Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Ai niste impresii de cand ti-ai luat mobra aia. Usor, usor, te-ai murdarit si tu de motociclism pe la gura! Eu zic sa o lasi mai moale..

 

Eu glumeam :moto: Faceam misto de aia care au mutat aiurea topicu' de 600f-uri si au lasat in coltul "vitezanelor" rf-u si thundercat-ul :sick: Nus ce ai ultima vreme,da' ma cunosti destul de bine si in realitate si ai avut destule ocazii sa vb "pe fata" cu mine despre "impresiile" mele, nu cred ca era cazu' sa te dai in spectacol pe forum... :drink: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu glumeam :sick: Faceam misto de aia care au mutat aiurea topicu' de 600f-uri si au lasat in coltul "vitezanelor" rf-u si thundercat-ul :D Nus ce ai ultima vreme,da' ma cunosti destul de bine si in realitate si ai avut destule ocazii sa vb "pe fata" cu mine despre "impresiile" mele, nu cred ca era cazu' sa te dai in spectacol pe forum... :drink: :P

 

 

Nu mi-ai dat impresia de gluma. In fine, te cunosc de ceva timp si stiu ca nu esti genul, dar acum ai sarit putin calul incat ai reusit sa atragi cateva antipatii, ca multi m-au intrebat mirati, ca ce ai patit.. :D

Cred ca nu-s eu obisnuit cu glumele tale :D Ni videm la o bieri coaiii :D

 

PS. Si mutati in PLM topicul inapoi unde ii e locul, ca va dau foc la ciopare :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum naiba sa-mi mai vand eu Honda acum? Incepatorii vor speed, nu moto de strada :drink:

Deci, ADMINII, instiga la dat racing prin oras! In loc sa ma dau pe curbe am sa-i pun topcase, cauciucuri cu crampoane, ii inmoi suspensiile, ii pun ghidoane de ciopar sau enduro si ma angajez la Fan Curier sau Pegasus :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@shinu O corectie pentru mesajul de mai devreme ...ma refeream la CBR ...din graba am scapat si un F4

Chestia cu moto de strada e chiar ciudata. Mai am un Kawa ER5 Twister...ala ce mai este? CBR, parerea mea, este o motocicleta sport-turing. Nu este nici ss, nici cu transmisie pe cardan (Kawa 1400 GTR) insa isi face treaba foarte bine. Eu am ales-o pentru performante si pentru pozitia in sa. M-am mai urcat pe cate ZX6 mai nou sau un R6 insa, parerea mea, erau mai incomode. Mai comod era zx6 pana in 2000, 2001 (nu mai stiu exact cand l-au modificat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR, parerea mea, este o motocicleta sport-turing.

 

Eu tot zic ca e SS, dar nu in comparatie cu modelele mai noi! Touring nu e pentru ca dupa 200 km iti rupe poponeata :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge excelent, insa acuma nu stiu, parca nu mai prinde viteza la fel de cand a mutat desteptul care o fi el destept topicul. Si a devenit si mai manevrabila printre masini, la semafor. :drink:

 

PS: La cat de chat e p'aici, bine ca nu au mutat topicul la "motociclisti in fiecare zi"... Oricum, chat'ul asta e un semn, inseamna ca nu avem probleme cu mobrele. :moto:

 

 

oricum honda face commutere bune, normal ca merg mobrele noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-s motorete de strada, mai pot merge pe trotuar?

De cand a fost mutat topicul numai scandal mi-a facut ieri, ba am mers juma de oras cu butonul de Engine pe OFF, ba se aprindea Fi-ul in mers :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixule ,ce-ai mama? Numai la prostii te gandesti :moto: Am zis eu ceva de sculat?? neahhhhhh....

 

 

 

Neatza uamenilor! :drink:

 

 

nu nu ai zis , dar in ultima perioada, mintea lu' gixxu' zboara si doar el stie pe unde. Din cand in cand mai scoate si cate un porumbel, care numai al pacii nu este... da' de asta e , e al nostru si il luam asa cum e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-ti-l mai,ca e si el mic...:moto:

 

 

Barak,ar trebui sa vezi motoreta mea ce pozitie de touring are...:sick:

 

 

Alexutza here.....

Yo ti-am zis sa te clonezi, da' tu betmen, betmen. Vezi ca tot ca shinu ii?

