Sari la conținut

Raliul DDR-istelor


m72story
 Share

Postări Recomandate

Candva in iulie...la inceput, undeva la munte cel mai probabil Cabana Voina, mergem 4 Sinsonuri si un RT.

Sunt asteptate si alte DDR-iste ca an de fabricatie pana in 1970...deci doar crema.

IMG-20230204-WA0022.jpg

Nu ne intereseaza Nipre, Urale, ETZ-uri si alte contemporane.

Nu ne intereseaza platforme si alte moduri de a drege busuiocul.

Nu se da nimic din partea casei doar o strangere de mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are parțial legătură cu subiectul topicului și sper să mă ierte inițiatorul pentru abatere.

Mi s-a făcut dor de DDR-iste (pe vremuri, cunoșteam o fată din Zschopau și mă umplea de prospecte după care băleam abundent. După prospecte, nu după fată)

Așa că am căutam să văd dacă există un muzeu ...și, evident, există unul în Berlin. Nu l-am vizitat, dar sper să am vreodată ocazia.

p04.png

p02.png

p01.png

p03.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din propria experienta stiu ca in 2004 era unul in Dresda in.centrul orasului.

L-am vizitatDin propria experienta stiu ca in 2004 era unul in Dresda in.centrul de vreo cinci ori si stiu ca aveau expuse toate productiile DDR-iste, inclusiv niste ES-uri militare, BK-uri si EMW-uri

Fratii Teodoresti in actiune undeva in 1953

IMG-20230215-WA0005.jpg

1963 eroare de taste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am constatat un joc la boltul antibasculare a grupului cardanic.

Reparatia s-a efectuat prin majorare cu un alezor pentru eliminare ovalitate si bucsare cu un ghid de supapa bronz

IMG-20230319-WA0003.jpeg

In acest sfarsit de saptamana am testat deplasarea cu grupul de solo.

Rezultatele au fost incurajatoare.

Atasul este gol, greutatea totala a sa este de 45-50kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, m72story said:

Am constatat un joc la boltul antibasculare a grupului cardanic.

Reparatia s-a efectuat prin majorare cu un alezor pentru eliminare ovalitate si bucsare cu un ghid de supapa bronz

 

M-am lovit si eu de problema asta, am rezolvat-o facand un con piulitei iar cand strangeam se centra automat fara sa mai prinda joc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Antrenamentele au inceput.

La 85 la ora se cam strange pistonul in cilindru, testul a fost facut cu pasager in atas, grup in versiune solo.

Am desfacut sa ved urmele de frecare, erau pe fusta desigur , au fost corectate la pila chinezeasca  varianta anilor 80) si apoi slaif de smirghel.

Am retras putin avansul si am mai pus un jigler majorat pe main jet la pz30 in vederea coborarii temperaturii din camera de ardere.

IMG-20230507-WA0009.jpg

IMG-20230507-WA0031.jpg

IMG-20230507-WA0021.jpeg

Daca aveam gimp.ii adaptam o pipa de ulei in baza cilindrului care arunca direct pe piston in PMI.

Sunt dotate cu valva si deschid doar cand debitul este suficient

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...