Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

.

Mah poola..... la ceilalti fraieri care n-au loc de mine nu stiu de ce aveti impresia ca eu trebuie sa fiu de acord cu voi ? eu am alta parere ,si tot dreptul sa mi-o spun .....nu ma poate obliga nimeni sa am aceeasi parere ca voi ....si voi nu trebuie sa ma injurati imediat ca niste prosti ce sunteti ....putem discuta amical .......cum a facut-o HD . Si daca sobolanu nu incepea luaia-s nasterea-n poola nu ne injuram ....asa ca nu-l mai lingeti in poponeata ,ci footetil in gura ca el a inceput .

si tu + cocalar na

 

 

amice,nu ai adus nimic bun,nou,folositor pe acest topic....ce cauti aici?

nu am sa tolerez limbajul de genul celui de mai sus!

 

 

Black.

Editat de Blackrider
offtopic+injuraturi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Totate ca toate,dar sa afirmi despre tipii de la Motorrad ca sunt niste prosti si habarnisti si revista lor e de cacao....Stiu si eu....?Cred ca e prea mult si musai se impune un drum,cel putin la psihiatrie.Vorba lui Vanghelie:decât psihiatrie.

 

Nu cred ca a spus cineva despre revista Motorrad cele afirmate de tine... Sau poate mi-a scapat?!

Dar, uite, eu, ca un om cu mult bun simt, mai fac o incercare de a-ti explica niste lucruri, desi n-ai avut chiar cel mai domol limbaj de pe acest Topic.

SI REPET!!! REPET, CA PENTRU OAMENI CARE GANDESC, FIINTE RATIONALE si sper ca repet pentru ultima data, altfel inseamna ca discut cu niste... Pe Lumea asta, in domeniul auto-moto, au aparut niste norme de poluare (fonica, gaze de esapament, etc.), care au devenit tot mai drastice, in unele State ale Americii chiar foarte drastice. Numai ca baietii de la Harley n-au vrut sa renunte la aceasta constructie arhaica a motoarelor (desi sunt greu de adaptat noilor cerinte), pentru ca asta ar fi insemnat sa renunte la o bucata de istorie, de mandrie si chiar la un important numar de clienti. Sa stii ca sunt oameni care chiar din cauza asta isi doresc Harley, pentru ca sunt niste tractoare care duduie. Asa ca, baietii de la Harley, au facut un compromis si au gatuit motoarele mai vechi pe carburatie, le-au trecut pe cele noi pe injectie si tuturor le-au umplut tobele cu site (explicatii ca pentru tine, sa inteleaga tot... omul), astfel raspunzand noilor norme de poluare, in detrimentul performantelor, din pacate. Dar ei stiu ca orice pasionat de Harley isi va lua unul in deplina cunostinta de cauza si va scoate imediat dupa achizitionare toate limitarile si se va bucura de masinarie in toata splendoarea ei.

De ce am facut acest comenteriu?! Ca SA INTELEGI, ceea ce era USOR DE INTELES, ca cei de la Motorrad ti-au prezentat acolo niste MOTOARE STOCK. Stim cu totii ca Hayabusa fuge 350km/h... Dar in Motorrad ce vedem? Vedem ca Top Speed-ul este 295km/h. Da, este limitata, pentru ca pe lumea asta exista si norme, pe langa cele de poluare, care interzic producatorilor sa mai faca motociclete ce depasesc 300km/h.

Si DA, orice Harley se poate bate de la egal la egal cu orice japoneza. Japonezele au performante notabile inca din fabrica, numai ca un Harley poate fi imbunatatit (si nu ma refer la aspectul exterior, ci la MOTOR), iar si iar si iar si iar si iar... ceea ce nu se poate face unei japoneze.

