stefan257420 Postat Miercuri la 17:24 Share Postat Miercuri la 17:24 Salut, mi am cumparat chiar astazi un ktm 450 exc 2006. Cum se porneste corect dimineata ? La kick sau la buton ? Si cum se foloseste hot starter si decompresorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Miercuri la 18:43 Share Postat Miercuri la 18:43 (editat) Tu ti-ai cumparat o motocicleta azi si vii sa ne intrebi pe noi cum se porneste?! Si ai impresia ca dimineata se porneste intr-un fel si dupa-amiaza in alt fel?! Pai daca nu stii nici s-o pornesti, la ce dreaqu ti-ai mai cumparat-o?! Cate roti are stii?! Editat Miercuri la 18:45 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Miercuri la 19:47 Share Postat Miercuri la 19:47 In primul rand felicitari pt achizitie, daca bine retin in 2006 ktm avea motoarele RFS , renumite pt robustete si fiabilitate daca is ingrijite Sper sa fii luat una intretinuta si pusa la punct, altfel o sa te "distrezi" 1. Legat de pornire, am mai auzit asta ca dimineata pe rece e recomandat pornirea la kick si nu la buton... motivul cica ar fii ca atunci e mai solicitat ambreiajul de pornire (sprag clutch). Eu am avut timp de 4 ani exc 525 (tot aceasi generatie de motor), nu aveam probleme grave la pornirea la buton. Ca idee daca observi ca electromotorul invarte greu (desi acumuatorul e incarcat), cauze pot fii: jocul la supape, decompresorul automat, periile uzate din electromotor (am avut toate 3 :)) Daca observi ca electromotorul merge cumva in gol, atunci din cate stiu ai probleme cu ambreiajul de pornire, ca norocu la mine nu a fost cazul 2. Hot starter, adica socul, folosesti teoretic cand e rece motorul. Asta daca carburatorul ti-e reglat bine. In cazul meu mergea o idee pe amestec bogat si nici pe -5 grade nu a fost nevoie de soc. 3. Decompresorul manual nu tre sa o folosesti daca functioneaza decompresorul automat. Doar in cazul in care ai innecat motorul si ai inundat bujia, tragi de decompresor si dai de multe ori la pedala. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan257420 Postat Joi la 06:16 Autor Share Postat Joi la 06:16 11 hours ago, Speedy.K said: Tu ti-ai cumparat o motocicleta azi si vii sa ne intrebi pe noi cum se porneste?! Si ai impresia ca dimineata se porneste intr-un fel si dupa-amiaza in alt fel?! Pai daca nu stii nici s-o pornesti, la ce dreaqu ti-ai mai cumparat-o?! Cate roti are stii?! Ce ai ma de suferi asa de atentie 10 hours ago, pepsi said: In primul rand felicitari pt achizitie, daca bine retin in 2006 ktm avea motoarele RFS , renumite pt robustete si fiabilitate daca is ingrijite Sper sa fii luat una intretinuta si pusa la punct, altfel o sa te "distrezi" 1. Legat de pornire, am mai auzit asta ca dimineata pe rece e recomandat pornirea la kick si nu la buton... motivul cica ar fii ca atunci e mai solicitat ambreiajul de pornire (sprag clutch). Eu am avut timp de 4 ani exc 525 (tot aceasi generatie de motor), nu aveam probleme grave la pornirea la buton. Ca idee daca observi ca electromotorul invarte greu (desi acumuatorul e incarcat), cauze pot fii: jocul la supape, decompresorul automat, periile uzate din electromotor (am avut toate 3 :)) Daca observi ca electromotorul merge cumva in gol, atunci din cate stiu ai probleme cu ambreiajul de pornire, ca norocu la mine nu a fost cazul 2. Hot starter, adica socul, folosesti teoretic cand e rece motorul. Asta daca carburatorul ti-e reglat bine. In cazul meu mergea o idee pe amestec bogat si nici pe -5 grade nu a fost nevoie de soc. 3. Decompresorul manual nu tre sa o folosesti daca functioneaza decompresorul automat. Doar in cazul in care ai innecat