Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

  1. 1. Ce model Honda CBR 600 F calaresti?

    • Honda CBR 600 F 1
      80
    • Honda CBR 600 F 2
      194
    • Honda CBR 600 F 3
      278
    • Honda CBR 600 F 4
      232
    • Honda CBR 600 F 4 i
      279
    • Honda CBR 600 F 4 i Sport
      203
    • Honda CBR 600 FA
      11

Acest sondaj este închis pentru noi voturi


Postări Recomandate

Am uitat sa zic... contactu nu era pus la cuplarea bateriei... macar atita...

Mesaj completat

Mai incearca o data sa pui corect bateria. Daca nu vrea e posibil sa fie bateria descarcata asa ca trebuie sa incerci si cu alta baterie. Daca astea 2 nu merg cunosc eu un preot care face o aghiazma divina!

 

Am incercat cu ea pusa corect... alarma pleaca... face clamp clamp ca si cum ar vrea sa dea din semnale dar nu aprinde nika... se armeaza... miauna se dezarmeaza dar dupa 50 de secunde se armeaza la loc pentru ca nu vede ca am pus contactu.

 

Daca alarma ar fi oprita mobra ar fi in total black out. nici pis nu zice.

 

Sa ma uit in schema ce e siguranta aia neagra cu 3 craci...

 

 

P.S. nu stii ca sint ateu? iar mashinaria nici atita legatura cu popii nu are :love:...

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am probat bateria... inca da 12.4V . Sigurantele de 10A sint OK dar nu am reusit sa scot siguranta de 30A din releul ala de linga baterie... cred/sper sa fie acolo ca scrie "fuse" pe capacelul rosu. Maine incerc iar ca acum am inghetat si e bezna... Sper sa fie siguranta arsa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am probat bateria... inca da 12.4V . Sigurantele de 10A sint OK dar nu am reusit sa scot siguranta de 30A din releul ala de linga baterie... cred/sper sa fie acolo ca scrie "fuse" pe capacelul rosu. Maine incerc iar ca acum am inghetat si e bezna... Sper sa fie siguranta arsa...

cazul tau imi aminteste de o intamplare haioasa oarecum. vara asta eram la un magazin si un nene in varsta imi admira scuterul si-mi zice ca are si el unul ca al meu,de 250.beleaua era ca nu mai mergea deloc si nu se pricepea nimeni sa-l repare. se ruga de un mecanic ocupat,ala nu avea chef...ii zic: hai ca vin sa arunc o privire. mosul statea in zona. avea o honda. moarta total. cauza? siguranta de la baterie arsa. i-am pus una de la mine,chiar langa baterie,scrie FUSE ..a ramas cu gura cascata cand a pornit honda si m-a rugat insistent sa mai trec pe la el sa-i mai arat una-alta...

P.S. mosul era credincios,nu l-a costat absolut nimic..oricum,o siguranta..in cazul tau,fiind ateu..cdi si bobina de inductie, crapati-ar distributia,pacatosule!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ars o siguranță cu un rahat de led pentru poziție, de o dădusem în bâlbâială p-aici că nu știam ce are mobra. Partea faină atunci era că la mine nu mergeau semnalele, bordul si poziția față/spate, în schimb motoreta era funcțională. Ia toate siguranțele la puricat, normal alea-s făcute să crape înaintea altor componente importante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ars o siguranță cu un rahat de led pentru poziție, de o dădusem în bâlbâială p-aici că nu știam ce are mobra. Partea faină atunci era că la mine nu mergeau semnalele, bordul si poziția față/spate, în schimb motoreta era funcțională. Ia toate siguranțele la puricat, normal alea-s făcute să crape înaintea altor componente importante.

 

Da' avand in vedere ca motorul a fost cumparat de la Alfa... :love: S-ar putea sa fie fix invers.

