Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

mai modovean mare ce esti tu .. ce conteaza cat ai dat pe motor ? 4 ,6 ,8, 15 mii ... cand faci 5 mii km , diferenta de 1l/100 o simti ...dar tu nu ai de unde stii , inca il impingi prin curte


» Post actualizat in 18 Jun 2014 13:09

si boureanule , sa iti explic asa simplu,de ce ai lua un sportster ..si dupa aia treci la ceva mai mare

sportster iei de la 4 la 6 mii (bani care i faci relativ usor )

urmatorul pas ..e undeva pe la 8 mii ..deci, aproape dublu fatza de aia 4 ..dar inca 2 in plus de aia 6 ..

deci,daca ai 4 mii ,si te manca sa te dai cu motorul,iei un sportster , te dai pana mai faci alea 4 mii, il vinzi si iei dyna ,sau softail,sau altceva ...

e mai simplu sa ai 4 mii asigurati si sa te si dai in acelasi timp,decat sa visezi la motoru de 8 mii

dar din nou, nu ai tu de unde stii,ai luat unu de 500 euro,il impingi in curte,si visezi ca esti motociclist

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mai modovean mare ce esti tu .. ce conteaza cat ai dat pe motor ? 4 ,6 ,8, 15 mii ... cand faci 5 mii km , diferenta de 1l/100 o simti ...dar tu nu ai de unde stii , inca il impingi prin curte

» Post actualizat in 18 Jun 2014 13:09

si boureanule , sa iti explic asa simplu,de ce ai lua un sportster ..si dupa aia treci la ceva mai mare

sportster iei de la 4 la 6 mii (bani care i faci relativ usor )

urmatorul pas ..e undeva pe la 8 mii ..deci, aproape dublu fatza de aia 4 ..dar inca 2 in plus de aia 6 ..

deci,daca ai 4 mii ,si te manca sa te dai cu motorul,iei un sportster , te dai pana mai faci alea 4 mii, il vinzi si iei dyna ,sau softail,sau altceva ...

e mai simplu sa ai 4 mii asigurati si sa te si dai in acelasi timp,decat sa visezi la motoru de 8 mii

dar din nou, nu ai tu de unde stii,ai luat unu de 500 euro,il impingi in curte,si visezi ca esti motociclist

Ba tu stii sa citesti?

Vezi ca i-am raspuns lu @Barna, parerea mea la adresa ta.Mi-e sila sa-mi strangulez inteligenta si sa vb cu tine, crede-ma.Vinde-ti softailul si cumpara-ti sportster, ca sa ai si bani de benzina ma carnatule.

Apropos, prietena ta, nu era moldoveanca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e nevoie sa il vand,sunt bani de benzina,si nu e aceasi benzina ca si la tine de cand l-ai achizitionat ...

si da,e moldoveanca ...ai grija ce urmeaza,cat timp ne luam unu de altu,e ok ...cand te legi de altceva,poate te ranesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e nevoie sa il vand,sunt bani de benzina,si nu e aceasi benzina ca si la tine de cand l-ai achizitionat ...

si da,e moldoveanca ...ai grija ce urmeaza,cat timp ne luam unu de altu,e ok ...cand te legi de altceva,poate te ranesti

Bai cap de creta, matematica ta in ce priveste adunarile de euroi, e doar teorie pura.Eu unu mai bine stau un am fara motor si fara sa bag bani in consumabile si benzina, decat sa ma dau pe o rapciuga si sa ma laud ca am motoreta.Mai degraba strang din buci si imi iau ce am visat adica apogeul, decat sa stau in banii care mi i-ar da unu sau altul pe troaca cu care ma dau, sportster sa fie ala,pricepi?

Ia in calcul multi factori care pot influienta piata de vanzari.Cu cat creste nr de km cu atat scade valoarea, unde nu mai pui ca te mananca in c.u.r. sa mai adaugi si o caruta de accesorii pe care nu-ti mai scoti banii in veci.De ex eu mi-as lua un wide glide, l-as tuna si accesoriza si as muri cu el, bovane, ai inteles.

 

Te -am intrebat ca nu mai stiam daca e moldoveanca, ca si eu sunt, si mi-a sunat a insulta, de aia.

