Sari la conținut

Postări Recomandate

post-54033-0-88752700-1357757370_thumb.jpgpost-54033-0-06361000-1357757390_thumb.jpgpost-54033-0-22195000-1357757451_thumb.jpgvand m1800r custom cu piese omologate, semnale kellermann spate 3in1(pozitie-semnal-stop), fata 2in1 (semnal-pozitie), tobe modificate, cauciucuri metzeler 260 spate, 160 fata, sa piele intoarsa, furtune fata goodridge, vopsea negru mat, jante, etrieri, furca, capac cardan vopsite negru mat, suport nr lateral, far custom, oglinzi shinyo, crash bars,
impecabila dpdv tehnic si estetic, an 2007, 13700km, pret de iarna 10990 euro tel 0722225540

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Salut baieti!

Am un set de cabluri si furtune fata de la Baron's de dat. E versiunea de 2 toli suplimentari si merge doar pe modelele M, nu si pe C.

 

BARON'S Cable & Line Kit = 1125 RON (transportul e gratis oriunde in tara)

 

BA-8081KT-2.jpg

 

Razvan (0723649225)

 

Bye!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In sfarsit, dupa cativa ani de privit cu jind....mi-a luat si eu FIARA!!!!!.....Doamne ce fier!!!...abia astept sa ne imprietenim...

Asfalt uscat si cati mai multi km fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

attachicon.gifphoto(5).JPGattachicon.gifIMG_2668.JPGattachicon.gif0 (5).JPGvand m1800r custom cu piese omologate, semnale kellermann spate 3in1(pozitie-semnal-stop), fata 2in1 (semnal-pozitie), tobe modificate, cauciucuri metzeler 260 spate, 160 fata, sa piele intoarsa, furtune fata goodridge, vopsea negru mat, jante, etrieri, furca, capac cardan vopsite negru mat, suport nr lateral, far custom, oglinzi shinyo, crash bars,

impecabila dpdv tehnic si estetic, an 2007, 13700km, pret de iarna 10990 euro tel 0722225540

 

salut,

De unde ai comandat stopurile 3 in 1. Si vreau sa te intreb daca sunt pe portocaliu la semnalizare sau pe rosu?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitări pentru achiziție, Mircea! V-ați mai împrietenit?

Eu m-am împrietenit cu noua bacterie, Gman Odyssey. A originală se mai poticnea la pornirile la cald și o schimbasem cu o bacterie de 300 lei, nouă, nu mai rețin marca, luată de la un vânzător aici pe forum, din aceea cu acidul la pachet separat. Asta a crăpat după un an, la o pornire la cald (motorul fusese oprit 3 minute), la modul la care nici ajutat cu curent de la o mașină balaurele nu a mai pornit. Foarte probabil a făcut scurt și am aruncat-o, noroc că s-a întâmplat în București și o păstrasem pe a originală care, luată de acasă neîncărcată de un an așa cum era, a pornit motorul imediat.

Acum, ca să fiu sigur, am zis să o schimb totuși pe cea originală cu cea mai lăudată bacterie pentru Intruder, de care vorbește toată lumea pe m109riders. Am probat-o tot weekendul trecut și motorul pornește instant, indiferent că e la rece sau la cald, fără nicio ezitare. Doar prețul a fost cam acidulat, mai ales că uitasem că va trebui să plătesc și 150 lei vamă, în afară de 50$ shipping, astfel încât a ajuns la 800 lei față de 515 cea originală. Foarte scump (prietenii ne-motocicliști fac ocs* când află că o bacterie costă 800 lei sau o anvelopă 1.000), dar acum asta e, că alta nu e.

Plimbări plăcute tuturor (deși afară ninge) și sper să organizăm o ieșire cu cât mai multe Suzuki de 1800 undeva în mai.

_________________________________

* ochii cât sarmaua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ma bate si pe mine gandul la o basculanta.Ce spunteti de yamaha XV 1900 sau Harley Streetbob?Sau poate cineva face o comparatie intre xv 1900 si suzi 1800c?

 

Reviewer-ii americani se pare ca apreciaza mai tare Yamaha.

 

Tu pentru ce ai lua o basculanta de-asta?

Iti dau exemplul meu: primavara trecuta oscilam intre C1800 (ce am acum sub popou, si ma felicit la fiecare tura pt alegera facuta), si M1800.