Mesaj completat

Baterie,sigurante, popa... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah... pina aici... odiosu ala chinez este o EA... OK? Si o cheama "Serenity"... Ei comedie... i se mai zice 'ala micu" dar doar ca alint. Hait.... ce ofticosi dom'le... tz tz tz tz

 

Pff, acum trebuie sa le sufli in teava la amandoi, pardon amandoua. Presimt ca s-au bosumflat... :love:

Editat de Gixxx'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era siguranta de 30A arsa... s-au aprins becurili in bord... are sa ii dau o tura mai incolo nitel... sper ca doar atit a fost...

Mesaj completat

He he heee... m-am tras cu moabra... merge ANKa... are un bec de la semnalul dreapta spate ars... eh... schimbam maine...

 

Am tras o tura dintrun cap al altuia al Bucaleului... inca ud... Am avut si bagaj la dus... vreo 10 kile de stuff intro cutie si o papornita de hartie de la carrefour... evident lipite cu scoci si asigurate cu plasa.

 

PS am cea mai tare plasa moto... 8 craci lungi si 2 foarte lungi... cost: 8lei... Hornybach ftw :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva daca se potriveste setul de distributie , ( pinioane lant intinzatoare ) de pe un F2 pe un F3 ? ?

 

 

serios, nimeni ? :)

 

 

ps: mi-au ajuns farul bordul si cadrul de bord . vezi semnatra daca vrea careva :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Noi" va salutam de la "meeting place"... oleaca mai early dar, oricum, nu crez ca s-ar fi putut tine azi la 19:00 :love:

 

Zaelu si ANKa va ureaza un an nou fericilă, cu "criza" rapusa de lehamintea romaneasca si toate "alea... alea..." bune in materie de 'moto'! "Ea" va zice: VroOm! VroOm! Cam gatuit ca am uitat socu tras o treime dar, oricum... de fo 8-9000rpm :).

 

2vjyfrd.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA MULTI ANI !!!!! SI LA MULTI BANI DE TUNING SI BENZEN LA MOBRE !!!!! SA NE VEDEM CU BENE LA ANU' !!!!

 

 

 

Am murit de oftica astazi, dar si admirat :love: , urmarind curajosii care de cum vazura 2 raze de soare scoasera repede mociociclete pe afara sa faca concurenta la petarde cu bufnituri si urlete pe gura tobii.

 

 

 

Hai sa fiti sanatosi, petreceri frumoase si sa ne vedem cu bine in anul care vine !!! ( ce mi-a iesit urarea!!! )

 

 

 

PALALILA 2010 !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vroiam sa intreb daca stie careva cum se seteaza suspensiile la un cbr f4 (pc35) .. nu vreau raspunsuri de cacao

- ma intereseaza cum se regleaza pe fata in fucntie de greutatea pe care o ai

- ma intereseaza cum se regleaza pe spate... tot in functie de greutate daca cari pasager sau nu (am observat ca am 3 reglaje pe spate unu din arc sof-hard , una inaltimea arcului 1-7 daca nu ma insel, si un tub de gaz sau ce o fi ala prins de codita care are pe el tot soft-hard)

Eu acum pe fata am un reglaj de medium iar pe spate am suspensia ridicata la maxim cu medium setat in arc si hard din butoiasul ala de gaz...

Ma intereseaza ceva valori mai exacte daca stie careva... nu vreau raspunsuri de genu cum ma simt eu bine pe ea...

multumesc anticipat.....

 

PS: eu unu ma simt bine cu ea acum cum e reglata dar vreau sa fie totul ok.... na inca sunt incepator am facut doar 5000 de km cu ea

PS2: are idee careva de ce pare sa se inece cand trag prea brusc de gaz daca sta la relantiu (bateria, releu incarcare schimbat pe ea) .... daca vine careva cu o ideea sa imi zica cum da caldura oricum am de gand sa schimb filtru aer, ulei, filtru ulei, reglaj carburatoare!

Editat de Chucky_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...