Muntean Laurentiu Postat August 13 Share Postat August 13 Salut! Am o mica fisura in rezervorul unei Honda Shadow 750 pe unde se prelinge benzina. Am dus-o la mecanic care a incercat sa o cositoreasca, dar se prelinge in continuare. Oare ma puteti ajuta cu un sudor care se ocupa si cu sudarea rezervoarelor de preferat in Tg Mures sau prin zona (daca nu si din alte zone ale tarii)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 13 Share Postat August 13 Acum 8 minute, Muntean Laurentiu a spus: Am dus-o la mecanic care a incercat sa o cositoreasca, dar se prelinge in continuare Nu a cositorit bine, cositorul aplicat corect etanseaza fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 14 Share Postat August 14 Sa nu cumva sa fie prea copt rezervorul si sa apara noi pori mereu. Am in curte o moto abandonata de proprietar din acest motiv. Model destul de rar, rezervor copt la care apar pori si rugina din interior infunda des carburatoarele. A fost dus la un service, i-au curatat si alamit pe unde a fost nevoie rezervorul dar in scurt timp problemele au revenit si au aparut noi scurgeri. Am cositorit si eu o data niste gaurele, tine daca faci treba cum trebuie dar apar mereu altele in alte parti. Pentru cositorire trebuie ciocan serios (minim 200-300W) si un flux bun de ex TS-81 TOPNIK e foarte bun pt asa ceva. Pt zone mai mari ciocanul poate fi ajutat cu feon industrial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 14 Share Postat August 14 Dacă e fisură ea se întinde sub cositor, el lipește/etanșează dar nu are rezistență mecanică să stopeze fisura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 14 Share Postat August 14 (editat) Acum 4 ore, binox a spus: A fost dus la un service, i-au curatat si alamit pe unde a fost nevoie rezervorul dar in scurt timp problemele au revenit si au aparut noi scurgeri. Daca un rezervor e copt ori trebuie sablat si vazut daca mai apar alti pori/gauri sau chiar se ia in calcul renuntarea la acel rezorvor daca nu se doreste reparatie cu inlocuire de tabla (petic). Am cositorit rezervoare in trecut dar sablate mai intai si nu am avut probleme, la unele s-a intervenit cu sudura daca era foarte ruginit la exterior sau interior si s-a inlocuit zona afectata. Ca sa faci o cositorire buna trebuie sa ai tabla curata, fara nici o impuritate. In cazul lui fiind vorba de o motocicleta moderna se poate opta pt inlocuirea rezervorului daca este prea afectat, costurile de reparatie pot ajunge la pretul unuia in stare buna. Editat August 14 de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muntean Laurentiu Postat August 15 Autor Share Postat August 15 Din imi cate spunea mecanicul sunt sanse destul de mari sa fi fost un defect de fabrica, si tabla a fost mai subtire in zona respectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 15 Share Postat August 15 In cazul asta daca nu e vreun material ciudat (aluminiu , inox etc) se cositoreste foarte bine fara problema dar trebuie un pic de experienta si sculele potrivite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat August 15 Share Postat August 15 (editat) Si inoxu se cositoreste,da tresa sti cum.Chiar si aluminiu,daca-l freci cu piatra vanata(oxid de cupru),se poate cositori. Editat August 15 de pinnochio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat August 15 Share Postat August 15 Nu este mai simplu sa cumperi un alt rezevor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.