Budd Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Esti confuz. Ultima intrebarea era asta. Haidam ca-ti compar io un porkster cu ceva asemanator ca cilindree de la BMW,vrei? Sau kawa? Ca aste ultimele chiar samana . Deci o comparatie intre porkster si un BMW, Kawa si de ce nu Yamaha sau Triumph. Modele similare, se intelege. Eh? Editat Octombrie 29, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Similare adica: 2 cilindri; capacitati egale sau cu dferente de maxim 50 cmc; greutati egale sau foarte apropiate? In cazul asta nu poti decat sa compari modele actuale cu modele de mult apuse. Si btw de ce sa nu comparam 883 cu R850C-ul ? Nu stiam ca toti suntem obligati sa ne alegem motoarele dupa specificatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) In cazul asta nu poti decat sa compari modele actuale cu modele de mult apuse. Si btw de ce sa nu comparam 883 cu R850C-ul ? De ce nu? Sa comparam. De asemenea sa comparam R1200C cu XL1200. Ia sa vedem daca exista vreun termen de comparatie intre masinaria medievala care este porksterul si vaca. Unu la mana ar fi suspensia la care nici nu incape comparatie. Vaca are tehnologie din secolul asta, porksterul de acum 2 secole. Apoi franele. Pe o scala de la 1 la 10 vaca are cam 8 in timp ce porksterul ajunge cu multa indulgenta la 3. . Dar cu multa, multa indulgenta. Si asta fara ABS. Daca luam vaca cu ABS atunci trebuie sa ducem scala la 12 ca sa incapa Apoi este ciclistica. Vaca are centrul de greutate foarte jos ceea ce inseamna ca o apleci fara sa vrei. Practic nu prea exista o curba luata la viteza medie fara sa iasa scantei din scarite. Super cool! Motorul acum: cuplu o secunda mai jos la vaca si ceva mai sus la porkster practic identice desi la XL are 2ftlbs in plus. Insa cum am zis mai sus. La powah harli nici macar nu se oboseste sa dea clar pe sait care este puterea porksterului, trebe sa scobesti oleaca sa afli ceva aproximativ sa zicem 70 la 1200 (1204 cc) si 61 la 1200C (1170cc) dat de BMW. Cu toate astea power/weight ratio e practic aceeasi. Stil: hmmm, foarte subiectiv aici. R1200C este totusi singurul cruiser din Guggenheim Art Museum. In centru, vaca mea plantata langa Cinema (club de fite in teh roterdam) sau pe faleza in Scheveningen avea mai multi vizitatori decat harliurile variate parcate acolea. Nu zic ca una e mai frumoasa ca alta, fiecare are gusturile lui. Sa bag si concurenta Yamaha/Triumph/Suzuki/Honda ? A, ca niciuna din astea nu e harli e de la sine inteles. Insa mai conteaza astazi ? R1200C e mult, mult, mult mai exclusivista decat XL1200 daca tot e vorba de clasice si de badge. Mai zic? PS: da, ironia este ca o mobra de mult apusa (R12C) inca este leaps & bounds peste o mobra fabricata ieri. Asa e. Editat Octombrie 29, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Si de ce sa comparam mere cu pere ? Parerea mea e ca , cu cat un motor are mai multe gadgeturi pe el , cu atat se f.u.t.e mai repede . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Nu sunt deloc mere cu pere. De unde ideea asta? Sau pentru ca e harli nu-l putem compara cu alta marca sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) 200 dk la viteza de referi ! pleci cu drift oricand dk vrei Ma refeream la cum merge in general . M-am dat cu 1200 stock si nu m-a incantat deloc . De asta ziceam ca poate unul custom pe motorizare o fi mai cu mot . Nu sunt deloc mere cu pere. De unde ideea asta? Sau pentru ca e harli nu-l putem compara cu alta marca sau cum? Pai compari bmw cu harlau . De unde si pana unde ? E ca si cum ai compara un muscle car cu un bmw . Editat Octombrie 29, 2012 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Ok. Am inteles. BMW-ul e rege. P.S. "Practic nu prea exista o curba luata la viteza medie fara sa iasa scantei din scarite." Asta n-o fi din cauza ca e lung ca trenu' si are scarile joase? P.P.S. Si eu la Barukan am scaritele si tocurile polizate si tot nu cred ca asta-mi da dreptul sa zic ca e cel mai tare pe curbe. P.P.P.S. Deci am zis: BMW-ul rulez! Da' can' ma fac mare am voie sa-mi iau Sportster? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Pai compari bmw cu harlau . De unde si pana unde ? E ca si cum ai compara un muscle car cu un bmw . Comparam R1200C cu XL1200. Nu stiu daca intelegi. P.P.P.S. Deci am zis: BMW-ul rulez! Da' can' ma fac mare am voie sa-mi iau Sportster? Cum am zis mai inainte, ia-ti orice alt harli decat sportster. Sau si mai bine, un sporster SH complet echipat. Ok. Am inteles. BMW-ul e rege. In multe dintre cazuri este. Fata de porkster, definitely. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) In primul rand r1200c este o struto-camila . E motorul de pe r1200gs - r1200rt pus pe un cadru tentativa de cruiser . Mai bine cei de la bmw ramaneau la sectiunile dedicate enduro touring - sport touring . Poate pentru fanii bmw e o realizare , dar pana si curcile rad de modelul ala . Si daca ar fi sa comparam comparam ce ? r1200c : motor boxer , 60cp la 5000Rpm , cuplu 98Nm , garda la sol 16,5cm xl1200 : motor 2v , 65cp , cuplu 107 Nm la 3500 Rpm , garda la sol 15,3cm Sa nu uitam ca motorul de r1200c este unul gatuit , pe 1200gs are 99cp si cuplu 115Nm . La xl1200 cu un set dyno se duce la peste 80cp si in jur de 120Nm , in schimb la r1200c nu poti sa-i mai faci nimic , pentru ca asa e facuta injectia sa mearga si e gatuit direct din fabrica fara a avea posibilitate de overclock . Ahh , am uitat sa mentionez , posibilitatile de un custom frumos la r1200c tind care zero , daca nu cumva sunt sub zero . Mai misto iese un dominator custom . Dehh , asta e parerea mea , posesor de japoneza , viitor posesor de harlau . Editat Octombrie 29, 2012 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) In primul rand r1200c este o struto-camila . E motorul de pe r1200gs - r1200rt pus pe un cadru tentativa de cruiser . Mai bine cei de la bmw ramaneau la sectiunile dedicate enduro touring - sport touring . Poate pentru fanii bmw e o realizare , dar pana si curcile rad de modelul ala . Vorbesti prostii. R1200GS sau RT are un cu totul alt motor decat R1200C (model 259C). Doar cilindreea (si probabil raportul compresie. Corectie aici: si asta e diferit, sorry) e aproape identica insa pistoanele, blocul etc sunt diferite. Capacele chiulasei sunt diferite samd. Mai de graba e o evolutie a modelului 259 (R1100 RT sau R1100RS). Nu te baga unde nu stii. Are nu numai alt motor dar si alta cutie si alta transmisie finala. De aia e atat de exclusivist. Pentru ca e unic. A fost doar un exercitiu de stil de la BMW pe care l-au reusit cu brio. Si daca ar fi sa comparam comparam ce ? r1200c : motor boxer , 60cp la 5000Rpm , cuplu 98Nm , garda la sol 16,5cm xl1200 : motor 2v , 65cp , cuplu 107 Nm la 3500 Rpm , garda la sol 15,3cm Sa nu uitam ca motorul de r1200c este unul gatuit , pe 1200gs are 99cp si cuplu 115Nm . La xl1200 cu un set dyno se duce la peste 80cp si in jur de 120Nm , in schimb la r1200c nu poti sa-i mai faci nimic , pentru ca asa e facuta injectia sa mearga si e gatuit direct din fabrica fara a avea posibilitate de overclock . Ahh , am uitat sa mentionez , posibilitatile de un custom frumos la r1200c tind care zero , daca nu cumva sunt sub zero . Mai misto iese un dominator custom . Dehh , asta e parerea mea , posesor de japoneza , viitor posesor de harlau . Boxerul este tot un motor twin. E drept, e paralel twin. Inca o data, daca nu stii nu te baga. Motorul de pe R1200C nu e cel de pe GS/GSA. Pentru ca are computer (Bosh Motronic) poate fi tunat cum nici nu te gandesti. Problema este ca motorul ala se misca atat de suplu si trace atat de perfect incat nu e nevoie de PC pe el. Cutia de viteze e mai zgomotoasa insa ca si functionare este mult peste rasnita de pe porkster care zici ca are rumegus in ea. Si da, e inutil sa customizezi un R1200C, mai frumos de atat nu se poate. Nu o zic eu, o zice muzeul mai sus mentionat. Vezi ca cuplul lui R12C e la 3000 rpm Ah, am mentionat ca e pe cardan ? Ah, si am mentionat dual brake disc? Deci, cu ce mai comparam XL1200 ? Pana acum e neconvingator. Incercam un Midnight Warrior? Sau un Vulcan Clasic? Sau poate un Speedmaster/America? Sigur ca da, nu sunt harli dar io