Si repet: Pe langa cele 10 comuniste detinute si alte cateva japoneze de cilindree mica (pana in 1000cc), am detinut si un CBR1000 si un VTR1000. Puteam sa ma intorc la japoneza, daca era asa naspa Harley-ul... BA, DAR NU ESTE NASPA!!! ESTE MISTO RAU. SI EU O SPUN DIN EXPERIENTA, in urma atator motoare calarite. Cu Harley-ul am facut 18-20.000km/sezon. De-aia mor, cand vad ca vin unii sau altii si isi dau cu parerea, cand ei n-au calarit un Harley in viata lor sau au mers cu unul stock la cine stie ce TestRide. Aia nu inseamna ca stiti cu ce se mananca!!! Ar trebui sa aveti BUN SIMT si aici doar sa intrati ca sa va documentati. Ar trebui sa aveti BUN SIMT si sa nu tastati nimic pe acest TOPIC DEDICAT SPORTSTERULUI SI IUBITORILOR ACESTUI MODEL, daca nu ati detinut unul. SAU, DACA ATI DETINUT SAU DETINETI UN HARLEY, sa aveti BUN SIMT si sa nu tastati, DACA NU FACETI MACAR 15.000km/sezon cu el. Sunt FOARTE PUTINI cei care AU DREPTUL (moral, desigur) SA DISCUTE AICI.

 

...Ati manjit Topicul asta cu r.a.h.a.t.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Gromovnik

 

Poate ca HD nu sunt cele mai bune si cele mai performante de pe piata, dar, cum spuneam si mai devreme, daca incepi sa-ti cumperi motociclete, bazat pe teste, studii, etc... mai bine te faceai contabil.

 

Un HD il cumperi cu sufletul, fiind ceva gen "soul food", iar japonezele cu ratiunea, dovada si dorinta arzatoare a posesorilor si fanilor de japoneze de a polua topicuri despre HD. Ratiunea si performantele nu sunt totul in viata, baieti si fete. De aceea va bagati ca musca-n c.urul calului aici, pt. ca, in ciuda performantelor orezariilor voastre, ceva va lipseste, iar dat fiind faptul ca nu va duce mintea sa realizati ce va lipseste, bagati la greu aici.

Nu veti gasi pacea sufleteasca, oricat va agitati, injurati si aduceti teste din reviste. (Motorrad este o revista respectabila, dar nici ea nu-mi spune mie ce motor sa-mi iau, sau ce motor sa-mi placa)

 

Get a life, boys andgirls, and fuck your rice burners too!!!

 

 

 

 

Ca sa va saturati de Sportstere chopperite: http://quadcambastards.blogspot.de/

 

 

tn-1.jpg

 

 

 

 

image_2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Gromovnik

@ Gromovnik, vezi ca cineva se lauda mai in spate cum a facut cu ''o statie de autobuz'' un GSX-R 750 cu un Sportster, si mai gasisem si ceva topicuri in care ''orezariile'' erau luate la stanga de, exact posesori de HD. Problema (daca o putem numi astfel) este ca eu personal NU ma atac, ci incerc sa am o discutie civilizata, cu niste oameni civilizati, pe argumente civilizate. Daca esti in stare sa intretii o asemenea discutie bine daca nu, nu te baga. Ca idee, eu vreau sa-mi iau un Sportster dar crede-ma ca asta nu inseamna ca o sa ma auzi vrodata zicand '' Harley-ul e cel mai tare''. Ah, si daca vei mai citi vrodata postul meu de sus, vei vedea ca vorbesc de ''performante'' sau ''modificari'', subiecte intretinute in ultimile 10 pagini excluzand niste elucubratii debitate pe aici de genul ''Harley e cel mai tare'', lucru imbecil doar din prisma afirmatiei, din orice unghi privesti.

 

Fiecare padure are uscaturile ei, doar ca, din propria-mi experienta, padurea japoneza e aproape complet uscata.

 

Ma rog, fiecare cu ale lui.

 

Da, "performance and shit"... nici acolo nu fac multi purici japonezii. Amintesc doar Triumph, BMW, Ducati, Moto Guzzi, Norton, BSA, Royal Enfield, MV Agusta, Vincent, Laverda... si o pot tine asa o vreme.

 

In plus, nu-i tocmai forumul tau, incat sa-mi spui unde sa ma bag si unde nu. E o afirmatie civilizata? Eu zic ca este.

