mar33an Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 ce ziceti? Daca am pneul pe spate de 160 pot folosi unul de 170? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 (editat) ce ziceti? Daca am pneul pe spate de 160 pot folosi unul de 170? daca iti permite locul, de ce nu? dar poate ca o sa te incetineasca ceva! Editat Februarie 19, 2007 de Alex_16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mar33an Postat Februarie 19, 2007 Autor Share Postat Februarie 19, 2007 daca iti permite locul, de ce nu? dar poate ca o sa te incetineasca ceva! ma gandesc ca daca se strange pe janta, cauciucul se bombeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Daca am pneul pe spate de 160 pot folosi unul de 170? Adica din punct de vedere legal? Nu. Sau tehnic? Nu ai precizat ce motor ai. In orice caz, important este ce rezultat urmaresti cu aceasta modificare. Vizual? Nu o sa observi cine stie ce diferenta cu 5mm in plus pe fiecare parte. Performante? Ca performante, probabil cel mai bine o sa mearga cu dimensiunile din fabrica. Un cauciuc mai lat inseamna o pata de contact mai scurta si mai lata, cu efecte pe care probabil le-au calculat proiectantii mai bine decat o facem noi acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Asta vreau sa fac si eu. Momentan am cauciucul din fabrica, de 180, dar cand va trebui sa-l schimb vreau sa-mi pun de 190. M-am interesat in stanga si in dreapta si am inteles ca daca ii schimbi pneul cu unul mai mare decat cel "prescris" de producator, o sa fie mai nasol in curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Asta vreau sa fac si eu. Momentan am cauciucul din fabrica, de 180, dar cand va trebui sa-l schimb vreau sa-mi pun de 190. M-am interesat in stanga si in dreapta si am inteles ca daca ii schimbi pneul cu unul mai mare decat cel "prescris" de producator, o sa fie mai nasol in curbe Asa este... scade manevrabilitatea. Un preten de al meu cu Bandit fix identic cu al meu (la care fabrica indica 150) are acum 180 pe el si cica intra si 190. Si asta cu bascula si janta originale. Eu am 160 pe el si mi se pare mai manevrabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Asa este... scade manevrabilitatea. Un preten de al meu cu Bandit fix identic cu al meu (la care fabrica indica 150) are acum 180 pe el si cica intra si 190. Si asta cu bascula si janta originale. Eu am 160 pe el si mi se pare mai manevrabil. Am si eu cu cu 3 "numere" mai mare guma pe spate,dar deja de la 4 este cam stupid Sa nu sara dracu guma de pe janta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 eu la RF-ul ce l-am avut anul trecut, am pus de 180 in loc de 160. Scade manevrabilitatea destul de mult, dar parca sta mai lipit de sosea, te obisnuiesti usor. Eu zic ,, ca poti pune linistit un numar peste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Daca se pune un cauciuc mai lat automat distanta de franare este mai scurta, vit. maxima scade,dar nu cu foarte mult. Acum vorbesc despre 125 meu: de cand i-am pus gume mai late si pe fata ( cu un 1cm mai lat), spate (3cm) o simt mai sigura pe drum,pe curbe,se "muleaza" mai bine in orice situatie.Nu cred ca este mai putin manevrabila, cel putin asa simt eu Acum la un motor care are deja gume late nu stiu ce sa zic...doar pentru look... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Ieri mi am comandat o pereche de gume noi de la Metzeler. Ce mi s a parut un pic ciudat....productaorul moto (Honda) are recomadarea pt spate 120/90-17 iar pe site la Metzeler, modelul Tourance pt Transalp din '98 se recomanda 130/90-17.... Acum cine are dreptate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Asta vreau sa fac si eu. Momentan am cauciucul din fabrica, de 180, dar cand va trebui sa-l schimb vreau sa-mi pun de 190. M-am interesat in stanga si in dreapta si am inteles ca daca ii schimbi pneul cu unul mai mare decat cel "prescris" de producator, o sa fie mai nasol in curbe Io zic sa nu'ti faci probleme ca oricum nu te dai, asa ca o sa fie foarte safe in curbe Tu vopseste'o, schimba'i gumele, spal'o, fa'i poze ... esti f in siguranta asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 In general un pneu mai lat dauneaza la manevrabilitate si ajuta la stabilitate si gradul maxim de inclinare posibil. La unele motociclete (GSX-R 1100 si alte cateva supersporturi mari si vechi) se pot intampla chestii destul de grave daca te joci prea mult la pneuri, devin cam "smucite" si imprevizibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyyy84 Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 ajutati-ma si pe mi9ne va rog...... ma intereseaza sa imi schimb si eu cauciucul ...am 130/70/18-spate si vreau 160/60/18 as vrea sa il pun pe aceeasi janta... mentionez ca vreau sa fac aceasta schimbare pt look....credeti ca merge...treb alata janta sau ????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.