Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Pe linga zapada (care a inceput sa se duca pe pustie de acum) au aparut gropile... craterele mai corect spus. Merg cu asta foarte mica si ma ingrozesc ce o sa fie de ocolit cind o fi uscat sa ies cu a mai mare... Mai rau ca pe vremea lu ceasca arata vere. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe linga zapada (care a inceput sa se duca pe pustie de acum) au aparut gropile... craterele mai corect spus. Merg cu asta foarte mica si ma ingrozesc ce o sa fie de ocolit cind o fi uscat sa ies cu a mai mare... Mai rau ca pe vremea lu ceasca arata vere. :)

 

daaa :laugh: stiu cum e cu gropile,are jante p 16 astea pt iarna dar a inceput sa bata ceva pe dreapta fatza :hurt: vreo planetara cva:)))

Mesaj completat

Apropos de "MARE", facem o gasca mare la mare? :P

 

Trece-ma pe lista :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevaru' e ca dupa 2007 parca toti au inceput sa isi bata joc de "vitezane". Atita au inceput sa le taie din carene de te ia scirba. Astia cu ducatele asta inca o pastreaza "cu rochia pe ea". In timp ce restu panaramelor au trecut de la mini la bikini parca... ca sa se vada sexu frate... motoru... Personal, nu dau 2 lei pe motorul Otto. Dupa 200 de ani, e o jignire la adresa inteligentei.

 

Si nu se poate spune ca scot carenele de pe ele pentru ca se incing motoarele... miarele, zic eu, se incing mai putin decit "six-hundred-urile"... si totusi ele sint cele mai despuiate. R6 arata decent inca la carena... R1 cheala de la jumate in spate... RR-urile asemenea... wtf?

 

Cica se incalzeste.... give me a break... carena e facut si pentru a canaliza aerul care raceste motorul si pentru ai mari eficienta la racire si eficienta aerodinamica la curgere. In al doilea razboi mondial... s-au desteptat astia ca pot cistiga 10-15% in putere prin desenarea cu cap a instalatiei de admisie si evacuare a aerului de racire... bine... la altitudini mari asta de regula dar, ca idee. Ai aer rece care intra printro duza si iese cald (expandat... cu presiune mai mare) pe duza de evacuare.... deseneaza-le cu cap si ai un ram-jet de toata frumusetea.

 

Parerea mea este ca pina in 2007-2008 mai gasesti miare care sa arate fain... dupa.... "dumnezeu cu mila"... ai manganeaua de Hayabusa... si cam atit.

 

 

A trebuit sa vina 2009 ca Honda sa scoata dreq semnalele alea de neam prost de pe fata si sa le bage in oglinzi... de parca daca le facea lipite pe carena dar fara moatele alea era nasol... dar deh... daca pica mobra... acuma ai mai multe de schimbat nu?

 

 

De aia Ducatele aia arata bine... ochi faini... carena faina... coada e putin aiurea... dar se poate corecta :angry: .

 

 

hai neata la toata lumea... am termenat cafeaua :laugh:

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porn

click to "enlarge"

2hyxcfs.png

 

My new desktop :angry:

 

@Gixu... are motoru tot in V gagica asta... nu te tenteaza? :)

 

Domnu' vecin, gacica asta e un fel de Adriana Lima cu carene,costa enorm si ca sa o poti aduce acasa trebuie sa ai un venit considerabil. Dupa ce o ai acasa te costa si mai mult din cauza "consumabilelor'. Nu mai vorbim de faptul ca nu poti sa o calaresti cand si de cate ori vrei tocmai pt ca are personalitate si se defuncteza f repede! :laugh:

 

Dar! O tura pe/cu ea si o sa-ti vinzi sufletul ca sa o poti avea! :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine mai bine... da' stiti cum e... apare obisnuita daca numa un singur fel de haleala maninci... macar sa adulmeci alt fel :) . Oricum am inceput sa prind drag de 1000RR asta noua... prima oara mi s-a parut prea botoasa.

 

Revenind la F4...

 

Intrebare... aveam niste lince la olei+filtru de lei+filtru de aer pt F4 duceau la Olivers pe site... da' au facut aia siteul praf aparent si acu nu mai stiu ce coduri sau branduri erau/aveau respectivele chestii. OK... sint idiot...

 

Mai faceti-va un pustiu de bine si dati-mi o lista cu cele mai recomandate trebi din categoria: ulei/filtru ulei/filtru aer care trebe pentru a mea. Ca ma gindesc sa fac o comanda pe Louis prin Kronaum pentru niste amarite de oglinzi... si ma gindeam ca poate gasesc pe louis.de si dintrastea...

