Sari la conținut

kawasaki er5 , problema carburator


Lucifer97
 Share

Postări Recomandate

salutare, am o problema cu accelerarea la er 5, trage sacadat... are delay.

cand demarez usor normal se ineaca, si culmea ca la turații peste 4000 ture merge perfect .. daca merg cu ea turata si schimb in 4000 si peste merge perfect... 

ma poate ajuta cineva cu un sfat ? am curățat carburatoarele, sau asa zice mecanicul eu de platit am plătit.

consuma si mult combustibil se si incinge evacuarea.... 

mecanicul zicea ca lipsea un jigleor si ca o improvizat unul 

posibil de la asta? sa fie acel jigleor problema ? sa cumpăr chit de reparații ? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca ai platit,nu inseamna nimic legat de functionare motocicletei.

Jiclorul nu se improvizeaza,se completeaza cu altul sau se schimba.

Carburatoarele nu se curata doar,se si sincronizeaza,cand ai 2 cilindri cum e cazul tau.

Filtrul de aer si bujiile cum sunt?

Personal,m-as feri de mecanicii care improvizeaza piese pentru a repara,cauta unul care stie ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Lucifer97 a spus:

salutare, am o problema cu accelerarea la er 5, trage sacadat... are delay.

cand demarez usor normal se ineaca, si culmea ca la turații peste 4000 ture merge perfect .. daca merg cu ea turata si schimb in 4000 si peste merge perfect... 

ma poate ajuta cineva cu un sfat ? am curățat carburatoarele, sau asa zice mecanicul eu de platit am plătit.

consuma si mult combustibil se si incinge evacuarea.... 

mecanicul zicea ca lipsea un jigleor si ca o improvizat unul 

posibil de la asta? sa fie acel jigleor problema ? sa cumpăr chit de reparații ? 


Esti din Bucuresti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , nu sunt din București , din sv. cica a schimbat si bujiile, filtrul de aer il schimb eu curând ca mi-a ajuns comanda 

 

sunt la inceput de drum cu aceasta pasiune , e prima motocicleta, nu stiu prea multe lucruri , si nici mecanici nu prea cunosc sa se ocupe de motociclete si nici nu as investii foarte mult in ea, am schimbat filtre ulei si cu mecanicul actual deja am topit 500 lei fara sa schimbe nimic sau sa se ameleoreze  problema ba chiar tinde sa se încălzească excesiv după  vizită

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, Speedy.K said:


Esti din Bucuresti?

Ar fi ajutat?

Eu am sunat la Mototehnica si din ce mi-au zis am dedus ca nu se ocupa decat de BMW si KTM. Zic de astia ca tot i-a amintit lumea pe aici.

Ce solutie ai? Poate ma ajuta si pe mine.

Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca este de la aprindere, poate sa fure curent la turtii mici se cunoaste,la turatii mari nu iti mai dai seama...tot er5 am si eu, tot asa face, la primavara o repar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Krimh a spus:

Ar fi ajutat?

Eu am sunat la Mototehnica si din ce mi-au zis am dedus ca nu se ocupa decat de BMW si KTM. Zic de astia ca tot i-a amintit lumea pe aici.

Ce solutie ai? Poate ma ajuta si pe mine.

Ms


Am un mecanic care stie tipul asta de motor absolut pe dinafara. Face de toate, dar pe asta il viseaza.

Acum 6 ore, Lucifer97 a spus:

salutare , nu sunt din București , din sv. cica a schimbat si bujiile, filtrul de aer il schimb eu curând ca mi-a ajuns comanda 

 

sunt la inceput de drum cu aceasta pasiune , e prima motocicleta, nu stiu prea multe lucruri , si nici mecanici nu prea cunosc sa se ocupe de motociclete si nici nu as investii foarte mult in ea, am schimbat filtre ulei si cu mecanicul actual deja am topit 500 lei fara sa schimbe nimic sau sa se ameleoreze  problema ba chiar tinde sa se încălzească excesiv după  vizită


Ce ai facut tu nu e investitie, e cheltuiala obisnuita cu intretinerea. Daca mobra e proaspat cumparata ar fi trebuit sa mai schimbi si lichid de frana, atigel, ulei furca cel putin. O data la doi ani te costa cam 2000 de lei numai consumabilele, daca vrei sa ai o mobra care merge.

 

Intra pe regionala de SV si cere recomandari de mecanic in zona ta.

A, si vezi ca motorasul ala nu se tine sub 4000 rpm, ar trebui sa schimbi la mers lejer pe la 6000 rpm si la mers mai sprinten pe la 8000. 

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Speedy.K a spus:


Am un mecanic care stie tipul asta de motor absolut pe dinafara. Face de toate, dar pe asta il viseaza.


Ce ai facut tu nu e investitie, e cheltuiala obisnuita cu intretinerea. Daca mobra e proaspat cumparata ar fi trebuit sa mai schimbi si lichid de frana, atigel, ulei furca cel putin. O data la doi ani te costa cam 2000 de lei numai consumabilele, daca vrei sa ai o mobra care merge.