Si aveam de ales asa:

- greutate: 360 kg la gol pt C, versus 315 kg la gol pt M. am strunit Vulcan 2000 de 385 kg la gol vreo 4500 km, si nu m-a deranjat foarte tare

- jante pe 16 la C (mai bine pt denivelari, drumuri romanesti), versus pe 18 la M (mai aspectuoase totusi)

- furca upside down pe M (se spune ca e mai fidela), versus normala la C (dar imbracata in pantaloni - cover, deci aspect masiv)

- roata fata 150 la C versus 130 la M, prefer mai lat

- aspect: imi place mai mult aspectul clasic al lui C, versus "neo"-ul M-ului

- ii sta mai bine unui C plin de bagaje versus un M plin de bagaje. M-ul se poarta dezbracata de orice, nu incarcat de tiganii, ca la mine

- prefer cuplu in ture mai joase, versus putere mai mare cu 9 cai dar in ture ridicate (cica M-ul sub 3000 de ture nu e haios, cei care aveti stiti)

 

... si tot asa.

 

E, daca pui toate astea cu liniuta, afli singur raspunsul.

 

Eu as alege Suzuki pt namila aia de roata spate care arata demential, pt transmisia pe cardan care nu are moarte, si pt racirea pe lichid care ajuta motorul pe calduri si stat la stop/trafic.

As alege Yamaha daca as fi fan transmisie pe curea care arata mai fain, pt motorul aratos cu tijele alea impingatoare pe afara (sau ce sunt ele), pt aspectul mult mai retro per total.

 

De tras, nu cred ca facem noi diferenta, ca utilizatori si posesori normali. C-ul meu trage ca un Vulcan de 2000 puse unul langa altul, dar pe hartie 2000-ul ar trebui sa ma lase o secunda in spate de la 0 la 100 km/h. In trafic insa nu simt deloc diferenta. Poate din contra, pare mai flasnet Intruderul.

 

In concluzie: daca stii ce vrei, ia si pune in balanta. Sau vezi care iti place mai tare, cauta avantaje, ia-o si ai rezolvat problema. Mie mi-a placut din start C-ul, si a meritat mia de euro in plus fata de un M (mai multe, si mai ieftine pe piata SH).

 

Am mers cu VN 2000 si Intruder 1800 (varianta C). As alege mereu Intruderul C pt manevrabilitatea muuuuult mai buna. Nu am mers cu nici o Yamaha cu motorizare de 1900.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda!Personal as merge pe Xv 1900 deoarece e mai zvelta,roata subtire fata,cadru aluminiu,etc.Dar si second-hand e destul de scumpa si am citit cum ca modelele 2006-2008 au probleme la pinionul de a 3-a.Suzuki am vazut in Ungaria,vorbesc de 1800 C si m-a impresionat intr-adevar.Ma cam enerveaza multele plastice,matzaraia de sub rezervor si rotoiul ala lat pe fata.Greutatea nu ma deranjeaza fiindca am si eu o Suzuki DL 1000 care are vreo 250kg. la gol si foarte inalta si in mod sigue e mai dificil de manevrat la viteze mici dacat un cruzer unde esti cu poponeata aproape de pamant...Oricum trebuie sa ma incadrez in 10 mii de euro....Vad eu pana la urma ce si cum.Merci de raspuns pana una-alta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai 10K si vrei cruiser, de ce nu te orientezi spre "the real deal"? In Ro gasesti HD Fat Boy-Road King-Heritage cu banii astia. Era un Fat Boy 2008 cu 10500 parca, il vindea un tip din HOG?!

 

Revenind la japoneze, mie personal imi place mai mult C-ul decat Modnight-ul, desi la partea estetica sta mai prost.

 

La un Rocket3 te-ai uitat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda!Personal as merge pe Xv 1900 deoarece e mai zvelta,roata subtire fata,cadru aluminiu,etc.Dar si second-hand e destul de scumpa si am citit cum ca modelele 2006-2008 au probleme la pinionul de a 3-a.Suzuki am vazut in Ungaria,vorbesc de 1800 C si m-a impresionat intr-adevar.Ma cam enerveaza multele plastice,matzaraia de sub rezervor si rotoiul ala lat pe fata.Greutatea nu ma deranjeaza fiindca am si eu o Suzuki DL 1000 care are vreo 250kg. la gol si foarte inalta si in mod sigue e mai dificil de manevrat la viteze mici dacat un cruzer unde esti cu poponeata aproape de pamant...Oricum trebuie sa ma incadrez in 10 mii de euro....Vad eu pana la urma ce si cum.Merci de raspuns pana una-alta!!!

 

Exact cum ziceam, e chestie de gust. Sa te bucuri de alegerea ta iti doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor!

 

Se anunta cateva adunari/plimbari in masa in Bucuresti, maine de la 14 si saptamana viitoare de la 12.

Mi-ar face mare placere sa va intalnesc personal si sa putem schimba impresii si experiente live despre 1800.

Daca sunteti interesati /disponibili, va rog sa postati cat mai curand pentru a ne organiza.

