Sari la conținut

Intrebare enduro/cross


David Nistor
 Share

Postări Recomandate

Salut, vreau si eu sa imi iau un enduro/cross pentru mers pe camp/padure/strada il voi lua inmatriculat, am un prieten care are 500cc si m-am dat oleaca cu el, trage tare nu am ce zice. 

Intrebarea este, eu m-am gandit sa imi iau un 300 2t/4t sunt curios daca trage destul de tare sa ma tin dupa el pe camp, sau macar aproape ca cel de 500cc, adica sa nu ma plictisesc de el intr-o luna sau sa imi para rau ca l-am luat.Vreau sa imi iau 300 pentru a fi mai usor decat 500cc, a lui mi se pare cam greoi. Sunt o persoana cu pasiune veche pe 2 roti, m-am dat ani de zile pe bmx si downhill prin padure inclusiv concursuri downhill, pe bmx am fost cel mai bun din oras 2 ani, stiu ca nu se compara si trebuie sa am foarte mare grija, stiu din experienta cat de usor poti sa cazi si sa te lovesti.

Vreau sa pornesc usor dar nici prea usor sau sa simt lipsa puterii, vreau sa stiu parerea voastra, daca mai are cineva 300cc 2t 4t sa imi zica comparativ cu un 500cc daca se aseamana sau sunt departe tare in spatele ghidonului. 

Multumesc si o zi buna! 

Editat de ivan pedala
exprimare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E diferență mare între 300 4t și 300 2t, spre dublul de putere aș zice. Dacă nu ai experiență și nu ai, cu 300 2t s-ar putea să te coste niște oase rupte la un moment dat, mai ales că singura ta problemă e să te ții după colegul. Cam toți enduriștii cu capul pe umeri și care nu mai au nimic de demonstrat, merg pe 250 2t. Toți și-au vândut 500 exc-urile, pentru că nu au ce face cu bestia aia, doar fugă. 

Acum, na, sunt stiluri și stiluri. Cu un trial de 125 poți face mult mai multe, e mai spre bmx. Eu asta ți-aș recomanda. A, și alți prieteni, mai calmi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Intrebare enduro/cross
7 hours ago, vis-a-vis said:

E diferență mare între 300 4t și 300 2t, spre dublul de putere aș zice. Dacă nu ai experiență și nu ai, cu 300 2t s-ar putea să te coste niște oase rupte la un moment dat, mai ales că singura ta problemă e să te ții după colegul. Cam toți enduriștii cu capul pe umeri și care nu mai au nimic de demonstrat, merg pe 250 2t. Toți și-au vândut 500 exc-urile, pentru că nu au ce face cu bestia aia, doar fugă. 

Acum, na, sunt stiluri și stiluri. Cu un trial de 125 poți face mult mai multe, e mai spre bmx. Eu asta ți-aș recomanda. A, și alți prieteni, mai calmi. 

Problema mea nu e sa ma tin dupa el, oricum voi merge cel mai mult timp singur, era doar un punct de reper pentru asteptarile mele de la putere.

Daca te pricepi imi poti spune te rog cum sta si cu intretinerea la 300cc 2t? 

(am garaj unde sa il tin, pentru scule sau ce mai trebuie pentru el) 

Multumesc de raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei cross, pe ala n-ai cum sa-l inmatriculezi.

 

Ca idee, cauta sa te urci pe un cross de 125 2T, si vezi daca te poti tine tu la el. Si pe langa echipament complet, ia-ti si o pereche de chiloti de schimb.

 

Acum pe bune, ai gresit-o din start. Pare ca ai o conceptie total gresita fata de motocicletele de teren.

Uita-te pe youtube la filmulete cu motociclete de enduro/cross, incepand cu alea de 125cmc, si vezi ce inseamna o astfel de motocicleta.

 

Uite-l de exemplu pe tipul asta. Crezi ca s-ar tine dupa amicul tau?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...