Wezzy Postat Octombrie 20 Share Postat Octombrie 20 Salut, acum 400km au fost schimbate: set motor, ambielaj, segmenti pe cilindru, etc. Am un CBR 125R 2015 REPSOL, si cand le am schimbat, am verificat uleiul, si il aveam la max. acum dupa 400km, il am la minim, l-am intrebat pe mecanic si a zis ca ar fi normal ca sa imi consume putin ulei pana s-ar aseza noile piese, etc. Acum as vrea o parere si din partea altor persoane, chiar asa e sau este doar mancatorie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 20 Admin Share Postat Octombrie 20 Este adevărat, există un consum de ulei până se rodează piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Octombrie 20 Share Postat Octombrie 20 Nu e normal! Am schimbat la un CB125R 2017 și n-a consumat ulei cu piesele noi, cel puțin nu sesizabil. Drept însă că nu e "REPSOL"... Dar ce înțelegi prin "set motor" de ai scris și segmenți separat?? Honda nu livrează set motor, ci piese separate, s-a înlocuit piston, cilindru și segmenți, s-au rectificat supape + înlocuit simeringuri sau s-a făcut doar o cârpeală? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wezzy Postat Octombrie 20 Autor Share Postat Octombrie 20 5 minutes ago, ENEOS said: Nu e normal! Am schimbat la un CB125R 2017 și n-a consumat ulei cu piesele noi, cel puțin nu sesizabil. Drept însă că nu e "REPSOL"... Dar ce înțelegi prin "set motor" de ai scris și segmenți separat?? Honda nu livrează set motor, ci piese separate, s-a înlocuit piston, cilindru și segmenți, s-au rectificat supape + înlocuit simeringuri sau s-a făcut doar o cârpeală? E o problema ca am scris REPSOL?.. Plus prin set motor da, ma refer exact la ce ai zis, am scris si segmenti pentru ca stiu ca mi-a spus mecanicu ceva de segmenti sa se aseze si de aia consuma putin ulei, de aia am zis sa mentionez special, atata tot. 52 minutes ago, l.u.v said: Este adevărat, există un consum de ulei până se rodează piesele. Am inteles, multumesc, este o problema daca merg 1 zi 2 cu uleiul la minim pana imi vine uleiul sa completez cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Octombrie 20 Share Postat Octombrie 20 Nu e o problemă că ai scris, dar nici nu are vreo relevanță coloritul carenelor. Dacă mergi o zi - două și acum e la minim o să ajungă sub același minim și o să se fwtă motorul iar din cauza ungerii insuficiente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wezzy Postat Octombrie 20 Autor Share Postat Octombrie 20 6 minutes ago, ENEOS said: Nu e o problemă că ai scris, dar nici nu are vreo relevanță coloritul carenelor. Dacă mergi o zi - două și acum e la minim o să ajungă sub același minim și o să se fwtă motorul iar din cauza ungerii insuficiente! Am inteles, deci mai bine astept, multumesc pentru raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 20 Share Postat Octombrie 20 Acum 19 minute, Wezzy a spus: -a spus mecanicu ceva de segmenti Daca cilindru e uzat,degeaba a pus segmenti.Ai o listă cu ceea ce a schimbat,reparat mecanicu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Octombrie 20 Share Postat Octombrie 20 Dpmdv e clar că nu s-a făcut o reparație corectă dacă a consumat 100 ml ulei la 100 km, dar la fel de clar că puțini sunt cei care acceptă să plătească o reparație așa cum trebuie. Doar piesele pe care le-am înlocuit eu la acea 🏍 au costat ~3000 lei acum un an și ceva, dar i-am explicat clientului atunci când a început să mustăcească vizavi de costuri că are 2 variante: 1. My way - schimbăm toate piesele uzate 2 The highway - plătește manopera pt demontare, constatare, măsurat și i le pun toate într-un sac să se ducă încotro vede cu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wezzy Postat Octombrie 20 Autor Share Postat Octombrie 20 35 minutes ago, ENEOS said: Dpmdv e clar că nu s-a făcut o reparație corectă dacă a consumat 100 ml ulei la 100 km, dar la fel de clar că puțini sunt cei care acceptă să plătească o reparație așa cum trebuie. Doar piesele pe care le-am înlocuit eu la acea 🏍 au costat ~3000 lei acum un an și ceva, dar i-am explicat clientului atunci când a început să mustăcească vizavi de costuri că are 2 variante: 1. My way - schimbăm toate piesele uzate 2 The highway - plătește manopera pt demontare, constatare, măsurat și i le pun toate într-un sac să se ducă încotro vede cu . Reparatia a fost undeva la 1400 euro, nu m-am zgarcit la reparatie, am vrut sa fie cel mai bine posibil, si nu a consumat 100ml la 100km, la 400, poate nu e diferenta mafe, doar poate e relevant. Acum nu stiu si eu ce sa mai cred, unii zic ca e ok pana se rodeaza, altii zic ca nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Octombrie 20 Share Postat Octombrie 20 Între minim și maxim nu sunt 100 ml! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wezzy Postat Octombrie 20 Autor Share Postat Octombrie 20 19 minutes ago, ENEOS said: Între minim și maxim nu sunt 100 ml! Mecanicul asa mi-a zis ca ar fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Octombrie 20 Share Postat Octombrie 20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Octombrie 24 Share Postat Octombrie 24 On 10/20/2024 at 7:35 PM, ENEOS said: Între minim și maxim nu sunt 100 ml! eu l-as fi intrebat CUM a masurat nivelul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.