bocteru Postat Februarie 12, 2007 Share Postat Februarie 12, 2007 Salut Am nevoie de parerile voastre in acest caz.Am un prieten care are o husqvarna TE 350 si are probleme cu uleiul,adica se amesteca cu benzina astfel incat intro saptamana in loc de un litru juma de ulei are doi.Ne-am tot gandit dar nu ne dam seama,iar ca sa fie sigur ia bagat set nou dar tot asa, intra benzina in ulei.Am verificat si carburatorul dar pare in ordine.Motorul functioneaza bine,fara probleme.Deci astept parerile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Februarie 12, 2007 Share Postat Februarie 12, 2007 chestia asta se intampla cand sunt segmentii foarte uzati....ce inseamna la tine a schimbat setu? daca doar piston+segmenti si nu a masurat cilindru poate a fost"alezat"din cauza uzurii...daca a schimbat cu tot cu cilindru....nu stiu ce sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 12, 2007 Share Postat Februarie 12, 2007 in halu in care zici tu se intampla numai daca ii curge carburatorul cand o lasa pe loc, si benzina se duce in cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocteru Postat Februarie 12, 2007 Autor Share Postat Februarie 12, 2007 Salut Am nevoie de parerile voastre in acest caz.Am un prieten care are o husqvarna TE 350 si are probleme cu uleiul,adica se amesteca cu benzina astfel incat intro saptamana in loc de un litru juma de ulei are doi.Ne-am tot gandit dar nu ne dam seama,iar ca sa fie sigur ia bagat set nou dar tot asa, intra benzina in ulei.Am verificat si carburatorul dar pare in ordine.Motorul functioneaza bine,fara probleme.Deci astept parerile voastre ms pt parere.a bagat in ea piston +segmenti noi iar cilindru intr-adevar nu este nou dar nici uzat prea tare,are 32000km si totusi ar trebui inca sa mai mearga,nu? mam gandit si eu la treaba cu carburatorul,si lam verificat.plutitorul inchide,prea-plinu nu ii infundat si nici celelalte iesiri ca sa zici ca daca ar fi sa nu inchida nu are p unde sa scoata benzina,dar am mai descoperit ceva,jiglerele sunt schimbate,sunt de racing,poate sa fie o problema oare? carduratorul ii DELORTO nu stiu exact modelul dar are pompa de spritz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 12, 2007 Share Postat Februarie 12, 2007 treaba cu plutitoarele e in felul urmator: acu inchide, acu nu, peste 2 zile ramane deschis cand opresti motorul, etc. Iti intra prea multa benzina ca sa banuiesc ca ar fi de la alte cauze, si in plus mai e si monocilindru, nu poti sa banui ca e un piston care nu merge si se scurge pe acolo. cat timp merge motorul nu are cum sa intre benzina in carter in cantitati mari, deci cand sta pe loc e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocteru Postat Februarie 12, 2007 Autor Share Postat Februarie 12, 2007 in halu in care zici tu se intampla numai daca ii curge carburatorul cand o lasa pe loc, si benzina se duce in cilindru O sa iau iar carburatorul la verificat, asta ar fi singura explicatie logica in momentul de fata treaba cu plutitoarele e in felul urmator: acu inchide, acu nu, peste 2 zile ramane deschis cand opresti motorul, etc. Iti intra prea multa benzina ca sa banuiesc ca ar fi de la alte cauze, si in plus mai e si monocilindru, nu poti sa banui ca e un piston care nu merge si se scurge pe acolo. cat timp merge motorul nu are cum sa intre benzina in carter in cantitati mari, deci cand sta pe loc e problema as e,in timpul functionarii benzina nu are cum sa intre in baie in asa cantitati este arsa sau scoasa pe galerie,deci treaba se intampla in stationare. Va multumesc la toti pt pareri,imi sunt de folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 de acord cu Zidu', nu are cum sa adune atata benzina in timpul functionarii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 Carbelitor dus (Cui pontou, plutitor, nu iti mai inchide corect) si/sau supapa admisie dusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 Salut Am nevoie de parerile voastre in acest caz.Am un prieten care are o husqvarna TE 350 si are probleme cu uleiul,adica se amesteca cu benzina astfel incat intro saptamana in loc de un litru juma de ulei are doi.Ne-am tot gandit dar nu ne dam seama,iar ca sa fie sigur ia bagat set nou dar tot asa, intra benzina in ulei.Am verificat si carburatorul dar pare in ordine.Motorul functioneaza bine,fara probleme.Deci astept parerile voastre am vazut topicul mai de mult dar nu am intrat.. scapi de asta in felul urmator:... lasa motorul sa se incalzeasca bine inainte de plecare asta-i toata jmecheria. nu il accelera la rece, nu pleca cu el rece. lasa-l sa se incalzeasca cu socul tras si atat. nu accelera! pistonul fiind rece este mai mic si se scurge benzina pe langa el. carburatorul nu are nici o vina.. nu-l mai strica. am un prieten care are un monster pe injectue si se plangea de acelsi lucru. setul nu-i bulit ca alt fel consuma ulei. numai bine si sa vezi cat de simplu a fost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocteru Postat Februarie 13, 2007 Autor Share Postat Februarie 13, 2007 Va multumesc tuturor pt. pareri si sfaturi,ne-au fost de mare folos.Am luat iar la control carburatoru si sa vedeti care era problema:are sus doua stutzuri din care trebuiau sa iasa doua furtune dar de fapt era numai unul si era pus pe ambele stutzuri ca si cum nu ar fi existat,iar cel de jos din camera de nivel avea furtun dar acesta era trecut inca odata peste carburator deci era mai sus decat trebuia.Stiam ca robinetul nu inchide prea bine,iar cuiul pontou nu era original si se bloca cateodat si de aceea benzina meregea in capu pistonului avand in vedere ca si carburatotu era inclinat.Am pilit putin cuiu in diametru sa nu se mai blocheze, si iam pus alte furtune pe care leam dus in jos iar acum totul este OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 Bine ca s-a rezolvat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Februarie 16, 2007 Share Postat Februarie 16, 2007 stiu ca este de ceva timp topicul dar aceiasi chestie am patit-o eu cu un GS, si in concluzie trebuie sa imi iau un kit de reparatie carbelitoare...ideea este ca eu gaseam unul din carbelitoare curs cand ma duceam sa il pornesc si imi crescuse si mie nivelul la ulei totul este din carburatie (sau a fost in cazul tau ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.