Nu ma leg de altceva, nu ca m-ai rani, m-a deranjat daca ai folosit cuvantul de moldovean ca jignire,iar te intreb daca ai priceput.Ai priceput?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti mai explic odata , nu prea intelegi tu dar noah,eu sunt ardelean,sunt mai incet ,am rabdare .....

bolovanule ... (inceput frumos,nu?) daca iei un harley cu 4000 euro,nu ai sanse sa pierzi mai mult de 2-4 sute intr-un an sau doi ... consumabile e obligatoriu la toate sa schimbi(nu stii tu ,ca in curte nu e musai) accesorii ....mai pierzi in viata uneori ,nu?

deci , eu (si multi altii) nu ar sta 1-2 ani sa astepte motorul visat ,salivand la altii care se dau ...

dar fiecare cu prioritatile lui ...cu inteligenta lui


» Post actualizat in 18 Jun 2014 15:08

Florinel,ai dreptate, dar eu parca as lua in seama ce scriu posesori de sportster,sau unii care au probat modelele alea

 

parerea mea , dupa virago,shadow,intruder,vulcan 800,900 , am ajuns la sportster ..

un 1200R din 2004 ....carburatie ...

dublu disc , adica si frane

 

l-am tinut 1 an doar , dar a fost un an perfect ...... 4 drumuri cluj - vama veche ............consum de 4%(un singur intors a fost cu prietena,si a fost sub 5 )

bagaje(mari) nu am niciodata :) le trimit cu curier sau daca e cineva cu masina le pun acolo

 

acu , de ce l-am dat ...

pe vremea aia stateam in romania ....... nu permiteam sa tin 2 motoare(scumpe)

,un amic de-al meu vindea softailu,avea nevoie urgent de bani,am avut norocul sa am niste bani pusi bine,si am reusit sa achizitionez softailu ...

dar ca sa termin de achitat motorul,am fost nevoit sa vand sportsterul ......

 

uneori imi doresc sa imi iau inca un 1200r , ador motorul acela ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand l-am luat,am zis ca o sa merg mai mult singur...dar nu mai conteaza.In ceea ce priveste banii,dequiallo are dreptate..poate ai la inceput 4000-5000...iei un Sportster...e mai greu sa faci rost de inca 3-4000 sa iei o Dyna ..si tot asa.Tu,daca pui deoparte 4000 intr-um an,esti tare:) ,si mai poti sa stai si un an fara sa te dai Cat despre vise...nu toata lumea viseaza la un motor de 4000.Unii viseaza la unul de 20000.Si e cam greu sa stai 2-3-5 ani fara sa mergi si sa ii strangi...asa ca treci prin anumite etape.Dar discutia a inceput de la altcev,perturbata de cativa care nu au avut Harley si doar isi dau cu parerea.Florine,ia-i ce motor iti place cu banii pe care ii ai...dar baga de seama la ce zic proprietarii modelului ales...nu la toata lumea...ca este usor sa vb cand nu stii care e treaba.Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florinel,citeste ce spun baietii astia aici http://xlforum.net/vbportal/forums/archive/index.php/t-1303027.html ,in special userul 'Robotech'.

Eu am mers si cu sportstere,si cu Wide Glide si subscriu la ceea ce sustine el.

Cand vii pe la mare,da-mi un semn si poti vedea/proba Sportster,Dyna,Softail.Astfel te convingi singur de ceea ce vrei sa-ti cumperi.

 

P.S. nu sunt dealer sau samsar de motoare,ci vreau sa ajut un frate motociclist sa-si indeplineasca visul.Daca Harley este ceea ce-ti doresti,go for it! La sfarstiul zilei,tu mergi pe el,nu unu sau altu de pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii de pe aici si in general astia cu sportster, descopera ce inseamna touring abia dupa ce le vand.

Pai daca poti merge cu 150-160 Km/ora, ceea ce mi-e foarte greu sa cred, ba chiar imposibil pentru configuratia sportsterului (unde mai pui si un ape de 16), mai consuma si max 5 litri, poti pune bagaje cat pe un road king sau electra glide, bine si cu o foaie de osb in fata, pentru ajutor in deplasare si mai dai pe el si o caruta cu tot cu coviltir plina de bani.......de ce plm le vindeti ma?Is bune, extraordinare, merg de rup asfaltul, "fiabile" nevoie mare si totusi majoritatea cu sportstere vor sa scape de ele....

