Jump to content

Metis de XX cu Varadero


foxbat
 Share

Recommended Posts

Da, deci, a ta?

Eu după o tura pe drumuri de moto numa bune de sport touring cu v4 asta.. m-a convins ca mi-ar place fără sa rămân în dubii

Link to comment
Share on other sites

Blana! 

Update logic la varadero.

La categoria lui, nu știu ce sa zic, mi se pare cel mai mișto motor pe cadrul ala, evident ca Nu e în pas cu "azi" neavând electronica multa și noua, iar suspensiile sunt ok în funcție de pretenții.

 

Nu  zic ca mi se pare peste gs, nu zic ca știu ca e ilegal 🙂

Nu am mers cu v4 multistrada, sper sa ajung la un moment dat și sa ma dea pe spate.

 

Nu vad dacă e automat?!

Link to comment
Share on other sites

Nu e ilegal, gs-ul ala n-are decat 2, honda are4 (si-n V) :)

nu mai zic ca nici macar o cutie mai moderna nu i-au pus gs-ului. dar hai, ca nu e topic de care e mai tare.Asta s-a decis acum 50 de ani cand au pierdut nemtii razboiul.

Da- este modelul DCT.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, foxbat a spus:

ca nu e topic de care e mai tare.  Asta s-a decis acum 50 de ani cand au pierdut nemtii razboiul.

 

Flash update si japonezii l-au pierdut. 😉

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

♿

:)

mai uita-te la whatsapp si tu din cand in cand

 

Acum 4 ore, ERU a spus:

Flash update si japonezii l-au pierdut. 😉

Da, dar cel putin au muncit nitel pe partea de tehnologie:)

nemtalaii au taiat ceva felii din motoarele alea din '44 si le-au pus intre doua roti. si i-au zis "GS". e adevarat ca au un marketing extraordinar, ei si cu apple - vand gunoaie pe post de diamante. (cum au dat primii exploratori sticla si oglinzi pe aur..bastinasilor).

dar sa lasam, viata e scurta si honda e honda :)

inca dau in aer cu piciorul stang si caut maneta de ambreiaj. dar din ce in ce mai rar.

modul "D" nu l folosesc -nu se pare mega dubios sa ai a 6-ea la 50...60

stau pe S -treapta 1.

mers afara, asfalt

ne imprietenim deocamdata

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
Acum 12 ore, foxbat a spus:

nemtalaii au taiat ceva felii din motoarele alea din '44 si le-au pus intre doua roti. si i-au zis "GS". e adevarat ca au un marketing extraordinar, ei si cu apple - vand gunoaie

Vezi că metisul tău s-a fabricat câțiva ani și gata, iar bavarezele gs dăinuie și se vând la greu de zeci de ani!  Unele chestii ca de exemplu tele/para lever alea sunt chiar deștepte. Drept că bmw a inventat cardanul care ține mai puțin decât un lanț (precum distribuția pe lanț care ține mai puțin decât una pe curea la auto) și au destule bube, dar gălbejiților nu prea le-a ieșit încercarea de a-i detrona în segmentul de adv mari!

Mașină de tuns iarba Honda ai? 🧐 Dacă nu nu te poți numi fan al mărcii! 😈

Edited by ENEOS
Link to comment
Share on other sites

gata sefu'.caut si masina de tuns (iarba):)

a, de cardan uitasem. ptiu, ptiu. ce inseamna sa nu mai ai nevoie sa ungi lantul:)

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Mașină de tuns iarba Honda

Eu acum foarte mulți ani, pe când aveam primul motor, gsr-ul, aveam și o mașină de tuns Honda, îmi plăcea maxim ca "dau la pedala" sa o pornesc.

Acuma am dinastea de le bagi în priza.. mai simplu da no fun

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, ENEOS said:

gălbejiților nu prea le-a ieșit încercarea de a-i detrona în segmentul de adv mari

Nici nu cred ca au incercat asa cum nici bavarezii nu si-au propus sa fie la fel de fiabili ca japonezii.

 

Bavarezii (si europenii in general) mizeaza pe confort iar japonezii pe fiabilitate. Se pare ca nici unul si nici celalalt nu prea inteleg conceptul concurentei. Japonezii nu inteleg conceptul de confort din SUA si EU iar americanii si europenii nu inteleg de ce trebuie sa fie ceva ultrafiabil cand oricum se poate repara sau arunca la gunoi.

 

Daca mergi in Japonia o sa vezi ca ei, prin cultura lor, nu au nicio legatura cu confortul european.

 

Si la masini se simte chestia asta. Europenii nu reusesc sa scoata un offroader veritabil iar japonezii nu inteleg de ce se plang europenii de lipsa confortului din LandCruiser sau Pajero, ca din punctul lor de vedere sunt ultra lux - adica au climatizare si scaune de autobuz imbracate in piele.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Radu Andrei Gabriel a spus:

Bavarezii (si europenii in general) mizeaza pe confort

Confort dpmdv e și când te bazezi că ajungi înapoi acasă tot călare și nu cu 🏍 pe platformă!

