Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

Merg pe 1200 roadster si solo si cu pasager(1.8 m si 87 kg ). Drumuri de + 450 km din cand in cand Fara probleme Autonomia e in jur de 200 km cu plus sau minus functie de conditiile de drum si mana dreapta ...Pasagera nu s-a plans niciodata Ama avut si vitezan si naked si inainte de harley vreo 4 ani un black widow Pe harley am mers cu cea mai mare placere Duduie ,vibreaza pacane miroase acru a benzina cateodata dar e ce ma coafeaza ...acu depinde de fiecare 

Editat de Thunder Rock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 26.03.2019 la 11:41, Thunder Rock a spus:

Merg pe 1200 roadster si solo si cu pasager(1.8 m si 87 kg ). Drumuri de + 450 km din cand in cand Fara probleme Autonomia e in jur de 200 km cu plus sau minus functie de conditiile de drum si mana dreapta ...Pasagera nu s-a plans niciodata Ama avut si vitezan si naked si inainte de harley vreo 4 ani un black widow Pe harley am mers cu cea mai mare placere Duduie ,vibreaza pacane miroase acru a benzina cateodata dar e ce ma coafeaza ...acu depinde de fiecare 

Corect! Ma distreaza cand imi face cate un buff in carburator, zici ca-i mofturoasa 🤠

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Cam neanimat acest topic lately.

Daca se aliniaza astrele si mai bifam una de pe bucketlist intentionez sa iau un 883.

Prerequisites : pana acum cele mai multe motoare verificate au fost de 600-750, mostly japs. Diferenta va fi colosala, nimic cu care nu ne putem obisnui. Drumuri casa munca (maxim 10 km pe zi) si de fiecare data in weekend cand va fi ocazia, poate ceva maxim 150-250 km cu pasager (usor).
Mers legal 99% din timp, deci puterea nu poate fi o problema either way. Bine ca scap definitiv de lant. 

Inca am o dilema majora ce an / carb-injectie. Cred ca as evita orice e non rubber mounted pentru ca prea multe vibratii nu sunt my cup of tea. (nici stransul suruburilor for that matter).

La noi tot ma uit, caut, cam slaba oferta de sportstere de vanzare. Probabil voi ajunge la subito/moto it daca nu apare ceva din neant.

Zi faina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 21.06.2019 la 9:35, m0n0rath a spus:

Cam neanimat acest topic lately.

Daca se aliniaza astrele si mai bifam una de pe bucketlist intentionez sa iau un 883.

Prerequisites : pana acum cele mai multe motoare verificate au fost de 600-750, mostly japs. Diferenta va fi colosala, nimic cu care nu ne putem obisnui. Drumuri casa munca (maxim 10 km pe zi) si de fiecare data in weekend cand va fi ocazia, poate ceva maxim 150-250 km cu pasager (usor).
Mers legal 99% din timp, deci puterea nu poate fi o problema either way. Bine ca scap definitiv de lant. 

Inca am o dilema majora ce an / carb-injectie. Cred ca as evita orice e non rubber mounted pentru ca prea multe vibratii nu sunt my cup of tea. (nici stransul suruburilor for that matter).

La noi tot ma uit, caut, cam slaba oferta de sportstere de vanzare. Probabil voi ajunge la subito/moto it daca nu apare ceva din neant.

Zi faina.

Ahoi!

 

Multa lumea s-a mutat pe Facebook pe groupuri de profil Harley si acolo sunt majoritatea discutiilor.

Am un set de intrebari pentru tine:

1. care iti este limita de buget ?

2. care este inaltimea ta si greutatea (la fel si pentru pasager) ?

3. intentionezi sa mergi urban, extraurban sau mix ?

 

In functie de raspunsuri iti pot face sugesti si crea alte intrebari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Helo !

So :
1. Inca nu am stabilit o limita extrem de precisa de buget, parca totusi nu as sari de 6K (sau pe acolo)
2. 175 cm cu 94? kg (da stiu, nu mai intra geaca M, well, never did defapt) iar ea are undeva la 164 si 48 kg give or take.

3. Urban doar naveta pana la munca cel mai probabil, restul de weekend, in afara, un munte o mare, casual. Asadar as zice ca intra la categoria mixt :D

Dap, am intrat si in grupul de pe FB, daca mai sunt si altele cu drag le dau join :)

Zi faina !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.07.2019 la 9:45, m0n0rath a spus:

Helo !

So :
1. Inca nu am stabilit o limita extrem de precisa de buget, parca totusi nu as sari de 6K (sau pe acolo)
2. 175 cm cu 94? kg (da stiu, nu mai intra geaca M, well, never did defapt) iar ea are undeva la 164 si 48 kg give or take.

