Sari la conținut

Modificarea unei motocilete vechi


Postări Recomandate

bună tuturor! Am o întrebare uriașă. Aș dori să modific un vechi BMW k100 într-un scrambler. Nu vreau sa fac modificari la motor si cadru, doar as dori sa scot cateva piese din plastic, sa schimb farul si semnalele. As dori sa fac o modernizare medie. Întrebarea este că pot face aceste modificări legal? Ce poate fi respins la RAR? Există vreo lege pentru cotumising?
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Sugestia mea este sa eviti orice batai de cap. Mergi cu motocicleta la RAR fara aceste modificari, daca nu este deja inscrisa pe numele tau. Pe urma poti sa o transformi cum vrea sufletul tau.

 

2 hours ago, Ilyeslevii said:

Există vreo lege pentru cotumising?

Ai vrut sa spui "customising"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Ilyeslevii said:

 Aș dori să modific un vechi BMW k100 sa arate ca un scrambler...
 

Asa e corect. Nu o sa scoti niciodata un scrambler veritabil dintr-un K100, daca nu esti dispus sa investesti in el cat nu face.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, The Flying Dutchman a spus:

Salut!

Sugestia mea este sa eviti orice batai de cap. Mergi cu motocicleta la RAR fara aceste modificari, daca nu este deja inscrisa pe numele tau. Pe urma poti sa o transformi cum vrea sufletul tau.

 

Ai vrut sa spui "customising"?

Multumesc pentru raspuns! ce piese nu pot schimba sau elimina? la ce se poate uita rutiera dupa aceea care nu este corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea si a altor cunoscuti in Romania, dupa ce ai trecut de RAR poti sa modifici aproape orice. Nu stiu cat este de legal sau nu, insa am fost de fata cand motociclete cu multe modificari au trecut ITP-ul pe bune si nu vorbesc doar de frane sau ghidoane.

Rutiera se uita doar dupa burlane care tin locul tobelor si, uneori, dupa faruri care lumineaza aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, The Flying Dutchman a spus:

dupa ce ai trecut de RAR poti sa modifici aproape orice.

Că oricum rămâi fără certificat de înmatriculare la primul filtru cu rar. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai depinde si unde locuieste initiatorul topicului.

In Bucuresti, de exemplu, ai sanse reale sa ramai fara talon din toate motivele care fac o motocicleta neconforma. Cele mai problematice din punctul meu de vedere, in afara de tobe, sunt farurile cu led care bat in porumb. Dar in porumbul de pe langa banda de pe sensul opus. 

La randul meu facandu-mi placerea asta de a modifica, il inteleg pe initiator. Recomand tot ce tine de proces, de la documentare si pana la finalizarea procesului. Dupa am cam stat mereu cu stres ca ma vor opri prin trafic.

Taiatul de motociclete este moda anilor 2014-2016 (in Romania). Pentru mine moda anilor in care traim este sa ai o vechitura stock intr-o stare cat mai buna. Sunt din ce in ce mai rare (dooh).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, The Flying Dutchman a spus:

Pentru ce?

Daca ai vreun exemplu, in afara de tobe as fi fericit sa aflu.

Anvelopa cu alte dimensiuni fata de cele inscrise in acte.
Imprumutat de urgenta roata complet echipata de la moto similara pentru prezentare la recuperarea certificatului. 
Exemplu din viata reala, nu din povesti de speriat modificatorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...