Metal Postat Mai 30, 2004 Share Postat Mai 30, 2004 salut am ei su o mica/mare belea la jawa mea, dintr-o data fara sa ai fac nimik a inceput sa tresara in viteza 1 , cand o turez trege sughitzat, parca ar sapa lantul de pe pinioane, si asa se si aude, in restul vitezelor merge bine, ce credeti ca are? ca am ramas in pana de idei motorul l-am luat acum 2 luni instare de "fier vechi" si in mare parte l-am facut mergea bine pana cand a inceput sa faca faza de mai sus, si chiar nu sti ce sa ai fac acum mai am sa ai pun semnalizari si am bagat-o in rar , daca reusesc sa ai rezolv problema aia niste sfaturi ceva sunt bine venite metal19@go.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Mai 30, 2004 Share Postat Mai 30, 2004 Ai reglat corect ambreiajul? Poate patineaza... desi asta se vede mai bine intr-a doua si a treia, in care zici ca merge ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Postat Mai 30, 2004 Autor Share Postat Mai 30, 2004 ambreajul e reglat man, nu e de acolo, scoate un sunet ca si cum ar sarii lantul de pe pinion in viteza 1, deci ceva e ciudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 30, 2004 Share Postat Mai 30, 2004 Am vazut o jawa ts la care sarea pinionul de atac de pe caneluri (piulita care il tine fix era slabita) Poate e de acolo si inca nu e prea tarziu........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Mai 30, 2004 Share Postat Mai 30, 2004 eu as zice sa desfaci cutia, probabil e dusa vreo rotita....e singura chestie la care ma pot gindi care ar corespunde simptomelor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Postat Mai 30, 2004 Autor Share Postat Mai 30, 2004 maine o sa o deschid ca am impresia ca este de la lantul ala de este intre 2 pinioane nici nu stiu cum se numeste , e un latz dublu, cred ca de acolo este ca sunetul ciudat se aude din partea lui, daca e nevoie sa umblu la cutie.... nici nu stiu sa o deschid.... e nasol de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 31, 2004 Share Postat Mai 31, 2004 Da,dupa cite se pare a dat si in Jawa ta temuta BOALA A JAWELOR... Mai precis probleme cu cutia de viteze,adica cu furcile ce poarta pinioanele.La modelele mai noi(cred ca si la al tau),furcile astea is facute din niste table ambutisate care cu vremea se deformeaza si prin asta,pinioanele pe care le ghideaza,nu se mai imbina (prin bolturile lor laterale) cum trebuie,ci numai partial.Ca urmare,la o functionare mai indelungata,bolturile de imbinare a pinioanelor se uzeaza,si ...Adio pinion. Du-te la cineva care a mai desfacut asa ceva,ca e o chestie destul de pretentioasa,mai ales daca nu ai experienta in desfacut comuniste.Ai grija ca la desfacere sa se lucreze cu prese,si nu cu rangi,leviere,biroase ,surubelnite mari,etc.,ca altfel risti sa se descentreze ambielajul. Lantul dublu de transmisie daca e uzat bate in carcasa si huruie,dar nu se simte soc in tractiune.Daca ar fi atit de uzat incit sa se simta,ar trebui sa se simta in toate vitezele,nu numai in treapta 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 1, 2004 Share Postat Iunie 1, 2004 Teoretic e posibil ca dintii pinionului primar de pe ambielaj sau ai oalei de ambreiaj sa se uzeze destul de mult incat lantul sa "sara".Alta posibilitate ar fi sa-ti sara din viteza 1, dar in cazul ala nu intra singura la loc sa cupleze din nou. Cauza ar fi distante incorecte in cutie, o furca belita sau cateii pinionului mobil uzati.Sau, si mai probabil,axele cutiei au joc in bucse sau sunt indoite/unul din pinioane are dinti lipsa/tociti) E mult mai usor sa desfaci intai capacul de pe ambreiaj si sa arunci o privire...daca nu e de acolo trebuie sa fie din cutie, oricum pentru a ajunge la cutie dai jos ambreiajul. Oricum cred ca trebuie desfacut motorul ala pana la ultima saiba si facut ca lumea daca vrei sa si mergi cu jawa aia , nu doar sa te uiti la ea. Asa arata transmisia primara cu lantul ala dublu la jawa 634, urmatorul model dupa a ta ( 352/354 "California" probabil) : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Postat Iunie 10, 2004 Autor Share Postat Iunie 10, 2004 la jawa mea transpisia este cu lantz simplu nu dublu, oricum am deschis motorul si nu era de acolo, mi-sau rupt amandoua furcile din cutia de viteze , cum s-a intamplat asta nu pot sa inteleg, acum le-am dus la un atelier sa imi fac aia altele dupa ele, si sper ca o sa merga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Postat Iunie 10, 2004 Autor Share Postat Iunie 10, 2004 scuze mai sus vroiam sa zic transmisia nu ce scrisai eu, oricum daca aveti careva pinioane de la cutie de jawa din 61 mail me , ca sunt interesat Metal19@go.ro va salut, Metal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Postat Iunie 12, 2004 Autor Share Postat Iunie 12, 2004 si cum o belea nu vine nici o data singura , si bucsele din bronz grafitat aveau joc calumea , si deaia mi-a rupt furcile, si azi imi venira si bucse noi , maine inchid motorul si cu putzin norok dau si o tura pe ea tot maine daca aveti vreunu manual de jawa 350 model 354 din 1961 va rog trimiteti-mi si mie la metal19@go.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.