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Va salut din nou . am reusit sa imi iau un intruder 2011 cu 2000 km. din pacate ajung in august in tara si abea atunci pot sa ma bucur de el ... :( , dar sper sa cunosc ceva posesori de intruder de pe forum . intentionez sa merg la mare si la munte in august si poate facem o drumetie impreuna . daca exista intalniri saptamanale ale posesorilor de intruder astept si eu zilele in care se organizeza . drumuri bune , asfalt uscat si fara incidente !

post-704-0-73783200-1368951295_thumb.jpg

Editat de vali`
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut din nou . am reusit sa imi iau un intruder 2011 cu 2000 km. din pacate ajung in august in tara si abea atunci pot sa ma bucur de el ... :( , dar sper sa cunosc ceva posesori de intruder de pe forum . intentionez sa merg la mare si la munte in august si poate facem o drumetie impreuna . daca exista intalniri saptamanale ale posesorilor de intruder astept si eu zilele in care se organizeza . drumuri bune , asfalt uscat si fara incidente !

Fain de tot.Dar ceva impresii la cald,te rugam....Ca parca as opta si pentru o japo decat Harley.Eu am ce am cu XV 1900 dar nici asta nu imi displace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pe al meu l-am personalizat putin la atelierul lui Albu Claudiu ! a iesit super . cel putin mie imi place . e gustul meu :)

post-704-0-79389000-1370685708_thumb.jpg

post-704-0-46811600-1370685818_thumb.jpg

post-704-0-05709700-1370685916_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain de tot.Dar ceva impresii la cald,te rugam....Ca parca as opta si pentru o japo decat Harley.Eu am ce am cu XV 1900 dar nici asta nu imi displace.

 

 

Pai sincer nu prea am ce impresii la cald sa va spun , dupa cum am scris mai sus nu sunt in tara iar motorul a fost livrat in tara. momentan lucrez prin Danemarca si mi-e greu sa vin prea mult in concediu deoarece am construit si o casuta pe langa banii stransi pt motor si mai trebuie sa stau pe aici . am cumparat motoru doar prin intermediul internetului . a fost cam 10.600 € cu 2000 km la bord. am vazut pozele mi-a placut am negociat cam 2-3 sapt prin telefon la pret de la 11.000 € la lasat la 10.300 , dar pt ca din Romania nu se pot face plati tot in Ro in euro am mai pierdut 300 € schimband din euro in lei apoi iar in euro in banca vanzatorului ... cand m-am hotarat sa iau un intruder aveam o Yamaha R1 2003 si am mers cu un intruder 2007 parca a lu varu` lu taica-miu si de atunci am zis ca trebuie sa am un intruder ! am vandut R1 pt ca imi faceam casuta de care am zis , si acum ca am ajuns aproape de final cu casuta am zis ca trebuie sa am o noua motocicleta pt ca nu exagerez dar de cand am vandut R1 aproape in fiecare noapte adormeam cu gandul la Intruder . daca nu il cumparam cred ca ma imbolnaveam cu nervii , stres etc. am mai pierdut 2 motociclete in germania pana m-am hotarat daca sa iau sau nu si am zis ca e o ocazie buna la km astia . cam atat am sa va spun despre intruder. astept luna august cand voi veni in tara si vreau sa plec la mare de preferat Grecia / Bulgaria sau poate Romania, dar nu am gasit pe nimeni pana acum sa mearga pana in Grecia. am dat anunturi pe situri inca astept . si mai vreau sa merg pe Transfagarasani sau transalpina ... numai bine . Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ca sunt persoane care nu au cartea de intruder in engleza. eu am gasit pe net manualul acesta . sper sa va ajute .... hmm am incercat sa il attachez , dar nu merge ca are 18 mega si are 586 pagini ... nu stiu cum sa il attachez . maxim vad ca merge 16 MB . e manualul pt service !

Editat de vali`
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai pus anul trecut manualul pe net (l-am cumparat cu 5$ apoi l-am sharuit cât am putut :) ): /index.php?/topic/80357-intruder-1800cc/?p=3114068

A avut cam 18 descarcari iar de curand l-am scos ca ocupa 64mb degeaba si nu l-a mai descarcat nimeni. Daca mai e cineva care il vrea, il pun iar undeva pe net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare . de la ultima motocicleta R1 si pana am reusit sa iau un intruder am vandut tot echipamentul iar acum va trebui sa iau alt echipament. am o dilema inspre ce fel de casca sa ma indrept . un open face , lift up sau integrala ? cu ce va simtiti mai bine pe intruder ? eu as prefera un open face cu o viziera mare cat tine toata fatza la casca , asta pe timpul veri. un lift up mi se pare cam grea , iar o casca integrala in oras ma cam sufoc ! ce imi recomandati ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...