stefan257420 Postat Februarie 19 Share Postat Februarie 19 Salut, mi am cumparat chiar astazi un ktm 450 exc 2006. Cum se porneste corect dimineata ? La kick sau la buton ? Si cum se foloseste hot starter si decompresorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 19 Share Postat Februarie 19 (editat) Tu ti-ai cumparat o motocicleta azi si vii sa ne intrebi pe noi cum se porneste?! Si ai impresia ca dimineata se porneste intr-un fel si dupa-amiaza in alt fel?! Pai daca nu stii nici s-o pornesti, la ce dreaqu ti-ai mai cumparat-o?! Cate roti are stii?! Editat Februarie 19 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 19 Share Postat Februarie 19 In primul rand felicitari pt achizitie, daca bine retin in 2006 ktm avea motoarele RFS , renumite pt robustete si fiabilitate daca is ingrijite Sper sa fii luat una intretinuta si pusa la punct, altfel o sa te "distrezi" 1. Legat de pornire, am mai auzit asta ca dimineata pe rece e recomandat pornirea la kick si nu la buton... motivul cica ar fii ca atunci e mai solicitat ambreiajul de pornire (sprag clutch). Eu am avut timp de 4 ani exc 525 (tot aceasi generatie de motor), nu aveam probleme grave la pornirea la buton. Ca idee daca observi ca electromotorul invarte greu (desi acumuatorul e incarcat), cauze pot fii: jocul la supape, decompresorul automat, periile uzate din electromotor (am avut toate 3 :)) Daca observi ca electromotorul merge cumva in gol, atunci din cate stiu ai probleme cu ambreiajul de pornire, ca norocu la mine nu a fost cazul 2. Hot starter, adica socul, folosesti teoretic cand e rece motorul. Asta daca carburatorul ti-e reglat bine. In cazul meu mergea o idee pe amestec bogat si nici pe -5 grade nu a fost nevoie de soc. 3. Decompresorul manual nu tre sa o folosesti daca functioneaza decompresorul automat. Doar in cazul in care ai innecat motorul si ai inundat bujia, tragi de decompresor si dai de multe ori la pedala. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan257420 Postat Februarie 20 Autor Share Postat Februarie 20 11 hours ago, Speedy.K said: Tu ti-ai cumparat o motocicleta azi si vii sa ne intrebi pe noi cum se porneste?! Si ai impresia ca dimineata se porneste intr-un fel si dupa-amiaza in alt fel?! Pai daca nu stii nici s-o pornesti, la ce dreaqu ti-ai mai cumparat-o?! Cate roti are stii?! Ce ai ma de suferi asa de atentie 10 hours ago, pepsi said: In primul rand felicitari pt achizitie, daca bine retin in 2006 ktm avea motoarele RFS , renumite pt robustete si fiabilitate daca is ingrijite Sper sa fii luat una intretinuta si pusa la punct, altfel o sa te "distrezi" 1. Legat de pornire, am mai auzit asta ca dimineata pe rece e recomandat pornirea la kick si nu la buton... motivul cica ar fii ca atunci e mai solicitat ambreiajul de pornire (sprag clutch). Eu am avut timp de 4 ani exc 525 (tot aceasi generatie de motor), nu aveam probleme grave la pornirea la buton. Ca idee daca observi ca electromotorul invarte greu (desi acumuatorul e incarcat), cauze pot fii: jocul la supape, decompresorul automat, periile uzate din electromotor (am avut toate 3 :)) Daca observi ca electromotorul merge cumva in gol, atunci din cate stiu ai probleme cu ambreiajul de pornire, ca norocu la mine nu a fost cazul 2. Hot starter, adica socul, folosesti teoretic cand e rece motorul. Asta daca carburatorul ti-e reglat bine. In cazul meu mergea o idee pe amestec bogat si nici pe -5 grade nu a fost nevoie de soc. 3. Decompresorul manual nu tre sa o folosesti daca functioneaza decompresorul automat. Doar in cazul in care ai innecat motorul si ai inundat bujia, tragi de decompresor si dai de multe ori la pedala. bafta! Mersi frumos, la pedala porneste imediat si la buton nu am curent in baterie, daca pun niste cabluri de la masina porneste usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 20 Share Postat Februarie 20 Eu nu sufar de nimic, stiu sa-mi pornesc mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 20 Share Postat Februarie 20 (editat) 1 oră în urmă, stefan257420 a spus: Mersi frumos, la pedala porneste imediat si la buton nu am curent in baterie, daca pun niste cabluri de la masina porneste