Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

  1. 1. Ce model Honda CBR 600 F calaresti?

    • Honda CBR 600 F 1
      80
    • Honda CBR 600 F 2
      194
    • Honda CBR 600 F 3
      278
    • Honda CBR 600 F 4
      232
    • Honda CBR 600 F 4 i
      279
    • Honda CBR 600 F 4 i Sport
      203
    • Honda CBR 600 FA
      11

Acest sondaj este închis pentru noi voturi


Postări Recomandate

Mai ai Pilot Power 2CT (dual compound si sunt singurele, din ce am citit, care se dau p'o roata pe ploaie), Metzeler Sporttec M3 (d'astea am eu). Se incalzesc repede, sunt bune pentru vreme rece si nu se consuma asa repede ca altele. Cat despre pereche, nu stiu ce sa spun, cred ca indicat ar fi setul dar eu as inclina sa pun pe fara un BT 002 :moto:

In incaltari sta manevrabilitatea, aderenta si forta de franare si Honda-i Honda :drink:

 

ete ca nu prea ma prinse ploaia pe motor ca incercam sa ma ridic si eu sa-ti zic daca BT`urile mele tin. problema cu pp2ct e ca e foarte moale, e bun daca ai bani sa le schimbi la 6-7k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu merg acum pe niste Dunlop Diablo Corsa si ma declar multumit de ele, se incalzesc destul de repede (aproape la fel ca PP 2 CT), in schimb se racesc si mai repede :drink: . Am mers si pe ploaie cu ele si s-au comportat chiar bine ... pe-o roata n-am dat-o pe ploaie dar cred ca ar face fata. Ca un plus fata de 2CT care oricum se pare ca are fi mai bune overall este faptul ca se uzeaza un pic mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg acum pe niste Dunlop Diablo Corsa si ma declar multumit de ele, se incalzesc destul de repede (aproape la fel ca PP 2 CT), in schimb se racesc si mai repede :drink: . Am mers si pe ploaie cu ele si s-au comportat chiar bine ... pe-o roata n-am dat-o pe ploaie dar cred ca ar face fata. Ca un plus fata de 2CT care oricum se pare ca are fi mai bune overall este faptul ca se uzeaza un pic mai greu.

 

 

poate vrei sa spui pirelli, ca eu nu am auzit de dunlop d'astia cu diablo corsa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg acum pe niste Dunlop Diablo Corsa si ma declar multumit de ele, se incalzesc destul de repede (aproape la fel ca PP 2 CT), in schimb se racesc si mai repede :drink: . Am mers si pe ploaie cu ele si s-au comportat chiar bine ... pe-o roata n-am dat-o pe ploaie dar cred ca ar face fata. Ca un plus fata de 2CT care oricum se pare ca are fi mai bune overall este faptul ca se uzeaza un pic mai greu.

 

Nu vorbi din auzite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care-i super baiat si-mi spune si mie ce diametru are cotul de la evacuarea stock de pe F4i? intentionez sa-mi pun o toba mivv de f4i pe f4 si as vrea sa stiu dimensiunile, ca sa-mi dau seama cam ce adaptari as putea face. mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bey ,care ce face in seara asta si pe unde? Ziceti si voi acu ..acasa n-am net si nu pot sa vad dc ziceti mai incolo .. :moto:

 

OFFTOPIC!

 

care-i super baiat si-mi spune si mie ce diametru are cotul de la evacuarea stock de pe F4i? intentionez sa-mi pun o toba mivv de f4i pe f4 si as vrea sa stiu dimensiunile, ca sa-mi dau seama cam ce adaptari as putea face. mersi

 

ONTOPIC!

 

cine se prezinta deseara in Bikers?? :drink:

 

 

OFFTOPIC!

Eu vin...da' stau putin...

 

 

OFFTOPIC!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adidasule ,vrei bataie? :sick: :drink:

 

On topic : Ce sa-i fac eu motoretei mele sa se auda la fel ca cea a lu' George? :D

 

pai ii dai bani lu george de rr si el iti da f3-u lui :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu Michelin pilot sport si se tin binisor :drink: Aseara am facut si o broscuta involultara

 

 

bai am stat si mam gandit asa....cred ca o sa pun semnu' de cbr pe suzi..ca sa fiu si eu in ton ca alte dati.. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai am stat si mam gandit asa....cred ca o sa pun semnu' de cbr pe suzi..ca sa fiu si eu in ton ca alte dati.. :moto:

 

Sa nu se supere Suzi pe tine si sa nu mai mearga cum trebuie ca o stampilezi cu numele inamicului :sick: . Vorba lui Aileea , daca vrei totusi sa se vada ca esti CBRist la suflet, poti sa iti iei o pereche de bikini cu Honda CBR Team. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai am stat si mam gandit asa....cred ca o sa pun semnu' de cbr pe suzi..ca sa fiu si eu in ton ca alte dati..

:moto: :drink: :D :P :sick:

Marfa! Te asteptam la intalnirile de CBR-uri, stim ca esti de-al nostru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai am stat si mam gandit asa....cred ca o sa pun semnu' de cbr pe suzi..ca sa fiu si eu in ton ca alte dati.. :moto:

 

 

asa ma fa-o de ras. welcome back

u r still a honda rider in my book :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bridgestone BT016 par a fi o alegere buna. Acum la pret nu stiu cum sunt...Ce o sa incerc este sa le iau cat mai noi, de preferat 2008.

Uite aici o discutie interesanta intre BT016 vs PP2ct

Despre abilitatea de a face broscute pe o roata nu stiu ce sa zic...ma multumesc daca stau amandoua "lipite" pe viraj pe ploaie :drink:

Ma gansesc sa le schimb pe astea la primavara, pana atunci sta in garaj la caldurica asa ca nu conteaza ce papuci poarta.

De cumparat cred ca o sa cumpar pereche, banuiesc ca asa o sa aiba performante maxime.

Ca fapt divers, ce se poate intampla cu cauciuc cald insa mai vechi cand e rece afara: cam cu o saptaman in urma ma intorceam acasa dupa o tura de cca 1 ora, deci cauciucurile erau calde zic eu. In apropiere de casa, asfalt curat, uscat. A trebuit sa fransez mai brutal si nu am facut-o brusc ci progresiv. Cu toate astea, am pierdut aderenta fata pe la 30 km/h si mi-a fugit moto in dreapta. Am eliberat imediat frana si am redresat-o insa nu a fost prea placut. Ma gandesc ca s-a intamplat din cauza cauciucurilor care probabil nu mai sunt gume moto ci gume de sters si a asfaltului rece. Probelema este ca daca ti se intampla asa ceva cand franezi de urgenta pt ca ti-a taiat unul calea nu o sa poti beneficia de toata puterea de franare pt ca pierzi aderenta si te versi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...