 

 

Daca nu gasesc... aia e... pastrez info si caut prin Romanica.

 

Sarumina si promit sa nu mai uitez.

 

 

 

 

Ah... si sa va zic faza de astazi... :laugh: Am reparat inainte sa plec cu a foarte mica farul ca ieri mi-am luat injuraturi de la un vecin de cartier destept foc ca nu mergea... se defectase la carrefour in parcare... contact imperfect. Foarte mindru de cum mergea scuterini, pentru ca statuse fo 15 minute la incalzit in timp ce am trebaluit eu la fire, m-am dus la benzinaria zMol sa bagez aer in roata fata... pentru ca observasem eu ca dupa ce reparasem valva pe spate si bagase ala fo 2 atmosefere in cauciuciu ala mergea tipesa mult mai sprinten... Fata era neumflata de 10 000 de kilometri (de la cumparare adica)... incercam sa bat un record... ma rog... de fapt azi l-am zdrobit. Si... ajung eu la fintina de aer (pe care acum stiu sa o operez... wow...) si bag mustiucu... ma uit pe ceas... 0.8... ma da-l dreq... are vid in ea? Incep sa bag.... am bagat pina la 1.9 (2.0 recomandat)... ceasul e in kPa dar mare brinza... aproape la fel... scoti doua 0 si esti pe acolo. Ma aplec sa scot burtunu de pe valva si auzeam fsssss... chiar vazusem la o prima umflare-verificare ca scazuse acu de a trebuit sa mai bag... zic... pierde pe linga furtun (ceea ce cred ca era si cazu). Scot furtunu... se opreste fisu'... bag capacelul si in timp ce invirteam de el... pssssstttt... pufff... mi-a sarit valva. Vai ce a fost la gura mea... 'tuti grijania ma-ti... iara pana. Am aruncat valva in torpedou si dai "cox" m-am dus mai intai la Metro, apoi la Real, dupa care m-am intors la Carrefour (grand arena rahan)... top speed... 50Km/h voblaj... continuu :hurt: .

 

Poate ca va inchipuiti ca faptul ca la intoarcere incepuse sa ninga m-a oprit din a intra la magazinu lu peste carefura si sa iau cuptorul cu microunde mult visat... (ala vechi si primit moca se stricase). As...

 

2a0ck14.png

 

 

Rock On! :angry:

 

 

P.S. Nu ma uitati cu datele de olei filtre ca stau cu degetu pe submit... sarumina inca odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e complicat louis, vezi ca gasesti aici pe forum la bursa, ulei si filtre pentru PC35. le zici baietilor despre ce e vb, vezi ca unii fac si schimbul. oricum nu e mare filozofie. dupa ce ai produsele, poti sa ceri ajutor si eu ma bag sa te ajut la schimbat filtre si ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu se poate spune ca scot carenele de pe ele pentru ca se incing motoarele... miarele, zic eu, se incing mai putin decit "six-hundred-urile"... si totusi ele sint cele mai despuiate. R6 arata decent inca la carena... R1 cheala de la jumate in spate... RR-urile asemenea... wtf?

 

 

Mergi cu un miar vara sa vezi cum te coci pe el... ! Si se incinge mult mai repede decat unul de 600 ! :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi cu un miar vara sa vezi cum te coci pe el... ! Si se incinge mult mai repede decat unul de 600 ! :)

 

 

iaaaaa...fetele ce se plang :angry: pai logic ca te incingi la 4500rpm :laugh: miarele rulz...stim cu totzii asta :P

Mesaj completat

 

ZAELU : Bine mai bine... da' stiti cum e... apare obisnuita daca numa un singur fel de haleala maninci... macar sa adulmeci alt fel . Oricum am inceput sa prind drag de 1000RR asta noua... prima oara mi s-a parut prea botoasa.

 

e o bijuterie :hurt:

Editat de adrenaline_hunter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaaaaa...fetele ce se plang pai logic ca te incingi la 4500rpm miarele rulz...stim cu totzii asta

 

 

Cred ca cel mai tare se incinge cind sta sau merge la pas printre masini. Acolo unde cred ca stau pe la 1400-3000 toate. Cel putin la mine in Septembrie/Octombrie nu mi-a pornit niciodata ventilatorul in mers... numa la stop si la tarait in trafic. Eu cind am zis ca miarele s-ar incinge mai greu ma gindeam doar ca au putere mai mare si nu tre sa le turezi ca sa se miste de colo colo.

