Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu tot nu inteleg de ce va certati. Topicul asta e pentru detinatori si fani de Sportster. Eu nu sunt detinator si nici fan - cel putin nu in forma lui standard - dar m-am urcat pe cateva Sportstere si mai noi si mai vechi si pe lant si pe curea si mi s-au parut niste motociclete absolut decente, cu nimic mai prejos decat contemporanele japoneze. Nici macar pretul nu e prohibitiv, ca la restul gamei HD. In Romania au inceput sa apara chiar cateva motocicliste pe Sportster-uri 883 si de 1200. Cearta asta e total inutila si v-as ruga sa nu mai facem trolling fara rost - esti fanatic dupa tehnologia japoneza, deschide topic de Suzuki V-Strom, sau de ce iti place. Nu?

Ba,dar tu esti chiar batut cu leuca-n cap.Ce dracu tot o tii cu japonezele,fanatism si mai stiu eu ce?Tu intelege odata ca pe langa doua japoneze mi-am luat o Harley fiindca iubesc motoru asta la fel cum imi place orice are doua roti si la fel cum iti place si tie.Si care e problema ta in fond?Ce iti pasa tie ca i-am atras atentia unui mojic agramat sa ne mai slabeasca cu tampeniile lui.Am citit topicu de la a la z si peste tot nesimtitul ala isi batea scula de toti cei care vezi-doamne l-au lezat contrazicandu-l.Daca nu iti convine ce scriu si despre ce vorbesc dute-n...Nu ma face sa iti spun vreo cateva ca deja ma exasperezi.Ignora-ma si bate-ti coasa mai departe...Oricum,asta e ultimul post.Scuze celor pe care i-am indispus si carora le sugerez sa spuna raspicat STOP PROSTIEI!!!!

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba,dar tu esti chiar batut cu leuca-n cap.Ce dracu tot o tii cu japonezele,fanatism si mai stiu eu ce?Tu intelege odata ca pe langa doua japoneze mi-am luat o Harley fiindca iubesc motoru asta la fel cum imi place orice are doua roti si la fel cum iti place si tie.Si care e problema ta in fond?Ce iti pasa tie ca i-am atras atentia unui mojic agramat sa ne mai slabeasca cu tampeniile lui.Am citit topicu de la a la z si peste tot nesimtitul ala isi batea scula de toti cei care vezi-doamne l-au lezat contrazicandu-l.Daca nu iti convine ce scriu si despre ce vorbesc dute-n...Nu ma face sa iti spun vreo cateva ca deja ma exasperezi.Ignora-ma si bate-ti coasa mai departe...Oricum,asta e ultimul post.Scuze celor pe care i-am indispus si carora le sugerez sa spuna raspicat STOP PROSTIEI!!!!

 

Zau? Sunt curios... Stop trolling, eventual... Nu cred ca te-am injurat pe nicaieri. De dus ma duc unde vreau eu. Leuca e prea rustica pentru gustul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stage 3 SE pt XL?... fara heads? ... te scufunzi! De obicei stage 3 sunt strokere si nu vad cum ti-ar intra un stroke engine pe cadrul de XL. Nu inteleg dece imi pierd timpul?!

Ala-i arc... hahahhahahahah... clutch spring-ul ai inteles tu ca e "membrana"? hahahahahhaahha

 

Kat, respectand adevarul, motoarele pe injectie o sa iti ofere performante de strada mult mai bune! Consum mai mic, putere mai mare(, lipsa de probleme. In schimb, daca vrei sa iti tunezi motorul, costa mai mult, lucrezi cu programe si harti de tunare, elecrtonice si senzori pana nu mai poti (asa, mai din epoca de piatra nu chiar ca alea sf de pe japuloneze... hehehehh... fucking bullshit)

In schimb, carburatia iti ofera posibilitatea ca tu, fara laptop si gramezi de loz, sa te murdaresti pe manute schimband una alta, si ajungand la performantele dorite. Pentru ca asta e 50% din distractia platita cand iti iei HD

Si da, atat timp cat nu incaleci un HD, sa vezi cum trage, tot ce "are" e sunetul... mai povestim dupa aia!