Care-s argumentele, ca ceva e putred in povestea asta......

6000 de coco pe un sportster, aoleu, pai nu mai bine mai pun 2000 si-mi iau un wide glide de toata frumusetea si sa nu mai vorbim de motorizarea dintre aceste doua modele....

Bun, bafta la cumparaturi.....si la vanzare ca unii au nevoie.Eu cred ca pe aici sunt multi care nu i-a interesat nici cat negru sub unghie ce poate face un sportster si ce nu, doar ca scria pe sportster HD si vroiau sa iasa in fata, dupa scurt timp au aparut parerile de rau si si-au zis ca mai bine le vand, ca s-au saturat de touring.

Hai salutari la toata lumea.

Salut!

In 15 ani de motociclism am mers si cu comuniste si cu japoneze si cu atas si solo, in total peste 20 de motociclete. Spun toate astea ca sa nu ma acuzi de subiectivism.

Mi-am luat primul Sportster cu bani imprumutati, apoi am mai pus ceva si am luat alt Sportster si altul si tot asa, 7 Sportstere, toate recent, in doar cativa ani. Stii de ce le-am schimbat atat de des? Pentru ca mereu am vrut altul cu si mai multe modificari, mai multe performante.

Mereu mi s-a parut ca altul are ceva ce-mi doresc. Am ajuns sa am un Sportster de 9000 de euro, din '96. Puteam sa iau un Big Twin, nu? Poate unul mai nou decat Sportsterul ala.

Nu stiu de ce, dar parca am magnet la Sportstere sau Sportsterele la mine. Mi se pare mie ca o motocicleta trebuie, totusi, sa fie mai micuta, mai manevrabila, nu greoaie ca un autobuz.

Si, crede-ma, am facut si 19.000km/sezon cu Sportsterul.

Am avut Sportster care fugea sustinut 220km/h, cu un consum maxim de 7,5l/100km.

Altele, care nu sunt pregatite sa fuga asa, consuma 4,5-5,5l/100km. Stiu Sportster 883 care consuma 3,2l afara si 4,5l in oras. Da, consumul conteaza. Nu toti posesorii de Harley sunt putred de bogati. Unii ne-am luat Harley in rate, de dragul acestei motociclete, nu pentru vreun statut aparte. Cand faci 19-20.000km.sezon si mai ai si rate de platit la motocicleta, consumul chiar conteaza.

Desigur, sunt motociclete mai ieftine in aceeasi categorie. Da, dar nu imi ofera, cel putin mie, aceeasi senzatie, nu ma incearca aceleasi sentimente. Orice japoneza, oricat de mare motor ar avea ca cilindree, tot nu iti ofera acea vibratie pe care ti-o ofera un amarat de 883.

Este ceva ce simtim, ceva ce ne atrage la motocicletele astea.

Acum poate intelegi de ce unii facem sacrificii sa ne luam Harley, cand am putea sa ne luam la jumatate de pret o japoneza.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florinel,citeste ce spun baietii astia aici http://xlforum.net/vbportal/forums/archive/index.php/t-1303027.html ,in special userul 'Robotech'.

Eu am mers si cu sportstere,si cu Wide Glide si subscriu la ceea ce sustine el.

Cand vii pe la mare,da-mi un semn si poti vedea/proba Sportster,Dyna,Softail.Astfel te convingi singur de ceea ce vrei sa-ti cumperi.

 

P.S. nu sunt dealer sau samsar de motoare,ci vreau sa ajut un frate motociclist sa-si indeplineasca visul.Daca Harley este ceea ce-ti doresti,go for it! La sfarstiul zilei,tu mergi pe el,nu unu sau altu de pe forum.

 

Am citit, foarte interesant si obiectiv ce zice omul acolo. Din cate se pare un Sportster de 1200 mi s-ar potrivi f bine. Cu Viroaga mea merg mai mult in oras si o data pe luna la un drum mai lung, gen Constanta (am fost la Seawolves), Cluj, si ce mai decid cu baietii din grup. O sa iti onorez invitatia cand o sa am ocazia. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sara buna!

