stoeanp Postat Decembrie 18, 2023 Share Postat Decembrie 18, 2023 Salut, Vreau sa-mi schimb furtunul de frana fata de la pompa de la maner pana in unitatea de distributie. Am schimbat ghidonul stoc cu un ape de 16'. Modelul este cu ABS. Am mai citit si se zice ca daca furtunul e diferit ca marca sau calitate, sistemul ABS va da eroare. Daca cineva a mai intampinat aceasta situatie si a gasit solutie, as fi foarte recunoscator. E frustrant cand din cauza unui furtun trebuie sa iau tot kitul de ABS ca sa fiu sigur ca nu am eroare. Multumesc! Cu stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 18, 2023 Share Postat Decembrie 18, 2023 Două banjo la unghiurile corecte și un metru de conductă metalică Goodridge costă cca 150 lei. Ce eroare să dea?! https://www.racingnick.ro/furtun-si-fitinguri-frana DASH3 îți trebuie, din ce știu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Decembrie 18, 2023 Autor Share Postat Decembrie 18, 2023 Acum 2 ore, Lucian_M a spus: Două banjo la unghiurile corecte și un metru de conductă metalică Goodridge costă cca 150 lei. Ce eroare să dea?! https://www.racingnick.ro/furtun-si-fitinguri-frana DASH3 îți trebuie, din ce știu. Multumesc de sugestie, o sa ma interesez. Ziceau unii ca da eroare deoarece furtunele care au invelis metalic fac o presiune mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 18, 2023 Share Postat Decembrie 18, 2023 N-am auzit niciodata sa fie asta un impediment. La mine (si la altii carora le-am pus conducte metalice) s-a imbunatatit raspunsul franelor. In plus, fabricantul mobrei spune ca trebuie schimbate conductele de frana la cativa ani, oare de ce? Prefer oricand o conducta metalica, riscul de a crapa e aproape zero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 18, 2023 Share Postat Decembrie 18, 2023 1 oră în urmă, stoeanp a spus: furtunele care au invelis metalic fac o presiune mai mare. Furtunul nu face el presiune! Cele din cauciuc, mai ales când îmbătrânesc, au o oarecare (f mică) elasticitate, iar cele cu inserție metalică fiind mai rigide îmbunătățesc feelingul și pot chiar face maneta ceva mai fermă și cu cursa mai scurtă. Nu are nici o treabă cu funcționarea ABS-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 18, 2023 Share Postat Decembrie 18, 2023 6 hours ago, stoeanp said: Am mai citit si se zice ca daca furtunul e diferit ca marca sau calitate, sistemul ABS va da eroare. Important este sa nu ajunga aer in pompa de ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 19, 2023 Share Postat Decembrie 19, 2023 Mi-am înlocuit singur pompa ABS la mașină (o valvă din blocul hidraulic nu mai revenea). Ghici ce, după schimbarea lichidului de frână, totul ok. Bine, la moto e mai ușor și mai simplu, nu trebuie musai două persoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Decembrie 19, 2023 Autor Share Postat Decembrie 19, 2023 Multumesc mult! O sa incerc un furtun custom sa vedem cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 20, 2023 Admin Share Postat Decembrie 20, 2023 Schimbă-l liniștit. La 18.12.2023 la 22:12, DKW a spus: Important este sa nu ajunga aer in pompa de ABS. Din ce știu nu se strică nimic, dar în funcție de tipul unității aerisirea poate fi mai simplă sau mai complicată, cu tester. La vechile unități ABS la BMW din anii 95-2000 nu avea nimic dacă întra aer. Se aerisea simplu, fără tester. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Decembrie 20, 2023 Autor Share Postat Decembrie 20, 2023 Acum 31 minute, l.u.v a spus: Schimbă-l liniștit. Din ce știu nu se strică nimic, dar în funcție de tipul unității aerisirea poate fi mai simplă sau mai complicată, cu tester. La vechile unități ABS la BMW din anii 95-2000 nu avea nimic dacă întra aer. Se aerisea simplu, fără tester. Mersi, am comandat de la spiegler.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.