, a condus bine si la final, incercand sa bage motocicleta in curte, a scapat-o pe partea stanga si s-a spart capacul de culbutori care e oricum a fost atat de ras si spart ca jumate facut cu chit si cu o doza de bere in loc de aluminiu. Ea ar vrea sa il mai conduca saptamana asta pana isi comanda unele noi din afara. Are cineva unul de imprumut? eventual si cu un ochi bun sa vedem daca nu cumva s-a fisurat altceva ca blocul motor. Motocicleta e un BMW R60/5 din '71 care a fost al militiei pe vremuri. Uite unde gasesti piese de astfel de bijuterii: https://www.ersatzteile-motorrad-bmw.de/bmw-motorrad/R 60/1969/R60_5/Motor/Zylinderkopfhaube/1/11_1730/11/518820250 Uite si versiunea in engleza, daca nu te descurci in germana: https://www.bike-parts-bmw.co.uk/bmw-motorcycle/R 60/1969/R60_5/Engine/Cylinder-head-cover/1/11_1730/11/518820250 Gasesti tot ce vrei pe site: https://www.bike-parts-bmw.co.uk/bmw-motorcycle Nu ar fi o catastrofa pretul de capac .... Te costa 550 Lei/buc cu transport cu tot. E pacat la suma asta sa umbli cu carpeli la o astfel de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Melon Postat Iulie 19, 2022 Autor Share Postat Iulie 19, 2022 Acum 31 minute, Nguyen a spus: Nu se sparge motorul pt ca a scapat-o pe loc, dar ce va trebuie voua R60/5? Chiar daca e un model care se conduce usor nu e pentru oricine mai ales ca in Romania aceste modele nu sunt intretinute si reparate corect. Ok, sper ca nu-i spart. Cat despre de ce ne trebuie r60? asta e din familie, altele nu-s. Acum 6 minute, patrick1 a spus: Sudură, la un meseriaș. Nu merita, in poza nu se vede dar toata jumatea de jos e epoxy (nu chit cum am crezut), stiu meseriasi buni dar chiar nu merita, am gasit noi cu 43 euro Acum 2 minute, Silver Arrow a spus: Uite unde gasesti piese de astfel de bijuterii: https://www.ersatzteile-motorrad-bmw.de/bmw-motorrad/R 60/1969/R60_5/Motor/Zylinderkopfhaube/1/11_1730/11/518820250 Uite si versiunea in engleza, daca nu te descurci in germana: https://www.bike-parts-bmw.co.uk/bmw-motorcycle/R 60/1969/R60_5/Engine/Cylinder-head-cover/1/11_1730/11/518820250 Gasesti tot ce vrei pe site: https://www.bike-parts-bmw.co.uk/bmw-motorcycle Nu ar fi o catastrofa pretul de capac .... Te costa 550 Lei/buc cu transport cu tot. E pacat la suma asta sa umbli cu carpeli la o astfel de motocicleta. Multumesc! o sa ne ajute mult pe viitor site-urile astea. Sunt curios daca are cineva din Bucuresti sau din apropiere unul de imprumut, macar pt azi, pana se carpeste cel original sa mai tina inca cateva zile pana vin alea noi, gasite aici: https://m.louis.eu/artikel/siebenrock-valve-cover-classic-bmw-2v-r-models-from-69-fuer-bmw-r-60-5/60190210?filter_bike_id=0495 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iulie 19, 2022 Share Postat Iulie 19, 2022 Acum 2 minute, Don Melon a spus: Ok, sper ca nu-i spart. Cat despre de ce ne trebuie r60? asta e din familie, altele nu-s. Modelul asta deja are pret, cu banii de pe el iei o mobra mai noua si mai capabila. Faptul ca nu ati schimbat acel capac si l-ati carpit desi aftermarket se gaseste si la 45 euro arata ca nu e intretinuta bine. Cand o sa pice electrica la ea o sa fluierati lung, sunt foarte putini cei care stiu sa le repare corect. Toate BMW-urile care au trecut pe la mine le-am gasit praf si toate din acelasi motiv, sunt putini care stiu sa le repare desi exista informatie cata vrei pentru boxere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Melon Postat Iulie 19, 2022 Autor Share Postat Iulie 19, 2022 Acum 4 minute, Nguyen a spus: Modelul asta deja are pret, cu banii de pe el iei o mobra mai noua si mai capabila. Faptul ca nu ati schimbat acel capac si l-ati carpit desi aftermarket se gaseste si la 45 euro arata ca nu e intretinuta bine. Cand o sa pice electrica la ea o sa fluierati lung, sunt foarte putini cei care stiu sa le repare corect. Toate BMW-urile care au trecut pe la mine le-am gasit praf si toate din acelasi motiv, sunt putini care stiu sa le repare desi exista informatie cata vrei pentru boxere. Sunt de parere ca trebuie conduse vehiculele vechi in timp ce se strang bani pt restaorare ca lumea. Motorul asta a stat 10 ani pe bara, intretinut cum s-a putut dupa revolutie. Acum a fost adus la o stare... decenta de mers putin pe el pana cand se strang bani pt restaorare ca lumea. Eu am un ARO la care a crapat motorul si acum il restaorez cum trebuie, cred ca ne descurcam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iulie 19, 2022 