 

Dar hai sa ramanem la Harley... ok?

 

Am cativa prieteni fani Flathead, Knucklehead si unul are un Panhead. Stii cat sunt de vechi? Merg? Are cineva un exemplu comparativ din industria moto japoneza?

Mai stiu o gasca de nebuni pasionati de motociclete europene de epoca, adica nu detin nimic mai nou de cam 1962, cel mai vechi fiind un Royal Enfield din 1939. Merg? De rup pamantul. Are cineva un exemplu comparativ din industria moto japoneza?

 

Atunci despre ce vorbim? Viteza maxima? Performante? Ce exact?

 

Europenii au obiceiul sa mai struneasca din puterea motorului, ori asta nu inseamna ca nu exista motociclete europene, sa zicem, care rup lejer mufa oricarei Hayabusa.

 

Asadar... care-i faza?

 

Ca HD nu sunt fabrica de motociclete de viteza? So motherfuckin' what?

 

Sa-si ia vitezistul un "jap crap" si sa fie fericit cu viteza si performantele, nu sa compare ceea ce nu poate fi comparat.

 

Daca ne apucam sa comparam, atunci sa comparam cum trebuie. Sunt convins ca nici un iubitor de japoneze nu vrea tocmai asta, pt. ca s-ar dovedi ca-i sparg europenii lejer.

 

Sa nu uitam ca japonezii, la cat de tare-i muschiu' lor, n-au produs nici macar una bucata motocicleta originala, ci au furat europenii si americanii.

 

Deci...

Editat de Gromovnik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Gromovnik

Pacat ca sunt pe telefon, iti aratam exact posturile de care vorbeam. Pai daca o luam asa, ce mai zici de Indian? Dar de faptul ca americanii au cam interzis importurile de motociclete japoneze prin anii 60? Doar nu erau asa nebuni americanii sa cumpere orezarii, nu? App, daca ceva e mai vechi nu inseamna ca este si mai bun. Nu e nimic de lauda la japonezi, fac niste motociclete care prind stock 340 km/h, au niste frane pe care te poti baza etc., dar nu vorbim despre asta. Ca idee in 1966 pe circuitele vremii circulau niste orezarii de 250 cmc, 4 timpi, 6 cilindri numite Honda RC166, capabile sa prinda 240 km/h. Nu prea le au cu motocicletele aia cu ochii oblici, mai fac si ei asa, cate o incercare.

 

Nu vorbim despre circuite, pt. ca nici acolo japonezii nu au ce spune.

 

Are rost sa-ti bag o lista lunga, de te plictisesti, de motocilete europene si americane, care au spart si sparg orice japoneza pe pista? Banuiesc ca nu are.

 

Daca sunt vechi inseamna TOCMAI ca sunt bune. Doar merg inca, cu o tehnologie veche. Si ce mai merg...

 

Dar daca, sa zicem, nu ma intereseaza vitezele maxime stock si alte chitibusuri din alea? Ma obligi sa ma intereseze?

 

Cum scriam si mai sus, europenii au obiceiul sa mai struneasca din puterea motoarelor stock, altfel ar rade orezariile lejer.

 

Anyway... aici se discuta despre "a way of life" contra "hobby". Banuiesc ca-ti este clara diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@goodkat: Dupa ce ai cititi zeci de posturi aici la acest topic nu ai inteles ca la HD nu este totul despre "cat prinde" si cat de repede? Nu vezi ca esti pe langa cu tot felul de comparatii idioate? Aici se discuta despre Sportstere, nu se fac comparatii. Alea si le face fiecare acasa dupa ce citeste ce poate si ce gaseste. Asa ca opreste-te sa ne convingi aici pe acest topic despre cat de bune sunt japonezele. Mergi la topicul japonezelor. Acum ai inteles? Si nu ne mai tot induce raspunsurile tale. Lasa-ne pe noi sa alegem. Avem acest drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Gromovnik, vezi ca cineva se lauda mai in spate cum a facut cu ''o statie de autobuz'' un GSX-R 750 cu un Sportster...

