XorX Postat Martie 5 Share Postat Martie 5 (editat) Intrebare pt cei cu experienta in touring, ce ati alege intre cele doua si de ce? Ma uit sa-mi schimb motorul si chiar nu stiu ce as alege intre cele doua. Moto ar merge preponderent strada, si probabil 80% din timp cu pasager si ceva bagaje. Editat Martie 5 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motorist@ Postat Martie 6 Share Postat Martie 6 Acum 13 ore, XorX a spus: Intrebare pt cei cu experienta in touring, ce ati alege intre cele doua si de ce? Ma uit sa-mi schimb motorul si chiar nu stiu ce as alege intre cele doua. Moto ar merge preponderent strada, si probabil 80% din timp cu pasager si ceva bagaje. Ambele sunt ok, conteaza cum stai pe ea si... sa iti placa tie. Conteaza cat te costa accesoriile...de asemenea pretul, puterea,consumul si fiabilitatea. As lua in calcul si Vstrom 650/800/1050 sau Tracer 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 6 Autor Share Postat Martie 6 vstrom-ul de 800 pare interesant, putin sprea"grea" dar ok-ish. 1050 prea mare si grea. Tracerul interesanta ca masinarie dar nu e ce caut. Intrebarea initiala era mai mult din perspectiva motorului 2 linie vs 3 linie. Avantaje/dezavantaje. Asa daca ar fi sa aleg motocicleta perfecta ar fi VFR 1200 F sau X (mare pacat ca au renuntat la ele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 6 Share Postat Martie 6 37 minutes ago, XorX said: Avantaje/dezavantaje. Un bicilindru va vibra mai mult ca un triplu. În rest sunt destul de apropiate pe hârtie. Dintre cele două, Tiger-ul este mai orientat asfalt, Transalp fiind mai mult DS (roată față de 21, suspensii mai moi, etc.). Ai încercat să mergi la dealeri să vezi dacă poți să faci un testride cu fiecare? 38 minutes ago, XorX said: 1050 prea mare si grea. V-Strom 1050 ți se pare grea la ~240kg, dar VFR 1200 X este ideală la ~280kg?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Martie 9 Share Postat Martie 9 Personal as alege Tiger-ul de 850 pentru franele Brembo Stylema, motorul in 3 cilindri si frumusetea brandului Triumph. Are review-uri bune din ce vad. M-am urcat atat pe 850 cat si pe 900 si se simte facuta bine cu materiale calitative. Transalp-ul mi se pare extrem de anost iar Vstrom-ul urat cu craci (deh, gusturi) :)) Ca fiabilitate, eu nu am avut nici cea mai mica problema la Triumph in 27k de km deci e acolo sus cu restul turmei. Fata de 900, este mai joasa putin iar ghidonul o idee mai ingust. Desi orientata pentru strada, pare ca s-ar descurca mai mult decat decent si pe drumuri de pamant, no crazy stuff. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.