Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Rattus

Sa-i mai zicem si ca suspensiile sunt sub cele stoc la unele modele (pe gaz)? sau sa-l lasam sa onaneasca in continoare... hmmmm,,, Sa-i mai spunem ca "inhamat pe-o roata" sau ce vrea retardul sa spuna cu asta, se poate si cu Hoinarul,, sau trebuie sa-l lasam asa ca poate informatia noua o sa ocupe prea mult spatiu pe hard si o sa uite cum sa se stearga la kur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Rattus

Prima data arunca cu rahat, dupa care face testul - "mai la primavara daca permite vremea"! Pai nu?!

Mare caracter si finete!

 

Si din ciclu cocalarii ne invata va prezentam : nu e bune dom'le

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce spui asta?

Argumenteaza,te rog!

Multumesc anticipat.

 

Ia d-acilea

 

Ca sa sumarizez :

- ma asteptam mult, dar mult mai multe de la un cadru scurt cum are porksterul. ala care a mutat profilul atat de jos pe un astfel de cadru ar trebui dat afara de la harli.

- mobra (aia de 1200, da!) e un porc underpowered. Trecem peste caracterul v-twinului harli (pe care unii o considera miezul dar nu intram in detalii aici, fiecare cu gusturile sale). Dureaza cam 2 saptamani ca sa build up ceva power si cand in sfarsit apare intra rev limiterul, like wtf? Apoi desi cuplul este decent spre foarte bun nu inteleg de ce dracu' motorul protesteaza sub 3-3500 rpm? Sa fie jointurile de cauciuc? Nu stiu. Tremura ca un epileptic.

- franele sunt o gluma. Dar o gluma nesarata. Poate sunt eu obisnuit cu frane prea bune. Pe de alta parte pot spune ca franele sunt ok pentru ca nu ajungi niciodata la viteza sau puterea ca sa-ti trebuiasca o frana sanatoasa. Dar daca ajungi la viteza aia, Allah cu tine pentru ca fac pariu ca nu opresti in timp util.

- handling. Hmmm, nu stiu cum sa compar cu altceva decat cu un porc pe skateboard sau pe role. Chiar atat de rau se simte. Cred ca e din cauza pozitiei aia de-i spun ei low rider altfel, repet, nu pot sa-mi dau seama cum un sasiu atat de scurt se misca precum o vaca ce se intoarce de la pasune. Pe bune. Ala trebuie dat afara de la harli. Partea buna este ca pozitia prost aleasa pentru kick stand si evacuare face toti banii cand te inclini si scoti scantei :wink: Bine, nu ca te poti inclina prea mult, e o masina pentru drum intins.

- calitate. Depinde. Controalele sunt superb facute si aranjate ca la toate harliurile. Insa cromul cel nou e de ca cat. La fel si suruburile galvanizate folosite la care deja se vedea oxidarea. Bordul simplu si care nu-ti intra-n ochi. Like!

- Maintenance? Habar n-am. Aici ar fi fost misto daca un proprietar de XL12 venea si ne spunea care-i jmenu' cu garantia, maintenance etc. Din pacate am auzit doar ragaieli si injuraturi de la shobolanul ejectat din NZ.

 

PS: daca vremea permite la primavara fac un test cu poze in care am sa-l demolez total. :wink:

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa demolezi prietene?chiar crezi ca intereseaza pe cineva care are sau vrea sa isi ia un harley ce spui tu!?tot insisti pe acelasi subiect.las-o balta.....nu vei schimba parerea nimanui...si cei ce vor harley,harley isi vor lua...isi bati gura pe degeaba si umpli si spatiul pe aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: daca vremea permite la primavara fac un test cu poze in care am sa-l demolez total. :wink:

 

Sa-l demolezi total ? Pai nu ai demolat nimic pana acum , nici macar partial legat de aceasta motocicleta. Este o motocicleta prea directa , simpla si demonstrata ca vreun argument de felul " din secolul trecut " s-au " nu e bun pe curbe ca am auzit eu" sa prinda la public. Iti doresc succes la demolarea unei legende a motociclismului cu un test de amatori pe care o sa il faci tu la primavara cu camera GoPro ... buahahahahaha Vezi ca daca o sa o testezi prea mult poate o sa ajunga sa-ti placa si iti iei unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca mai vreau un porkster indiferent cat de misto arata. Probabil ca voi cauta ceva in jurul la 4k pe carburatie si doar kickstart, poa' sa fie XL, nu ma deranjeaza. Sau imi iau un GW de la sf. anilor 80.