 

Intra pe regionala de SV si cere recomandari de mecanic in zona ta.

A, si vezi ca motorasul ala nu se tine sub 4000 rpm, ar trebui sa schimbi la mers lejer pe la 6000 rpm si la mers mai sprinten pe la 8000. 

Pana sa faca doar mentenanta, are de reparat. Cel putin pe partea de carburatoare, probabil un kit nou de reparatie la fiecare carburator. Dar la cineva cine stie ce face, nu doar stie sa-i ia banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De-aia l-am intrebat de unde e. In SV n-am pe cine sa-i recomand.

 

Iar despre partea de mentenanta i-am povestit ca sa stie la ce se asteapta in viitor, ca preturi. Sa nu creada ca o mobra, mai ales veche, costa 100 de lei pe an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Speedy.K a spus:


Am un mecanic care stie tipul asta de motor absolut pe dinafara. Face de toate, dar pe asta il viseaza.


Ce ai facut tu nu e investitie, e cheltuiala obisnuita cu intretinerea. Daca mobra e proaspat cumparata ar fi trebuit sa mai schimbi si lichid de frana, atigel, ulei furca cel putin. O data la doi ani te costa cam 2000 de lei numai consumabilele, daca vrei sa ai o mobra care merge.

 

Intra pe regionala de SV si cere recomandari de mecanic in zona ta.

A, si vezi ca motorasul ala nu se tine sub 4000 rpm, ar trebui sa schimbi la mers lejer pe la 6000 rpm si la mers mai sprinten pe la 8000. 

Ajuuutooor....Si eu am probleme d.astea ciudate, am pus motorina si a facut ca toate alea. Acum nu mai porneste deloc...cine e mecanicul??!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, megamotoreta a spus:

Ajuuutooor....Si eu am probleme d.astea ciudate, am pus motorina si a facut ca toate alea. Acum nu mai porneste deloc...cine e mecanicul??!!!

interesant... toată problema mea este ca merge in socuri si se ineaca la demararea de pe loc

adica nu am baza ca imi pleacă decat daca  o turez si atunci imi zmuncește  inclusiv pe liber daca o tin furata undeva la 15-20 mii ture se ineaca scade turația pana se oprește motorul ... cu mine încercand sa demarez nici o sansa ... 

culmea ca după aceea merge.. după ce am demarat pe ea in trafic ma duce la relatii... 

eu incerc sa detaliez poate dau de un cunoscător eventual un mecanic sa imi dea un sfat 

la relatii sta... cand o turez agresiv pleaca acul si se tureaza cu putini hâcuri doar in turații mici si apoi merge brici după 4000...

si in general la demarari normale face hâcuri întârzie sa reacționeze si apoi pleacă racheta 

 

 

Acum 8 ore, Djebelu' a spus:

Va mulțumesc tuturor pentru comentariii si sfaturi si păreri ... 

va anunț cand ii dau de capăt si sper sa nu fie costisitor ... 

 

următoarea intervenție v-a fi achiziția de seturi de recondiționare carburatoare si poate o încercare nesăbuita de a mea de a desface carburatoarele 

va dati seama ca daca dispunea de sune mai mari de bani as fi luat ceva mai scump si pe injecție 

iar faza cu reviziile scumpe... 

nu cred ca merita sa ii dublez prețul prin interventii nesăbuite.... eu vreau sa o pot utiliza preferabil sa isi amortizeze banii de achiziție ..  

si eventual sa o dau mai departe dupa ce mai deprind ceva experienta 

am luat ulei full sintetic filtru ulei si filtru  aer si câteva spray-uri de degresat si uns... si trebuie retapitat șaua ca e scoapta de la soare

si deja vorbesc de sume... evaluând valoarea ei la o eventuala revanzare.. nu vreau profit ci sa nu fie țeapa totala

o pasiune sa fie pasiune trebuie întâi sa aducă plăcere si apoi durerea muncii si evolutiei si a sacrificiului 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand vezi sa nu fie socul tras. 
In al doilea rand cred ca vrei sa zici 1500 - 2000 rpm, nu 15-20 de mii... 

 

Pana sa ajungi la aprindere, gen bobine, cdi, de verificat:

* nivelul la ulei; daca a primit ulei peste limita maxima e posibil sa dea ulei in filtrul de aer si sa faca asa

* filtrul de aer: daca cand a fost schimbat a fost uns in dujmanie e posibil sa faca asa. inclusiv airboxul curatat si verificat ca are furtunul de drenaj liber

 

Dupa care ajungem la carburatoare: trebuie curatate, pus jicloarele care trebuie nu ce ii da unuia prin cap, gen lasa ma ca merge si asa, dupa care sincronizate. Avand in vedere ca nu stii ce si cum in domeniul asta, pentru asta iti trebuie un mecanic care stie ce face. Orice piesa sau piesulica de la carburatoare, motor si alte asemenea numai OEM. Chiar si second. Nu aliexpres sau alte mizerii. 
Cauta un mecanic recomandat de multa lume la tine in zona si nu face mantocarii. Eu m-am intors acum vreo 14 ani cu mobra pe remorca de la Bicaz la Bucuresti din cauza ca m-am chitrosit la 100 de euro pt un releu de incarcare si am reusit sa prajesc CDI. Daca trebuia sa platesc adusul acasa ma costa cat 3-4 relee.

