andri Postat Iulie 17, 2024 Share Postat Iulie 17, 2024 Salut Am o motocicleta honda cbr 125 care nu sta constant la relantii si daca accelerez brusc ar da sa moara. Motorul sta turat cel mai tare cand surubul de amestec este strans maxim. Care ar putea fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2024 Share Postat Iulie 17, 2024 mecanicu din tine... mergi la un service, cotetele nu se repara pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 17, 2024 Share Postat Iulie 17, 2024 7 hours ago, andri said: Salut Am o motocicleta honda cbr 125 care nu sta constant la relantii si daca accelerez brusc ar da sa moara. Motorul sta turat cel mai tare cand surubul de amestec este strans maxim. Care ar putea fi problema? Daca ti-ai facut cont aici, atunci reusesti sa downloadezi si manualul la mobra si sa deschizi exact cat scrie . Presupunand ca restul setarilor din carburator sunt stock :). Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Iulie 18, 2024 Share Postat Iulie 18, 2024 Acum 16 ore, andri a spus: Salut Am o motocicleta honda cbr 125 care nu sta constant la relantii si daca accelerez brusc ar da sa moara. Motorul sta turat cel mai tare cand surubul de amestec este strans maxim. Care ar putea fi problema? Salut Am avut o problema similara cu acelasi tip de motor. A mea tragea aer fals. Furtunul de vacuum de la cabrurator era crapat urat de tot. Surubul de amestec daca il strangi de tot, ii taie aerul. Se tureaza fiindca isi ia mai multa benzina si aer primeste pe altundeva. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Iulie 18, 2024 Share Postat Iulie 18, 2024 Acum 52 minute, zo10000 a spus: taie aerul. Salut,cum adică taie aerul? Galeria admisie,ramane deschisa,indiferent cat invarti de surubu ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Iulie 18, 2024 Share Postat Iulie 18, 2024 (editat) Acum 13 minute, pinnochio a spus: Salut,cum adică taie aerul? Galeria admisie,ramane deschisa,indiferent cat invarti de surubu ala. Asa-i. Galeria ramane deschisa, dar surubul care regleaza amestecul are rolul de a lasa o anumita cantitate de aer care iti tine amestecul potrivit la relanti. Cu cat inchizi mai mult surubul cu atat lasa mai putin aer. Pozitia 4 din poza. Daca inchizi acel surub de aer si totusi se tureaza mai tare inseamna ca isi ia aer fals de altundeva. Din nou, asta doar la relanti. Cand incepi sa accelerezi si se deschide clapeta deja amestecul se face prin cealalta duza. Acolo nu mai conteaza cum sta surubul de la aer. Editat Iulie 18, 2024 de zo10000 adaugat detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Iulie 18, 2024 Share Postat Iulie 18, 2024 Ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Joi la 19:39 Share Postat Joi la 19:39 La 18.07.2024 la 8:14, zo10000 a spus: Surubul de amestec daca il strangi de tot, ii taie aerul. Greșit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Vineri la 06:30 Share Postat Vineri la 06:30 Nu totdeauna. Depinde de carbelitor. Uite un exemplu găsit la repezeală și care explică mai bine decât aș face-o eu: https://m.youtube.com/watch?v=T97eZZiojIY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Vineri la 06:47 Share Postat Vineri la 06:47 Deci: șurubul de amestec reglează cantitatea de amestec (dooh) care trece prin canalele de mers în gol. Debitul de aer se ajustează fie prin deschiderea clapetei de accelerație (la marea majoritate a 🏍🏍 cel puțin), fie există canal separat pt aer cu un șurub conic asemănător dar mai gros. Așa că atunci când strângi șurubul de amestec vei avea mai puțină benzină și un amestec sărac. Dar mai toată lumea îi zice șurubului de amestec șurub de aer și f puțini înțeleg cum funcționează un belitor din ăsta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Luni la 07:58 Share Postat Luni la 07:58 La 07.03.2025 la 8:47, ENEOS a spus: Deci: șurubul de amestec reglează cantitatea de amestec (dooh) care trece prin canalele de mers în gol. Debitul de aer se ajustează fie prin deschiderea clapetei de accelerație (la marea majoritate a 🏍🏍 cel puțin), fie există canal separat pt aer cu un șurub conic asemănător dar mai gros. Așa că atunci când strângi șurubul de amestec vei avea mai puțină benzină și un amestec sărac. Dar mai toată lumea îi zice șurubului de amestec șurub de aer și f puțini înțeleg cum funcționează un belitor din ăsta. Nu-s expert mecanic, dar fluxul de benzina pt mersul in gol trece prin duza mica, care are o gaura fixa, nu poti regla nimic la ea. Parametrul reglabil e doar fluxul de aer. Ii dai aer mai mult sau mai putin ca sa formezi amestecul potrivit. Cel putin asa era la carburatoarele de care m-am atins eu si asa erau descrise si reglajele in manualul de service. Daca am gresit imi cer scuze. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Luni la 08:01 Share Postat Luni la 08:01 (editat) La șurubul ăla ajunge benzina care trece prin jiclorul de ralanti amestecată cu o cantitate de aer, dar nu e ăla tot aerul necesar mersului în gol. Dacă reglajul e pe intrarea aerului (nu-mi amintesc să fi întâlnit) tot șurub de amestec e, dar atunci într-adevăr dacă îl strângi amestecul devine mai bogat. Editat Luni la 08:03 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.