Sari la conținut

Transalp XL750 sau Tiger Sport 850


Postări Recomandate

Intrebare pt cei cu experienta in touring, ce ati alege intre cele doua si de ce?

Ma uit sa-mi schimb motorul si chiar nu stiu ce as alege intre cele doua.

Moto ar merge preponderent strada, si probabil 80% din timp cu pasager si ceva bagaje.

 

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, XorX a spus:

Intrebare pt cei cu experienta in touring, ce ati alege intre cele doua si de ce?

Ma uit sa-mi schimb motorul si chiar nu stiu ce as alege intre cele doua.

Moto ar merge preponderent strada, si probabil 80% din timp cu pasager si ceva bagaje.

 

Ambele sunt ok, conteaza cum stai pe ea si... sa iti placa tie.

Conteaza cat te costa accesoriile...de asemenea pretul, puterea,consumul si fiabilitatea.

 

As lua in calcul si Vstrom 650/800/1050 sau Tracer 900

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vstrom-ul de 800 pare interesant, putin sprea"grea" dar ok-ish. 1050 prea mare si grea. Tracerul interesanta ca masinarie dar nu e ce caut. Intrebarea initiala era mai  mult din perspectiva motorului 2 linie vs 3 linie. Avantaje/dezavantaje. Asa daca ar fi sa aleg motocicleta perfecta ar fi VFR 1200 F sau X (mare pacat ca au renuntat la ele)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

37 minutes ago, XorX said:

Avantaje/dezavantaje.

 

Un bicilindru va vibra mai mult ca un triplu. În rest sunt destul de apropiate pe hârtie. Dintre cele două, Tiger-ul este mai orientat asfalt, Transalp fiind mai mult DS (roată față de 21, suspensii mai moi, etc.). Ai încercat să mergi la dealeri să vezi dacă poți să faci un testride cu fiecare?

 

38 minutes ago, XorX said:

1050 prea mare si grea.

 

V-Strom 1050 ți se pare grea la ~240kg, dar VFR 1200 X este ideală la ~280kg?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal as alege Tiger-ul de 850 pentru franele Brembo Stylema, motorul in 3 cilindri si frumusetea brandului Triumph. Are review-uri bune din ce vad. M-am urcat atat pe 850 cat si pe 900 si se simte facuta bine cu materiale calitative. Transalp-ul mi se pare extrem de anost iar Vstrom-ul urat cu craci (deh, gusturi) :)) Ca fiabilitate, eu nu am avut nici cea mai mica problema la Triumph in 27k de km deci e acolo sus cu restul turmei. Fata de 900, este mai joasa putin iar ghidonul o idee mai ingust. Desi orientata pentru strada, pare ca s-ar descurca mai mult decat decent si pe drumuri de pamant, no crazy stuff.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...