 

Si pentru ca tot habarnistul isi permite sa bage texte, ia sa va zic io prima exclamatie a mea dupa prima tura cu un HD... Eram si eu spalat pe creier ca orice habarnist cu texte de gen "legenda, reclama, invechit... etc"

Ei, cand am bagat creanga in acceleratie si raspunsul a fost instant, metalic si brutal; cand in loc de o impingere melancolica am simtit lopeti in spate ce ma aruncau in fata cu o forta metalica si barbateasca, tot ce am putut spune a fost:

"asta e primul motor pe care l-am calarit in viata mea! Asta-i Motor!" (calaream de vre-o 15 ani si avusem "n" motoare de )

Si de atunci am stiut ca nu voi avea decat HD-uri tot restul vietii pentru ca nimic altceva nu o sa ma mai satisfaca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@shobolanu - cred ca te referi la carburatie aici si ceva mai vechi de la HD. Ceva anume? Eu am calarit softail slim 2012 si am bagat mana in gaz la blana si n-am simtit deloc ce zici matale mai sus... pot sa spun ca zbarnaia frumos... si cam atata, a si ciclistica buna, ceea ce m-a bucurat, alt HD mai vechi pe care m-am suit si cu care m-am dat era cam slabut la acest capitol... dar zbarnaia si ala frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu pe ce v-ati dat voi, dar eu am mers cu un streetbob, cand a fost caravana

prima si singura experienta pana acum pe harley

mi-a rupt capul, m-am c*cat pe mine cat de tare putea sa traga, si jur ca mi-a fost frica sa trag maxim de acceleratie, in special in treptele mici de viteza

asta in contextul in care m-am dat la viata mea cu motoare potente, si destui km.

chiar nu am gasit nimic cu care sa-l compar, si acu mi-l doresc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa iti fac o recapitulare: m-am urcat pe hd cross bones (nu al lui foxu) si m-am dat, nu chiar cum am vrut dar i-am rupt capul in treapta 1 si 2. modelul era 2010. bun, dar nu era ce ma asteptam. ce imi doream? ce descrie shobolanu mai sus. ce am primit? niste motor... zgomot oha, tragea ca pisica, murea in turatii, ciclistica slaba.

pe urma m-am catarat in 2011 pe softail classic. OK. dar se aplica ce ziceam mai sus.

in 2012, la caravana de care zici m-am catarat pe softail slim. parca tragea mai bine in un si doi si trei, dar tot nu mi-a rupt capul asa cum as fi vrut. ciclistica excelenta.DA. am zis, chiar vorbeam cu Marcel cat de bine e fata de ce am tras prin poponeata in trecut. zgomot? pisica lesinata. nus ce dracu te-a coafat pe tine la street bob dar se vede treaba ca a fost bine pentru tine, eu cu ce m-am dat nu mi-a rupt fashul. sa nu mi-o luati in nume de rau dar m-am dat grav de tot cu un gsxr de 600 pe circuit si cu un gsxr 750 tot pe circuit si DA, mi-au rupt capul in toate partile. nu mi-as lua, dar pe circuit au fost geniale.

deci vreau a ma urca pe un hd care sa fie cum zice sobolanu mai sus. atata. deocamdata nu l-am proptit supt bucile mele.

bafta si cred ca nu v-am otravit prea tare!

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa iti fac o recapitulare: m-am urcat pe hd cross bones (nu al lui foxu) si m-am dat, nu chiar cum am vrut dar i-am rupt capul in treapta 1 si 2. modelul era 2010. bun, dar nu era ce ma asteptam. ce imi doream? ce descrie shobolanu mai sus. ce am primit? niste motor... zgomot oha, tragea ca pisica, murea in turatii, ciclistica slaba.

pe urma m-am catarat in 2011 pe softail classic. OK. dar se aplica ce ziceam mai sus.

in 2012, la caravana de care zici m-am catarat pe softail slim. parca tragea mai bine in un si doi si trei, dar tot nu mi-a rupt capul asa cum as fi vrut. ciclistica excelenta.DA. am zis, chiar vorbeam cu Marcel cat de bine e fata de ce am tras prin poponeata in trecut. zgomot? pisica lesinata. nus ce dracu te-a coafat pe tine la street bob dar se vede treaba ca a fost bine pentru tine, eu cu ce m-am dat nu mi-a rupt fashul. sa nu mi-o luati in nume de rau dar m-am dat grav de tot cu un gsxr de 600 pe circuit si cu un gsxr 750 tot pe circuit si DA, mi-au rupt capul in toate partile. nu mi-as lua, dar pe circuit au fost geniale.

deci vreau a ma urca pe un hd care sa fie cum zice sobolanu mai sus. atata. deocamdata nu l-am proptit supt bucile mele.

bafta si cred ca nu v-am otravit prea tare!

