Sari la conținut

Probleme Honda Forza 300 - 2019


HoLA
 Share

Postări Recomandate

Salut,
De ceva timp, am observat ca maxi-ul meu are ceva probleme la plecarea de pe loc, pana la aproximativ 20km/h, atunci cand o pornesc dimineata. 
La prima pornire, dupa ce o las putin sa se incalzeasca si dau sa plec, zmuceste foarte tare, parca s-ar rupe ceva din el. 
Anvelopele sunt ok, umflate la presiunea corecta, bujia este schimbata in urma cu 500km. Are 6 ani si 10500km
Cei care s-au mai lovit de probleme asemanatoare la maxi scuterele voastre, cum ati rezolvat problema? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil s-a rupt un sabot de la ambreiajul centrifugal. am patit ceva asemanator acum 10 ani cu un chinezesc. am pus si o poza. La pagina 3

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema de service. Cand s-a desfacut si curat ultima oara transmisia? ambreiajul ala are niste saboti care se uzeaza, fac multa mizerie. Trebuie curatata zona, luati la smirgher un pic. Apoi, poate fi si ambreiajul uzat cu totul-desi la 10.000 km nu ar trebui. Il ai de nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru pareri si sfaturi! 
Imi place sa fac treaba DIY si am ezitat sa merg la un service pana acum.
Scuterul nu-l am de nou, eu fiind proprietar de 6 luni si incepator de 1 an, nu m-am bagat pana acum la reparat scutere si motociclete, dar pare o treaba destul de usor de facut (sursa YT)
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Descrie amănunțit. Cum zmucește? Se turează motorul sau zmucește în sensul că fuge de sub tine ca și cum ar cupla ceva brusc? Se aude vre-un zgomot?

Poate nu este arcul de la sabot rupt, poate este doar înțepenit/gripat și dimineața fiind rece, vaselina din zona arcului  este vâscoasă (sau depunerile din praful de pe sabot/curea blochează) și cuplează brusc. După ce se încălzește mai bine mai face așa?

Dacă îl turezi ridicat pe cricul central face așa? Pe cricul central fiind, dacă-l turezi, urmărește dacă smucește roata spate sau descrie cât mai detaliat fenomenul, eventual un filmuleț cu telefonul. Cam în ce zonă simți că ar smuci ceva?

 

La un scuter nu e mare tehnologie, dacă ești atent la detalii și îndemânatic poți să repari singur.

Problema cu mecanicii este că te programează pntru cine știe ce zi când au ei timp, îți mai ia 4-5 sute lei să schimbe un arc, mai pierzi timp să te duci să-l ridici tot atunci când îți stabilesc ei ziua și operația asta dacă o faci singur ai trei avantaje: nu mai aștepți, nu mai plătești, data viitoare când se va mai strica vei ști să repari, altfel vei fi mereu dependent de mecanic pentru orice arc care se înțepenește.

Editat de lulu_viteza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca raspund dupa o saptamana. Am vrut sa fiu mai atent la simptome. Ideea e ca zmuceste la plecare, vibreaza foarte puternic de parca nu ar cupla ambreiajul.
Problema apare doar la rece ( cam pana in 15 grade )si doar la viteze de pana in 20km/h. Dupa ce se incalzeste, totul e ok, fluid, chiar si la viteze mici. 
Ridicat pe cricul central, la rece, pare a avea o tremuratura, dar nu la fel de puternica ca atunci cand sunt urcat pe el (e si normal ca nu trebuie sa mai care 75kg). 
Mi-am propus cand am timp sa-l desfac si sa iau ferodoul ambreiajului la smirgheluit si sa vad daca mai face asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, HoLA a spus:

Scuze ca raspund dupa o saptamana. Am vrut sa fiu mai atent la simptome. Ideea e ca zmuceste la plecare, vibreaza foarte puternic de parca nu ar cupla ambreiajul.
Problema apare doar la rece ( cam pana in 15 grade )si doar la viteze de pana in 20km/h. Dupa ce se incalzeste, totul e ok, fluid, chiar si la viteze mici. 
Ridicat pe cricul central, la rece, pare a avea o tremuratura, dar nu la fel de puternica ca atunci cand sunt urcat pe el (e si normal ca nu trebuie sa mai care 75kg). 
Mi-am propus cand am timp sa-l desfac si sa iau ferodoul ambreiajului la smirgheluit si sa vad daca mai face asa

Salut,

mai mult ca sigur ambreiajul uzat. Si posibil sa nu aiba km pe care ii spui. La 10.000km nu ar trebui  sa fie pa. Avand 6 ani, eu zic ca nu s reali km aia, si ca ambreiajul e dus. De verificat si role, si curea, trebuie sa se uite cineva care stie ce face.

Recomand sa te duci cu el la service, daca tu nu ai treba cu mecanica.

SI IN NICI UN CAZ LA SCUTER CENTRE! Fugi de ei. Poti merge la Motorteam de exemplu, sunt dealer honda si service autorizat honda. Sau , eu iti pot recomanda si Zeno Moto, in Pipera.

NU la Honda Nord Pipera, iar, as fugi de ei.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,
Kilometrii sunt cei reali, l-am verificat inainte de achizitie, asta pot sa spun sigur :))
Cred ca ma voi duce la una din cele 2 service-uri mentionate, sunt aproape de mine (acasa - birou), nu stiam de ele ca au si service. 
Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...