CarolAlexandru Posted September 11 Share Posted September 11 (edited) Salutare, Dupa zeci de cautari pe net si mers la mecanic, bag pastila aici poate-poate a mai patit cineva o chestie similara. Agregatul este o Yamaha TDM 850 4TX din 1999 care pierde antigel...pe undeva. Se intampla aleatoriu, cand si cand, undeva la 30-50 ml estimez eu. Ca idee, sambata dimineata am pornit-o, am facut 150 km, toate bune. Duminica dimineata, vad antigel scurs. Pornesc motorul si se intampla ce e in clip, curs rapid de picaturi. Mers 80 km de dimineata pana la pranz, iar totul ok. Seara dau sa o pornesc, iar curge. Luni dimineata, nicio picatura pe jos. Luni dupa amiaza, urme de antigel si picaturi pe motor. Dau sa plec la mecanic, totul ok. Ajung la mecanic, totul ok, ca la doctor, nimic nu doare. Pauza o ora, pornesc, facem tura, nimic. Din ce imi dau seama, pare a fi housingul de la termostat, desi comportamentul este foarte ciudat. Furtunul de supraplin este pe cealalta parte. Nivel lichid intre linii. Ceva sugestii? 20230910_104150.mp4 Edited September 11 by CarolAlexandru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted September 11 Share Posted September 11 Bauta un service care stie si are cu ce sa faca test de presiune a instalatiei de racire. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted September 11 Share Posted September 11 (edited) Salut @CarolAlexandru TDMurile au boala asta, pisa lichid de racire cand si cand si va face din ce in ce mai des, face asta pe la imbinarea celor 2 jumatati ale carcasei termostatului. Au un Oring intre cele doua jumatati care nu mai face fata in timp. Cumperi alt oring original, il inlocuiesti si aia e. Face asta la rece de obicei, dupa ce se incalzeste pt ca una din jumatatile carcasei este metalica, se dilata si opreste scurgerea respectiva. Ai grija ca poate sa iti afecteze scanteia pe cilindrul stang pe unde curge antigelul si o sa mearga intr-un piston Cu placere! Edited September 11 by Cavaleru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarolAlexandru Posted September 12 Author Share Posted September 12 13 hours ago, Cavaleru said: Salut @CarolAlexandru TDMurile au boala asta, pisa lichid de racire cand si cand si va face din ce in ce mai des, face asta pe la imbinarea celor 2 jumatati ale carcasei termostatului. Au un Oring intre cele doua jumatati care nu mai face fata in timp. Cumperi alt oring original, il inlocuiesti si aia e. Face asta la rece de obicei, dupa ce se incalzeste pt ca una din jumatatile carcasei este metalica, se dilata si opreste scurgerea respectiva. Ai grija ca poate sa iti afecteze scanteia pe cilindrul stang pe unde curge antigelul si o sa mearga intr-un piston Cu placere! Salut @Cavaleru, mersi de info si clarificare, am mai citit treaba asta pe net, o sa vorbesc cu mecanicul si o sa ii transmit. Am lasat motocicleta la service, poate, poate curge si vede si el de unde. Revin aici cu info si cu solutia cand o am. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted September 12 Share Posted September 12 Acum 43 minute, CarolAlexandru a spus: Salut @Cavaleru, mersi de info si clarificare, am mai citit treaba asta pe net, o sa vorbesc cu mecanicul si o sa ii transmit. Am lasat motocicleta la service, poate, poate curge si vede si el de unde. Revin aici cu info si cu solutia cand o am. Mi-au trecut prin mana multe TDMuri, toate au avut aceeasi problema si aceeasi rezolvare. Garantez ca alt problema nu e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarolAlexandru Posted Monday at 06:06 AM Author Share Posted Monday at 06:06 AM @Cavaleruam rezolvat treaba cu o-ringul de la termostat + schimbat antigelul. Dupa 200 km in doua zile nu a curs nimic, pare-se ca acolo a fost buba. Multe multumiri de info, dau o cafea cu prima ocazie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted Monday at 06:46 AM Share Posted Monday at 06:46 AM Acum 39 minute, CarolAlexandru a spus: @Cavaleruam rezolvat treaba cu o-ringul de la termostat + schimbat antigelul. Dupa 200 km in doua zile nu a curs nimic, pare-se ca acolo a fost buba. Multe multumiri de info, dau o cafea cu prima ocazie! cu placere, ma bucur ca ai revenit sa confirmi de unde era problema si rezolvarea. Numai bine! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.