 

Ca moderator:

 

Nu vreau sa fiu persoana care ameninta dar VA ROG sa nu mai aruncati cu "rahat" unii in altii nu e deloc constructiv, iar cel care vrea sa se informeze devine bulversat.

agumentati ceeace sustineti si fiti cat de cat cizelati in ceeace afirmati. Iar insultele chair nu sunt de folos la nimeni.

Daca aveti ceva personal unu cu celalalt faceti-o pe PM.

Daca aveti placerea de a va insulta public trebuie sa i-au masuri, va rog sa nu o luati ca o amenintare ci ca o mediere.

 

Ca parere personala:

 

- am incercat fel si fel de motoare, fiecare dintre ele are ceva dar in acel CEVA trebuie sa ne regasim.

- personal pana acuma am detinut doar o Yamaha Virago de 535cc si Dragstarul de 1100 pe care il am si acum (cu plusuri cu minusuri mi-au indeplinit mofturile si totalizez zeci de mii de km cu ele).

- pe viitor clar vreau sa am intre picioare un HD Sporster de 1200 pentru ca asa simt in primul rand, iar in al II-lea rand atat imi permit.

- iar pe viitorul indepartat visez la o Yamaha Road Star (cu ocazia asta vreau sa-i multumesc lui @Uly pentru ca mi-a oferit placerea de a merge cu asa ceva).

- iar visul cel mare al meu e un Indian Chief Vintage, sigur multi ar arunca cu ceva in mine pentru afirmatia asta, dar revin la ceeace am scris mai sus: acel CEVA in care trebuie sa ne regasim.

 

Succes in a alege motorul preferat pana ajungeti la cel pe care il visati.

Alegeti cu inima si cumparati cu creierul!!!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica rectificare. Un ex. pe un forum de sv650 pe care il frecventez eu, unul dintre baieti isi vindea a doua motocicleta. Sporster 883 din 2002 sau 2003 (nu imi aduc aminte exact) cumparat de nou, cu 10.000 de mile in echivalentul a 3400 eur negociabil. Asta cam acum 1 an. Oricum, sunt motoare faine. Daca iti place sportsterul, ia-ti sportster, probabil e cel mai misto motor de la HD. Japonezii se pricep la multe, insa la choppere cam slabut (choppere, nu power cruisere, ca la capitolul ala rad in fata multor marci)

 

 

Aici te contrazic,la categoria chopper custom,din punctul meu de vedere japonezii sunt peste americani! Vezi showul de la Yokohama!Si bineinteles ca japonezii au Harleyuri(Sportstere multe).

Editat de Csaky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Asta a fost al meu...ce i-ar lipsi sa fie touring?Mergeai lejer cu 150-160,avea o alta sa de touring,loc de bagaje cat cuprinde si un consum de 5 cu motocicleta plina..Cand avea saua de touring,te dadeai jos doar sa pui benzina...si al meu avea rezervor de 18 l...

Pt.Sporty 160 e lejer,cu 2 persoane si bagaj"cat cuprinde"?Man,te rog.....

» Post actualizat in 19 Jun 2014 18:05

HD,eu am si o adventure touring(V Strom1000) si bag si eu uneori ceva peste 200 dar pe distante scurte...Dar sa spui ca Sporty merge bine merci si sustinut cu....220,nu stiu ce sa spun.Ofi ea bunicica,dar cu tot respectul....E prea de tot!220 constant e aproape mult si pentru un hyper tourer gen Kawa 1400 GT,de exemplu....

» Post actualizat in 19 Jun 2014 18:11

 

Nu ma refer la customuri/cultura. Cultura/custom sunt peste americani. Dar ca autenticitate choppere/cruisere productie proprie cel putin pana in segmentul de cilindree mare americanii o descurca mai bine....insa si ei devin niste japonezi....ma cam seaca ideea de chopper pe injectie....bine...este strict parerea mea.

Nu m-as mai intoarce la carburatoare nici batut,desi am o Dragstar 1100 bobber,care poate fi vazuta pe acest forum.Urmatoarea va fi musai XV 1900(injectie,2 buj|cilindru,EXUP)....Desi nu e Harley,e totusi criminala...

