petrica Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 Pot spune ca aceasta ,,iarna" a fost cea mai extraordinara din viata mea ! Nu ma gasit nici un sfarsit de saptamana acasa, dormind dupa-amiaza, cu burta plina de mancare ! Cum aici, in zona mea, terenul este uscat, iarba a inverzit si nu este prea mult praf (cum este vara), am facut o gramada ,,plimbari", descoperind trasee hard-enduro, chiar si aici la campie. Acum vine partea tare ! Dupa ce mi-am transformat motoreta intr-un ,,armasar de rally", parca nu prea ma incanta nici macar un metru de sosea ! Cu toate ca in final ma pricopsesc cu o febra musculara, generala, motoreta mea face fata cu brio, traseelor destul de dificile. Cat despre animalul din saua ei, a inceput sa capete experienta ! Si cu toate astea imi trece un gand ,,ca un pumnal", prin creer ..... KTM 525 EXC !!! Ma gandesc in viitorul, nu foarte indepartat sa cumpar asa ceva. Cum eu nu am avut ocazia sa ,,pipai" asa o motoreta, am inceput sa-mi pun niste intrebari : 1. O fi prea puternica ? (din una puternica faci una slaba, dar invers - niciodata) 2. O fi grea ? (nu, comparativ cu LC-ul din dotare) 3. Fiabilitatea - se ridica la nivelul motoretei ce o detin acum ? 3. Cum o fi consumul de carburant ? 4. Servce-ul, o fi scump ? 5. Ar fi mai bun un 450 EXC ? ... astea sunt doar cateva intrebari ce imi vin in cap ! Stiu ca sunt persoane care au asa ceva, as aprecia foarte mult sfaturile lor ! Multumesc ! P.S. Sunt dispus sa ies la o tura cu niste baieti ,,pregatiti". Spun asta ca sa aflu si eu cat de ,,pregatit" sunt. Nu poti sa-ti dai seama asa de unul singur. Ies, intodeauna pe primul loc ... intr-o cursa, in care alerg ... singur ! Inca o data ... bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 Calaresc 525 doar din august. Daca ajungi sa-ti iei eu iti recomand sa-l imblanzesti cu pinioane 'mai domoale' 14-45. Am pus si 14-48 dar m-am speriat ....si mi-am futut si genunkiu' drept Si inca ceva: Daca NU ai 1,90+ lasa arcul spate mai moale ca sa ajungi mai bine cu picioarele jos ! In rest: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 6, 2007 Autor Share Postat Februarie 6, 2007 Calaresc 525 doar din august. Daca ajungi sa-ti iei eu iti recomand sa-l imblanzesti cu pinioane 'mai domoale' 14-45. Am pus si 14-48 dar m-am speriat ....si mi-am futut si genunkiu' drept Si inca ceva: Daca NU ai 1,90+ lasa arcul spate mai moale ca sa ajungi mai bine cu picioarele jos ! In rest: Am 1.70 ... dar nu ma ,,panichez" din cauza asta. ! Multumesc ! si insanatosire grabnica, am vazut ca ti-ai echipat genuchii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 Calaresc 525 doar din august. Daca ajungi sa-ti iei eu iti recomand sa-l imblanzesti cu pinioane 'mai domoale' 14-45. Am pus si 14-48 dar m-am speriat ....si mi-am futut si genunkiu' drept Si inca ceva: Daca NU ai 1,90+ lasa arcul spate mai moale ca sa ajungi mai bine cu picioarele jos ! In rest: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 1. O fi prea puternica ? (din una puternica faci una slaba, dar invers - niciodata) 2. O fi grea ? (nu, comparativ cu LC-ul din dotare) 3. Fiabilitatea - se ridica la nivelul motoretei ce o detin acum ? 3. Cum o fi consumul de carburant ? 4. Servce-ul, o fi scump ? 5. Ar fi mai bun un 450 EXC ? 1. Da. Puterea prea multa strica in off-road - te oboseste inutil. 2. Nu, comparativ cu LC4. Da, comparativ cu muschii unui om normal dupa 3 ore in teren . Dar oricum, solutii mai usoare nu exista decat cu 2T, care au alte dezavantaje. 3. In regim de iesiri hobby, motoreta este "bomb-proof" 3. Nu conteaza. Muschii tai se termina inaintea benzinei. 4. Depinde de buzunar. Mie nu mi se pare scump. 5. Eu zic ca da. Parerea mea... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 1. O fi prea puternica ? (din una puternica faci una slaba, dar invers - niciodata) 2. O fi grea ? (nu, comparativ cu LC-ul din dotare) 3. Fiabilitatea - se ridica la nivelul motoretei ce o detin acum ? 3. Cum o fi consumul de carburant ? 4. Servce-ul, o fi scump ? 5. Ar fi mai bun un 450 EXC ? 1. Da! Te va obosi f repede si nu te va ierta daca iti scapa mana aiurea. 2. sensibil mai usoara decat LC4. Daca vrei numai enduro, poate mergi si pe varianta 2 timpi - sensibil mai usoara si mai manevrabila decat 4t. 3. E f fiabila. Trebuie insa sa-i faci intretinerea mai des (ulei, filtre, reglat supape). din nou 3 450-ul meu consuma in jur de 6-7/100km 4. service-ul e la fel de scump (sau de ieftin) ca si la lc4. Daca inveti sa-ti schimbi singur uleiul, economisesti multi bani. 5. Categoric DA! Tu m-ai vazut pe mine cat sunt de mare. Dupa 4 ani de moto, un an de LC4 si un an de EXC 450 iti spun ca nu am simtit niciodata ca as avea nevoie de mai multa putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Eu am facut prima tura hard cu al meu 525EXC duminica, 5 ore de lupta cu bolovanii , cracile, frunze ude, zapada. A fost bestial. Concluzii dupa ce am mers cateva luni bune cu un RM 250 in 2T, sper ca baietii cu mai multa experienta sa nu imi dea in cap daca spun prostii: 1.greutatea KTM-ului este sensibil mai mare decat a RM-ului, dar asta se simte doar cand o ridici dupa o tranta; 2.Cuplul este fantastic comparativ cu RM-ul care trebuia tinut in ture mari ca sa duca bivolul la deal ; 3.Pe coborari te ajuta foarte mult frana de motor care la 2T este ca si inexistenta, motorul nu se opreste , nu trebuie sa ai grija sa ti mana in gas tot timpul; 4.Suspensiile sunt setate excelent , cel putin pentru min e care am 1.85 si 1... kg(nu e bine sa spun cate ca si asa ma lupt sa le dau jos ); 5.Are putere foarte mare , dar nu este asa violenta ca RM-ul in 2T care te taxeaza cu ridicari pe o roata cum scapi mana mai tare in gaz, indiferent in ce treapta te afli. 6.Plasticile au rezistat bine la tavaleala, iar pretul lor la Motomania mi s-a parut OK ca si al celorlalte consumabile. 7. Se poate rula lejer in picioare pe scarite, lucru care la RM nu puteam sa il fac datorita dimensiunilor mici ale scaritelor si a pozitionarii acestora improprii pentru asta. Concluzii : Sunt foarte multumit de KTM, nu cred ca mai doresc altceva, eventual modelul mai nou, dar asta mai tarziu,este puternica dar user-friendly, iarta destule, te duce unde vrei, e frumooooasa si e a mea!Gata! Sa mai zica si altii! AAA! Inca ceva , i-am luat si roti supermoto , zilele astea le voi monta si va anunt si cum e cu strada, care inca ma atrage si ea nenorocita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 7, 2007 Autor Share Postat Februarie 7, 2007 1. Da! Te va obosi f repede si nu te va ierta daca iti scapa mana aiurea. 2. sensibil mai usoara decat LC4. Daca vrei numai enduro, poate mergi si pe varianta 2 timpi - sensibil mai usoara si mai manevrabila decat 4t. 3. E f fiabila. Trebuie insa sa-i faci intretinerea mai des (ulei, filtre, reglat supape). din nou 3 450-ul meu consuma in jur de 6-7/100km 4. service-ul e la fel de scump (sau de ieftin) ca si la lc4. Daca inveti sa-ti schimbi singur uleiul, economisesti multi bani. 5. Categoric DA! Tu m-ai vazut pe mine cat sunt de mare. Dupa 4 ani de moto, un an de LC4 si un an de EXC 450 iti spun ca nu am simtit niciodata ca as avea nevoie de mai multa putere. Cand spui de un consum de 6-7%, te referi la mersul off-road ? Nu ? Eu la ultima iesire, mi-a dat 4.8%, in conditiile in care 70% din traseu era ceva gen rally, in rest coclauri de mergeam cu treapta 1 (pe spate am pinion de 42 si cu a-2-a risc sa opresc motorul sau sa stric ambreiajul). Clar, imi schimb singur uleiul si filtrele ! Tu nu faci la fel ? Ce mare smecherie ? ...... sau esti mai comod ? Am citit ca participi si la curse organizate. Cam cat te costa o distractie de asta ? De la taxe de participare, asigurare si pana la banii de bagat in motor, la finalul cursei ? Ionut, ai fi dispus ca la o eventulala intalnire sa ma lasi sa merg 20-30metri cu motocicleta ta ? Cred ca lucrul asta m'ar edifica cel mai bine ! Daca nu vrei, nu este nici o suparare, te inteleg perfect ! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Cand spui de un consum de 6-7%, te referi la mersul off-road ? Nu ? Eu la ultima iesire, mi-a dat 4.8%, in conditiile in care 70% din traseu era ceva gen rally, in rest coclauri de mergeam cu treapta 1 (pe spate am pinion de 42 si cu a-2-a risc sa opresc motorul sau sa stric ambreiajul). eu merg numai off road. Nu am calculat niciodata consumul f exact. Estimare asta e asa, la ochi. Clar, imi schimb singur uleiul si filtrele ! Tu nu faci la fel ? Ce mare smecherie ? ...... sau esti mai comod ? Stau f prost cu timpul liber si nu am nici conditii de mesterit la motoreta (curte sau garaj). Motocicleta o tin la birou in garajul subteran unde e curat ca intr-o farmacie. Am citit ca participi si la curse organizate. Cam cat te costa o distractie de asta ? De la taxe de participare, asigurare si pana la banii de bagat in motor, la finalul cursei ? vezi ca e topic separat Ionut, ai fi dispus ca la o eventulala intalnire sa ma lasi sa merg 20-30metri cu motocicleta ta ? Cred ca lucrul asta m'ar edifica cel mai bine ! Daca nu vrei, nu este nici o suparare, te inteleg perfect ! ti-o dau cu placere trebuie sa te dai mai mult cu ea ca sa-ti faci o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Am citit ca participi si la curse organizate. Cam cat te costa o distractie de asta ? De la taxe de participare, asigurare si pana la banii de bagat in motor, la finalul cursei ? Pt cheltuieli cu rally raidu iata aici ceva informatii utile. Pe partea de enduro nu stiu care ar fi costurile exacte si as fi interesat sa aflu si eu ceva mai concret. Si legat de 525, m-am dat in WE pe un 520 si sincer are power, la greu, si raspunde foarte prompt cand bagi mana in gaz. Clar mi-am schimbat optiunile dupa tura asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 7, 2007 Autor Share Postat Februarie 7, 2007 Multumesc foarte mult de lamuriri ! M-am edificat intr-o masura destul de buna, mai ramane sa vad ,,pe viu" cei doi armasari (450EXC / 525EXC) si sa trag niste concluzii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Pe partea de enduro nu stiu care ar fi costurile exacte si as fi interesat sa aflu si eu ceva mai concret. 30 Euro licenta anuala pentru toate cursele (sau 10Euro pe cursa) approx 10 Euro asigurarea anuala 20-30 Euro taxa de inscriere pe cursa In rest transport, cazare, masa, benzina, consumabile ... dupa buzunarul fiecaruia trebuie sa-ti iei motor usor. nu poti sa faci un traseu de enduro cu dominatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 7, 2007 Autor Share Postat Februarie 7, 2007 30 Euro licenta anuala pentru toate cursele (sau 10Euro pe cursa) approx 10 Euro asigurarea anuala 20-30 Euro taxa de inscriere pe cursa In rest transport, cazare, masa, benzina, consumabile ... dupa buzunarul fiecaruia trebuie sa-ti iei motor usor. nu poti sa faci un traseu de enduro cu dominatorul Hmm!.... ~50euro taxe + bani de consumabile + alea, alea ... = ~ 300 euro ???, nu ar fi o tragedie, prea mare ! Mi-ar placea, ce sa zic ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Hmm!.... ~50euro taxe + bani de consumabile + alea, alea ... = ~ 300 euro ??? exagerezi cu 300E. Eu v-am zis cum fac socoteala: daca ies un weekend cu prietenii la tura platesc transport, cazare, benzina, consumabile. In plus, la cursa mai platesc 30 Euro (10E licenta si 20E inscrierea) si ma dau intr-un cadru organizat. Mi se pare f putin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 7, 2007 Autor Share