 

Da' nu inteleg... la 4500 e mai rau ca la 7-8000? :angry: Adica... se presupune ca la 4500 esti "pe loc" in trafic si nu ai racire, iar la 7-8000 mergi decent si bate vintu in radiator... corect? Deci nu ar fi legat de turatie propriuzis ci de prezenta sau absenta vintului in radieretz. La prima impresie 4500 scoate mai putina caldura decit 8000 doar ca nu are unde sa scape de ea... Adeca... asa pricep eu.

 

 

Oricum... fara carene o vitezana e uritita... Arata ca o femeie careia i se vad intestinele... nice eyes, great tits, great ass, great legs, but... is that Happy Meal? :laugh:

 

 

Stai.... ca acuma apare Shinu sa zica ca de fapt... nu... :hurt:

Mesaj completat

 

 

 

 

 

Asta e filtru de aer?

 

 

HiFlo Air Filter HFA1603 HFA 1603 Honda CBR600 FX/FY

 

http://cgi.ebay.co.uk/HiFlo-Air-Filter-HFA...208177005r37459

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie astea imi plac cel mai mult, sunt rotunjoare, fara muchii urate. Pentru fata ia cu bratul scurt si pe spate cu bratul lung daca trebuie sa intre numarul intre ele. Daca nu, merg si pe spate cu brat scurt.

Am vazut si alea de care zici tu, dar mie imi plac mai mult astea mai patratoase ;). Pe spate iau cu brat lung, dar pe fata oare daca le iau cu brat scurt o sa fie deajuns de lungi sa iasa prin gaura aia in carena pe unde intra semnalizarea? Nu am desfacut carena niciodata si nu stiu cat ar trebui de lung bratul semnalizarii. Iar despre prindere ce zici? ca am vauzt ca au un fel de surub, altfel fata de cele stock. O sa le pot prinde asa singur? (rookie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hiflo trebuie sa tragi de el ca sa intre, e putin mai mic si nu se inchide capacul airboxului. Eu o sa dau o comanda de consumabile de pe un site din anglia, piese OEM la preturi super. Cand o sa dau comanda pe la inceputul lui aprilie o sa dau sfoara in tara si poate ne strangem mai multi si impartim transportul. ;)

 

 

Ai recomanda ceva mai bun?

 

 

Eu am un bun amic in Inglantera... urmeaza sa imi trimita stopul spate pe LEDe cu semnale incorporate si semnalele fata (tot LED) printrun curierat mai eftinache... sa vedem cit va costa... maine poimaine poate reuseste sa ia legatura cu respectivii si iti zic cam cit costa.

 

Mesaj completat

 

 

 

In legatura cu semnalele... eu am ajuns la concluzia ca astea pe bat sint niste ineptii urite cu spume... Vorba colegului (nu-i retin numele/pseudonimul) care la Constitutiei imi tot zicea sa scap de astea stadard ca arata ca niste...

 

Pe fata, lipite/incaastrate pe carena sau pe oglinzi sint arhi suficiente, chiar si in stop integrate sint OK... pentru ca Gigi din conserva din spate daca reuseste sa iti vada semnalul se opreste sa se chiorasca ce intentie ai.... pentru ca asta sint semnalele la mobra: "Ba vasile... vezi ca eu asta micu vreau sa fac ceva!".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stock la 21 lire. Aici e 55 Euro. :)

 

 

Ce e aia Stock? :) Honda? Ai vazut pe eBay?

 

 

S'ar putea sa ai nevoie si de asa ceva pentru a le monta. ;)

 

Am eu o pereche de gunoaie de alea... nu le mai am la cutie dar sint OK... ca am renuntat sa mai pun moatzele alea de le luasem initial. Am dat fo 30 roni pe ele... le dau la pretz de dumping, stabilit de cine le vrea. Livrarea la un miting :).

 

Mesaj completat

 

 

 

Am gasit unu:

 

http://cgi.ebay.co.uk/415793-Air-Filter-Ho...=item51830c8d51

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca sint universale capetele de ghidon... zic si eu "ca proasta"... de ce ar folosi tevi diferite la minere? Dar sper ca nu au la mijloc stiicla nu? E metalul strunjit si lucios nu?

Mansoanele vin peste capete, nu stiu exact cum e metalul, sticla nu au oricum. M-am uitat odata si se vedea loc inauntru pentru un filet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...