Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Mesaj completat

N-am fost decat eu cu Silviu si am stat fix cat a durat sa trecem intersectia :)

am fost si eu pe acolo pe la 6.00, asta dupa ce mi-am pus numarul nou si apoi am ramas in pana prostului pe bulevard. Noroc ca am prieteni buni care nu se supara cand ii sun si imi zic: "talamba, vezi ca trebuie sa treci pe rezerva cand da semne ca nu mai vrea acceleratia, nu te speria ca prostul ca ti s-a stricat motorul... :P "

 

In Piata Constitutiei erau doi frantuji cu moto cu atas si filmau ceva in fata parlamentului. I-am salutat si m-am intors acasa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Acum vreo luna am luat si eu un cbr 600 f2.

I-am schimbat antigelul, si toate bune si frumoase pana azi, cand am mers f f incet cu ea. Adica nu am sarit de 50 km/h, cu a 2-a maxim, undeva pe la 5000-6000 ture. Am mers cu cineva incepator.

La mine e defecta termocupla, si indicatorul care indica temperatura apei. Tipul de la care am luat-o mi-a arata pe indicator cam cand incepe sa fiarba. Bun... Azi am mers cu ea cum am descris mai sus, si am zis sa las ventilatorul pornit tot timpul avand in vedere ca mergeam asa incet (are un buton de la care il pornesc eu). Dar la un moment dat a tot crescut temperatura pana a depasit limita care mi-o aratase baiatul de la care am luat-o. Am mai alergat-o eu putin, ca sa se mai raceasca, dar cum mergeam incet (maxim a 2-a, vreo 5000 ture, 50-60 km maxim) iara se incalzea usor usor. Am oprit la un moment dat si m-am uitat la vasul de expansiune, unde crescuse nivelul lichidului din el. Si bineinteles ca am vazut pe jos langa motor, la teava de scurgere o mica pata. Am pus degetul am gustat si era lichid de racire. Am sunat un amic si mi-a zis ca daca merg asa incet, sa merg mai subturat, cu a 3-a, a 4-a pe la vreo 3000-4000 ture. Si surpriza... nu a mai fiert. Cand am parcat moto acasa, apa din vas nu a scazut, si tot asa mi-a facut o mica pata. Altcineva m-a zis ca o sa se traga singura dupa ce se raceste moto.

Avand in vedere ca este prima moto sport (am avut inainte un Suzuki GS 500), nu ma pricep deloc cum sa merg cu ea in oras, ca sa nu am probleme.

Please help me.

 

Merci frumos,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii rezolvi problema cu termocupla .... fara prostii de genu sa pornesti si sa opresti tu ventilator si mergi cum iti place tie dupa aia. Fie la 3000-4000 de ture, fie la 8000-9000. Fiecare merge altfel, nu iti putem spune noi cum sa mergi. Dar ca sa nu zici ca nu ti-am zis exact ce te interesa , am sa spun ca pentru mine un mers de oras, frumos si relaxat este intre 5000 si 7000 de ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand conteaza foarte mult antigelul si combinatia ca si cantitate cu apa distilata,in al doilea rand ti-as recomanda sa rezolvi problema cu termocupla pana la vara pentru ca sigur iti va da batai de cap in traficul aglomerat la 40 de grade afara,nu e bine sa il tii tot timpul pornit ventialatorul pentru ca in comparatie cu acea termocupla ea isi raceste lichidul exact cat are nevoie.Nu mi se pare o problema grava si greu de rezolvat,am vazut destule F2 pe Bikeshop la dezmembrat si sigur gasesti ce ai nevoie.Plus ca iti termina bateria(costa mai mult)

 

Antigel rosu(motoare si radiatoare din aluminiu) eu folosesc HEPU bidon 1,5 litri si cam 30 ron costa

Apa distilata 1,5 litri

Total amestec stict juma cu juma egal 3 litri pe care-i inghite cu sete :)

Aerisirea o face singura

 

Alt antigel poate cauza daunator motorului si radiatorului ,tu ti-ai facut schimbul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu nu am facut eu schimbul, un baiat de pe forum, Florin-v

Si da antigelul era din acela rosu.

 

Faza e ca pana azi nu mi-a facut problema asta, si nici nu am mers asa de incet mult timp. Si am tinut tot timpul ventilatorul pornit, ca daia ma mira ca a fiert.

Si eu de obicei merg cu 4-5000 ture, dar la viteze ceva mai mari. Adica 50-70 km/h. Banuiesc ca are racire mai buna. Dar azi (ca acu am stat si refacut firul actiunii:D) 30-40 km/h la celeasi turatii de 5000.

 

Va dau toate detaliile astea pentru ca nu stiu cum se comporta motocicletele cu racire pe apa. Gs-ul avea racire pe aer si nu am avut probleme d'astea.

Nu ma injurati dar nu ma pricep, si nici nu vreau sa stric moto, ca tin la ea.

 

Termocupla o sa ii iau in iarna asta, odata cu mai multe piese de care am nevoie (gen kit lant de distributie cu tot cu patine etc.)

 

Ms,

Editat de adi_mot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu nu am facut eu schimbul, un baiat de pe forum, Florin-v

Si da antigelul era din acela rosu.

 

Faza e ca pana azi nu mi-a facut problema asta, si nici nu am mers asa de incet mult timp. Si am tinut tot timpul ventilatorul pornit, ca daia ma mira ca a fiert.

Si eu de obicei merg cu 4-5000 ture, dar la viteze ceva mai mari. Adica 50-70 km/h. Banuiesc ca are racire mai buna. Dar azi (ca acu am stat si refacut firul actiunii:D) 30-40 km/h la celeasi turatii de 5000.

