Achile Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 simptome> - bujie neagra -miroase a benzina evacuarea -imi ineaca daca nu golesc carburatorul cand o bag la somn cu o zi inainte -nu porneste bine la rece -cui pontou uzat(comandat, vine sapt asta) -picura pe la prea-plin dc nu ii golesc carburatorul I NEED HELP!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 daca-i cuiul uzat,nu ma mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 like doh, shimba cuiul si vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 like doh, shimba cuiul si vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 29, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2007 cuiul ar treb sa ajunga azi in Miercurea Ciuc....miercuri e la mine si ma apuc de mestereala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 cuiul ar treb sa ajunga azi in Miercurea Ciuc....miercuri e la mine si ma apuc de mestereala mestereala dureaza 10 min.. e f. simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 29, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2007 pt tine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 pt tine!! de ce? trebuie sa dai rezervorul jos ca sa scoti carburatorul? vezi ca iese si fara... ai doua coliere, unu in fata unu in spate, le slabesti, il smulgi de acolo din flansele alea de cauciuc... nu este nevoie sa scoti sufele de la accelerator.. scoti cele 3-4-5 (cate or fi) suruburi din fund, de pe camera de nivel ct,, apoi scoti capacul, adica toata camera de nivel. scoti tija care tine plutitorul, scoti cuiul, il pui pe cel nou si gata... pui tot la loc... ai grija la garnitura cand desfaci.... montatul back al carburatorului este un pic mai tricky, dar te ajuti cu o surubelnita lunga dreapta... ai grija sa nu perforezi flansele de cauciuc... gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 29, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2007 vreau sa desfac sa schimb si o-ringul d la tija d la shock, si cel d la parghia d la acceleratie. Toate o-ringurile p care le gasesc in schema carburatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Achile Iarta-l pe "Beldoy" ca nu-ti vrea raul. Da tu carbul jos de tot desfa cabluri etc si i-al la lumina fa-l pe indelete ca dac faci ca bell Il mai desfaci de cinci ori pana-l nimeresti. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Achile Iarta-l pe "Beldoy" ca nu-ti vrea raul. Da tu carbul jos de tot desfa cabluri etc si i-al la lumina fa-l pe indelete ca dac faci ca bell Il mai desfaci de cinci ori pana-l nimeresti. Succes! da ce l-am pus eu sa faca treaba noaptea? DCSAN20, tu nu ai face ca mine daca ar fi sa schimbi cuiul? pentru Shock, da ar trebui adus in casa, dar nu e absolut necesar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 da ce l-am pus eu sa faca treaba noaptea? DCSAN20, tu nu ai face ca mine daca ar fi sa schimbi cuiul? pentru Shock, da ar trebui adus in casa, dar nu e absolut necesar... Daca EU schimb cuiul nici nu il dau jos ci pe loc asa montat cum este insa cu baiatul ala e alta poveste. Te ai "prins" de figura? Maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 9, 2007 Autor Share Postat Februarie 9, 2007 continuare a povestii.... motoreta e montata, am reglat cat de cat sa imi tina relantiul si sa imi raspunda imediat la acceleratie. Urmeaza sa o scot la o proba @ Belbody....am schimbat cui, scaun, o-ring-uri, garnitura, am curatat jigloarele, surubul de aer, verificat membrana de vacum, dat mai mult gaz din acul de dozaj, curatat bine-bine carb-ul. Asta nu se putea face decat la lumina buna, pe masa si cu multa rabdare. DCSAN-ul stie pt ca am vb destul de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.