PS: porksterul ramane o mobra de rahan, indiferent ce ziceti voi astia care nici nu v-ati suit pe vreuna. Nici macar nu-i greu sa demolezi una la o tura de fun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiferent ce ziceti voi astia care nici nu v-ati suit pe vreuna.

 

Cred ca ai gresit adresa. Spre deosebire de tine , eu am cateva zeci de mii de mile in compania unui Sportster , probabil mult mai multe decat ai tu cu actualul BMW, desi este posibil sa ma insel. Sunt subiectiv pentru ca sunt un fan al motocicletelor din Milwaukee dar sunt si rational in acelasi timp si pot sa spun cu adevarat ceva despre aceasta motocicleta in comparatie cu altele pe care le-am avut. Cred ca totul depinde de ce iti doresti de la o motocicleta. Daca vrei sa vezi o motocicleta ca fiind de rahat neaparat e usor sa ii creezi o imagine proasta fara sa te fi dat pe ea vreodata , oamenii sunt in general creduli si "baga botul" cum se spune. Dar ca sa iti faci o parere obiectiva e putin mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai gresit adresa. Spre deosebire de tine , eu am cateva zeci de mii de mile in compania unui Sportster , probabil mult mai multe decat ai tu cu actualul BMW, desi este posibil sa ma insel. Sunt subiectiv pentru ca sunt un fan al motocicletelor din Milwaukee dar sunt si rational in acelasi timp si pot sa spun cu adevarat ceva despre aceasta motocicleta in comparatie cu altele pe care le-am avut. Cred ca totul depinde de ce iti doresti de la o motocicleta. Daca vrei sa vezi o motocicleta ca fiind de rahat neaparat e usor sa ii creezi o imagine proasta fara sa te fi dat pe ea vreodata , oamenii sunt in general creduli si "baga botul" cum se spune. Dar ca sa iti faci o parere obiectiva e putin mai greu.

Vorbeam de porkster (si in special de 48), mai draga. Pe BMW-uri am aproximativ 214.000 km la activ. E imposibil sa nu-ti dai seama ca rulezi pe un porkster dupa prima suta de metri. Injectia aia face toti banii pe motorul designed secolul trecut :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

Hahahahh... mah... io cred ca ar trebui mutat topicul la Fun... sincer! Acum 3 pagini recunostea ca a facut ceva de genul 8000 de km pe an cu laba aia de tractor (dar are 8 motoare ... ahahahahahahah... 6 cai)... acuma 200 de mii de km. In scurt timp o sa fie nou nout - cand o sa fie la vanzare, iar apoi o sa fie primul tractor pe luna!

Mincinos de rahat!

 

Iar designul motorului (din secolul trecut) in cauza e de prin 2003... din pacate pentru capul tau prost care putea macar sa citeasca si posturile on-topic de pe aici!

mah, oare cum poola nu ti-e rusine sa tot minti si sa aruynci cu rahat gratuit bah nesititule?!

 

Acum putem si vedea dece are raia pe mate: nu are loz! hahahahahhahahhh... frecatelule!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, sincer, fara sa ma bag in polemica asta, nu inteleg de ce Budd trebuie sa faca testul la primavara? Acum ce are, ca in Olanda e aceeasi ploaie care e si in mai, iar accuwather'u zice ca duminica, la Rotterdam, e chiar insorit. Sau pana la primavara uitam de topic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

Mihai, tu nu intelegi un lucru esential: nu asa se face o parere despre un motor, ci in felul urmator:

 

se baga mana in jeb. Se constata ca e spart (nu mai sunt capsuni de cules)

se activeaza ranchiuna si raia de pe mate (pusca splina de invidie si amar)

se boraste un test-ride imaginar in care se arunca cu rahat in sus si in jos

se ameninta cu un tes-ride adevarat!

 

DeChamp esti prea elegant!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, sincer, fara sa ma bag in polemica asta, nu inteleg de ce Budd trebuie sa faca testul la primavara? Acum ce are, ca in Olanda e aceeasi ploaie care e si in mai, iar accuwather'u zice ca duminica, la Rotterdam, e chiar insorit. Sau pana la primavara uitam de topic?

Pentru ca deja am facut un test (de fapt doua). La primavara fac un test cu alta minune a porksterului, celebrul 883. Asta ca sa am o imagine de ansamblu. Iar sub 10 grade rar ma scoti pe mobra, e chestie de principiu.