Postat Februarie 7, 2007 exagerezi cu 300E. Eu v-am zis cum fac socoteala: daca ies un weekend cu prietenii la tura platesc transport, cazare, benzina, consumabile. In plus, la cursa mai platesc 30 Euro (10E licenta si 20E inscrierea) si ma dau intr-un cadru organizat. Mi se pare f putin! Bine, bine, in aia 300 euro, eu am bagat un schimb de ulei, un set de filtre care le cam schimbi dupa fiecare cursa, iar la 2-3 curse (sau poate doar la una) mai bagi si o pereche de gume, gaz, deplasare, cazare si mancare. Aaaaa...oare exagerez ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Bine, bine, in aia 300 euro, eu am bagat un schimb de ulei, un set de filtre care le cam schimbi dupa fiecare cursa, iar la 2-3 curse (sau poate doar la una) mai bagi si o pereche de gume, gaz, deplasare, cazare si mancare. Aaaaa...oare exagerez ? Ti-am zis: depinde cum pui problema. Eu ti-am spus cum o pun eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 petrica , si eu sunt in faza in care am decis sa vand yamaha(caut cumparator) si sa cumpar exc 2007. eu am 1,85 si 102 kile.merg exclusiv la enduro, fara prea multe "deschideri" unde sa ai posibilitatea sa dai viteze mari. ultima luna am studiat diverse opinii cam 2 ore pe seara sa vad ce sa iau, 450 sau 525. am mers cu un 450 nou noutz, dar care sunt aproape sigur ca era cu raport 15/45 si nu m-a impresionat de loc.voi verifica daca m-am inselat in legatura cu calcatura.daca era cu calcatura de strada, adunci e cert ca la un 14/50 sau 14/52 450 ul e arhisuficient pt offroad de hobby.daca era cu calcatura de offeroad, atunci clar 525 ca fi alegerea mea.it dau pm cand primesc detalii de la posesorul motoretei. ca si greutate vei fi placut impresuionat de diferenta, la fel si e comportamentul suspensiilor.intretinerea e similara, nu ai de ce sa iti faci probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 intretinerea e similara, nu ai de ce sa iti faci probleme. Daca ne gandim la schimbul de ulei, la LC4 se schimba la 5000 km. La EXC, daca nu ma insel, stiu ca se schimba la 20 de ore de functionare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Daca ne gandim la schimbul de ulei, la LC4 se schimba la 5000 km. La EXC, daca nu ma insel, stiu ca se schimba la 20 de ore de functionare merita din plin efortul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 8, 2007 Autor Share Postat Februarie 8, 2007 Am auzit ca 450-u, are bicicleta identica ca a 525-ului (vorbind de modelele de acum, 2006-2007) si doar motorizarea este diferita. Asa o fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Am auzit ca 450-u, are bicicleta identica ca a 525-ului (vorbind de modelele de acum, 2006-2007) si doar motorizarea este diferita. Asa o fi ? Sunt absolut identice din toate punctele de vedere. Singura diferenta e camasa si pistonul (cred ca si chiulasa e la fel, dar nu sunt sigur). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FilipCB Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Soso a mers cu motocicleta mea. Raportul e de enduro 14/50. Daca ai experienta pe enduro/cros (dupa cum am vazut) cumpara direct 525. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 merita din plin efortul asta! Era doar o constatare Sunt mai mult decat sigur ca merita chiar mai multe eforturi Daca as fi putut tine doua motoare, unul ar fi fost 525 "Pacat" ca-mi place sa merg si cu cortul + gagica in "spate", prin tara. Pentru asta si pentru enduro, LC4 este, cred, singurul compromis Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 8, 2007 Autor Share Postat Februarie 8, 2007 Soso a mers cu motocicleta mea. Raportul e de enduro 14/50. Daca ai experienta pe enduro/cros (dupa cum am vazut) cumpara direct 525. Experienta ... hmm ! Habar nu am ce stiu ! Dupa cum am mai spus, [... intr-o cursa in care alergi singur, nu ai cum sa iesi, decat pe primul loc ...]