peu Postat Ianuarie 25, 2007 Share Postat Ianuarie 25, 2007 mi-am luat in toamna un fzr1000 din 92 care tot consuma ulei insa nu scoate nici un pic de fum si nici nu da alte semne cu m ca ar curge sau stiu eu ce. uleiul pe care il folosesc este unul full sintetic de la motul. daca e cine va care se pricepe si poate sa ma ajute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Ianuarie 25, 2007 Share Postat Ianuarie 25, 2007 mi-am luat in toamna un fzr1000 din 92 care tot consuma ulei insa nu scoate nici un pic de fum si nici nu da alte semne cu m ca ar curge sau stiu eu ce. uleiul pe care il folosesc este unul full sintetic de la motul. daca e cine va care se pricepe si poate sa ma ajute? Ea din fabricatie consuma ulei (consulta un manual si ai sa vezi cat consuma la 1000 km). Pe de alta parte, cred ca folosesti un ulei prea subtire. Tot in manual se recomanda ulei 20w40. Iar daca te gandesti ca e si veche, ar trebui ceva mai gros (care nu exista). Eu unul zic 20w50 de la Valvoline (au si mineral si semisintetic, depinde ce bani ai). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Ianuarie 25, 2007 Share Postat Ianuarie 25, 2007 fzr-u meu de 600 mananca 500ml la mie si nu scoate gram de fum, nu pierde ..... e consumul lor ... dar eu am si ulei 15w50 poate cu unul mai gros ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Ianuarie 25, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2007 thx eram foarte suparat din cauza asta mai ales ca e si primul meu motor, si tot trebuia sa bag ulei in el, nu prea e placut... thx eram foarte suparat din cauza asta mai ales ca e si primul meu motor, si tot trebuia sa bag ulei in el, nu prea e placut... pe unde gasesc un manual???????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 25, 2007 Share Postat Ianuarie 25, 2007 E din cauza sinteticului. Treci pe semi sau mineral, de calitate (API SG, SH, SJ) si n-o sa mai consume. 15W50 e destul de gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Ianuarie 25, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2007 E din cauza sinteticului. Treci pe semi sau mineral, de calitate (API SG, SH, SJ) si n-o sa mai consume. 15W50 e destul de gros. stii cine distribuie ulei api ca pt mine e prima oara cand aud de el, am doar cateva luni de cand am motor personal si am multe de invatat. primul lucru a fost ca motorul de 1000 nu te iarta, lucru invatat pe jos ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 25, 2007 Share Postat Ianuarie 25, 2007 API este un standard de calitate american. Poti sa iei orice marca (eventual un ulei special moto, daca ai indoieli). Castrol, Mobil etc etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Ianuarie 25, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2007 uite ca mai aflu ceva; tanks pt lamurire uite ca mai aflu ceva; tanks pt lamurire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho_21 Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 E din cauza sinteticului. Treci pe semi sau mineral, de calitate (API SG, SH, SJ) si n-o sa mai consume. 15W50 e destul de gros. nush ce sa zic... eu am FZR 1000... papa si asta ulei de nu stii... insa din experienta proprie pot sa zis chestiilea astea: am avut ulei sintetic 10-40 Valvoline. - motorului ii placea, la schimbul de ulei acesta a fost prea putin ars... am pus semisintetic 10-40 Motul ... fum... consum mare... la schimbul uleiului acesta a fost foarte ars... asa ca am trecut iar pe full syntetic si sunt mai multumit. Mineral nu am folosit inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Ianuarie 31, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2007 full sintetic am eu si ma rupe la consum asa ca poate ne lamureste cineva ... 20w50 sau 15w50 care din cele doua se recomanda???????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 SAE{society of automotive engineers}cei care se ocupa cu clasificarea internationala viscozitati uleiurilor in functie de temperatura mediului ambiant.Viscozitatea uleiului se alege in functie de tipul si gradul de uzura al motorului,si de mediul ambiant in care lucreaza.Utilizarea uleiului multigrad si sintetic,face posibila folosirea aceluiasi tip de ulei,indiferent de anotimp. API {american petroleum institut}casificarea uleiurilor in functie de performanta,ele au mai fost inpartite conform API ,dupa cum urmeaza:clasaC(uleiuri pentru motoare diesel)clasa S(uleiuri pentru motoare pe benzina)de ex.CE,CD,CF,etc.si SH,SJ,SK,SL,etc.unde fiecare a doua litera reprezinta dezvoltarea ulterioara a performantelor,adica cu cit este mai inaintata in alfabet,cu atit uleiul este de generatie mai noua, si mai performant Sper ca v-am fost de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.