» Post actualizat in 19 Jun 2014 18:12

Pt.Sporty 160 e lejer,cu 2 persoane si bagaj"cat cuprinde"?Man,te rog.....

» Post actualizat in 19 Jun 2014 18:05

HD,eu am si o adventure touring(V Strom1000) si bag si eu uneori ceva peste 200 dar pe distante scurte...Dar sa spui ca Sporty merge bine merci si sustinut cu....220,nu stiu ce sa spun.Ofi ea bunicica,dar cu tot respectul....E prea de tot!220 constant e aproape mult si pentru un hyper tourer gen Kawa 1400 GT,de exemplu....

» Post actualizat in 19 Jun 2014 18:11

 

Nu m-as mai intoarce la carburatoare nici batut,desi am o Dragstar 1100 bobber,care poate fi vazuta pe acest forum.Urmatoarea va fi musai XV 1900(injectie,2 bujii |cilindru,EXUP)....Desi nu e Harley,e totusi criminala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

HD,eu am si o adventure touring(V Strom1000) si bag si eu uneori ceva peste 200 dar pe distante scurte...Dar sa spui ca Sporty merge bine merci si sustinut cu....220,nu stiu ce sa spun.Ofi ea bunicica,dar cu tot respectul....E prea de tot!220 constant e aproape mult si pentru un hyper tourer gen Kawa 1400 GT,de exemplu...

Asta nu intelege lumea, ca motoarele astea de Harley au mult potential. "Tunate" cum trebuie scot niste performante uluitoare.

Multi testeaza niste Harley-uri in stare originala, gatuite de fabrica in cel mai crunt mod cu putinta pentru a respecta normele drastice de poluare din America si, crezand ca au parte chiar de chintesenta Harley-Davidson, dezamagirea este pe masura.

In realitate, frumusetea consta tocmai in ceea ce poti face cu un astfel de motor dupa ce ai pus mana pe unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai,o fi cum spui tu,nu zic nu...

Sunt sigur si ca, daca ti-as spune ca Sportsterul ala de 220km/h sustinut, ridica roata fata in primele doua trepte, chiar si in a treia cu doua persoane, o sa spui ca vorbesc aiureli.

Totusi, o spun din nou, tunat cum trebuie un Sportster este, ca sa fiu impaciuitor, la fel ca orice japoneza.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ HD, videoclipul aratat de tine nu dovedeste nimic...uite si reversul:

. Ideea este ca un sporster stoc vs o japoneza/Italianca/bavareza stoc mananca bataie din orice pozitie in orice ora. Un sporster modificat vs o motocicleta sport modificata la fel...mari sanse sa manance bataie la orice ora din zi si din noapte. Cursa de drag racing oricum nu dovedeste nimic, daca un pilot da fail la schimbat viteze/plecat de pe loc, orice sutime de secunda conteaza. Pot spune ca in mare parte pilotul face diferenta. Daca pilotii ar fi roboti sa actioneze in acelasi fel atunci am putea sa spunem ca e o comparatie viabila. altfel, comparam degeaba. Sporsterul nu e motocicleta sport si nici o vitezana nu e chopper. Daca compari vitezane cu vitezane e ceva mai corect. Ala din video nu e un R6 ci e un GSX-R 600. Sporsterul banuiesc ca nu mai e 883 ci e un 1200 modificat. Adica capacitate cilindrica dubla. Eu vad HD-ul ca pe chopperul suprem de modificat...in materie de choppere imi plac si japonezele dar nu imi inspira nimic. Sunt ok, sunt fiabile, performante, dar nu iti da acel ceva..Stima!

In primul rand, ce ai pus tu acolo nu cred ca este un Sportster, ci un chooper japonez.

In al doilea rand, se presupunea ca Harley-ul este un maldar de fiare care abia se taraie pe sosea.

Acum, subit, din motorul unui Harley poti sa scoti performante cat sa se bata cu o japoneza "stoc" de peste 100cp si nu este nimic anormal. Pai, hotarati-va, este un motor de Harley capabil sa scoata peste 100cp sau nu? Ca despre asta este discutia.

Pana acum erau niste tractoare pentru bosorogi, din al caror motor antic cu tije impingatoare nu poti scoate mari performante si dintr-o data nu mai este mare scofala sa se bata cu R6, GSXR, etc. Ba, mai mult, nu vi se pare corect ca un chopper de 1200 sa se bata cu o sportiva de 600. Ar trebui un Sportster 1200 sa se bata cu Hayabusa, nu?