. ,,Mana" mi-am facut-o in tinerete pe un CR500 2t, cu care am tot cazut, din fericire fara evenimente neplacute, pe un CZ 250 motocross tot in aceiasi perioada, apoi pe cele doua bovine Dominator si Africa care nu prea mi-au placut si in ultima faza pe actualul LC4, pe care-l iubesc la nebunie si daca o fi sa-mi iau ceva hard, pe asta nu-l dau nici mort. O sa le tin pe amandoua, de aia ma gandesc la solutia sa iau ceva neanmatriculat+remorca auto. Cred ca ar fi cel mai bine ! Intorcandu-ma la ,,experienta", aceasta mai este data si de relieful din zona mea. Cauti un deal de-ti vine rau, apoi cand il gasesti, iti piere cheful ca deja ai mers o ora pana acolo si deja te simti obosit de traficul asta tampit. Locuri sunt, dar trebuie sa ajungi la ele si asta tot pe sosea o faci. Revenind la subiect nu m-as sfii sa ma arunc in saua unui 525, care am inteles ca este pur si simplu ... turbat, cad o data, cad de doua ori ..... poate o sa tot cad, dar asta inseamna progres, nu? Hai ca palavragim degeaba, pana ,,nu vad cu ochisorii mei'', nu pot sa-mi fac o idee exacta ! Mai la primavara o sa incep sa vanez niste intalniri de motoare si acolo poate am ocazia sa port discutii pe aceasta tema si poate chiar o plimbare impreuna, asa o mai lamuresc si eu cu ... experienta asta ! Hai noroc si sa fim sanatosi ! ... revin ! Ia uitati-va in poza ! O fi prea extrem motorul asta ? Este vorba de un EXC 300 2t. Nu stiu al cui este, am luat poza de pe BikeShop, asa ca informatie. Sper sa nu se supere ! ... oricum ii fac reclama, nu? Deja iau in calcul un EXC 250 in 2t + o remorca auto ! O avea dezavantaje un 2t, dar la reteaua de distributie a celor de la KTM, chir nu-mi fac probleme ! Cred ca totusi sunt in mintile mele ! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Experienta ... hmm ! Habar nu am ce stiu ! Dupa cum am mai spus, [... intr-o cursa in care alergi singur, nu ai cum sa iesi, decat pe primul loc ...]. ,,Mana" mi-am facut-o in tinerete pe un CR500 2t, cu care am tot cazut, din fericire fara evenimente neplacute, pe un CZ 250 motocross tot in aceiasi perioada, apoi pe cele doua bovine Dominator si Africa care nu prea mi-au placut si in ultima faza pe actualul LC4, pe care-l iubesc la nebunie si daca o fi sa-mi iau ceva hard, pe asta nu-l dau nici mort. O sa le tin pe amandoua, de aia ma gandesc la solutia sa iau ceva neanmatriculat+remorca auto. Cred ca ar fi cel mai bine ! Intorcandu-ma la ,,experienta", aceasta mai este data si de relieful din zona mea. Cauti un deal de-ti vine rau, apoi cand il gasesti, iti piere cheful ca deja ai mers o ora pana acolo si deja te simti obosit de traficul asta tampit. Locuri sunt, dar trebuie sa ajungi la ele si asta tot pe sosea o faci. Revenind la subiect nu m-as sfii sa ma arunc in saua unui 525, care am inteles ca este pur si simplu ... turbat, cad o data, cad de doua ori ..... poate o sa tot cad, dar asta inseamna progres, nu? Hai ca palavragim degeaba, pana ,,nu vad cu ochisorii mei'', nu pot sa-mi fac o idee exacta ! Mai la primavara o sa incep sa vanez niste intalniri de motoare si acolo poate am ocazia sa port discutii pe aceasta tema si poate chiar o plimbare impreuna, asa o mai lamuresc si eu cu ... experienta asta ! Hai noroc si sa fim sanatosi ! ... revin ! Ia uitati-va in poza ! O fi prea extrem motorul asta ? Este vorba de un EXC 300 2t. Nu stiu al cui este, am luat poza de pe BikeShop, asa ca informatie. Sper sa nu se supere ! ... oricum ii fac reclama, nu? Deja iau in calcul un EXC 250 in 2t + o remorca auto ! O avea dezavantaje un 2t, dar la reteaua de distributie a celor de la KTM, chir nu-mi fac probleme ! Cred ca totusi sunt in mintile mele ! Bafta! SORRY, dar EXC-ul 300 din poza a fost cumparat IERI de un prieten bun din arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.