zic ca-s daca nu mai bune atunci cel putin la fel de bune. Editat Octombrie 29, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostinsnow Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Nu te baga unde nu stii. Are nu numai alt motor dar si alta cutie si alta transmisie finala. De aia e atat de exclusivist. Pentru ca e unic. A fost doar un exercitiu de stil de la BMW pe care l-au reusit cu brio. Am inteles: motoarele bembe sunt cele mai reusite din istorie, dar ca design asta e mai porkos ca un porkster accidentat. Editat Octombrie 29, 2012 de lostinsnow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Eu cred ca te-ai bagat aiurea in topicul de harely . Vrei sa demonstrezi ce ? Ca bemebeul e mai tare si mai cu c.o.a.i.e ? Cred ca astia de la bmw ti-au spalat creierul .Unde exista high-tech , exista mai multe probleme . De cand ma stiu calare pe moto , eu nu am vazut vreodata un harley in service pentru probleme , exceptand doar schimburile aferente , iar bmw-uri , fara numar , tot felul de probleme , incepand de la partea electronica pana la partea mecanica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Nu dom'le vorbeam despre XL1200. Tu ai inceput sa vorbesti despre 1200C. PS: nu ai vazut un harley in service niciodata pentru ca nu le scoate nimeni din garaj Parallel twin e defapt motorul cu 2 cilindri in linie. Boxerul este considerat motor in V la 180 de grade, anomalie de altfel, ca nu este V ca forma a blocului motor. Greseala mea. Am vrut sa scriu flat twin. Nu inteleg treaba cu anomalia, poti sa-mi explici? Am inteles: motoarele bembe sunt cele mai reusite din istorie, dar ca design asta e mai porkos ca un porkster accidentat. Cum am zis mai sus, depinde de gusturi. In orice caz, garantez ca atrage mai multi privitori intr-o mare de harli Pe testate. Si da, unele bembeuri sunt foarte reusite. Sugerez totusi sa ramanem la XL1200 aka porkster. Editat Octombrie 29, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 @kryst666 eeeh hai ca aia cu service ai cam exagrat o sa fim seriosi ... cat despre bmw r1200c este chicios parerea mea si la capitolul asta as alege oricand un harley ...propun sa faceti un poll asa sa vedem ce se intampla un mic test:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Mie imi place mult de tot cum arata 48-ul. Din pacate e un gunoi de mobra (cam ca toate porksterele). Budd ... uite cum stau lucrurile ... si eu pot sa cred ca BMW fabrica motociclete pentru corporatisti informaticieni frustrati cu salariul de la 5000 in sus , care nu-si vad pu_la de burta , pentru semiretarzi pentru care notiuni elementare de pilotaj sunt mari mistere , pentru frustrati de duminica care vor sa pozeze in adv-rideri , cheltuitori de sume cu 3 zerouri pe accesorii de la Touratech doar ca sa-si plimbe plasticurile ordinare cu ABS-nedecuplabil si manere incalzite pe distante de 10 Km ,doar cand este soare afara, pentru fraieri care cred ca suspensia a fost inventat de Earls si ca mai bine decat Telelever nu se poate. Pentru aia care, cand incepe sa picure, isi ridica din buton parbrizul reglabil ca sa nu se ude pe textilul albastra de la BMW si sa nu-si ude cacatul penal de Schubert de 1000 de euro din Louis si apasa butonul pe mod ploaie. Dar nu cred asta , desi majoritatea posesorilor imi dau aceasta impresie. BMW fabrica motociclete serioase in general , cine le cumpara tine de alta poveste. Daca tu ai frustrari fata de Harley Davidson inseamna un singur lucru. Ca esti un frustrat care-si face frustrarile publice. Sincer pe mine personal ma doare in pu_la de comparatiile tale intre Harley si alte branduri. Eu stiu ce este un Harley si ce este un BMW , tocmai de aia nu am nevoie de labarelile tale ca sa fac o diferenta. Faptul ca tu numesti o motocicleta cu adevarat legendara "porkster" nu te face decat sa pari din cale afara de penibil, de ras si ignorant tipic. Nu te mai da special ca nu esti. Esti doar penibil. Multi dintre cei care citesc topicul asta sunt motociclisti hardcore , care isi cunosc stilul de viata si stiu multe despre motociclete, nu e cazul sa faci tu recenzii , poate ai putea sa pui intrebari , sa mai inveti ceva. Poti sa incepi cu respectul pentru motocicleta altuia. In rest numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 @kryst666 eeeh hai ca aia cu service ai cam exagrat o sa fim seriosi ... Sa stii ca nu prea exagerez . Am 3 prieteni cu harley si vreo 4 cu bmw-uri , si vreau sa zic ca cei cu harley nu au avut nici cea mai mica problema si au baxat intre 10mii si 30mii anul asta , iar cei cu bmw-uri au stat cu motoarele in service de la 1 saptamana in sus , sarind peste faptul ca nu se dadeau decat in wikend , si atunci cand era soare . Chiar mecanicul , care nu e fan la nici una dintre marci , mi-a zis ca decat orice bmw care poate sa fie si moca , mai degraba un sportster 883 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Nu are rost sa facem comparatii, chiar daca ar avea, fanii unei marci raman tot acolo, nu se demonstreaza nimic. Unii vad motocicleta ca pe o racheta sa te duca din A in B cu o viteza cat mai mare, frane cu ABS si alte sisteme electronice formate din 3 litere, manere incalzite, parbriz electric, sa incalzita etc, iar altii precum sunt si eu vad motocicleta ca un lucru mai simplu decat o masina, fara zeci de senzori si sisteme electronice, care sa te bucure cand pleci la drum si sa simti ca ai un aport in momentul in care o pilotezi. Cel putin momentan asta e parerea mea. Bafta! Exact de asta am optat pentru dominator in principiu : un piston , o bujie , un carburator , un lant de distributie . restul e can-can . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Budd ... uite cum stau lucrurile ... si eu pot sa cred ca BMW fabrica motociclete pentru corporatisti informaticieni frustrati cu salariul de la 5000 in sus , care nu-si vad pu_la de burta , pentru semiretarzi pentru care notiuni elementare de pilotaj sunt mari mistere , pentru frustrati de duminica care vor sa pozeze in adv-rideri , cheltuitori de sume cu 3 zerouri pe accesorii de la Touratech doar ca sa-si plimbe plasticurile ordinare cu ABS-nedecuplabil si manere incalzite pe distante de 10 Km ,doar cand este soare afara, pentru fraieri care cred ca suspensia a fost inventat de Earls si ca mai bine decat Telelever nu se poate. Pentru aia care, cand incepe sa picure, isi ridica din buton parbrizul reglabil ca sa nu se ude pe textilul albastra de la BMW si sa nu-si ude cacatul penal de Schubert de 1000 de euro din Louis si apasa butonul pe mod ploaie. Dar nu cred asta , desi majoritatea posesorilor imi dau aceasta impresie. BMW fabrica motociclete serioase in general , cine le cumpara tine de alta poveste. Daca tu ai frustrari fata de Harley Davidson inseamna un singur lucru. Ca esti un frustrat care-si face frustrarile publice. Sincer pe mine personal ma doare in pu_la de comparatiile tale intre Harley si alte branduri. Eu stiu ce este un Harley si ce este un BMW , tocmai de aia nu am nevoie de labarelile tale ca sa fac o diferenta. Faptul ca tu numesti o motocicleta cu adevarat legendara "porkster" nu te face decat sa pari din cale afara de penibil, de ras si ignorant tipic. Nu te mai da special ca nu esti. Esti doar penibil. Multi dintre cei care citesc topicul asta sunt motociclisti hardcore , care isi cunosc stilul de viata si stiu multe despre motociclete, nu e cazul sa faci tu recenzii , poate ai putea sa pui intrebari , sa mai inveti ceva. Poti sa incepi cu respectul pentru motocicleta altuia. In rest numai bine. Observ un fenomen destul de pregnant in ultima vreme pe mobrizm.ro Cuvantul "frustrat" folosit ca un wildcard exact in momentele in care argumentele sunt epuizate iar cel care foloseste cuvantul ar trebui sa-si ia coada intre picioare si sa plimbe lantul. E drept de asemenea ca fanii unui anume brand se vor umple de ridicol pana la capat in incercarea de a mai lasa un pic de ruj pe fesele actionarilor. Ca sa te parafrazez, eu stiu ce este un harli, stiu ce este un bembe, stiu ce este o onda si ce este un kawasuki. Le-am avut pe toate. Si mi-am dat seama ca apartenenta la un brand e ca ortodoxismul taliban. Nu numai ca este ridicol insa este si pagubos. De ce pagubos? Pentru ca alte branduri au poate exact modelul care ti se potriveste la fix. Daca ramai inchistat in brand si vezi in fata doar stema respectiva ai sansa mare sa ratezi mobra ideala pentru tine. Nu comentez afirmatiile tale despre posesorii de bembe pentru ca ai descris perfect posesorii de harli cu ele. Bun, sa revenim la subiectul topicului pe care cu eleganta il evitati de cateva zeci de pagini incoace : XL1200 aka porkster pentru intreaga planeta. De ce si-ar lua cineva un porkster in locul unui VRod sau a unui FXR SH de exemplu? Pentru ca vrei un motor pe care sa scrie harli? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bass Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Gata!In sfarsit am inteles!Am cea mai nasoala motocicleta din lume!Slava tie ca mi-ai deschis ochii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Mai bine ai vorbi despre XL1200/883. Despre asta e topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Mai Budd, ce ai tu cu oamenii? Si mai lasa-l naibii de bembe ca la prima picatura de apa la electrica, nu o mai misti nici cu camionul... Las-o ca macane. O fi frumos oare sa-ti pice mobrelul la 2000 de km de casa si nici tu nici mama mecanicului sa nu o poata reporni doar din cauza unui rahat de senzor pe care poti sa-l iei doar de la reprezentanta? Ce naiba, zici ca merg cu un LapTop pe roti... Si nu laud nicicum Harley...Si acolo sunt bube ca in orice brand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Mi se rupe de bembe, aici vb de porkster care este un vehicul medieval in comparatie cu orice alt harli sau cu concurenta. De fapt concurenta asta nu exista pentru ca nu stiu daca la alte marci poti gasi o mobra atat de jalnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connex Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 @Budd Lucrurile evolueaza. De ce si-ar lua cineva Sportster? In Romania? Simplu. Este mai ieftin si relativ usor de intretinut. Vorbesti de o diferenta de 2 - 3 mii de Euro de parca ar creste banii pe garduri si nu vrea lumea sa ii culeaga. Acum 8 ani erau grupuri de Nipru de MZ si alte comuniste. In alti 5 - 10 ani Sportster o sa isi cumpere incepatorii. Posesorii de astazi ai unui Sportster, 90% dintre ei vor trece la ceva mai mare, in urmatorii doi trei ani. VRod nu mi-as lua nici sa ma pici cu ceara. Este urata cu spume, daca ma intrebi pe mine. Evoluata tehnic? Poate, dar cati isi iau Harley pentru ultimul racnet din tehnologie? In Romania trebuie sa faci echilibristica dpdv piese de schimb si accesorii. Sansele sa gasesti piese pentru Sportster in ziua de azi sunt mult mai mari decat pentru un FXR. Am avut un mic incident in RO cand am fost in vacanta. Dura 2 saptamani la mareata reprezentanta sa aduca un rahat de piesa care in tarile cu apa calda, cum le numesti, o gasesti pe stoc. S-a rezolvat in sensul ca s-a carpit intr-o curte. Merge si acum dupa 3 ani. Sper ca ti-am raspuns la nedumerire. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Practic spui exact ce am spus inainte : cumperi xl1200 pentru sigla, pentru ca vrei un harli. Nu te intereseaza ce e mobra aia atata timp cat este un harli. Thx for explaining. QED. Fanaticii marcilor sunt peste tot la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connex Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Sunt si nu sunt de acord cu tine.Motorul il alegi cu inima. Nu este chestie de viata si de moarte, este un hobby, oricum ai da-o. Da, fanatici sunt peste tot. Nu inteleg de ce ti-au trebuit zeci de posturi sa realizezi asta. Mie imi place la nebunie Fordul Mustang al anilor 60 70. Crezi ca am nevoie sa vina cineva sa-mi explice ca Audi sau BMW sunt masini evoluate tehnologic in 2012 fata de acel Ford??? Este greu sa accepti ca cineva prefera o alta senzatie pe motor? Franele alea cu intarziere cum le spui tu si mestecatul in cutia de viteze mie imi spun ceva, la fel ca si o masina care nu are servodirectie de exemplu. Este alta senzatie. Faina pentru mine si nu as schimba-o cu nimic altceva. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.