Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Merge excelent, insa acuma nu stiu, parca nu mai prinde viteza la fel de cand a mutat desteptul care o fi el destept topicul. Si a devenit si mai manevrabila printre masini, la semafor. :drink:

 

PS: La cat de chat e p'aici, bine ca nu au mutat topicul la "motociclisti in fiecare zi"... Oricum, chat'ul asta e un semn, inseamna ca nu avem probleme cu mobrele. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merge excelent, insa acuma nu stiu, parca nu mai prinde viteza la fel de cand a mutat desteptul care o fi el destept topicul. Si a devenit si mai manevrabila printre masini, la semafor. :drink:

 

PS: La cat de chat e p'aici, bine ca nu au mutat topicul la "motociclisti in fiecare zi"... Oricum, chat'ul asta e un semn, inseamna ca nu avem probleme cu mobrele. :moto:

 

 

oricum honda face commutere bune, normal ca merg mobrele noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-s motorete de strada, mai pot merge pe trotuar?

De cand a fost mutat topicul numai scandal mi-a facut ieri, ba am mers juma de oras cu butonul de Engine pe OFF, ba se aprindea Fi-ul in mers :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixule ,ce-ai mama? Numai la prostii te gandesti :moto: Am zis eu ceva de sculat?? neahhhhhh....

 

 

 

Neatza uamenilor! :drink:

 

 

nu nu ai zis , dar in ultima perioada, mintea lu' gixxu' zboara si doar el stie pe unde. Din cand in cand mai scoate si cate un porumbel, care numai al pacii nu este... da' de asta e , e al nostru si il luam asa cum e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-ti-l mai,ca e si el mic...:moto:

 

 

Barak,ar trebui sa vezi motoreta mea ce pozitie de touring are...:sick:

 

 

Alexutza here.....

Yo ti-am zis sa te clonezi, da' tu betmen, betmen. Vezi ca tot ca shinu ii?

 

BTW: am incheiat oficial divortu' si am gasit-o pe sora-mea, daca tot nu va interesa deloc subiectul :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alexutza Daca ai varianta sport e posibil ca saua sa fie o idee mai incomoda. La mine saua este dintr-o bucata. Chiar daca este mai tare decat la Kawa ER5 nu e o tragedie. Am reusit sa fac drumuri Bucuresti-Vama cu cateva opriri si nu am fost foarte afectat. In schimb m-am urcat pe un 600RR si nu m-am simtit f confortabil atat din cauza seii mai tari cat si a ghidoanelor mai coborate. Pe Kawa zx6 la fel. Raman la parerea mea ca CBR-ul are pozitia cea mai "user friendly" in special modelul cu saua dintr-o bucata. Sa ne gandim altfel: crezi ca ai reusi sa mergi pana in Germania pe un CBR?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea administratorul......alooooooo, bre cazusi in cap, cum sa comanzi o clasa de supersport la street. Visasi urat sau ce papucii statului sau cida neavertita pe F-isti . Istoria spune asta:

 

F1 : 87-90

F2 : 91-94

F3 : 95-98

F4 : 99-00

F4i: 01-03 (solo seat)

F4i: 04-current (banana seat)

600RR: 03-current

900RR: 93-99

929RR: 00-01

954RR: 01-02

1000F: 87-96

1000RR: 04-current

1100XX:98-03

 

sursa este luata de aici.... http://www.motorcycle.com/shoot-outs/1999-...410.html?page=2

stiu ca undeva in topicul asta este o istorie completa a clasei f

toate ca toate dar daca f-ul este street eu sunt papa de la Roma!. Cel putin putin respect pt f4i care a fost predecesorul clasei rr si pe toate forumurile care au un statut chiar si batranul f1 este trecut la SUPERSPORT. Rusine si uaaaaaaaaaaaaa. Si by the way for common knoledge pentu mataluta RR este f5...daca si RR-ul este de street eu ma dau cu bicicleta nu cu motorul. Have a nice slappy day and wake up! Dovezi concludente despre originile supersport ale f-ului gasesti pe aici mataluta:

