Sari la conținut

Începător enduro


Xsrr
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Vreau sa ma apuc de enduro, am motor de strada. 
Ce recomandări de motor îmi puteți face pentru enduro fără experiența in pădure? 
De asemenea, m am dat putin cu Husqvarna fe 350 și mi se pare destul de înaltă ( ating cu tălpile, dar destul de întins) Se poate coborî din suspensie ca o motocicleta de strada? Știți ceva modele care sunt o idee mai joase? 

Mulțumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motor: unul usor, de 250 cmc in 4 timpi ( poate unul in 2 T o sa iti para intimidant, la inceput).

Acel 350 este cam mult pentru inceput, parerea mea.

Nu iti fa griji ca nu ajungi la pamant cu genunchii flexati, daca pui talpa jos cu ambele picioare e suficient. Altii ajung cu un singur varf al unui picior, daca stau stramb pe sa :)

Daca locuiesti mai aproape de Ploiesti, poate tragi o fuga pe la Alec Dumitrescu: https://adventurenduro.ro/lista-de-preturi/

Inchiriaza motoare ptr toate gusturile si asigura si "calauza"si ceva instructaj. Si asa si vezi cu ce se mananca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beta xtrainer e mai joasa putin din constructie.

Asta cu 2t/4t e o discutie lunga. E doar in functie de tine.


Eu am pornit pe 4t tot din recomandarile altora cand am inceput enduro....dupa ce m-a prins si asa..am schimbat la ele pana am ajuns la 2t.

 

 

Editat de Ribo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, Ribo said:

Beta xtrainer e mai joasa putin din constructie.

Asta cu 2t/4t e o discutie lunga. E doar in functie de tine.


Eu am pornit pe 4t tot din recomandarile altora cand am inceput enduro....dupa ce m-a prins si asa..am schimbat la ele pana am ajuns la 2t.

 

 

Din ce am înțeles trebuie service mai des la 2t. Cum nu prea știu mecanica, as prefera sa nu plătesc service după fiecare ieșire..

cam care e diferența la mentenanța între 2t și 4t? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea, 2T e servisat mai rar decat 4T. Pentru ca nu prea are ce sa se strice la motor.

La un 2T, ii schimbi pistonul odata la 150 ore  (adica vreo 2 ani la mine), si cam atat. Iar uleiul din cutie trebuie schimbat la 10-15 ore (doar uleiul). La un 4T trebuie sa fii atent la supape, sa i le reglezi, si pistonul trebuie sa-l schimbi parca pe la 250 ore. Iar uleiul din motor trebuie verificat des si schimbat la 10 ore, cu tot cu filtrul de ulei, si cel din cutie la 15 ore.

 

Cam asta e marea diferenta intre 2T si 4T. In rest, ambele au ambreiaj care se poate duce si trebuie schimbat, ambele au rulmenti la roti care trebuie schimbati, ambele au placute de frana, carburator care trebuie curatat, cauciucuri, lant, etc. Deci, in mare, nicio diferenta intre 2T si 4T la mentenanta.

Si stai linistit, o motocicleta abuzata prin padure va cere mentenanta. Rulmentii se duc, placutele de frana se duc, o mai dai peste cap si rupi codita si o schimbi....te inveti cu mecanica asta de baza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...