 

Va dau toate detaliile astea pentru ca nu stiu cum se comporta motocicletele cu racire pe apa. Gs-ul avea racire pe aer si nu am avut probleme d'astea.

Nu ma injurati dar nu ma pricep, si nici nu vreau sa stric moto, ca tin la ea.

 

Termocupla o sa ii iau in iarna asta, odata cu mai multe piese de care am nevoie (gen kit lant de distributie cu tot cu patine etc.)

 

Ms,

 

De ce vrei saschimbi distributia? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi zornaie..

din cate am inteles este intinzatorul de lant, dar pentru linistea mea sufleteasca as vrea sa schimb tot kitul.

tipul de la care am luat-o o are asa de cand a luat-o si el acu vreun an si ceva (am fost colegi si cam stiu istoria motocicletei).

banuiesc ca daca mergi cu ea cu distributia zornaind, se aseaza toate alea aiurea pe acolo.

am fost la cineva sa intinda arcul de la intinzator, si intr-adevar vreo 3 sapt nu a mai zornait. dar acum a inceput iar sa zornaie din cand in cand, si cred ca usor usor revine la zornaitul continuu..

eu as vrea sa am grija de moto, ca l-am luat sa ma folosesc de el, nu sa il alerg si dupa sa il vand.

merci,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi zornaie..

din cate am inteles este intinzatorul de lant, dar pentru linistea mea sufleteasca as vrea sa schimb tot kitul.

tipul de la care am luat-o o are asa de cand a luat-o si el acu vreun an si ceva (am fost colegi si cam stiu istoria motocicletei).

banuiesc ca daca mergi cu ea cu distributia zornaind, se aseaza toate alea aiurea pe acolo.

am fost la cineva sa intinda arcul de la intinzator, si intr-adevar vreo 3 sapt nu a mai zornait. dar acum a inceput iar sa zornaie din cand in cand, si cred ca usor usor revine la zornaitul continuu..

eu as vrea sa am grija de moto, ca l-am luat sa ma folosesc de el, nu sa il alerg si dupa sa il vand.

merci,

 

O sa il schimbi degeaba,pentru ca si cu cel nou dupa cateva mii de km o sa inceapa si acela sa faca,este o problema sau de fapt nu o problema ci o mica problemuta din fabricatia tuturor hondelor cu zgomotul lantului de distributie,care de fapt nu este lantul ci o vibratie transmisa catre oala de ambreiaj.O SA DAI BANII DEGEABA.

Un lucru este bun ca ai mai retensionat intinzatorul,stai fara grija ca acel lant de distributie nu are cum sa se rupa,motorul meu are 57 000 de km si in afara de acel mic zgomot al distributiei nu are nici o problema,economiseste banii si baga-i in altceva mai eficient si necesar.

Fabrica Honda recomanda schimbul lantului de distributie la cel putin 80 000 de km doar daca este cazul,daca nu nici atunci.Intradevar necesare sunt verificari si tensionari ale intinzatoarelor.

Multa bafta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumita lui Claudiu astazi am mai dat o tura pe my ex joy machine.

Multumesc! :)

 

Daca se incalzeste vremea,saptamana asta iti dau "frigiderul" la o tura ca sa te vindeci :( Odata ce ai incalecat un V2 cu personalitate,adio linie :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se incalzeste vremea,saptamana asta iti dau "frigiderul" la o tura ca sa te vindeci :( Odata ce ai incalecat un V2 cu personalitate,adio linie :P

Ma voi il vedeti pe asta micu ce face? Nu ii ajunge ca e un tradator , acum concureaza si la titulatura de corupator :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La categoria sunet V2-ul bate linia ,cel mai frumos sunet :)

Mesaj completat

Are cineva carte de service sau altceva in care sa fie specificat de catre producator la cat este recomandat a fi facut schimbul de ulei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea are aproape dublu fata de a ta ,adica 57.400 sau pe acolo pe undeva. Sigur sunt reali ai tai? :) ce an este?

96, adusa din IT anul asta...nush cat de reali sunt, dar e super OK.

 

...in general am NOROC, deci shi de data asta am avut (la achizitionarea ei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se incalzeste vremea,saptamana asta iti dau "frigiderul" la o tura ca sa te vindeci :kiss: Odata ce ai incalecat un V2 cu personalitate,adio linie :(

 

 

Pana la italianca nu era nimic mai bun ca fireblade-ul..... Prietene le cam ametesti, hotaraste-te o data ca nu mai intelegem ce e bun si ce nu....

:):lol::P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul de la F3 se gaseste aici ( ede ceva zile asa ca nu va mai sta mult timp):

 

http://dl.transfer.ro/transfer_ro-f94f5907c508ae064f231.zip

 

(inauntru sint doua arhive... una rar una zip care contin acelasi manual.. sry... nu am stiut ca sint identice)

 

Manualul de la F2 e aici:

 

http://dl.transfer.ro/Transfer_ro-f438fa67b90.zip sau http://s120.transfer.ro/storage/Transfer_ro-f438fa67b90.zip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la italianca nu era nimic mai bun ca fireblade-ul..... Prietene le cam ametesti, hotaraste-te o data ca nu mai intelegem ce e bun si ce nu....

:):lol::P

 

Pana la Fireblade nu incalecasem Ducati. :kiss: E normal ca motoreta actuala sa fie ca mai mirobolanfantasgrozava,nu? Fireblade inca e f sus la multe capitole,fiabilitate fiind cel mai important :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@neutral: merci pentru sfaturi

 

Si pentru toti...

Tot nu mi-a scazut nivelul lichidului in vasul de expansiune. Mi-a mai zis cineva sa desfac capacul de la vas, pentru ca este sub presiune. Presiune ce trebuie redusa ca lichidul sa se retraga.

 

E adevarat?? Sa fac chestia asta?

 

Merci frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...