Iar clientela bavarezilor e atrasă de alte chestii, confort ca Goldwing nu-ți oferă decât poate K1600GT, dar nici de ăla nu sunt sigur. Acum 2 sau 3 ani la MAN am făcut test cu K1600GT și, ca un pervers, imediat după,  am încălecat FJR personal pe același drum. Seara m-a întrebat Ghilință de la Motohub dacă mi-a plăcut K și mi-a propus să trec pe acolo să-mi facă o ofertă. Am răspuns că nu vreau decât claxonul și marșarierul de la K, restul cam am și eu.😝 Bine, fără gizmo-uri, navigație,  moduri etc. Trebuie să recunosc totuși că pasagera nu are același confort ca pe K.

Acum 3 ore, Radu Andrei Gabriel a spus:

Nici nu cred ca au incercat

Zici că au intrat în segmentul dominat de GS-ul mare just for fun? :huh:

:nono:

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, ENEOS said:

Zici că au intrat în segmentul dominat de GS-ul mare just for fun?

Eu nu-l vad deloc dominat de GS-uri, cred ca fiecare are segmentul lui de piata. Pe de alta parte europenele se vand bine in Europa iar japonezele se vand in toata lumea cu Asia piata principala, la mare, mare distanta de restul. Cred ca toti isi ating cifrele fara probleme.

 

24 minutes ago, ENEOS said:

confort ca Goldwing nu-ți oferă decât poate K1600GT

Nu te contrazic, prefer sa vorbesc despre modelele pe care le-am incercat eu, adica Africa Twin, 1290-ul si 1250-ul pe care-l am acum. Nu pot spune ca una ar fi mai buna decat cealalta, fiecare avand plusuri si minusuri. La Africa Twin am inceput sa ma resimt dupa vreo 300km, la 1290 si 1250 nu. 1290 mi s-a parut prea nervos pentru stilul meu batranesc insa era la fel de confortabil ca 1250. Si ceva mai jucausa, dar asta conteaza mai putin pentru mine, eu dorind confort.

 

Insa daca ma ghidam dupa articole si pareri de pe forum, Africa Twin ar fi trebuit sa vibreze sa-mi sara rinichii, din 1290 trebuiau sa cada piese iar 1250 mergea doar pana la colt si se strica. N-a fost cazul la niciuna dintre ele. Sunt toate trei foarte misto.

Link to comment
Share on other sites

una peste alta, cei 1237cmc se simt foarte interesant - tipic "honda", nu "rupe " instant. prespun ca tine si de controlul tractiunii.

insa cand o "calci" simiti ca e miar. e mai smooth decat varadero si mai asezata parca decat XX-ul (Care era mai jos nitel si cu 4L).zilele urmatoare ma dau la modul "M", pana acum am mers pe Auto si i-am mai dat ceva inferioara din cand in cand.

 

Link to comment
Share on other sites

da sefu', corect - am gresit. e miar de 1200. in IT 1k = 1024, nu ?:))

 

trecand la treburi mai serioase.

am avut de dat un examen in provincie si am fost fortat sa intru cu "miarul" prin oras(Bucuresti). super misto - merge ca un scuter.DCT-ul e minunat - pleaca de pe loc parca e CVT! cu 400 de kg in spate! parca e pe aer

mai putin placut e ca e cat un tank deci nu e fun sa merg cu el cum merg cu SH-ul.

nu ma impac cu ce a facut honda pe partea de comenzi- in loc sa dau claxon am dat 2 inferioare:)))

Link to comment
Share on other sites

Dupa o turisoara(tura mica) prin Ro (transbicegi si altele prin zona) - sunt pur si simplu topit dupa ea.Nu stiu ce am asteptat pana acum. Cutia e senzationala- pe curba in rampa/panta parca are comunicare telepatica cu mine. SChimba cand trebuie, sta in viteza in care am nevoie (pe plat are alt comportament). Si n-am sarit de Sport1 (e drept ca am mai dat eu din "Claxon" nitel cand am avut chef sa ma joc. Am mers in spatele unui Goldwing (ultimul model) - n-am avut nevoie sa franez pe urcare, parca eram legati cu o sufa:).

Cu siguranta ajuta si pe partea de skills - presupun ca pentru un rider care vrea ultima picatura de performanta ar fi un vis. Personal la modul "pensionar activ" simt o diferenta sensibila in a o pilota.

La consum zici ca e scuter de 500- nu am sarit de 5.5 ( cu pasager).

Clar nu e de oras (ma rog, de Bucuresti) - desi fata de Varadero e mai "Bicicleta" si are oglinzile/ghidonul mai bine asezate sa nu rupa oglinzi.

Link to comment
Share on other sites

pai pe net preturile sunt ( cu tot cu adus, rar, inmatriculat) peste 11. Multumesc si numai bine sa fie @all.

De fapt asta e pretul corect pentru un motor ca asta, la bmw trebuia sa fie cel mult 2/3 ca n-are decat 2 cil. si aia "cazuti"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...