Maier Emanuel Postat August 14, 2022 Share Postat August 14, 2022 Bună ziua, aș dori câteva sfaturi de la enduristii care au avut KTM-uri cu motoare RFS. La al meu exc 520 curge ulei dintr-un furtun care pleacă de lângă capacul de la ambreiaj, am căutat problema pe forumurile din alte țări, dar nu m-am lămurit absolut deloc, alții spun ca acel furtun trebuie sa fie băgat în cutia de la filtru de aer pentru ungere, dar la mine problema îi ca se scurge prea mult ulei pe acel furtun de fiecare dată când fac câte o plimbare cu motorul, scutul este plin de ulei. As vrea sa știu dacă a mai întâmpinat cineva această problemă și care ar fi remedierea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 14, 2022 Share Postat August 14, 2022 Ar fi utile niște poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 14, 2022 Share Postat August 14, 2022 stai sa citesc in globu de cristal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maier Emanuel Postat August 14, 2022 Autor Share Postat August 14, 2022 Acum 47 minute, PzKpfW a spus: Ar fi utile niște poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat August 26, 2022 Share Postat August 26, 2022 Furtunul ala e de epuratorul de ulei, practic gazelle de carter intra in carburator si apoi In admisie. Iti curge ulei pentru ca se poate sa ai o presiune prea mare in carter ( cilindrul/pistonul/segmentii uzati). Ai incercat sa pui furtunul la loc ? Sa vezi daca iti baga ulei in filtrul de aer ( un pic de ulei e normal pt ca sunt gaze umede). Apoi am vazut ca pe furtun Nu ai colier si daca faci enduro cu el si mai cazi e normal sa mai curga ulei pe acolo. Cum spuneam furtunul trebuie pus la loc in carcasa filtrului de aer si uleiul se va scurge in motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat August 27, 2022 Share Postat August 27, 2022 Da, Dar poza aia Nu e de La Ktm 520 dar e acelasi principiu , asa cum am zis conecteaza furtunul La cutia filrului de aer si fii cu ochii pe cutie sa vezi daca iti baga ulei. Dupa in functioned de observi continuam sau Nu discutia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.