 

 

PS: nu inteleg de ce trebe sa uiti de topic? Care-i jmenu'? Io sigur nu uit. SI mai ales nu uit ca un porkster (sau orice XL) m-a provocat la o liniuta de sfert de mila :wink:

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aproape ca-mi vine sa pun la punct o intrecere pe distanta de 400m, iar ca premiu sa fie motocicleta. Cine castiga cursa, primeste ca premiu motocicleta pierzatorului.

Eu vin cu un Sportster, iar voi cu... ceva vitezane, pentru ca n-am ce sa fac cu chopperele japoneze.

Numai ca noi, romanii, nu prea stim sa pierdem si mi-e ca va iesi un mare taraboi...

Stai domnule ca eu am venit obosit de pe drum si de-aia m-ai facut... Stai ca mie mi-a alunecat cauciucul la plecare... Stai ca tu ai cuplu mare si 400 de metri sunt prea putini... Stai ca tu ai pietre in buzunare si de-aia ai aderenta mai buna...

Trebuie sa ma gandesc bine la treaba asta.

 

Ia, ma, Budd, unde am zis eu cu atata siguranta precum lasi tu sa se inteleaga, ca eu am promis o cursa si apoi m-am fofilat?

Ba, nu mai minti, nu mai denatura, nu mai fi roman, ca traiesti degeaba pe afara.

 

 

...Io cumpar un 600/750cc SH pentru tura asta. El vine cu harli. Daca castig (si o sa castig 100%) ma aleg cu un harli care costa cel putin 4-5000 coco. Daca e sa pierd, pierd maxim 1500 coco.

 

Uite romanul cum s-a gandit sa faca un jmen...

 

 

...SI mai ales nu uit ca un porkster (sau orice XL) m-a provocat la o liniuta de sfert de mila :wink:

 

Deci, nu te-a provocat nimeni la nimic, asa ca schimba placa asta.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca scoateti bateria sa nu o puneti pe ciment sau gresie. Bagati sub ea o bucata groasa de lemn.

Iar ca sa o tineti in priza din cand in cand, trebuie incarcata. Eu am luat o scula de la http://www.ctek.com/ro/en parca si care incarca si descarca bateria ca si cu ar fi in lucru. Dar mai usurel.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... gaini...

Vezi ca ti-am mai dat quote o data la ce ai pus. Nu mai baga si tu aceeasi placa. I-ai provocat PE TOTI cei care se dau la basina ta de mobra.Asta reiese din ce zici. Faza cu " aproape" denunta faptul ca esti un chicken speriat. Daca ai tupeu, vino cu partzaitoaea ta de sportster, io vin cu a mea de bembe si ne dam la gioale, premiul e cum ziceai tu mobra.Insa sunt sigur ca stii si tu ca ai sa pierzi iar io stiu cu siguranta ca nu o sa-ti dai junghiul de mobra dupa ce te voi face de rahan. Asa ca sifon.

 

PS: pentru politaiul bugetar curios de ce nu merg acum la test, nu se mai dau mobre moca la test din 1 noiembrie. Trebe asteptat sezonul urmator (1 martie 2013).

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-e lene sa mai scriu o data. Citeste mai in spate. Am zis ca revin la primavara cu un test cu poze daca vremea permite.

 

Vreau sa-mi iau unul.Imi place cum arata.Nu ma pricep deloc la ele.

O voi folosi ca moto de oras si plimbari scurte.Nu stiu daca mi s-ar potrivi.

Speram sa aflu mai multe pe aici.De aceea m-am bagat in seama.

Sunteti rai,chiar mai rai decat in alte sectiuni.

Asta imi place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi iau unul.Imi place cum arata.

Exact asta am vrut si eu. M-am potolit. O sa ai o dezamagire crunta dupa ce vii de pe GS. Pentru oras, din terasa in terasa poate ca merge. Mie nu-mi place in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi iau unul.Imi place cum arata.Nu ma pricep deloc la ele.

O voi folosi ca moto de oras si plimbari scurte.Nu stiu daca mi s-ar potrivi.

Speram sa aflu mai multe pe aici.De aceea m-am bagat in seama.

Sunteti rai,chiar mai rai decat in alte sectiuni.

Asta imi place.