motorul si ai inundat bujia, tragi de decompresor si dai de multe ori la pedala. bafta! Mersi frumos, la pedala porneste imediat si la buton nu am curent in baterie, daca pun niste cabluri de la masina porneste usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Joi la 06:19 Share Postat Joi la 06:19 Eu nu sufar de nimic, stiu sa-mi pornesc mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Joi la 07:37 Share Postat Joi la 07:37 (editat) 1 oră în urmă, stefan257420 a spus: Mersi frumos, la pedala porneste imediat si la buton nu am curent in baterie, daca pun niste cabluri de la masina porneste usor Atunci pune o baterie noua, verifica incarcarea si bucurate de ea Editat Joi la 07:38 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Joi la 15:16 Share Postat Joi la 15:16 Las' să dea la peda că bateria costă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan257420 Postat Joi la 15:57 Autor Share Postat Joi la 15:57 8 hours ago, pepsi said: Atunci pune o baterie noua, verifica incarcarea si bucurate de ea Porneste la buton acum dar nu prea sta la relantiu decat dupa ce se incalzeste adevarul ca si filtru de aer pare cam vechi. Ai idee cum se regleaza relantiul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Joi la 16:03 Moderatori Share Postat Joi la 16:03 Schimba sau curata filtrul de aer,schimba si bujia,apoi vezi cum porneste si sta la relantiu. E un lucru sh si daca nu ai un istoric real... Eventual si un schimb de ulei si filtru nu ar fi rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Joi la 20:44 Share Postat Joi la 20:44 Nu ca n-ar fi rau, ar fi trebui schimbat cum a dat banii pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat ieri la 06:42 Share Postat ieri la 06:42 Felicitari pentru achizitie. Ca si raspuns genreal valabil (nu am avut exact modelul tau), decompresorul manual e facut ca sa iti fie mai usor sa dai la pedala. Adica, la un motor mare (450-600cmc), daca dai la pedala direct, ai mari sanse sa-ti dea pedala un kick-back. S-au vazut si cazuri de picior rupt de la asa ceva. Ideea e ca sa apesi pe decompresor pana treci de momentul de rezistenta maxima. Adica tu apesi pe decompresor, apesi apoi incetul cu incetul pedala pana simti ca treci de al 2-lea punct de rezistenta. Dupa lasi decompresorul si dai odata puternic la pedala. Poti sa o faci si fara decompresor. Apesi lent pedala pana simti ca treci de cele 2 puncte de rezistenta, apoi o lasi sa revina, si dai una puternic de sus. Eu unul am avut un 600cmc cu pornire strict la pedala, doar cu decompresor manual. Stiu ca ala automat merge si cand dai la pedala, nu stiu exact cum ar fi sa ai pe aceeasi mobra si manual si automat. Mi se pare un pic ciudat. Cat despre restul intrebarilor, la o achizitie de ceva SH se incepe cu revizia. Apuca-te sa schimbi uleiul din amortizoare, plus simeringurle. Gasesti pe youtube video-uri do-it-youself. Apuca-te sa dai jos carburatorul si sa-l cureti. Apuca-te sa schimbi uleiul (si filtrul, daca are motorul tau). Verifica jocul la supape, la fel, gasesti pe youtube. Dupa mai vorbim. Una e sa ne spui "motorul nu tine ralanti-ul cand e rece", si alta e sa ne dai si alte amanunte. Gen jocul la supape, acul si crestatura pe care e pusa siguranta din carburator, ce jiglere ai puse in carburator. Aceste "mici" amanunte fac diferenta intre un motor ce merge bine, si unul cu probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat ieri la 06:56 Moderatori Share Postat ieri la 06:56 Normal/logic ca la un sh,cam faci revizie la tot ce e consumabil,nu doar pentru problema descrisa de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.