Sari la conținut

Suzuki RV 125 Van Van, an 2016


Postări Recomandate

 

 Suzuki RV Van Van este un icon al firmei Suzuki,el fabricandu-se in diferite forme-2t si 4t si cu diferite capacitati cilindrice-50,90,125 si 200,din anul 1972.  :)

 

 Motocicleta aceasta este fabricata in octombrie 2016 si inmatriculata de noua la Timisoara(luata de la Sara Motors- dealerul Suzuki de atunci)in mai 2017.

  Capacitate cilindrica este de 124 cc,injectie,putere 12 cp,cutie cu 6 viteze,norma de poluare Euro 3(are mufa de diagnoza sub sa),greutate la plin 128 kg,inaltime la sa 770 mm(nu am condus ceva mai comod niciodata :) ).

  Am cumparat-o la 872 de km in octombrie 2019.Deci nu avea schimbat nici macar uleiul de fabrica...oricum am schimbat uleiul de 2 ori pe an. 

  Am la ea facturile de achizitionare,ambele chei originale(cu tagul de aluminiu),user manuale in romana si germana,manual de reparatie Haynes(cumparat de mine separat ulterior)si caiet de service cu istoric printat anual.

 

  Am echipat-o in timp,cu urmatoarele:

-aripa fata oem nou-nouta(caci cea de pe moto avea o zgarietura ce nu-mi placea),

-fender extender la ambele aripi,

-hand-guard-uri,

-burdufuri cauciuc la telescoape,

-riser-e alu la aripa de fata,

-grila far,

-parbriz MRA,

-turometru,

-termometru ambiental,

-bara intarire ghidon Renthal,

-evacuare cap-coada Black widow,

-bujie iridium,

-clacson tip trompeta Hella,

-paduri de protectie pe lateralele rezervorului marca Oxford,

-modul monitorizare voltaj baterie/incarcare prin bluetooth marca Battery guard,

-semnalizatoare spate de pe M108(se vad mult mai bine si sunt mai retrase spre sa),

-talpa top case Givi monolock(top case-ul nu se da),

-schimbatorul de viteze e de DR 125,caci se rabate la atingere,nu e fix,din aluminiu ca cel original de Van Van(il am si pe cel original),

-termometru de ulei in loc de buson(am si busonul original de plastic).

-scut motor Cymark UK.

Am toba originala neavariata sau deteriorata si semnalizatoare spate originale(care sunt identice cu cele de pe fata).

 Toate astea au acte doveditoare,iar suma totala investita e usor 800 de euro,daca nu chiar mai mult.

 Ofer si un schimb de ulei cu filtru in pret.Nu necesita absolut nimic de facut sau de  schimbat,doar benzina(inclusiv lichidul de frana a fost schimbat).

 

 ITP valabil pana in mai 2025,nu are asigurare si ofer fiscal.

 Locatie: Cluj-Napoca.

 Metoda de contact: pm aici pe forum.

 

 Pret: 2.900 euro,usor negociabil.

Plata se face cash in euro,iar proba se face cu banii in mana. :)

 

 

 Aveti si o filmare,aici:

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

10.jpg

010.jpg

whats144.jpg

whats145.jpg

Editat de Kristian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut

Am avut ocazia sa merg in Italia  350 de km pe un model la fel; - este un moto versatil : vrei sa mergi pe asfalt si viraje -  merge bine, vrei sa face un offroad (usor -merdiu) face fata, in oras te strecori

Numai ca si acolo sunt rare;

Spor la vânzare !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte adevarat legat de versatilitate.Si asta,nu ca e al meu la vanzare...

Multamn fain,sa fie si vanzarea.

 

Dar parca,incepe sa ma atraga ideea sa schimb cu Super Cub-ul lui @foxbat... 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma e posibil,de ce nu?

Eu am mai avut underbone(Yamaha T80 Townmate) si mi-a placut mult.

Editat de Kristian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, sprike a spus:

 

Salut

Am avut ocazia sa merg in Italia  350 de km pe un model la fel; - este un moto versatil : vrei sa mergi pe asfalt si viraje -  merge bine, vrei sa face un offroad (usor -merdiu) face fata, in oras te strecori

Numai ca si acolo sunt rare;

Spor la vânzare !!

asfalt si viraje (inclinat nu mers ca tramvaiul) mai putin. mers pe viraje (drum de munte, 2 persaone + catel) = love.

offroad - cam peste tot unde ai merge cu un "duster" , fara probleme.

oras - hm..aici am ceva de zis- cutia manuala nu te ajuta sa "fugi"iar motorul nu e alergat. aici scuterul il bate din orice pozitie (unul de 125, evindent).

am mers "Cot la cot" cu un sym de 150 (Ceva cu rosu, 16+ scria pe el) si demara bine pe langa vanvan. apoi ne reglam la top speed :)

bine, la atat se putea compara, senzatia de pe van era misto. pesemne ca si o suspensie mai faina ar ajuta ca stock-ul e cam dur :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar ca era cu fix cu 30 de ani mai batrana decat a ta.

Townmate-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.10.2024 la 20:33, foxbat a spus:

pesemne ca ma asteapta pe mine:)

Se pare ca da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
La 06.10.2024 la 20:33, foxbat a spus:

pesemne ca ma asteapta pe mine:)

Pai si cum e, pana la sfarsit? Ati facut schimbul sau...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.11.2024 la 11:16, Jebelu a spus:

Pai si cum e, pana la sfarsit? Ati facut schimbul sau...?

Iti raspund eu,inca nu.Desi el mi-a propus schimbul de acum 2 ani de cand am scos Van Van-ul la vanzare,acum ca,de cateva luni am cazut de acord sa schimbam utilajele,nu s-a materializat nimic.

Eu inca astept,ca doara is ardelean... :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...