Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tocmai mi-am schimbat arcurile fata cu unele Progressive. Pe spate am tot amortizoare Progressive de 12.5. Vai, ce tinuta de drum!!! Motocicleta e MUUULT mai manevrabila si mai stabila! Chiar si cu roata de 21 poti lua curbe la viteza mare fara sa simti ca vrea sa se duca in toate cele patru zari. Recomand modificarea fara nicio ezitare! Suspensiile originale HD sunt niste basini troglodite!


» Post actualizat in 21 Jul 2018 09:10

Si acum intrebare pentru ,,cunoscatori''. Pe site-ul HD am vazut mai demult o oferta de la Screaming Eagle pentu kit de 1200(borcane, pistoane plus top end). Venea cu tot cu filtru si cu extra plate pentru ambreiaj. totul undeva la 1000 de euro. Hammer Performance mai fac kit-ul de 1275 care din ce am citit , e nenorocire. urca motorul la peste 100 de caluti. Partea proasta la Hammer e ca al lor kit nu vine cu tot cu top end, filtru si ambreiaj.E cineva care si-a facut upgrade la motor de la 883 la 1200/1250/1275?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto kit-ul screamin Eagle mai ales pt faptul ca au si chiuloasele!.....;ieftin,bun,complet.Asta daca vrei sa scuturi covoarele si sa-ti iei si mobila noua...Daca numai dai cu aspiratorul,vezi si kitul de la NHRS.Au kituri functionale care-au facut 100k mile fara probleme.Hammeru e mai racing;folosesc pistoane scurte ptr drag,tolerante mari; 7 sutimi fata de cilindru,boltz piston 2 sutimi in bosajele ;iti suna motorul mai exotic, a la Ducati...La mine cilindrii hammer 1275,din kriptonita,vopsiti electrostatic la 120.000 psi,s-au kakat pe ei la nici 120x10 km.Bine,...eu numai am dat cu mopul, c-am dat berea pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai mi-am schimbat arcurile fata cu unele Progressive. Pe spate am tot amortizoare Progressive de 12.5. Vai, ce tinuta de drum!!! Motocicleta e MUUULT mai manevrabila si mai stabila! Chiar si cu roata de 21 poti lua curbe la viteza mare fara sa simti ca vrea sa se duca in toate cele patru zari. Recomand modificarea fara nicio ezitare! Suspensiile originale HD sunt niste basini troglodite!

» Post actualizat in 21 Jul 2018 09:10

Si acum intrebare pentru ,,cunoscatori''. Pe site-ul HD am vazut mai demult o oferta de la Screaming Eagle pentu kit de 1200(borcane, pistoane plus top end). Venea cu tot cu filtru si cu extra plate pentru ambreiaj. totul undeva la 1000 de euro. Hammer Performance mai fac kit-ul de 1275 care din ce am citit , e nenorocire. urca motorul la peste 100 de caluti. Partea proasta la Hammer e ca al lor kit nu vine cu tot cu top end, filtru si ambreiaj.E cineva care si-a facut upgrade la motor de la 883 la 1200/1250/1275?

Ahoi!

 

E tare ce zice @Turanoid, poate confirma cum se unge uleiul pe felia de paine cu cartofi!

 

I-am testat kitul Hammer montat de el pe a lui jucarie de 883, e chiar un ciocan care a facut can can si m-a facut sa zambesc, pacat ca scoatea un tacanit de care mi-a zis dinainte de a calari jucaria lui.

 

Oricum il las pe el sa povesteasca cum se unge uleiul pe paine.

 

M-am nou m-am uitat pe la S&S, si acolo e crema cremelor!

 

Respect orice critica constructiva :tempted:

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Dane,pentru postludiu la postu" meu..he-he!