PS Zici ca e consumul mare. Ce inseamna mare? Motoarele astea consuma intre 4 si 9, in functie de cum mergi cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ioi, interesant

o gramada de puncte de vedere diferite

 

si de ajutor

 

si buna ordinea

o sa schimb filtrul de aer 

chiar e șocant ca ar putea ajunge ulei in filtru de aer 

doamne ajuta sa fie asta 

la un top al veniturilor ... Suceava e codașă si pot confirma.

aici in Moldova mai la periferie chair MAHALA 

sunt cei mai mulți emigranți.... 

deci nivelul posibilităților lasa de dorit ... nu cred ca a fost tare întreținută deci caut improvizații sa le numesc asa de o vară pentru început fără multe aventuri

dar ținem legătura si vedem ce iese 

garantat nu cevs extravagant 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

      Am inteles ca robinetul de benzina mai cedeaza si intra benzina in carb si filtru aer,trebuie doar suflat, e in stanga sub carena,costa 60 ron nou. Socul pare a fi problema la ingatuire, dar nu recomand sa umbli daca nu esti mecanic bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Lucifer97 a spus:

ioi, interesant

o gramada de puncte de vedere diferite

 

si de ajutor

 

si buna ordinea

o sa schimb filtrul de aer 

chiar e șocant ca ar putea ajunge ulei in filtru de aer 

doamne ajuta sa fie asta 

la un top al veniturilor ... Suceava e codașă si pot confirma.

aici in Moldova mai la periferie chair MAHALA 

sunt cei mai mulți emigranți.... 

deci nivelul posibilităților lasa de dorit ... nu cred ca a fost tare întreținută deci caut improvizații sa le numesc asa de o vară pentru început fără multe aventuri

dar ținem legătura si vedem ce iese 

garantat nu cevs extravagant 


Motorasul de pe mobra ta a fost folosit pe multe modele Kawa, GPZ500, EN500, KLE500. Pe ultimul il am eu, de aici si sfaturile mele. Pe de alta parte, in afara de propulsor lucrurile difera la modelele astea. Printre ele, din cate stiu, filtrul de aer. Deci nu stiu sa-ti spun daca varianta ta de filtru se poate curata sau nu. Inainte de a-l schimba vezi daca  inbacsit sau prea leios si daca se poate spala si reflosi. Mai scutesti niste bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Speedy.K a spus:

. Eu m-am intors acum vreo 14 ani cu mobra pe remorca de la Bicaz la Bucuresti din cauza ca m-am chitrosit la 100 de euro pt un releu de incarcare si am reusit sa prajesc CDI. Daca trebuia sa platesc adusul acasa ma costa cat 3-4 relee.

PS Zici ca e consumul mare. Ce inseamna mare? Motoarele astea consuma intre 4 si 9, in functie de cum mergi cu ele.

Salut. Ce simptome a avut releul de incarcare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul pur si simplu nu mai incarca. La un moment dat a mers pe baterie pana a ramas fara curent.

De saracie si ca sa nu anulez o tura prin Bucovina am incercat sa mprovizez un releu de incarcare dintr-o punte de diode de Dacie. Desi am vazut ca incarca 17, am plecat cu ea asa. La Bucaz, dupa o oprire n-a mai pornit si am pornit-o impinsa. Mergea intr-un piston si am constatat ca nu mai avea deloc scanteie pe o bujie. Nu era de la bujie, nu era de la bobina. dupa ce am dus-o pe sus acasa s-a concluzionat ca bateria era in scurt si se prajise jumatate de CDI. Am gasit un CDI la dezmembrari pe la Craiova, am schimbat si bateria si releul si merge pana in ziua de azi fara probleme. Bine, am mai schimbat intre timp x baterii, ca au trecut de atunci vreo 14 ani si vreo 150.000 km.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 1/20/2024 at 11:04 PM, Speedy.K said:

Releul pur si simplu nu mai incarca. La un moment dat a mers pe baterie pana a ramas fara curent.

De saracie si ca sa nu anulez o tura prin Bucovina am incercat sa mprovizez un releu de incarcare dintr-o punte de diode de Dacie. Desi am vazut ca incarca 17, am plecat cu ea asa. La Bucaz, dupa o oprire n-a mai pornit si am pornit-o impinsa. Mergea intr-un piston si am constatat ca nu mai avea deloc scanteie pe o bujie. Nu era de la bujie, nu era de la bobina. dupa ce am dus-o pe sus acasa s-a concluzionat ca bateria era in scurt si se prajise jumatate de CDI. Am gasit un CDI la dezmembrari pe la Craiova, am schimbat si bateria si releul si merge pana in ziua de azi fara probleme. Bine, am mai schimbat intre timp x baterii, ca au trecut de atunci vreo 14 ani si vreo 150.000 km.

Uais :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...