 

Uite, acelasi Sportster contra Busa, cred. Pierde Sportsterul, dar nu la mare diferenta. Ba, daca nu se ridica atat de mult pe o roata, cred ca era mult mai aproape.

 

 

 

Uite si aici, cu alta Busa. Si aici am impresia ca pierde Sportsterul. Dar, totusi, un Harley cu o Busa.

 

» Post actualizat in 20 Jun 2014 17:21

In primul rand, ce ai pus tu acolo nu cred ca este un Sportster, ci un chooper japonez.

In al doilea rand, se presupunea ca Harley-ul este un maldar de fiare care abia se taraie pe sosea.

Acum, subit, din motorul unui Harley poti sa scoti performante cat sa se bata cu o japoneza "stoc" de peste 100cp si nu este nimic anormal. Pai, hotarati-va, este un motor de Harley capabil sa scoata peste 100cp sau nu? Ca despre asta este discutia.

Pana acum erau niste tractoare pentru bosorogi, din al caror motor antic cu tije impingatoare nu poti scoate mari performante si dintr-o data nu mai este mare scofala sa se bata cu R6, GSXR, etc. Ba, mai mult, nu vi se pare corect ca un chopper de 1200 sa se bata cu o sportiva de 600. Ar trebui un Sportster 1200 sa se bata cu Hayabusa, nu?

 

Uite, acelasi Sportster contra Busa, cred. Pierde Sportsterul, dar nu la mare diferenta. Ba, daca nu se ridica atat de mult pe o roata, cred ca era mult mai aproape.

 

 

 

Uite si aici, cu alta Busa. Si aici am impresia ca pierde Sportsterul. Dar, totusi, un Harley cu o Busa.

 

.

» Post actualizat in 20 Jun 2014 17:22

 

» Post actualizat in 20 Jun 2014 17:24

"CHOPPER"

S-a defectat Forumul asta!

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kilometraj in mile,evacuari dupa normele americane...io alte diferente nu am vazut.

 

ps:nu ai gresit sectiunea,doar ca "neste baieti" au grija din cind in cind sa polueze...

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kilometraj in mile,evacuari dupa normele americane...io alte diferente nu am vazut.

 

ps:nu ai gresit sectiunea,doar ca "neste baieti" au grija din cind in cind sa polueze...

Nu stiu daca nu cumva la modelele europene nu stau stinse semnalele.

La modelele americane stau si semnalele aprinse tot timpul, la fel ca farul. Iar la modelele de California mai gasesti si o "butelca" antipoluare.

Detalii minore, dupa parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O singura intrebare: cum v-ati dat seama ca e din 2004 si nu din 2003 sau ca e varianta cu motorul pe tampoane?

In primul rand, rezervorul. Din cate stiu eu, modelul ala de rezervor s-a folosit incepand cu generatia pe tampoane.

In al doilea rand, baia de ulei. La cele cu tampoane, busonul ei se infileteaza si este "ingropat".

In al treilea rand, capacul de pe stanga, care acopera bateria si sigurantele. La cele cu tampoane este dintr-o singura bucata.

In al patrulea rand, capacul transmisiei primare. La cele cu tampoane, daca ar fi sa ne referim la gaura de vizitare a lantului, vedem ca este un fel de oval.

 

Mai sunt...

» Post actualizat in 21 Jun 2014 19:32

Daca reusesc, asta o sa fie motorul meu

 

http://libertyauto.otomoto.pl/harley-davidson-sportster-xl-1200-r-sportster-2006-M3938158.html

 

Multumesc pentru raspunsuri

Uite aici exact modelul pe care ti-l doresti. Kilometri, crede-ma, sunt irelevanti. Motocicleta s-a vandut foarte ieftin din cauza de nevoie disperata de bani.

Si asta, pe langa cea la care te uiti tu, chiar este "tunata".

 

Ca sa nu mai zici ca in Romania nu sunt preturi bune la Harley:

 

/index.php?/topic/706172-harley-davidson-sportster-1200-roadster/?hl=%2B1200+%2Broadster

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...