 

 

Da, ma, eu ma laudam, pentru ca asta este adevarul.

...

Intrasei pe aici ca un baiat care vrea sa invete, sa cunoasca despre Sportster, iar eu chiar te-am crezut. Am avut grija sa nu te las in nestiinta si sa-ti explic cum Sportsterul are cutia de viteze separata de motor, ca exista acolo un sertar pe care-l tragi afara impreuna cu toata transmisia, nemaifiind nevoie sa desfaci tot motorul, cum se intampla in cazul altor motociclete. Iti mai aduci aminte ca ai fost foarte interesat de subiect, pentru ca nu stiai lucrul asta?

Acum vii si ne dai lectii despre cum Harley-ul nu are frane, nu are suspensii, nu are ciclistica si cum nu poate fi imbunatatit motorul mai mult decat in cazul japonezelor.

...

Numai ca eu, cu multa bunavointa, voi mai face o incercare si in cazul tau. Doar sa vad cum sa ma fac mai usor inteles, pentru ca este clar ca si tu esti plin de prejudecati in ceea ce priveste Harley.

Cum spuneam...

 

Biela trebuie sa reziste la solicitari intense, pentru ca ea preia, impreuna cu pistonul, fortele rezultate in urma presiunii din cilindru, forte pe care le transmite mai departe arborelui cotit. La majoritatea japonezelor si culmea, chiar si la cele in V de cilindree mare, biela se prinde de arborele cotit prin intermediul cuzinetilor. Cuzinetul se monteaza in capul bielei, intre biela si arborele cotit. Cuzinetul este de fapt un strat metalic subtire, acoperit de un strat antifrictiune, care vine in contact cu manetonul. De fapt, intre cuzinet si arborele cotit trebuie sa existe un joc pentru a putea sa se formeze o pelicula de ulei care sa reduca frecarea. Adica, daca in timpul functionarii motorului nu ai o presiune suficienta a uleiului, pelicula de ulei nu se mai formeaza si apare uzura cuzinetilor.

Deci, unde vreau sa ajung... Japonezele, fiind pe cuzineti si duse deja de producator spre maxim de performante, nu prea mai ai ce le face. Orice joaca de-a noastra (micsorat camera de ardere, marit cilindreea, axe cu came mai agresive...) nu fac altceva decat sa distruga motorul.

La Harley este altceva, pentru ca inauntru nu gasesti decat rulmenti, inclusiv biela este prinsa de arbore prin rulment. Acum, te intreb: Ce ti se pare mai rezistent, un RULMENT sau un CUZINET? Ce crezi ca rezista mai bine la socurile rezultate in urma exploziei amestecului aer-combustibil din camera de ardere, un rulment sau un cuzinet? Daca ramai fara presiune la ulei, ce crezi ca rezista mai mult fara ungere?

Tocmai de aceea, un Harley, fiind atat de robust construit, poate fi si foarte mult imbunatatit. Poti sa micsorezi camera de ardere, poti sa pui came agresive, poti sa faci din Sportster 883 un 1600, poti sa faci aproape orice iti trece prin cap. Si DA, dupa toate aceste modificari, un Harley poate ajunge sa bata o japoneza SS de top la performante.

...

Este exact ca in situatia de mai jos, cand multi vad o mizerie, o vechitura de Harley, iar altii vad acolo un motor EVO nu prea vechi, care probabil ca nu mai are 1340cc, ci 1700cc, care nu stim ce alte modificari mai are in interior, care are un ambreiaj uscat (adica nu va avea nici cea mai mica scapare, cum se mai intampla in cazul ambreiajelor umede), adica o motocicleta cu care n-ar trebui sa te bagi usor la o liniuta. DAR ASTA PRESUPUNE SA NU FII UN INGAMFAT CA AI JAPONEZA SS 1000.

 

 

 

Mentionez ca mai sus am scris o parere pur personala si ca este doar viziunea mea asupra lucrurilor.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...