Sari la conținut

Lipsa putere in treapta 3,4,5,6 după 5000 Rot/min


Vesa Marian
 Share

Postări Recomandate

Salut recent am luat categoria A sunt începător și am luat inaite de a lua permisul o Yamaha YZF 600R Tundercat din 2000,schimbat ulei+filtru,bujii,filtru aer,curățat și sincronizat carburație,ies la drum in treapta 1 trage,in 2 la fel trage și ajung in 3 unde la o turația de 5000 nu mai are putere și după 6000 parca se bâlbâie motorul.Ieri am comandat pompa de alimentare benzina,filtru și furtun sa omit și asta.O părere sau sfat din partea voastră mi-ar fi de mare ajutor.Asfalt uscat sa aveți!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, Vesa Marian a spus:

După ce o sa schimb și pompa de benzina cu filtru și furtune testez și va scriu un status.

ar fi super ca ne place si noua sa aflam cauza dupa ce dam diverse sfaturi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina este ok nu am lăsat o sa fie de mult timp in rezervor momentan am sa schimb ce am comandat și preventiv o sa verific fizic și vizual tot ce se întâmpla pe lângă furtune sa nu prindă aer fals,a mai avut cineva așa probleme cu carburația la Yamaha?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update am schimbat filtru de benzina și pompa de benzina plus furtune tot așa face mâine are programare tot la cel ce a făcut sincronizarea și curățarea la carburatoare.Cică meseriașul de carburatoare da vina pe o bobina ca întrerupe la putere mai mare gen treapta 3 😂😂😂🤣🤣.Sincer nu cred ca e devină bobina totul e din carburatoare.O părere dacă aveți va rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa verific azi legăturile și presurizarea la air box mulțumesc de sfat,da motorul e din 2000 e destul sa învăț inițial am vrut un FZR mai vechi nu am găsit in stare buna,pentru început este decent,adaug câteva poze sa vedeți.

EF28856A-25C0-4C51-84F7-94D7DAC69539.jpeg

D0B32285-E7FE-4F24-B3BA-9DF3750F448B.jpeg