Gruia Mihai Postat Ianuarie 3 Share Postat Ianuarie 3 (editat) Salutare aveți ceva idei pentru problema asta? In manual scrie sa conectez firul galben și negru dacă am decât un buton pentru a porni toate fazele farului După ce am conectat ca în carte am mers vreo 10 min și cele 2 leduri de sus s au stins mai mergeau decât faza lunga și poziția Când motorul merge la relantiu se aprind și cele 2 dar pulsează la aceleratie se opresc IMG_2699.mov Editat Ianuarie 3 de Gruia Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 3 Share Postat Ianuarie 3 Decat s-a stricat? Poate ai decat un multimetru ca sa masori daca iti da decat 12 Volti pe firele alea. Decat La Multi Ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 3 Share Postat Ianuarie 3 Decât da! După cum pâlpâie led-urile mie decât îmi pare buba la circuitul de încărcare al 🏍. Decât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 3 Share Postat Ianuarie 3 Mai ales ca motoarele astea nu prea vin cu acte. Si poti sa te pomenesti decat cu un SX in loc de EXC. Adica acelasi motor la o prima vedere, dar decat ca e crsoo si nu enduro. SX-urile nu sunt gandite cu baterie si far, ele au decat un sistem electric primitiv, pentru a asigura decat scanteia. Decat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Ianuarie 10 Share Postat Ianuarie 10 Decat uameni răi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Ianuarie 10 Share Postat Ianuarie 10 decat atat ? au trecut decat 7 zile de la postare, colegi, v-ati pierdut decat indemanarea :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Ianuarie 10 Share Postat Ianuarie 10 decat a vazut cum scrii si s-a stricat. decat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Ianuarie 10 Moderatori Share Postat Ianuarie 10 La 03.01.2025 la 20:43, Gruia Mihai a spus: Salutare aveți ceva idei pentru problema asta? In manual scrie sa conectez firul galben și negru dacă am decât un buton pentru a porni toate fazele farului După ce am conectat ca în carte am mers vreo 10 min și cele 2 leduri de sus s au stins mai mergeau decât faza lunga și poziția Când motorul merge la relantiu se aprind și cele 2 dar pulsează la aceleratie se opresc IMG_2699.mov 54 MB · 6 downloads Pune mana decat pe un manual de gramatica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gruia Mihai Postat Ianuarie 10 Autor Share Postat Ianuarie 10 Da,se pare că puțină neatenție asupra unor cuvinte a reușit să-mi distrugă buna funcționare a farului... Nu doar tu dar foarte multe persoane pot da un simplu siwpe dacă nu cunosc subiectul.. Dar majoritatea din noi căutăm să comentăm asupra unor chestii banale La 03.01.2025 la 21:52, ENEOS a spus: Decât da! După cum pâlpâie led-urile mie decât îmi pare buba la circuitul de încărcare al 🏍. Decât. Într-adevăr motocicleta nu are acte să ateste modelul exc! Doar Pornirea electrică deduce că e enduro nu cross La 03.01.2025 la 21:52, ENEOS a spus: Decât da! După cum pâlpâie led-urile mie decât îmi pare buba la circuitul de încărcare al 🏍. Decât. Posibil,nu am motocicleta de foarte mult timp... La anul ei și felul în care sunt folosite modelele exc ai parte de foarte multe surprize mai ales pe traseu Bineînțeles că la cumpărarea uneia este o loterie totală La 03.01.2025 la 21:02, mircea.cazachevici a spus: Decat s-a stricat? Poate ai decat un multimetru ca sa masori daca iti da decat 12 Volti pe firele alea. Decat La Multi Ani! Mă îndoiesc că farul poate avea ceva defect de fabricație dar am să fac o verificare la firele motorului și dacă este nevoie chiar înlocuite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 12 Share Postat Ianuarie 12 Ne bucuram ca si-a revenit limba romana. Nu de alta, dar daca te zgarie ceva pe retina, parca nu mai ai chef sa dai si sfaturi serioase. Ca sa revenim la subiect. Daca ai e-starter, clar ai EXC. Noi nu avem fire, galben si negru, cum spui tu, ca sa conectam farul. Noi toti avem mufe, situate in spatele farului. In acele mufe se baga mufa farului, si gata. Daca la tine nu exita acele mufe, au fost taiate, trebuie sa le iei la ghicit. Iei un multimetru si masori firele din spatele farului, cu faza scurta pornita. Le notezi, care iti da plus si care minus, apoi stingi faza. E clar ca plusul de la un fir va muri, ala e firul de plus pentru faza. Faci la fel si cu faza mare. Minusul, daca nu-l gasesti, il iei de pe cadru. Asta e rezolvare de om care nu se pricepe fix la modelul tau, dar are o intelegere despre cum functioneaza electronii pe acolo. A, si, normal, daca pe multimetru iti da sub 12 volti sau peste 15, si atunci e o problema cu incarcarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.