Sari la conținut

Postări Recomandate

Tu ti-ai cumparat o motocicleta azi si vii sa ne intrebi pe noi cum se porneste?! Si ai impresia ca dimineata se porneste intr-un fel si dupa-amiaza in alt fel?! Pai daca nu stii nici s-o pornesti, la ce dreaqu ti-ai mai cumparat-o?! Cate roti are stii?!

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand felicitari pt achizitie, daca bine retin in 2006 ktm avea motoarele RFS , renumite pt robustete si fiabilitate daca is ingrijite
Sper sa fii luat una intretinuta si pusa la punct, altfel o sa te "distrezi"

 

1. Legat de pornire, am mai auzit asta ca dimineata pe rece e recomandat pornirea la kick si nu la buton... motivul cica ar fii ca atunci e mai solicitat ambreiajul de pornire (sprag clutch).

 

Eu am avut timp de 4 ani exc 525 (tot aceasi generatie de motor), nu aveam probleme grave la pornirea la buton.

Ca idee daca observi ca electromotorul invarte greu (desi acumuatorul e incarcat), cauze pot fii: jocul la supape, decompresorul automat, periile uzate din electromotor (am avut toate 3 :)) 

Daca observi ca electromotorul merge cumva in gol, atunci din cate stiu ai probleme cu ambreiajul de pornire, ca norocu la mine nu a fost cazul

 

2. Hot starter, adica socul, folosesti teoretic cand e rece motorul. Asta daca carburatorul ti-e reglat bine.

In cazul meu mergea o idee pe amestec bogat si nici pe -5 grade nu a fost nevoie de soc.

 

3. Decompresorul manual nu tre sa o folosesti daca functioneaza decompresorul automat.

Doar in cazul in care ai innecat motorul si ai inundat bujia, tragi de decompresor si dai de multe ori la pedala.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, Speedy.K said:

Tu ti-ai cumparat o motocicleta azi si vii sa ne intrebi pe noi cum se porneste?! Si ai impresia ca dimineata se porneste intr-un fel si dupa-amiaza in alt fel?! Pai daca nu stii nici s-o pornesti, la ce dreaqu ti-ai mai cumparat-o?! Cate roti are stii?!

Ce ai ma de suferi asa de atentie

10 hours ago, pepsi said:

In primul rand felicitari pt achizitie, daca bine retin in 2006 ktm avea motoarele RFS , renumite pt robustete si fiabilitate daca is ingrijite
Sper sa fii luat una intretinuta si pusa la punct, altfel o sa te "distrezi"

 

1. Legat de pornire, am mai auzit asta ca dimineata pe rece e recomandat pornirea la kick si nu la buton... motivul cica ar fii ca atunci e mai solicitat ambreiajul de pornire (sprag clutch).

 

Eu am avut timp de 4 ani exc 525 (tot aceasi generatie de motor), nu aveam probleme grave la pornirea la buton.

Ca idee daca observi ca electromotorul invarte greu (desi acumuatorul e incarcat), cauze pot fii: jocul la supape, decompresorul automat, periile uzate din electromotor (am avut toate 3 :)) 

Daca observi ca electromotorul merge cumva in gol, atunci din cate stiu ai probleme cu ambreiajul de pornire, ca norocu la mine nu a fost cazul

 

2. Hot starter, adica socul, folosesti teoretic cand e rece motorul. Asta daca carburatorul ti-e reglat bine.

In cazul meu mergea o idee pe amestec bogat si nici pe -5 grade nu a fost nevoie de soc.

 

3. Decompresorul manual nu tre sa o folosesti daca functioneaza decompresorul automat.

Doar in cazul in care ai innecat motorul si ai inundat bujia, tragi de decompresor si dai de multe ori la pedala.

 

bafta!

Mersi frumos, la pedala porneste imediat si la buton nu am curent in baterie, daca pun niste cabluri de la masina porneste usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, stefan257420 a spus:

Mersi frumos, la pedala porneste imediat si la buton nu am curent in baterie, daca pun niste cabluri de la masina porneste usor

Atunci pune o baterie noua, verifica incarcarea si bucurate de ea :)

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori

Schimba sau curata filtrul de aer,schimba si bujia,apoi vezi cum porneste si sta la relantiu.

E un lucru sh si daca nu ai un istoric real...

 

Eventual si un schimb de ulei si filtru nu ar fi rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie.

Ca si raspuns genreal valabil (nu am avut exact modelul tau), decompresorul manual e facut ca sa iti fie mai usor sa dai la pedala. Adica, la un motor mare (450-600cmc), daca dai la pedala direct, ai mari sanse sa-ti dea pedala un kick-back. S-au vazut si cazuri de picior rupt de la asa ceva. Ideea e ca sa apesi pe decompresor pana treci de momentul de rezistenta maxima. Adica tu apesi pe decompresor, apesi apoi incetul cu incetul pedala pana simti ca treci de al 2-lea punct de rezistenta. Dupa lasi decompresorul si dai odata puternic la pedala. Poti sa o faci si fara decompresor. Apesi lent pedala pana simti ca treci de cele 2 puncte de rezistenta, apoi o lasi sa revina, si dai una puternic de sus.

Eu unul am avut un 600cmc cu pornire strict la pedala, doar cu decompresor manual. Stiu ca ala automat merge si cand dai la pedala, nu stiu exact cum ar fi sa ai pe aceeasi mobra si manual si automat. Mi se pare un pic ciudat.

Cat despre restul intrebarilor, la o achizitie de ceva SH se incepe cu revizia. Apuca-te sa schimbi uleiul din amortizoare, plus simeringurle.  Gasesti pe youtube video-uri do-it-youself. Apuca-te sa dai jos carburatorul si sa-l cureti. Apuca-te sa schimbi uleiul (si filtrul, daca are motorul tau). Verifica jocul la supape, la fel, gasesti pe youtube. 

Dupa mai vorbim. Una e sa ne spui "motorul nu tine ralanti-ul cand e rece", si alta e sa ne dai si alte amanunte. Gen jocul la supape, acul si crestatura pe care e pusa siguranta din carburator, ce jiglere ai puse in carburator. Aceste "mici" amanunte fac diferenta intre un motor ce merge bine, si unul cu probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori

Normal/logic ca la un sh,cam faci revizie la tot ce e consumabil,nu doar pentru problema descrisa de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...