 

Ceau ! Eu zic sa astepti pana in primavara si apoi mergi la Harley si ia unul la test .Asa macar sa iti faci o idee , oricum mai mult decat o idee nu poti sa-ti faci dintr-o plimbare. E categoric mai bine decat sa iei de bun ce-ti spun altii fara sa fi incercat si singur macar putin. Apoi o sa vezi singur daca este o dezamagire crunta s-au nu. Am ascultat de multe ori ce mi-au zis altii ca apoi sa descopar ca am pierdut multe neincercand diferite chestii din principiu s-au doar ca mi-au zis unii s-au altii ca e de rahat. Mergi si vezi singur daca e de rahat s-au nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dai bateria jos ... daca vrei sa mai fie noua si la primavara.

 

* bine, ...ma duc la garaj si scot batreria aia. aici e inca destul de cald (~10 grade), d-aia am zis ca nu-i cazul inca.

 

Eu, sincer, fara sa ma bag in polemica asta, nu inteleg de ce Budd trebuie sa faca testul la primavara? Acum ce are, ca in Olanda e aceeasi ploaie care e si in mai, iar accuwather'u zice ca duminica, la Rotterdam, e chiar insorit. Sau pana la primavara uitam de topic?

 

* nenea, ma scuzati, ...dar v-as sfatui sa nu va bateti capul cu subiectu' ...intemperiilor din Holanda, e fun si atat, vorba Sobolanului. acuma, dupa capul meu de femeie, care nu stie multa tehnica si care totusi vrea sa afle, sa cunoasca, macar sa simta ...ceva de la un motor cand il calareste de test, pot sa spun ca la fiecare motocicleta pe care am testat-o, am mers plina de entuziasm, de dorinta de a o descoperi si de a o avea, in cele din urma. apoi vedeam ce imi place si ce nu imi place la ea, si chiar am reusit in cele din urma sa gasesc exact ce mi se potriveste. ...dar sa te duci la un test ride sa demonstrezi tu (un simplu aspirant) ca motocicleta aia e proasta, e de rasul lumii :D adica n-ai altceva de facut cu timpul tau, decat sa testezi motociclete care nu-ti plac? ...mai citeam prin reviste acum cativa ani (cand inca se faceau articole bune) teste d-astea facute intre motociclete din aceeasi clasa, firme diferite. erau niste piloti acolo care le testau si pe urma spuneau obiectiv ce plus-uri si ce minus-uri are fiecare motor. bine-nteles ca mai ziceau aia, pilotii, si cate ceva subiectiv, de genul "mie mi-a placut ca..." sau "mie mi s-a parut mai...asa sau altfel", da' niciodata nu ziceau ceva jignitor, nici macar ironic. si dracu stie ce motoare aveau ei p-acasa, ..nu conta. ei faceau niste aprecieri referitoare la testul ala. atat.

 

hai sa nu mai dam apa la moara celor care infecteaza topicul asta. suntem cativa p-aici care chiar iubim motorul asta, indiferent in ce versiune (a fiecaruia e cea mai buna ;) ) si sper sa invatam in continuare cate ceva de la cei mai "batrani".

 

a la votre!

 

Vreau sa-mi iau unul.Imi place cum arata.Nu ma pricep deloc la ele.

O voi folosi ca moto de oras si plimbari scurte.Nu stiu daca mi s-ar potrivi.

Speram sa aflu mai multe pe aici.De aceea m-am bagat in seama.

Sunteti rai,chiar mai rai decat in alte sectiuni.

Asta imi place.

 

* cand vii la Bucuresti, iti dau eu un Sporty sa faci test, da? nu-ti mai bate capul cu forumistii :D

 

 

DeChamp esti prea elegant!

 

* subscriu. da' mie imi place eleganta, asa ca sper sa ramana asa.

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca deja am facut un test (de fapt doua). La primavara fac un test cu alta minune a porksterului, celebrul 883. Asta ca sa am o imagine de ansamblu. Iar sub 10 grade rar ma scoti pe mobra, e chestie de principiu.

 

 

PS: nu inteleg de ce trebe sa uiti de topic? Care-i jmenu'? Io sigur nu uit. SI mai ales nu uit ca un porkster (sau orice XL) m-a provocat la o liniuta de sfert de mila :wink:

PS: pentru politaiul bugetar curios de ce nu merg acum la test, nu se mai dau mobre moca la test din 1 noiembrie. Trebe asteptat sezonul urmator (1 martie 2013).