3. Urban doar naveta pana la munca cel mai probabil, restul de weekend, in afara, un munte o mare, casual. Asadar as zice ca intra la categoria mixt :D

Dap, am intrat si in grupul de pe FB, daca mai sunt si altele cu drag le dau join :)

Zi faina !

Salut!

 

La 6000 euro iei ceva decent, iti recomand sa cauti un Sporty de 1200cc (EVO - intre anii 1998-2004) e mult mai bun decat cel de 883cc si la 1200cc face fata cu brio daca ai si pasager, cel de 883cc se chinuie rau mai ales pe autostrada (am fost cu pasager si bagaj prin Ungari, intr-o zi am facut 840km si mi-am plans de mila.

Eventual unul Custom (XL1200C - rezervor maricel, cuplu suficent, consum decent, mentenanta decenta, si destul de fiabil)

Eu pe al meu XL883C am facut aproximativ 43.000 km din 2014 si am schimbat doar ambreajul si releul de incarcare.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Some late reply incoming. Deh, munte mare, net putin.

Merci fain @IceLord de info si sugestie. Dupa ceva zeci de anunturi cautate si filtrate si ras-filtrate, astept cu drag si spor sa vad si live una bucate 883R 2008. Cand vine ii fac si album foto ca sa nu o fac de rusine cu 3 poze de pe subito. Am apelat la Biris pentru comanda si acum pana nu o vad live ignor faptul ca am comandat-o (see it to believe it).

Caut inschimb peste tot si se pare ca nu prea gasesc fie pe stoc fie ce vreau.

Sugestii crashbar (engine guard same s*it). Orice idee e utila aici. De care cum in ce fel ? Cine are si cat de multumit e de el ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 months later...
La 05.01.2020 la 15:06, 255b a spus:

Va salut,

Ar pute sa-mi spuna si mie cineva care sunt pasii ce trebuie urmati (dpdv mecanic - ce piese,adaptari - cum,de ce ..ll?) pentru trecerea de 883 la 1200?

Si evident ce riscuri apar,si ce trebuie evitat.

Multumesc mult !  (mult de tot 😎)

Ahoi!

In general daca e corect facuta treaba si faci un rodaj bun nu ar trebui sa fie probleme.

E plin Youtube de astfel de modificari si cu diferite kit-uri.

Eu personal am fost impresionat de cei de la S&S, ma gandesc pe viitor ori sa-mi cumpar un kit de 1200cc ori sa-mi cumpar un bloc motor de 1200cc.

Atentie ce kit ei, sunt kit-uri pentru curse (RACE) mai exact Drag race si kituri de strada (ATENTIE MARE!) Mai sunt kit-rui pentru clima uscata (desert - exemplu: Arizona, Nevada, New Mexico...etc) si kit-uri pentru vreme mai racoroasa (mai spre NORD) mai exact se vede pe ele ca unele au radiatorul mai mic iar celalalt are radiatorul mai mare pentru ca racirea sa fie mai eficienta sau mai putin eficienta.

Mare atentie cine si cum face schimbul, un prieten a stricat un kit Hammer Performance de 1250cc.

 

Mult succes!

Editat de IceLord
Detalii
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

De curiozitate, ma lamureste si pe mine cineva de ce este atat de hype-uit (cel putin asta am observat in mediul virtual) Iron 833-ul?

Din ce am inteles, nu e nici macar aproape de a fi cel mai bun Sportster... e doar din cauza ca e blacked out?

Sunt un pic surprins ca nu a fost postata aici stirea:

https://www.motorcyclenews.com/news/2020/septemeber/harley-davidson-sportster-discontinued-europe/

Mi se pare mie, sau HD tocmai au pierdut piata cu cea mai mare putere de cumparare, pt modelul lor cel mai usor accesibil si popular? :)

P.S.: Good riddance...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ahoi!

 

Eu personal am un XL883C (an de fabricatie 2005), in 2014 l-am achizitionat la 28.000 km si acuma are 84.000 km (am schimbat doar ambreajul la el).

M-am dat cu 48 si cu 72 (din gama mai noua), am citit ca vor sa renunte la gama Sporster pentru ca nu poate sa se incadreze in normele UE.

In general pentru anumite modele pretul lor creste in timp si au o valoare de brand. (editie aniversara, editie limitata)

Spre exemplu un Sporster 72 sigur in aproximativ 15-20 de ani o sa aiba pretul mult peste cel de achizitie.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...