 

BTW: am incheiat oficial divortu' si am gasit-o pe sora-mea, daca tot nu va interesa deloc subiectul :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alexutza Daca ai varianta sport e posibil ca saua sa fie o idee mai incomoda. La mine saua este dintr-o bucata. Chiar daca este mai tare decat la Kawa ER5 nu e o tragedie. Am reusit sa fac drumuri Bucuresti-Vama cu cateva opriri si nu am fost foarte afectat. In schimb m-am urcat pe un 600RR si nu m-am simtit f confortabil atat din cauza seii mai tari cat si a ghidoanelor mai coborate. Pe Kawa zx6 la fel. Raman la parerea mea ca CBR-ul are pozitia cea mai "user friendly" in special modelul cu saua dintr-o bucata. Sa ne gandim altfel: crezi ca ai reusi sa mergi pana in Germania pe un CBR?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea administratorul......alooooooo, bre cazusi in cap, cum sa comanzi o clasa de supersport la street. Visasi urat sau ce papucii statului sau cida neavertita pe F-isti . Istoria spune asta:

 

F1 : 87-90

F2 : 91-94

F3 : 95-98

F4 : 99-00

F4i: 01-03 (solo seat)

F4i: 04-current (banana seat)

600RR: 03-current

900RR: 93-99

929RR: 00-01

954RR: 01-02

1000F: 87-96

1000RR: 04-current

1100XX:98-03

 

sursa este luata de aici.... http://www.motorcycle.com/shoot-outs/1999-...410.html?page=2

stiu ca undeva in topicul asta este o istorie completa a clasei f

toate ca toate dar daca f-ul este street eu sunt papa de la Roma!. Cel putin putin respect pt f4i care a fost predecesorul clasei rr si pe toate forumurile care au un statut chiar si batranul f1 este trecut la SUPERSPORT. Rusine si uaaaaaaaaaaaaa. Si by the way for common knoledge pentu mataluta RR este f5...daca si RR-ul este de street eu ma dau cu bicicleta nu cu motorul. Have a nice slappy day and wake up! Dovezi concludente despre originile supersport ale f-ului gasesti pe aici mataluta:

 

http://www.motorcyclebodywork.com/hondaz/CBR600F4i200104.htm

 

http://www.sportbikez.net/pictures/mod/cbr600f4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alexutza Daca ai varianta sport e posibil ca saua sa fie o idee mai incomoda. La mine saua este dintr-o bucata. Chiar daca este mai tare decat la Kawa ER5 nu e o tragedie. Am reusit sa fac drumuri Bucuresti-Vama cu cateva opriri si nu am fost foarte afectat. In schimb m-am urcat pe un 600RR si nu m-am simtit f confortabil atat din cauza seii mai tari cat si a ghidoanelor mai coborate. Pe Kawa zx6 la fel. Raman la parerea mea ca CBR-ul are pozitia cea mai "user friendly" in special modelul cu saua dintr-o bucata. Sa ne gandim altfel: crezi ca ai reusi sa mergi pana in Germania pe un CBR?

 

 

 

:drink:

post-23017-1226915309_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ne gandim altfel: crezi ca ai reusi sa mergi pana in Germania pe un CBR?

 

Am sa va zic eu in primavara! :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alexutza Nice bike! Cred ca nemtilor o sa le placa! Iar daca are sau nu si ceva procente touring in ea o sa dovedeasca Adidas la primavara.

BTW pt cine este interesat de pregatirile pentru iernat. La benzinarii se gaseste un flacon cu ISO... ceva care nu mai permite apei din benzina sa se decanteze. Este un stabilizator de benzina. Ceva mai bun zic eu este 2+2 Gas treatment, se gaseste tot la benzinarii. In afara de a stabiliza benzina se lauda ca ar curata si laguri si grudoane din rezervor si carburatoare.

Pentru a nu avea griji cu mizeria din rezervor, filtru de benzina, carburatoare, pompa de injectie pasii ar fi urmatorii: facut plinul cu gaz, adaugat cantitatea corespunzatoare de stabilizator (flacoanele sunt de cca 300ml pt 50 l benzina...se afla cat trebuie pentru rezervorul vostru), dat o tura ai stabilizatorul sa se amestece cu benzina si amestecul astfel creat sa ajunga si in carburatoare, injectoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu cat ai fundul mai tare si suporti bataia poti face mai multi km. ne inscriem in iron but association :drink: . cel mai mult am facut in jur de 500 intr0o zi si a fost ok. oricum in primavara ma bate gandul sa schimb compozitia din Âşa cu ceva mai moale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...