Recapitulam;pentru a se da la buci racing duminica,hammeru e minunat vreo 2 sezoane.Pentru uz casnic,e loteria americana.How muci sa te tina un kit care vine cu tolerante la care, la fabricant incep cotele de uzura?Bineinteles,este toleranta recomandata de producatorul pistonului,carele se simte bine doar la turatii mari(pe care le si ai la parada moto,sau oprit la semafor,cu franjurii de la geaca aflati in erectie maxima de la cele 900 de rot/min.----recomandat de fabricant,ptr harley,a se sta cel putin 2 min ,sa ai 1800 rot---)

Boltul e gen floating pin(ca la cuzinetzi)...la un moment dat boltul isi pierde interesul ptr bosajul ovalizat intre timp,,si iese sa-ti reguleze cilindru.,ca doar n-o sa-l tina flocusorul ala de siguranta.Dar asta se poate intimpla doar la 2% din cazuri,dupa cum zice Hammeru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de raspuns! Ma intereseaza folosire uzuala si fiabilitate! Nu urmaresc sa fac vreun drag bike.De aici si intrebarea mea initiala. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru putin, Nocturnus85.

Fiabilitate,e cuvant de ordine.Eu d-aia l-am lasat 883 in 11 ani de cand am intrat in agricultura,pe motocositoarea asta.Dar vremurile se schimba; prima varianta 1200 am ales pistoane hypereutectice KB,dar apoi am vrut unele mai usoare ,asa am ajuns la Hammer.Bafta,! Ai din ce alege!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Niste idei despre ce si cum inseamna o conversie (explicata de cei de la Hammer P.)

 

Ideea de baza -

 

Problemele ce apar -

 

E foarte interesanta constructia la fiecare piston si camasa cilindrului si ce mult conteaza sistemul de racire, materialul din care e facut, chiar si aprinderea, plus diferenta dintre carburator si injectie, plusat de un sistem de evacuare eficient, sa nu mai vorbim despre rapoarte si compresie (aici si eu deja sunt bagat in ceata). Aceste video-uri sunt ca sa ne facem o idee ce inseamna sa cresti capacitatea unui motor!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant. Unde faci insa operatia fara sa ai surprize ulterior?

 

In garaj, daca ai curaj :tempted: Daca nu te duci la un un service autorizat de motociclete. Cred-ca sunt prin tara vreo 2-3 firme care se baga, dar trebuie sa te documentezi inainte aprofundat, ca sa nu te trezesti cu neplaceri.

 

Din auzite ar fii prin Ungaria ceva oameni omologati sa faca asta, dar nu garantez!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt acum la o mica rascruce unde vreau sa schimb cate ceva, sa pun un ape de 14“, o sa Le Pera si doua finale slip-on iar aceasta “operatie“ ma costa 3300 euro. D-asta intreb. Daca pentru niste chestii banale sunt 3300 euro (doar ghidonul de schimbat= 1500 euro), unde mergi sa faci o asemenea schimbare fara sa dublezi pretul motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ape de 14 trebuie sa schimbi mai intai riserele cu capacele lor, si toate furtunele si cablaraia de pe ghidon. Poate vrea omul si mansoane noi, daca tot se customizeaza, alte oglinzi in care sa ma vada ceva, ca alea vechi ajung acum pana in stratosfera, plus alte maruntisuri, toate marca Harli.... Iaca 1500 Euro!

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt acum la o mica rascruce unde vreau sa schimb cate ceva, sa pun un ape de 14“, o sa Le Pera si doua finale slip-on iar aceasta “operatie“ ma costa 3300 euro. D-asta intreb. Daca pentru niste chestii banale sunt 3300 euro (doar ghidonul de schimbat= 1500 euro), unde mergi sa faci o asemenea schimbare fara sa dublezi pretul motorului.

Ahoi!

 

De ce un ape de 14 inch pe un Heritage Softail? De ce nu unul de 18, sau ai o statura mai mica?