Share Postat Iulie 19, 2022 Acum 3 minute, Don Melon a spus: Sunt de parere Ok. Mi se pare mie sau are montat pe el si manometru de presiune? Din fabrica nu au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 19, 2022 Share Postat Iulie 19, 2022 Acum 21 minute, Don Melon a spus: Ok, sper ca nu-i spart. Cat despre de ce ne trebuie r60? asta e din familie, altele nu-s. Nu merita, in poza nu se vede dar toata jumatea de jos e epoxy (nu chit cum am crezut), stiu meseriasi buni dar chiar nu merita, am gasit noi cu 43 euro Multumesc! o sa ne ajute mult pe viitor site-urile astea. Sunt curios daca are cineva din Bucuresti sau din apropiere unul de imprumut, macar pt azi, pana se carpeste cel original sa mai tina inca cateva zile pana vin alea noi, gasite aici: https://m.louis.eu/artikel/siebenrock-valve-cover-classic-bmw-2v-r-models-from-69-fuer-bmw-r-60-5/60190210?filter_bike_id=0495 Cel de la Louis are alt aspect, fiind din alt material si turnat cu alta tehnologie si va fi in contrast cu mobra. E pacat pentru 200 de lei sa ''o strici'' cu un aftermarket. Este o parere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Melon Postat Iulie 19, 2022 Autor Share Postat Iulie 19, 2022 Acum 15 minute, Nguyen a spus: Ok. Mi se pare mie sau are montat pe el si manometru de presiune? Din fabrica nu au. Are montat, dar a fost scos acum ceasul ca nu mai mergea bine, trebuie gasit altul care sa arate si bine. Acum 11 minute, Silver Arrow a spus: Cel de la Louis are alt aspect, fiind din alt material si turnat cu alta tehnologie si va fi in contrast cu mobra. E pacat pentru 200 de lei sa ''o strici'' cu un aftermarket. Este o parere personala. Corect, o sa vad daca pot vorbi cu unchi-miu sa facem rost de altul fara sa dureze o luna livrarea sau sa coste un rinichi pt ca in momentul asta scopul principal e sa conduca vara-mea motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iulie 19, 2022 Share Postat Iulie 19, 2022 Acum 26 minute, Don Melon a spus: Are montat, dar a fost scos acum ceasul ca nu mai mergea bine, trebuie gasit altul care sa arate si bine. In principiu e bine sa ai manometru dar in acelasi timp nu are nevoie. Modelul asta are pompa de ulei cu debit suficient de mare iar filtrul de ulei nu are sistemul de cakat pe care il are BMW R65 si seria aferenta unde daca pui o saiba gresit ai fwtut motorul. Ma rog... sa strangi cat mai multi bani pentru restaurare, vei avea nevoie iar pentru faptul ca l-ati pastrat in familie merita efortul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Iulie 19, 2022 Share Postat Iulie 19, 2022 Acum 8 ore, GoodKat a spus: @Papa_Bear ? Salutare, Capacul se poate comanda si in Romania la orice magazin de piese. Trebuie doar sa ii stii part-number (care este 11121250240). Este pacat sa invete mersul pe motocicleta pe un astfel de exemplar. Stii care este istoricul motocicletei? De cand o aveti in familie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Melon Postat Iulie 21, 2022 Autor Share Postat Iulie 21, 2022 La 19.07.2022 la 23:45, Papa_Bear a spus: Salutare, Capacul se poate comanda si in Romania la orice magazin de piese. Trebuie doar sa ii stii part-number (care este 11121250240). Este pacat sa invete mersul pe motocicleta pe un astfel de exemplar. Stii care este istoricul motocicletei? De cand o aveti in familie? Multumesc pt pont! Motocicleta a fost a politiei cica, dupa a fost cumva luata de acolo, nu stiu daca inainte sau dupa revolutie dar stiu ca a fost putin shady metoda, a mers un individ pe ea ceva timp, a mai dat-o de pamant si a ras capacul, a umblat si la electrica. In 90 si unpic a dat unchi-miu de ea "in curte la un prieten", a innebunit-o pe bunica-mea si lui bunicu i-a placut, cu toate ca nu stiu daca el a mers pe ea. Unchi-miu a mai tot umblat la ea pe atunci pe bani putini si piese zero, a mai dat-o si el de pamant si a spart capacele alea, a schimbat carburatoarele cu unele mikuni, dupa si-a luat un motor modern si nu a mai mers pe bmw din 2009 sau 2010. A stat fie in garaj, fie afara sub prelata pana acum un an cand vara-mea a inceput scoala moto si unchi-miu a inceput sa readuca la viata motorul. Acum porneste din prima, merge binisor si in curand o sa inceapa sa fie schimbate si reparate din ce in ce mai multe piese ca sa arate si decent si trebuie neaparat sa gasim sau sa facem un bash-bar care sa protejeze si cilindrii aia ca lumea, ca acum are unul dar e prea mic si oricum e indoit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.