 

Mestere, prima data ai raspuns ca un om normal la cap, apoi ai fugit repede pe goagal HD Olanda sa vezi cum se dau mobrele in drive test si ai aparut repede cu un atac la fel de prostesc ca si ala corleone, politist bugetar (chiar atat de limitat esti?) si ne-ai spus triumfator de ce nu poti tu sa te dai cu mobra. Ia prietene un Sportster de la vreo cunostinta si spune-ne ce e cu ea in neregula, ca-s si eu curios. Si mai ca as tine eu pariul cand te vad atat de umflat, numai ca sfertul de mila trebuie sa-l facem in Bucuresti. Nu de alta, dar vreau sa vad daca ai skillul la fel de mare ca gura.

 

Eu, desi am prieteni la Automobile Bavaria, nu vreau sa calc pe acolo, mie mobrele BMW (cele fabricate dupa 90) nu-mi plac. In afara de Cruiser (si asta cu rezerve), restul mi se par niste porcarii. Asta acum, nu stiu care va fi optica mea peste 2-5-9-20 de ani. In schimb, nu merg pe topicul celor de la BMW sa ma laud eu ca as fi mers pe BMW si-s niste ca_caturi. Da atata poti, atata scrii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bugetare, ai venit tarziu pe topic. Am avut deja douazeciopt de teste cu porksterul. Nu sunt chiar atat de masochist sa o fac in nestire. Mai incerc 883 dar doar ca titlu informativ pentru ca mari asteptari nu mai am de la el. Apoi, in Olanda sezonul se inchide OFICIAL pe 1 noiembrie, in general. Nu la HD , BMW sau plm, Goedhart. Penale! Ce sa ceri de la un bugetar hot?

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bugetare, ai venit tarziu pe topic. Am avut deja douazeciopt de teste cu porksterul. Nu sunt chiar atat de masochist sa o fac in nestire. Mai incerc 883 dar doar ca titlu informativ pentru ca mari asteptari nu mai am de la el. Apoi, in Olanda sezonul se inchide OFICIAL pe 1 noiembrie, in general. Nu la HD , BMW sau plm, Goedhart. Penale! Ce sa ceri de la un bugetar hot?

 

Mai nea Buddica, pana acum am crezut ca denumirea de cocalar se aplica exlusiv unor persoane din frumoasa noastra tara, dar, multumita tie, m-am prins si cum trebuie sa arate cocalarul olandez. Asta este un om de inteligenta limitata care se nu poate debarasa de obiceiurile capatate la tara in discoteca dintr-o frumoasa comuna din jud. Brasov. Pentru a isi arata superioritatea, trebuie musai sa-si jigneasca interlocutorii. Habar nu are ca numeralele se scriu dezlegat si a facut douazeciopt douazeci si opt de teste cu o motocicleta despre care nu poate sa se exprime decat ambiguu si dupa ureche. In plus de asta, e mitoman cronic, are 214000 km facuti in 6 ani de cand are permis si asta numai pe BMW-uri, adica aproximativ 71.000 km anual. Iar daca tinem cont ca a detinut (asa pretinde, ramane sa mai citim sa ne dumirim) doua BMW-uri o perioada destul de mica de timp, trecand efectiv ca motociclist de la GSR600 la K1200S, mie ca o sa il alerge CEO-ul de la BMW sa-l plateasca pentru reclama adusa BMW pentru suta de mii km anuala facuta cu Bumblebee.

 

@Budd, te astept cand o da coltul ghiocelului cu ce de-al douazeci si noualea test cu Sportsterul pentru demolarea totala. Pana atunci, la buna vedere, si nu uita sa mai bagi cate un apelativ din asta dragut, gen hot, bugetar, militan, e distractiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe BMW-uri am aproximativ 214.000 km la activ.

@ mihai.prd 214.000 km : 6 ani = ~ 35.000 + ceva maruntis. Ce ai zis tu acolo = 426.000 km :D

 

Cred totusi ca inca mai stiu sa citesc si sa impart in mod corect.

 

Iar cifra de 71000 am prezumat-o, in mare, plecand de la premisa ca are k1200S din 2010 (sf sezonului) iar celelalte 2 BMW-uri nu le-a detinut perioade mari de timp. Adica in aprox. 3 ani de detinere BMW, omul face km, nu gluma. Cu tastatura, bineinteles. Si acum astept primavara, sa vad cum se demoleaza un Sportster.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...