 

Oricum observ ca esti in Germania, nici nu ma surprind sumele acestea, in Romania ai fii iesit mai ieftin dar nu stiu cu cat, pentru ca implica schimb de furtune frana, cablu de ambreaj si acceleratie, refacut cablurile electrice, reglari ale lor, sa stii ca nu e chiar usor, eu mi le-am facut de fiecare data (Virago 535, Dragstar 1100, Sportster 883)

 

Eu am unul la comanda de aproximativ 15 inch, dar ma gandesc sa-mi repun unul de 16 iarasi si sa inalt un pic furca.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate omul vrea piese originale. Poate riserele actuale sunt prea inalte sau au forma nepotrivita pentru un ape.

Stiu din experienta cand incepi sa modifici ceva, lista finala difera muuuult fata de ce ai gandit la inceput ca schimbi. La fel si costurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai ca am creat polemica fara sa vreau. Eu vreau un ape normal, m-am uitat si la un Carlini usor curbat.

 

Cei 1500 euro sunt pentru un ape banal(se pare ca la ei nu e 100 ci 310 euro), prelungirile aferente si cam atat.

 

Baietii mi-au pus 800+ euro manopera :))) Partea fun e ca nici la “privati“ nu e pretul mai mic :)))

 

16“ sunt o idee prea lungi pentru cei 1.70m cu care m-a dotat natura.

 

Cred ca stau momentan cuminte si o aduc acasa in toamna pentru un “retus“.

 

Atasez si o factura estimativa care m-a facut sa rad ca-n vremurile cu “Seinfeld“.

» Post actualizat in 03 Aug 2018 12:34

Asa arata acum.

post-11570-0-93963400-1533299513_thumb.png

post-11570-0-78655200-1533299640_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nicio polemica! Eu am schimbat recent ghidonul si riserele la japoneza si am ales piesele in asa fel incat sa nu modific prea multe, caci foarte usor din una in alta, puteam sa depasesc bugetul alocat de aproape 10 ori...

...Adica vorbea ciuda din mine, ca sa vezi ce era sa patesc... :)))

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11000/09 de la dealer :)

 

Stock cu cateva imbunatatiri bune de dat jos :))

 

Singura optiune fara bazai de cap e un Beach bar...Buba e ca eu visrz noaptea la un ghidon inalt. Stiu, la drum lung amortesc mainile, circulatia, nu mai o dai pe viraje ca pe o vitezana (hac), dar eu tot vreau :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sunt un campion al prostiei :)) Mi-am luat o pereche de V&H Short Shots si n-am verificat daca au plug-uri pentru sondele Lambda , si n-au! :))

 

Ma mai uit maine dupa o solutie. Daca nu,le vand si cumpar altele conforme.

 

MU13 P5D :)

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am gasit o solutie de MIJloc, dus tobele la reprezentanta, montarea prizelor lipsa si in acelasi timp facut switch-ul.

 

Spatarul dispare marti si va reaparea pe Ebay iar saptamana viitoare ma pun pe cautat sa Le Pera.

post-11570-0-29891000-1534599888_thumb.jpg

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a rupt cablul de ambreaj -Sportster 1200 R -2006 . Am cumparat de la Razvan unul de la Barnett . Montat ca in carte cu jocul de rigoare de un sfert de tura desfacut ,reglat freeplay la 1-16".Uns inainte de montaj cu spray siliconic .-merge extrem de usor . Ambreaza / debraiaza de vis ...dar...ca tre sa existe si un dar, se simt in maneta de ambreaj fara a fi trasa (doar cu mana sprijinita pe ea fara a fi actionata deloc) atat la accelerare cat si la frana de motor impulsuri pe care nu le-am sesizat inainte de schimbarea cablului.Nu se simt impulsuri in mers constant sau in decelerare constanta ,doar cand e momentul pe acceleratie sau decelerare .Sunt eu paranoic sau " asa face toate"? Sa fi sensibilizat atat de mult cablul de ambreaj cu ungerea suplimentara cu spray siliconic incat sa sesizez orice miscare a acestuia data de cama de la ambreaj?

Editat de Thunder Rock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...