usor Atunci pune o baterie noua, verifica incarcarea si bucurate de ea Editat Februarie 20 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 20 Share Postat Februarie 20 Las' să dea la peda că bateria costă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan257420 Postat Februarie 20 Autor Share Postat Februarie 20 8 hours ago, pepsi said: Atunci pune o baterie noua, verifica incarcarea si bucurate de ea Porneste la buton acum dar nu prea sta la relantiu decat dupa ce se incalzeste adevarul ca si filtru de aer pare cam vechi. Ai idee cum se regleaza relantiul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Februarie 20 Moderatori Share Postat Februarie 20 Schimba sau curata filtrul de aer,schimba si bujia,apoi vezi cum porneste si sta la relantiu. E un lucru sh si daca nu ai un istoric real... Eventual si un schimb de ulei si filtru nu ar fi rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 20 Share Postat Februarie 20 Nu ca n-ar fi rau, ar fi trebui schimbat cum a dat banii pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 21 Share Postat Februarie 21 Felicitari pentru achizitie. Ca si raspuns genreal valabil (nu am avut exact modelul tau), decompresorul manual e facut ca sa iti fie mai usor sa dai la pedala. Adica, la un motor mare (450-600cmc), daca dai la pedala direct, ai mari sanse sa-ti dea pedala un kick-back. S-au vazut si cazuri de picior rupt de la asa ceva. Ideea e ca sa apesi pe decompresor pana treci de momentul de rezistenta maxima. Adica tu apesi pe decompresor, apesi apoi incetul cu incetul pedala pana simti ca treci de al 2-lea punct de rezistenta. Dupa lasi decompresorul si dai odata puternic la pedala. Poti sa o faci si fara decompresor. Apesi lent pedala pana simti ca treci de cele 2 puncte de rezistenta, apoi o lasi sa revina, si dai una puternic de sus. Eu unul am avut un 600cmc cu pornire strict la pedala, doar cu decompresor manual. Stiu ca ala automat merge si cand dai la pedala, nu stiu exact cum ar fi sa ai pe aceeasi mobra si manual si automat. Mi se pare un pic ciudat. Cat despre restul intrebarilor, la o achizitie de ceva SH se incepe cu revizia. Apuca-te sa schimbi uleiul din amortizoare, plus simeringurle. Gasesti pe youtube video-uri do-it-youself. Apuca-te sa dai jos carburatorul si sa-l cureti. Apuca-te sa schimbi uleiul (si filtrul, daca are motorul tau). Verifica jocul la supape, la fel, gasesti pe youtube. Dupa mai vorbim. Una e sa ne spui "motorul nu tine ralanti-ul cand e rece", si alta e sa ne dai si alte amanunte. Gen jocul la supape, acul si crestatura pe care e pusa siguranta din carburator, ce jiglere ai puse in carburator. Aceste "mici" amanunte fac diferenta intre un motor ce merge bine, si unul cu probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Februarie 21 Moderatori Share Postat Februarie 21 Normal/logic ca la un sh,cam faci revizie la tot ce e consumabil,nu doar pentru problema descrisa de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan257420 Postat Februarie 23 Autor Share Postat Februarie 23 Revin cu o alta intrebare stiti cumva de da rateuri ? Pe decelerare se aud foarte multe pops uri si rateuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Microbec Postat Februarie 23 Share Postat Februarie 23 Amestec necorespunzator, de regula prea bogat (dar poate fi si sarac cateodata). Mai pot fi si alte cauze, dar incearca sa cureti si sa reglezi carburatorul cum trebuie. Ai grija sa cureti sau sa schimbi si filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 23 Share Postat Februarie 23 Depinde si ce evacuare are pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan257420 Postat Februarie 23 Autor Share Postat Februarie 23 Just now, Speedy.K said: Depinde si ce evacuare are pe mobra. Evacuare originala scrie ktm pe ea si e d aia clasica uratica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 23 Share Postat Februarie 23 Atunci n-ar trebui sa dea cine stie ce rateuri, tre' sa fie de la carburatie, cum zic si colegii. Sau de la filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 23 Share Postat Februarie 23 Sau de la sopape... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.