Sari la conținut

Probleme Carburator


Achile
 Share

Postări Recomandate

simptome>

- bujie neagra

-miroase a benzina evacuarea

-imi ineaca daca nu golesc carburatorul cand o bag la somn cu o zi inainte

-nu porneste bine la rece

-cui pontou uzat(comandat, vine sapt asta)

-picura pe la prea-plin dc nu ii golesc carburatorul

 

I NEED HELP!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt tine!!

de ce? trebuie sa dai rezervorul jos ca sa scoti carburatorul?

 

vezi ca iese si fara... ai doua coliere, unu in fata unu in spate, le slabesti, il smulgi de acolo din flansele alea de cauciuc...

nu este nevoie sa scoti sufele de la accelerator..

 

scoti cele 3-4-5 (cate or fi) suruburi din fund, de pe camera de nivel ct,, apoi scoti capacul, adica toata camera de nivel. scoti tija care tine plutitorul, scoti cuiul, il pui pe cel nou si gata... pui tot la loc...

 

ai grija la garnitura cand desfaci....

 

montatul back al carburatorului este un pic mai tricky, dar te ajuti cu o surubelnita lunga dreapta... ai grija sa nu perforezi flansele de cauciuc... gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Achile Iarta-l pe "Beldoy" ca nu-ti vrea raul. Da tu carbul jos de tot desfa cabluri etc si i-al la lumina fa-l pe indelete ca dac faci ca bell Il mai desfaci de cinci ori pana-l nimeresti. Succes!

 

da ce l-am pus eu sa faca treaba noaptea?

 

DCSAN20, tu nu ai face ca mine daca ar fi sa schimbi cuiul?

 

pentru Shock, da ar trebui adus in casa, dar nu e absolut necesar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

da ce l-am pus eu sa faca treaba noaptea?

 

DCSAN20, tu nu ai face ca mine daca ar fi sa schimbi cuiul?

 

pentru Shock, da ar trebui adus in casa, dar nu e absolut necesar...

Daca EU schimb cuiul nici nu il dau jos ci pe loc asa montat cum este insa cu baiatul ala e alta poveste. Te ai "prins" de figura?

 

Maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

continuare a povestii....

motoreta e montata, am reglat cat de cat sa imi tina relantiul si sa imi raspunda imediat la acceleratie. Urmeaza sa o scot la o proba

 

@ Belbody....am schimbat cui, scaun, o-ring-uri, garnitura, am curatat jigloarele, surubul de aer, verificat membrana de vacum, dat mai mult gaz din acul de dozaj, curatat bine-bine carb-ul. Asta nu se putea face decat la lumina buna, pe masa si cu multa rabdare.

DCSAN-ul stie pt ca am vb destul de mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...