 

http://www.motorcyclebodywork.com/hondaz/CBR600F4i200104.htm

 

http://www.sportbikez.net/pictures/mod/cbr600f4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alexutza Daca ai varianta sport e posibil ca saua sa fie o idee mai incomoda. La mine saua este dintr-o bucata. Chiar daca este mai tare decat la Kawa ER5 nu e o tragedie. Am reusit sa fac drumuri Bucuresti-Vama cu cateva opriri si nu am fost foarte afectat. In schimb m-am urcat pe un 600RR si nu m-am simtit f confortabil atat din cauza seii mai tari cat si a ghidoanelor mai coborate. Pe Kawa zx6 la fel. Raman la parerea mea ca CBR-ul are pozitia cea mai "user friendly" in special modelul cu saua dintr-o bucata. Sa ne gandim altfel: crezi ca ai reusi sa mergi pana in Germania pe un CBR?

 

 

 

:drink:

post-23017-1226915309_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ne gandim altfel: crezi ca ai reusi sa mergi pana in Germania pe un CBR?

 

Am sa va zic eu in primavara! :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ne gandim altfel: crezi ca ai reusi sa mergi pana in Germania pe un CBR?

Categoric! Problema se pune altfel: de cate ori ne oprim. :moto:

Din experienta personala, ca rider se pot face drumuri de cca 250km dintr-o bucata, fara oprire. Putina miscare, se face si plinul si inapoi in sa pentru inca pe atat. Deci eu consider ca drumuri de 500km/zi se pot face cu F4, cel putin, ca asta am.

Asta ca rider. Daca in ecuatie intra si pasagerul, problema devine mai complicata, drumuri maxim de 250-300km/zi, cu mai multe opriri.

 

LE: Vad ca lumea vorbeste de cati km se pot face pe strada, deci pentru asta e motorul, pentru strada. Logic.

Bravo celui care a mutat topicul! :drink:

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alexutza Nice bike! Cred ca nemtilor o sa le placa! Iar daca are sau nu si ceva procente touring in ea o sa dovedeasca Adidas la primavara.

BTW pt cine este interesat de pregatirile pentru iernat. La benzinarii se gaseste un flacon cu ISO... ceva care nu mai permite apei din benzina sa se decanteze. Este un stabilizator de benzina. Ceva mai bun zic eu este 2+2 Gas treatment, se gaseste tot la benzinarii. In afara de a stabiliza benzina se lauda ca ar curata si laguri si grudoane din rezervor si carburatoare.

Pentru a nu avea griji cu mizeria din rezervor, filtru de benzina, carburatoare, pompa de injectie pasii ar fi urmatorii: facut plinul cu gaz, adaugat cantitatea corespunzatoare de stabilizator (flacoanele sunt de cca 300ml pt 50 l benzina...se afla cat trebuie pentru rezervorul vostru), dat o tura ai stabilizatorul sa se amestece cu benzina si amestecul astfel creat sa ajunga si in carburatoare, injectoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu cat ai fundul mai tare si suporti bataia poti face mai multi km. ne inscriem in iron but association :drink: . cel mai mult am facut in jur de 500 intr0o zi si a fost ok. oricum in primavara ma bate gandul sa schimb compozitia din Âşa cu ceva mai moale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bun pentru iernat este STP Fuel Stabilizer. Se gasea pe la Lukoiluri. Acum 2 ani l'am folosit.

Anul trecut nu i'am pus nici un aditiv, am scos'o de la iernat, am facut plinul cu Efix95 si a mers perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol..1. fucking in heaven vine de fatboyslim si se leaga de aripile de la sigla old school ... da probabil ca si nenea fbslim oi fi manelar dupa unii..:drink:

2. evident ca e dezechilibrata ai vazut tu motorit echilibrat...:moto:

 

era ceva amuzant nu ma gandeam s afie folosit la tricoaie sau ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e Strumfadi , nu e dezechilibrata vizual, Honda este pus in pozitia aia pentru ca Angra merge numai pe o roata cu motorul lui si numai in pozitia asta o sa vezi sigla Honda la el :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...