Sal,

 

Poti sa-l incerci motorul meu! Sportser 1200S an 2002, carburator S&S, filtru K&N, tobe Samson si am ridicat un "pic" puterea motorului...

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu am gasit nimic cu care sa-l compar, si acu mi-l doresc :)
:friends:

 

Inca o intrebare, am vazut ca motoarele HD au niste tije pe stanga cilindrilor.

 

Stanga sau dreapta? :P Adica cealalta stanga?

 

Kat, respectand adevarul, motoarele pe injectie o sa iti ofere performante de strada mult mai bune! Consum mai mic, putere mai mare(, lipsa de probleme. In schimb, daca vrei sa iti tunezi motorul, costa mai mult, lucrezi cu programe si harti de tunare, elecrtonice si senzori pana nu mai poti

 

Dupa FXDX ma gandeam ca tot ce e pe carb e "sfant" cand e vorba de HD. Dar la FLHP nu am dat vreodata la buton de doua ori. Nu stiu cum e aia... ce sa zic, nu stiu cum arata sistemul de injectie altfel decat din pozele din manual.

Pe de alta parte ca sa pun niste Supertrapp asa cum se cuvine mai intra un commander, o duda, o maslina.. la FXDX era mai simplu.

Adevarat ca fiecare cu ce-i place sau ma rog, discutia asta nu are sfarsit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa iti fac o recapitulare: m-am urcat pe hd cross bones (nu al lui foxu) si m-am dat, nu chiar cum am vrut dar i-am rupt capul in treapta 1 si 2. modelul era 2010. bun, dar nu era ce ma asteptam. ce imi doream? ce descrie shobolanu mai sus. ce am primit? niste motor... zgomot oha, tragea ca pisica, murea in turatii, ciclistica slaba.

pe urma m-am catarat in 2011 pe softail classic. OK. dar se aplica ce ziceam mai sus.

in 2012, la caravana de care zici m-am catarat pe softail slim. parca tragea mai bine in un si doi si trei, dar tot nu mi-a rupt capul asa cum as fi vrut. ciclistica excelenta.DA. am zis, chiar vorbeam cu Marcel cat de bine e fata de ce am tras prin poponeata in trecut. zgomot? pisica lesinata. nus ce dracu te-a coafat pe tine la street bob dar se vede treaba ca a fost bine pentru tine, eu cu ce m-am dat nu mi-a rupt fashul. sa nu mi-o luati in nume de rau dar m-am dat grav de tot cu un gsxr de 600 pe circuit si cu un gsxr 750 tot pe circuit si DA, mi-au rupt capul in toate partile. nu mi-as lua, dar pe circuit au fost geniale.

deci vreau a ma urca pe un hd care sa fie cum zice sobolanu mai sus. atata. deocamdata nu l-am proptit supt bucile mele.

bafta si cred ca nu v-am otravit prea tare!

 

* aloooo, nenea! ce-i aia "i-am rupt capul in treapta unu si doi"??!!

 

pai eu cu a-ntaia abia de-o pornesc din loc, iar a doua merge fix pana la semaforul de la intersectia mea, iar daca ala-i pe verde, o ard intr-a 3-a si abia acolo simt ce-i place lui sa faca cu mine :D

 

nu te mai chinui sa "rupi capul" pe HD-uri noi, ca ai sa fii tot mai dezamagit. asa am patit eu (cu Ironul) si ...d-aia mi-am luat Sporty XL (carburatie). diferenta intre ce se face acum la HD si ce s-a facut pana in urma cu cativa ani e f. mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa iti fac o recapitulare: m-am urcat pe hd cross bones (nu al lui foxu) si m-am dat, nu chiar cum am vrut dar i-am rupt capul in treapta 1 si 2. modelul era 2010. bun, dar nu era ce ma asteptam. ce imi doream? ce descrie shobolanu mai sus. ce am primit? niste motor... zgomot oha, tragea ca pisica, murea in turatii, ciclistica slaba.

