Boji Postat Mai 7 Share Postat Mai 7 Nu de mult mi-am luat un ktm exc-e 250 2010,merge foarte bine si motorul e schimbat tot, insa ii lipseste niste lucruri si furcile ii curg. M-am mai uitat pe market place si dupa ce am luat-o si am gasit un husaberg fe350 2014 si un husaberg fe250 2013. M-am gandit sa vad daca o pot schimba insa am niste dubii,are rost sa schimb de la 2t la 4t? tin sa precizez ca sunt mai mic 170 si mie greu sa o controlez uneori, uneori ma si ajuta. Uneori ii neglijez mentenanta dar nu foarte tare,la 4t am inteles ca la 10 ore trebuie sa schimbi uleiul si filtrul , deci nu prea cred ca o sa mi se potriveasca. Voi ce ziceti un sfat m-ar ajuta Mersi✌ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 7 Share Postat Mai 7 Buna ziua, caciula, ca stapanul n'are gura. Nu exista EXC-E. Doar EXC simplu, adica 2T, si EXC-F, adica 4T. Ce an e EXC-ul? Cate ore are? Ce compresie pe cilindru? Cum se prezinta ca si motor, are scurgeri de ulei, are rulmentii OK la roti, are pe undeva suduri? (mai ales la manetele de frana-ambreiaj, etrieri, etc, am vazut inginerii din astea) 2T e pentru hard enduro, te ajuta foarte mult fata de un 4T. Mentenanta e oarecum similara la enduro. Adica oricum ramai in padure daca nu ai grija de ambreiaj, frane, roti, bujii, racire, etc. Dar tu oricum nu te pricepi. O jamba cursa inseamna ca trebuie sa schimbi ulei si simeringuri, care inseamna tot mentenanta. Orice ai face, la un moment dat ajungi si la asta. Nu e un capat de tara. Si ce inseamna ca are motorul schimbat tot? Adica toate consumabilele? Inclusiv ulei si simeringuri? Si a uitat sa le schimbe si la furci? Sau a schimbat motorul cu totul, ca a distrus motorul original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Mai 7 Share Postat Mai 7 Mircea, de ce iti pierzi timpul cu baietii astia? Tu nu ai vazut ca in ultimele posturi, oamenii habar nu au ce fel de fiare si-au cumparat? Nu fac mentenanta, nu schimba consumabile dar toti vor apa , paie si bataie pt calul lor. Si evident service on-line pe forum. Tu chiar crezi ca daca el habar nu are ce motocicleta tine sub fund, o sa priceapa ce-i explici tu despre uleiuri, schimb de semeringuri la furca, sau ore de functionare si service la nr de ore? Mai povesteste-i si despre reglaj cu click-uri la compresie si rebound si sigur face scurtcircuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Microbec Postat Mai 8 Share Postat Mai 8 Schimba-l! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 8 Share Postat Mai 8 Acum 16 ore, Boji a spus: ....Uneori ii neglijez mentenanta .... mai mergi pana se strica de tot si dupa aia s-o schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Microbec Postat Mai 8 Share Postat Mai 8 3 hours ago, apriliacluj said: mai mergi pana se strica de tot si dupa aia s-o schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 8 Share Postat Mai 8 (editat) Șpilul e să nu-i faci absolut nimic (la întreținere mă refer) și s-o vinzi/schimbi înainte să crape, așa cum fac samsarii de mașini! Editat Mai 8 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.