pe urma m-am catarat in 2011 pe softail classic. OK. dar se aplica ce ziceam mai sus.

in 2012, la caravana de care zici m-am catarat pe softail slim. parca tragea mai bine in un si doi si trei, dar tot nu mi-a rupt capul asa cum as fi vrut. ciclistica excelenta.DA. am zis, chiar vorbeam cu Marcel cat de bine e fata de ce am tras prin poponeata in trecut. zgomot? pisica lesinata. nus ce dracu te-a coafat pe tine la street bob dar se vede treaba ca a fost bine pentru tine, eu cu ce m-am dat nu mi-a rupt fashul. sa nu mi-o luati in nume de rau dar m-am dat grav de tot cu un gsxr de 600 pe circuit si cu un gsxr 750 tot pe circuit si DA, mi-au rupt capul in toate partile. nu mi-as lua, dar pe circuit au fost geniale.

deci vreau a ma urca pe un hd care sa fie cum zice sobolanu mai sus. atata. deocamdata nu l-am proptit supt bucile mele.

bafta si cred ca nu v-am otravit prea tare!

 

incearca un v-rod, ala de 1300 cu power commander un filtru de aer si tevi screamin eagle RUPE, batjocoresti orice motor de 600 la plecarea de pe loc si te dai si la miare daca nu-s pregatiti :)

 

pe curbe nu ai ce sa faci, gume de SS nu ai cum sa pui si dai cu scaritele sau tobele imediat pe jos.

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa-ti rupi capul si cand opresti brusc nu numai cand demarezi puternic. La un zid, stalp, TIR...Doamne fereste!

 

Stii cum se spune : nimeni nu moare din cauza vitezei ci din cauza unei "opriri brushte" !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci vreau a ma urca pe un hd care sa fie cum zice sobolanu mai sus. atata.

Cauta un Panhead facut cum trebe....acolo nu primesti lopeti in spate, ci tarnacoape....dar nu prea e de mers zi de zi cu el.

 

Sal,

 

Poti sa-l incerci motorul meu! Sportser 1200S an 2002, carburator S&S, filtru K&N, tobe Samson si am ridicat un "pic" puterea motorului...

 

B.

Porksteru 12 Sport si Dyna SuperGlideSport (FXDX) ambele carburate sunt singurele harlee pe care as da bani la ora actuala.

 

incearca un v-rod, ala de 1300 cu power commander un filtru de aer si tevi screamin eagle RUPE, batjocoresti orice motor de 600 la plecarea de pe loc si te dai si la miare daca nu-s pregatiti :)

pe curbe nu ai ce sa faci, gume de SS nu ai cum sa pui si dai cu scaritele sau tobele imediat pe jos.

o da! comparati mere cu pere.

 

e de ajuns sa te uiti la variantele stock sa-ti dai seama

R6 2001 - 600cc 4 L - 108 bhp / 75 NM

VROD 2001 - 1131cc V2 - 115 bhp /105 NM

 

sportivele-s facute a.i. sa traga tare si pe viraje....Cruiserele mari sunt facut sa-ti dea senzatii tari pe sosele drepte si usor virate.

nu mai comparati mere cu pere.... e ca si cum a compara un Dodge Charger cu un Indy car.

 

Desi Banditu meu prinde suta mai repede decat VN800-ele pe care-l aveam, senzatia e ca e mai incet la accelerare, pt ca nu-i facut sa rupa asfaltu la roata. In schimb fratiele lui mai mare (1200) s-ar putea sa fie exact unde trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

o da! comparati mere cu pere.

 

e de ajuns sa te uiti la variantele stock sa-ti dai seama

R6 2001 - 600cc 4 L - 108 bhp / 75 NM

VROD 2001 - 1131cc V2 - 115 bhp /105 NM

 

 

 

ma scutesti? compar ce vreau si pe ce am mers. iar v-rodul este singurul HD care se apropie de ce ar trebui sa fie o motocicleta in 2012

 

sper ca la anu sa-mi deranjez si eu vecinii de pe un v-rod dar nu renunt la fz1

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...